Hou je troep maar bij je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hahahahahaha, alsof ik dat voor jullie ga uploaden.
Tegen SPAL speelde hij linksachter en heb ik gelezen dat hij een uitstekende wedstrijd speelde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorige week speelde De Ligt wel rechts geloof ik maar nu weer niet...
Jeetje, ze wisselen een hoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen SPAL speelde hij linksachter en heb ik gelezen dat hij een uitstekende wedstrijd speelde.
Ik kijk er ook met een schuin oogje naar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Een Japanse stream gevonden voor Spurs v Bayern. Dit wordt mijn avond.
Beter dan in je aars.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
Ik voel me door @:KingRoland in het ootje genomen.
vanwege het weer in verschillende plekken in het land heb ik zorgvuldig gekozen voor deze manier (per provincie dus)quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
Ik voel me door @:KingRoland in het ootje genomen.
Kijk je toch niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind twee Duitse ploegen die volledig in het rood spelen toch verwarrend bij een schakelkanaal
Dan val je door de mand want bv Lenny is dezelfde provincie als ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vanwege het weer in verschillende plekken in het land heb ik zorgvuldig gekozen voor deze manier (per provincie dus)
Poppenspeler.rarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan val je door de mand want bv Lenny is dezelfde provincie als ik.
#KingRolandOUT
Kingroland heeft nu een GROOT PROBLEEMquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
#KingRolandOUT
lenny is heel druk altijd dus ik ging ervan uit dat hij soms buiten de provincie komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
#KingRolandOUT
Ik doe niet meer mee aan jouw acts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lenny is heel druk altijd dus ik ging ervan uit dat hij soms buiten de provincie komt.
DrittztGod ook, die blijft maar onscherpe foto's van TarrelGodin maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland heeft nu een GROOT PROBLEEM
@:ZIPPORTAL
Minachting van de fok user idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DrittztGod ook, die blijft maar onscherpe foto's van TarrelGodin maken.
Circulaire economie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ging over duurzaamheid en circulere economie
Je krijgt er hier van lanks als je zegt dat de Belgische clubs er niet zoveel van kunnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef hjansen82 het volgende:
Club Brugge kan niet eens van Real winnen. Ajax heeft er nog met 4 - 1 van gewonnen.
Einde tijdperk Bayern.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
Derde grote kans voor Spurs en we zitten pas in minuut 11. (lol)
Krijg je als je in de competitie geen weerstand krijgt, gr Juvequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
@capuchon_jongenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Je krijgt er hier van lanks als je zegt dat de Belgische clubs er niet zoveel van kunnen.
Tolisso maakt de fout bij Bayern, die blijkbaar speelde ten faveure van Thiago omwille 'defensieve zekerheid'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:16 schreef Bolasie het volgende:
Kimmich uit het niets. Veronica heeft de verkeerde pot uitgekozen.
Nee, dat gun je niemandquote:
Voor een VWO-student wel een opstandige jongen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:16 schreef Bolasie het volgende:
Kimmich uit het niets. Veronica heeft de verkeerde pot uitgekozen.
Het is vwo, Stijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor een VWO-student wel een opstandige jongen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Misser van het jaar is vergeven, wtf.
Volgens de roddelpers heeft ie de vriendin van Eriksen gepaktquote:
Verbaast me niets. Naar mannetje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens de roddelpers heeft ie de vriendin van Eriksen gepakt
Te weinig weerstand maatquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Bayern gaat deze groep vast altijd doorkomen, maar hoe ze presteren in de meeste topwedstrijden vind ik wel erg vaag.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |