Hou je troep maar bij je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hahahahahaha, alsof ik dat voor jullie ga uploaden.
Tegen SPAL speelde hij linksachter en heb ik gelezen dat hij een uitstekende wedstrijd speelde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorige week speelde De Ligt wel rechts geloof ik maar nu weer niet...
Jeetje, ze wisselen een hoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen SPAL speelde hij linksachter en heb ik gelezen dat hij een uitstekende wedstrijd speelde.
Ik kijk er ook met een schuin oogje naar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Een Japanse stream gevonden voor Spurs v Bayern. Dit wordt mijn avond.
Beter dan in je aars.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
Ik voel me door @:KingRoland in het ootje genomen.
vanwege het weer in verschillende plekken in het land heb ik zorgvuldig gekozen voor deze manier (per provincie dus)quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
Ik voel me door @:KingRoland in het ootje genomen.
Kijk je toch niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind twee Duitse ploegen die volledig in het rood spelen toch verwarrend bij een schakelkanaal
Dan val je door de mand want bv Lenny is dezelfde provincie als ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vanwege het weer in verschillende plekken in het land heb ik zorgvuldig gekozen voor deze manier (per provincie dus)
Poppenspeler.rarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan val je door de mand want bv Lenny is dezelfde provincie als ik.
#KingRolandOUT
Kingroland heeft nu een GROOT PROBLEEMquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
#KingRolandOUT
lenny is heel druk altijd dus ik ging ervan uit dat hij soms buiten de provincie komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
#KingRolandOUT
Ik doe niet meer mee aan jouw acts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lenny is heel druk altijd dus ik ging ervan uit dat hij soms buiten de provincie komt.
DrittztGod ook, die blijft maar onscherpe foto's van TarrelGodin maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland heeft nu een GROOT PROBLEEM
@:ZIPPORTAL
Minachting van de fok user idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DrittztGod ook, die blijft maar onscherpe foto's van TarrelGodin maken.
Circulaire economie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ging over duurzaamheid en circulere economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |