Dom ja. 1e vond ik geen geel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door Ruudje Vormer himself. Domme overtreding.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dom ja. 1e vond ik geen geel.
Dat witte vakje achter het doel doet het ook alleen maar voor een consumptiebon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:40 schreef Tocadisco het volgende:
En maar trots zijn op de tribunes dat ze met veel pijn en moeite niet verliezen van een provincieclubje uit Belgie.
Ik denk dat je sowieso niet op basis van deze wedstrijd hoeft te concluderen / verdedigen dat die 1-4 een knappe prestatie was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was dus toch wel knap dat Ajax daar 1-4 wonkunnen alle jaloerse PSV'ers en Feyenoorders weer terug hun grot in.
Dom ja. 1e vond ik geen geel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door Ruudje Vormer himself. Domme overtreding.
Kijk Barca eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:43 schreef RipCity het volgende:
Idd echt zelden zo’n saai sfeerloos stadion gezien als Madrid. Noten vreters.
Dit was ook zo leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat witte vakje achter het doel doet het ook alleen maar voor een consumptiebon.
Bernabéu is het mooiste stadion van allemaal. Het is zo groot, zo steil, zo hoog. Op het veld zie je overal ogen, je voelt je echt een gladiator. Terwijl de fans vrij stil zijn: er komen veel families en er is maar een vakje fanatiekelingen dat wordt betaald om kabaal te maken. Ze komen controleren of Real wint en dan moet het ook nog overtuigend zijn, anders zijn ze kritisch.
Barca en Cityquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:43 schreef RipCity het volgende:
Idd echt zelden zo’n saai sfeerloos stadion gezien als Madrid. Noten vreters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |