Knap met deze act.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens juichen we allemaal voor Atalanta voor de coëfficiëntenpolonaise.
Beetje gehakt, prei, champignons, ui (ook beetje rode ui), nog een heel klein beetje bosui, passata en tenslotte een zooitje kruidenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje specifieker Tag,kom op. Met wat? Toch geen plakken kaas
Ik wacht eerst even op de Tolk van Aad.quote:
Lekker. Genoet ervan!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje gehakt, prei, champignons, ui (ook beetje rode ui), nog een heel klein beetje bosui, passata en tenslotte een zooitje kruiden
Hopelijk is dit specifiek genoeg
Ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lekker. Genoet ervan!
Zeker,neem het mee naar de volgende keer dat iemand het vraagt
Ja, want ze waren niet al collectief lang en breed financieel afhankelijk op het moment dat ze drie keer op rij de Champions League wonnen. Wanted it more-argument.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:14 schreef TLC het volgende:
Volgevreten voetballers bij Real die financieel al veels te veel geld hebben en er totaal geen neuk meer om geven
Je zegt t zelf, drie op keer rij gewonnen, daarna begint t een beetjequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want ze waren niet al collectief lang en breed financieel afhankelijk op het moment dat ze drie keer op rij de Champions League wonnen. Wanted it more-argument.
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:12 schreef Coco. het volgende:
@:KingRoland komt wat later want hij heeft nog les tot laat.
oh oke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:12 schreef Coco. het volgende:
@:KingRoland komt wat later want hij heeft nog les tot laat.
Die Rits kon er wel geen klote van bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jong Ajax legende.
Net als Lobotka.
Atalanta is áltijd vermakelijk, beste Slob.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:29 schreef Slobeend het volgende:
Atalanta-Shakthar is bijzonder vermakelijk.
Tegenwoordig wint iedereen van Real (lol)quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:35 schreef Zorro het volgende:
Het zet de wedstrijd van ajax vorig jaar wel even in een ander perspectief zo.
1-1quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atalanta is áltijd vermakelijk, beste Slob.
Mooi, toto binnenquote:
Maakt toch niet zoveel uit? PSG wordt toch wel eerste in die poule.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:37 schreef dvdfreak het volgende:
vanavond psg nog winnen het het chaos is compleet
Nah, ik zie Brugge niet op 12 seconden van de CL finale komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:35 schreef Zorro het volgende:
Het zet de wedstrijd van ajax vorig jaar wel even in een ander perspectief zo.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 19:42:19@elsierd niet overdrijven dit is geen geluk maar dit is De TAKTIEK a la @AFCAjax van 5 maart Hoge Pressing #RMAAJA 1-4 nu #RMABRU 0-2 rust @ChampionsLeague @ZS_Voetbal #Mooi voor FIFA 21 😜 reageer retweet
Je moet toch wat zeggen als je eigen clubje steevast kansloos uit de CL vliegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Nah, ik zie Brugge niet op 12 seconden van de CL finale komen
Ik kan me ook niet voorstellen dat ook Brugge ieder team ernstig verzwakt en/of in vormcrisis tegen gaat komen nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Nah, ik zie Brugge niet op 12 seconden van de CL finale komen
Ze hebben vooral Club Brugge geīnspireerd vandaag denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mogen we zeggen dat Ajax Real Madrid definitieve duwtje heeft gegeven richting afgrond?
Zooooooquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ook Brugge ieder team ernstig verzwakt en/of in vormcrisis tegen gaat komen nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |