Denneboom?quote:Op maandag 30 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Slapen
o (Warme) ananas
o Liefde
o Leedvermaak
o Kutnijd
o Speciaalbier
Staat niks op www.moordatlas.nlquote:Op maandag 30 september 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er hier nooit iets gebeurt?
Komt niet in het nieuws, wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Ieder jaar paar moorden wel.
Lol.quote:
Hou je dan ook een beetje in.quote:Op maandag 30 september 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Sinds ik hier woon zijn er in de buurt ten minste 3 geweest. 1 in deze straat, 1 letterlijk om de hoek en 1 3 straten verder.
Gelukkig heb ik internet in de gevangenis.quote:Op maandag 30 september 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je dan ook een beetje in.
Ook zeep.quote:Op maandag 30 september 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik internet in de gevangenis.
Okquote:
Nou, Ivo kan wel inpakken dus.quote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
ik ken trouwens van vroeger een Ivo, volgens mij ook uit 1986 en dat was het vriendje van een toenmalig vriendinnetje van mij en echt een ontiegelijk arrogant irritant mannetje was dat zeg
/dus
Sowquote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
ik ken trouwens van vroeger een Ivo, volgens mij ook uit 1986 en dat was het vriendje van een toenmalig vriendinnetje van mij en echt een ontiegelijk arrogant irritant mannetje was dat zeg
/dus
Duidelijk jaloers dat zij gevuld werd en jij nietquote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
/dus
quote:Op maandag 30 september 2019 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, Ivo kan wel inpakken dus.
Kwamen ineens wat herinneren naar bovenquote:
Dat zal het geweest zijnquote:Op maandag 30 september 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Duidelijk jaloers dat zij gevuld werd en jij niet
Maar was het een Limburger?quote:Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Kwamen ineens wat herinneren naar boven!
[..]
Dat zal het geweest zijnWat een inzicht weer
thx!
Heb je de kans voor een remise verneuk je hem weer.quote:Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef Californium het volgende:
Kwamen ineens wat herinneren naar boven!
[..]
Dat zal het geweest zijnWat een inzicht weer
thx!
Zou ik even links laten liggen.quote:Op maandag 30 september 2019 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Kent iemand de webshop dressinn.com ?
Zag wat met een mooie prijs maar geen zin in gedoe.
Jij probeert toch ook weleens wat met een risicootje?quote:Op maandag 30 september 2019 22:40 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dressinn.com
Succes.
Ik rij soms vijf km per uur te hard.quote:Op maandag 30 september 2019 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij probeert toch ook weleens wat met een risicootje?
Wat heb je gekocht?quote:Op maandag 30 september 2019 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Te laat. Living on the edge.
Alsnog bedankt voor jullie behoudendheid.
Sodeknetter.quote:Op maandag 30 september 2019 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij soms vijf km per uur te hard.
R&P / Al 5 jaar singel is er nog hoopquote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
/dus
Hier is het heerlijk weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 06:57 schreef Allures het volgende:
Wat een regen. Ik kom nooit droog op het werk
Moet je maar niet in Tilburg gaan wonenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 06:57 schreef Allures het volgende:
Wat een regen. Ik kom nooit droog op het werk
Gaat pappie ook met de hooivork naar den haag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
Al die onderbuiktokkies die ineens enorm sympathiseren met boeren.Terwijl ze normaal alleen caren om migranten en geïmporteerde Nederlanders.
Nee. Hij is geen calimero.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat pappie ook met de hooivork naar den haag?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Tokkies op de Facebookpagina van de Hema. iK kOoP gEeN pEpErNoTeN bIj JuLlIe WaNt jUlLiE hEbBeN gEeN zWaRtE pIEt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Tokkies op de Facebookpagina van de Hema. iK kOoP gEeN pEpErNoTeN bIj JuLlIe WaNt jUlLiE hEbBeN gEeN zWaRtE pIEt
Je zou verwachten dat Tilburg wel voor droogte zorgt bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Tilburg gaan wonen
Scherpe binnenkomerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat Tilburg wel voor droogte zorgt bij de vrouwtjes
'Me worste en tompoezuuuh'quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Als HEMA failliet gaat staan ze ook vooraan om te huilen.
Bus want auto bij garage en hell no dat ik ga fietsen met dit weer. Maar wat een ellendequote:
Ik heb er niks van meegekregen en ik moet toch naar m'n werk dus wat kan je doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vet veel waarschuwingen sinds gisteren, alles.
Heel Nederland: zAl VaSt WeL mEeVaLlEn Op MiJn RoUtE
[ afbeelding ]
Je persoonlijk aangesproken voelen is wel besteed aan fokkersquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb er niks van meegekregen en ik moet toch naar m'n werk dus wat kan je doenik ben een stuk eerder weggegaan van huis.
Maar goed, nuance is niet besteed aan fokkers.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:55 schreef Elvi het volgende:
"blijf weg van de A12" en dat zeggen ze nu
Ja laten we het daarop gooien, dat is ook wel erg foksquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je persoonlijk aangesproken voelen is wel besteed aan fokkers
Ik quote je niet toch? Niet zulke lange tenen hebben johquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja laten we het daarop gooien, dat is ook wel erg foks
Ok mevrouw passive aggressivequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik quote je niet toch? Niet zulke lange tenen hebben joh
Ik had die post namelijk al gemaakt na rival zn opmerking maar nog niet verzonden omdat ik ondertussen ook aan het werk ben. Maar hee, geeft niet allemaal
Hoe lang sta je nog stil?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:55 schreef Elvi het volgende:
"blijf weg van de A12" en dat zeggen ze nu
Wat vervelendquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allang op de plek van bestemming
Kunnen we al inzetten op wanneer de bom zal barsten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/sterren(...)B9JEWFcce6XXadY-Cizk
Vanavond moeten ze ook weer terug he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allang op de plek van bestemming
Sexy.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Arm menneke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak mijn tomatensoep zelfquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Die maken wel jouw Italiaanse bol en tomatensoep vriend
Ik denk niet dat Vincent groene vingers heeft en een moestuin onderhoudtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan jij je niet eens voorstellen?
Jouw tomatensoep groeit aan een plant?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vincent groene vingers heeft en een moestuin onderhoudt
In feite welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw tomatensoep groeit aan een plant?
Wat is er over anderhalve week?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
np.
Al grote plannen voor over anderhalve week?
Waarom weet jij zijn verjaardag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je dan niet jarig? Haal ik nu dingen door elkaar
Excelsheet tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom weet jij zijn verjaardag?
Was m'n telefoon (en dus ook WhatsApp) aan het opruimen en kwam dat dacht ik tegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ja dat komt inderdaad weer in de buurt, moet nog iets plannen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je dan niet jarig? Haal ik nu dingen door elkaar
Fok! SC leven tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd geroepen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is alleen voor mannelijke creeps toch?
Oh, ik dacht dat die onder iedereen verspreid werdquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is alleen voor mannelijke creeps toch?
Altijd die kliekjes hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die onder iedereen verspreid werd
Van ons of van Fokkers in het algemeen die onderling trouwen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou er ooit een Fok!bruiloft zijn geweest?
1?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou er ooit een Fok!bruiloft zijn geweest?
Omdat ik bijna net zo oud ben als je zusje geloof ik. Zoals jij bijna even oud bent als mijn zus.quote:
Nee, ben wel op wat bruiloften geweest van FOK!kers, ben zelfs nog DJ geweest op 1 bruiloft, van mijn exquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, jij ook ooit getrouwd met een Fok!ster?
Precies, al is het vast stukken minder dan 10 jaar terug. Dit zijn alleen de FOK!kers die bewijs hebben dat ze geneukt hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
En dat zijn dan alleen de kinderen, moet je nagaan wat er achter de schermen gebeurt
Die is ook al jaren niet meer recent, gelukkigquote:
Hey babyquote:
Arme Arceequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wie niet neukt heeft tijd voor lijstjes natuurlijk!
Of Fok!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wie niet neukt heeft tijd voor lijstjes natuurlijk!
Ik hield al geen lijstjes bij, veel te veel werk om alles bij te houden. Ik ben MCH nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom ben je hier 's avonds nooit meer.
Boodschappenlijstjes word ik wel gelukkig van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n boodschappenlijstje niet eens bijhouden.
Hoe moeilijk kan het zijn??quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes word ik wel gelukkig van.
Lekkere dingen of koopjes opschrijven
Niet elke week is dezelfde chocolade in de aanbieding natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn??
- thee
- chocola
Ik kom vaak met volle tassen thuis, alles behalve hetgeen waarvoor ik erheen gingquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n boodschappenlijstje niet eens bijhouden.
Toch jammer dat je op thee en chocola niet kunt levenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet elke week is dezelfde chocolade in de aanbieding natuurlijk.![]()
En zo heeeel soms eet ik ook wel eens fruit of groente. Schijnt gezond te zijn
Droomwereld, gemanipuleerde chocolade met alle vitamines erin die nodig zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch jammer dat je op thee en chocola niet kunt leven
Kan prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch jammer dat je op thee en chocola niet kunt leven
Hmmm. Chocolade smelten, paar multivitamines malen en er doorheen roeren, vormpje, temperen, zo goed als nieuw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Droomwereld, gemanipuleerde chocolade met alle vitamines erin die nodig zijn
Top. Alleen nog het probleem van te veel suiker oplossen en we zijn rijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmmm. Chocolade smelten, paar multivitamines malen en er doorheen roeren, vormpje, temperen, zo goed als nieuw.
Gewoon alleen pure chocolade nemen, daarin valt de hoeveelheid suiker enigszins meequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Top. Alleen nog het probleem van te veel suiker oplossen en we zijn rijk.
Ik moet morgen sporten heb genoeg aan mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag doordeweeks geen snaaigoed meer kopen en het is pas dinsdag.
Help.
'moet'quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet morgen sporten heb genoeg aan mijn hoofd
Ja maar als je sport mag je juist weer chocoladequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet morgen sporten heb genoeg aan mijn hoofd
Klopt welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
En door te sporten maak je je hoofd leegZegt men.
Je kan nog altijd afzeggenquote:
Dat zit niet in mij. Plus, ik weet heus wel dat ik dit voor mezelf doequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan nog altijd afzeggen![]()
'Oh ik kan/wil toch niet', bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zit niet in mij. Plus, ik weet heus wel dat ik dit voor mezelf doe
Ik geef altijd mijn alles dus dat is wel waar ik voor ga! Maar misschien val ik mezelf tegenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Na het sporten ben je vast trots op jezelf, heb ik in ieder geval wel altijd
Ik ben juist blij als ik ook voor een ander kan koken. Voor mezelf vind ik het vaak de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ben even een weekmenu aan het maken. Heb geen inspiratie. Ben zo blij dat ik alleen voor mezelf hoef te koken.
Ik ben te onzeker over mijn kookkunsten om voor anderen te koken. Zoals met alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben juist blij als ik ook voor een ander kan koken. Voor mezelf vind ik het vaak de moeite niet waard.
Nodig af en toe iemand uit, misschien krijg je lovende reviews en heb je over een jaar keukenkapsones.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te onzeker over mijn kookkunsten om voor anderen te koken. Zoals met alles eigenlijk.
Oeh. Ik ben er voor je hoor CLquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nodig af en toe iemand uit, misschien krijg je lovende reviews en heb je over een jaar keukenkapsones.
Als er iemand komt eten ben ik altijd meer aan het lullen dan aan het koken, zodat de gast het maar overneemt, want die kan het niet meer aanzien hoe ik loop te pielenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nodig af en toe iemand uit, misschien krijg je lovende reviews en heb je over een jaar keukenkapsones.
Let op de extra uitlooppuntjes om hun punt (haha) kracht bij te zetten!quote:Mogen we aub zelf kiezen wat we wanneer willen eten? Dat bepaalt niemand voor mij, ook geen stichting wakker dier. .....
quote:Wat goed! Zijn er ook glutenvrije opties? Want die mis ik steeds vaker (met&zonder vlees)
Je krijgt een vinger, vegans willen de hele hand.quote:Waarom niet Vegan ikea?
Niet zo huilen, Gerda. Je bent nog een wereld verwijderd van het dragen van een gele ster. Wees blij dat je de Ikea nog in mag.quote:Nee moet maar eens stoppen dat gezeur altijd. Nederland is een zeur land geworden er is iedere keer wat. Nog heel even mogen we echt niets meer.
Vegetarisch is niet vegan, Karen.quote:Natuurlijk! Ikea is op de juiste weg! Go vegan!
Die vreet je maar thuis, klein kind.quote:en als je een broodje kaas wilt eten is het er niet......
Ja dat is dan wel jammer, maar ik gok dat de helft van de vegetariërs er weinig neuk om geeft.quote:De lasagne is niet vegetarisch! Er zit geen vegetarisch gestremde kaas in..
Als je er anders dagelijks komt om te vreten, is het misschien wel een goed idee om eens over te slaan.quote:vrijdag hoeven we nie naar Ikea
Uitloop...puntjes...want...dat...leest...zo...lekker...en...komt...betrouwbaar...over...quote:Serieus....
Net zoals je verjaardag dus.quote:hahah wat hypocriet en de rest van het jaar wel.. dat is hetzelfde als het hele jaar je hond meppen en hem op dierendag aaien.
Ik krijg JEUK JEUK JEUK van mensen die Bah! in hun Facebookberichten gebruiken. Bah!quote:Vreselijk ze willen maar voor ons denken wat we wel en niet moeten doen, en eten. Die betutteling in ons kleine bekrompen landje ja dat is het geworden. Bah!!
Nou echt he. Kinders. 'Weeeeh dit vind ik niet lekker!' Tering, ga naar een pannenkoekenrestaurant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:11 schreef DrMarten het volgende:
Tering he, dan sla je die maaltijd van ¤1,50 eennkeer over en haal je een big mac bij de naastgelegen mcdonalds. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Nu heb ik zin in een onmeunige spekpannekoekquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt he. Kinders. 'Weeeeh dit vind ik niet lekker!' Tering, ga naar een pannenkoekenrestaurant.
Mensen met oogproblemen kunnen lekker inzoomen en de letters groter maken op de tablet, Ria.quote:Wat dacht je van mensen met oogproblemen? Gewoon simpelweg n catalogus waar ze in alle rust en tijd naar kunnen kijken. Hoeveel mensen hebben er geen telefoon of niet kunnen betalen qua abonnement? Ik ken erg genoeg. Alleen n prepaidje om in uiterste nood te kunnen bellen....NIET over nagedacht Ikea???🤔🤔🤔
Ligt een beetje op de grens van vegan/vega. Het komt wel van een dood beest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:24 schreef Allures het volgende:
Maar vegetarisch is toch ook niet perse met die kaas? Dat bepalen vegetariërs toch zelf? Toen ik er een werd nog wel in ieder geval
Genieten dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
Triomfantelijk dom is dat gedrag altijd.
Ja Jezus jij gaat op Texel wonen.quote:ik woon op Texel kan niet zomaar even naar de winkel voor en catalogus.
Collega's vragen waarom ik hardop zit te grinnikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:25 schreef CherryLips het volgende:
God die hele pagina van Ikea is om te huilen. Dapper van ze dat ze ermee doorgaan.
Nog over die catalogus die niet meer standaard zes miljoen keer wordt verspreid en wat bij elk bericht wordt aangehaald:
[..]
Mensen met oogproblemen kunnen lekker inzoomen en de letters groter maken op de tablet, Ria.
Geen geld hebben voor een simpele smartphone en/of wifi (zonder abonnement) maar wel lekker meubels shoppen bij de Ikea. Oké.
Laten we even met ALLE MOGELIJKE DOELGROEPEN rekening houden. Want Ome Wim heeft een raar oog en die kan de kleur rood niet meer zien, dus zouden jullie alsjeblieft geen rood meer in jullie meubels willen verwerken?
Maar als Zwarte Piet wordt afgeschaft omdat hele bevolkingsgroepen zich erdoor beledigd en vernederd en gediscrimineerd voelen, dan moeten ze zich ineens niet aanstellen.
Tokkie Nederland, hoor.
En ik zit jullie hier te vervelen want m'n inkt en papier is op, maar er wordt als het goed is een pakketje bezorgd dus ik kan niet verder nu.
Je gaat ook niet zomaar langs de ikea dan. Dus bestel je dingen online lijkt mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus jij gaat op Texel wonen.
Wil je even niet zo logisch denken alsjeblieft? Dan raken die mensen nog meer in de war.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Je gaat ook niet zomaar langs de ikea dan. Dus bestel je dingen online lijkt mij
Moet je ook nog eens extra betalen vaak. Als ze er al bezorgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Je gaat ook niet zomaar langs de ikea dan. Dus bestel je dingen online lijkt mij
Er wordt er te veel bezuinigd in de GGZ.quote:jullie moeten vooral dat luisterboek gaan luisteren
de kans dat je dan naar winkel gaat of dingen gaat bestellen is blijkbaar groot
als jullie goed hebben gekeken naar nieuws en de het nieuws van appiehein hebben gevolgd
die schijnen dus autisme uren te hebben in bepaalde winkels
daar wordt gelijk duidelijk wat ze willen met die luisterboeken
je schijnt er dus verborgen commando in kunnen zetten en dat wil zeggen vaak genoeg luisteren en je gaat vanzelf dingen kopen die je voor het luisteren niet eens wist dat ze bestonden
heel flauw van ikea doen of ze aan mensen denken maar ondertussen gewoon extra willen verkopen
ze moeten hun werk is beter doen en zorgen als ze afspraken maken met bedrijven die na leven
en jep dan bedoel ik een een sonos lamp die alleen ikea verkoopt in de winkel
die gaan zo rap dat het bijna onmogelijk wordt hem te krijgen
beetje google kom je op ebay waar een persoon alles van ikea verkoopt tegen stuk hogere prijs en die heeft dus wel die lampen met aantallen
dus of zit ikea met medewerker die dit doet of ze zitten hier zelf achter en verkopen mensen producten voor een hele hoge prijs
ik vindt 100 euro meer best veel en dan verzend kosten van bijna 70 euro beetje overdreven
heb dit aan gekaard bij ikea maar gaat blijkbaar langs ze heen
bedankt mina van ikea voor je reaktie
heb dit ook maar bij sonos gemeld en die gaan hier werk van maken want dit gaat dus niet zo maar even
of je zorgt dat ze voldoende in de winkel leggen als je afspraak hebt dat je ze daar alleen mag verkopen
of je handeld als waakhond als ze ergens opduiken voor die meer prijs zorg je dat ze van ebay verdwijnen
je reaktie jaagt mensen weg bij je winkel
bedankt hier voor
En dan uitgerekend vanaf Texel een nepschapenvachtje bestellen bij de ikeaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je ook nog eens extra betalen vaak. Als ze er al bezorgen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Jongens! Smullen! Ikea doet mee aan de Eet geen dieren-dag, dus de reacties op FB zijn weer feestEén dag geen vleesgerechten in hun restaurant.
Het staat er nog maar net op, maar ik vertrouw dat er nog meer pareltjes zullen binnendruppelen.
[..]
Let op de extra uitlooppuntjes om hun punt (haha) kracht bij te zetten!
[..]
[..]
Je krijgt een vinger, vegans willen de hele hand.
[..]
Niet zo huilen, Gerda. Je bent nog een wereld verwijderd van het dragen van een gele ster. Wees blij dat je de Ikea nog in mag.
[..]
Vegetarisch is niet vegan, Karen.
[..]
Die vreet je maar thuis, klein kind.
[..]
Ja dat is dan wel jammer, maar ik gok dat de helft van de vegetariërs er weinig neuk om geeft.
[..]
Als je er anders dagelijks komt om te vreten, is het misschien wel een goed idee om eens over te slaan.
[..]
Uitloop...puntjes...want...dat...leest...zo...lekker...en...komt...betrouwbaar...over...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
O ja, daar gaan we
[..]
Net zoals je verjaardag dus.
[..]
Ik krijg JEUK JEUK JEUK van mensen die Bah! in hun Facebookberichten gebruiken. Bah!
Bekrompen landjeGa eens naar China ofzo.
Terwijl je gewoon in een handomdraai een schaap kunt neerknuppelen en scalperen, die beesten lopen daar toch door je tuin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan uitgerekend vanaf Texel een nepschapenvachtje bestellen bij de ikea
Dan kom ik helemaal niet meer aan het werkquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik stem voor een apart topic voor CL waarin ze op facebookberichten reageert. Ik kan me daar sowieso uren mee vermaken
Zeker zo eentje die een vegetarisch restaurant binnenwandelt en een steak bestelt omdat ze daar recht op heeft.quote:Jammer dat Ikea zich laat leiden door een klein clubje mensen die geen vlees willen en daarmee de rest hun wil opdringen. Ontzettend teleurgesteld in Ikea...
ZE VERPLICHTEN HET JE NIETquote:Dat ze de mogelijkheden bieden is prima, maar verplichten is voor mij een reden om het tegenovergestelde te doen.
Ja, daar heb je ook weer een puntquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal niet meer aan het werk
Maar zo nu en dan een uurtje breekt wel lekker de dag
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker zo eentje die een vegetarisch restaurant binnenwandelt en een steak bestelt omdat ze daar recht op heeft.
EÉN DAG om een beetje bewustzijn te kweken (als reclamestunt dan).
EÉN DAG.
zE dRiNgEn Me hUn wIl oP
Maar als er een nieuwe bank is dan staat ie meteen in je woonkamer. Domme kut.
'Klein clubje mensen.' De tandjes.
O en ze is teleurgesteld. Niet boos, maar teleurgesteld. Gadverdamme. Het zou je moeder maar zijn.
Die speaker nog getest?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben er vorig weekend nog geweest. Komt wel erg dichtbij zo
Nee, alleen even snel de koopjeshoek doorgelopen en een overheerlijke NIET VEGETARISCHE hotdog gehaaldquote:
Reactie daarop:quote:Bizar dat mensen helemaal uit hun plaat gaan om 1 dag in het jaar vega opties “door hun strot geduwd te krijgen”. Hoe denken jullie dan dat vegetariërs of vegans zich voelen die de rest van het jaar allll dat vlees zien liggen? 😆
GEWOON ÉÉN DAG NIET BIJ DE IKEA ETEN ALS JE ER NIET TEGEN KUNTquote:gewoon niet kijken!
Ja daar heb ik nu dus ook zin in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, alleen even snel de koopjeshoek doorgelopen en een overheerlijke NIET VEGETARISCHE hotdog gehaald
Heerlijk hoe simpel mensen een oplossing voor een ander weten, maar voor zichzelf, ho maarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reactie daarop:
[..]
GEWOON ÉÉN DAG NIET BIJ DE IKEA ETEN ALS JE ER NIET TEGEN KUNT
Met augurkjes en mosterdquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nu dus ook zin in.
Moet je ook niet naar een vegetarische meubelzaak gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
Klagen dat je geen vlees kan kopen bij een meubelzaak. Wat een tijd om in te leven.
De slager wilde me laatst ook al geen tv verkopen. Je mag ook niets meer tegenwoordig. Ik ga wel naar de schoenmaker de volgende keer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je ook niet naar een vegetarische meubelzaak gaan.
Maar daar hebben ze geen glutenvrijquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De slager wilde me laatst ook al geen tv verkopen. Je mag ook niets meer tegenwoordig. Ik ga wel naar de schoenmaker de volgende keer.
Of suikervrijquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen glutenvrij
Ze dringen ons hun wil opquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of suikervrij
En Ria krijgt diarree van gember dus dat moet nu ook OVERAL TER WERELD uit worden gehaald!
Goed plan!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De slager wilde me laatst ook al geen tv verkopen. Je mag ook niets meer tegenwoordig. Ik ga wel naar de schoenmaker de volgende keer.
Gember op zondag is dan wel een grote kans.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Echte Ria's hebben nog nooit gember geproefd toch, alleen aardappels groente en vlees, en Chinees op zondag.
Al twee weken zin in Chinees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Echte Ria's hebben nog nooit gember geproefd toch, alleen aardappels groente en vlees, en Chinees op zondag.
Verwachtingenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:09 schreef rival het volgende:
Ik merk het op de werkvloer ook steeds vaker. Geen kennis van zaken, van alles verwachten en meteen dat stemmetje erbij als het niet snel genoeg gaat....
Dan loop ik natuurlijk extra hard voor zo'n persoon.
Ik moet nu aan die scène in It denken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst in een echt Chinees restaurant gegeten. Niet die Indonesische meuk. Was lekker (en) pittig
Niet doen! Er komt allemaal water en zo uit de hemel vallen vandaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje bezorgd, ik kan weer naar buiten.
Zegt me zo niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die scène in It denken.
Jij bent 3 dagen jonger dan mn zusje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik bijna net zo oud ben als je zusje geloof ik. Zoals jij bijna even oud bent als mijn zus.
Ik vind (echt) Chinees een van die smerigste Aziatische keukens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst in een echt Chinees restaurant gegeten. Niet die Indonesische meuk. Was lekker (en) pittig
Ik vreet echt gember bij t leven. En drink.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Da's de omvolking!quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt me zo niks.
Was bij Sichuan in Amsterdam
Heb er laatst een hap van genomen, zo’n gemberwortel. Spicey wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:00 schreef Debsterr het volgende:
Gembergember in mijn eten, gember in mijn thee, gember in mijn frisdrank en gember in mijn cocktails
Da's wel een bit much.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb er laatst een hap van genomen, zo’n gemberwortel. Spicey wel.
Waarom deed je dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb er laatst een hap van genomen, zo’n gemberwortel. Spicey wel.
Heerlijk. En gezondquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:00 schreef Debsterr het volgende:
Gembergember in mijn eten, gember in mijn thee, gember in mijn frisdrank en gember in mijn cocktails
Vegan sluit wel beter aan bij eet geen dierendag. Als semi vegetariër heb ik ook geen problemen als mij een vegan optie wordt 'opgedrongen' als dat er voor zorgt dat zowel vegetariërs als veganisten iets te kiezen hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Jongens! Smullen! Ikea doet mee aan de Eet geen dieren-dag, dus de reacties op FB zijn weer feestEén dag geen vleesgerechten in hun restaurant.
Het staat er nog maar net op, maar ik vertrouw dat er nog meer pareltjes zullen binnendruppelen.
[..]
Let op de extra uitlooppuntjes om hun punt (haha) kracht bij te zetten!
[..]
[..]
Je krijgt een vinger, vegans willen de hele hand.
[..]
Niet zo huilen, Gerda. Je bent nog een wereld verwijderd van het dragen van een gele ster. Wees blij dat je de Ikea nog in mag.
[..]
Vegetarisch is niet vegan, Karen.
[..]
Die vreet je maar thuis, klein kind.
[..]
Ja dat is dan wel jammer, maar ik gok dat de helft van de vegetariërs er weinig neuk om geeft.
[..]
Als je er anders dagelijks komt om te vreten, is het misschien wel een goed idee om eens over te slaan.
[..]
Uitloop...puntjes...want...dat...leest...zo...lekker...en...komt...betrouwbaar...over...
Zit je daar te eten, zegt die vriend van me: 'FYI, er zitten bij kip en eend nog stukjes bot in.'quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (echt) Chinees een van die smerigste Aziatische keukens.
Geef me dan maar Thais, Vietnamees, Indonesisch, Indiaas, Japans.... eigenlijk alles behalve Chinees.
Niks als vet, smerige onderdelen van t beest, overal de kop en poten nog aan om te laten zien dat het echt t beest was dat je bestelde..... nee.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (echt) Chinees een van die smerigste Aziatische keukens.
Geef me dan maar Thais, Vietnamees, Indonesisch, Indiaas, Japans.... eigenlijk alles behalve Chinees.
Niks als vet, smerige onderdelen van t beest, overal de kop en poten nog aan om te laten zien dat het echt t beest was dat je bestelde..... nee.
Je spreekt jezelf wel erg tegen hier. Bovendien hebben ze zat voer waar geen botten of rare organen in zittenquote:
Daar was ik. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:55 schreef Scary_Mary het volgende:
Sichuan op de Warmoestraat vond ik niet verkeerd
Je wordt er ook wel een beetje warm van, al die pepersquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar was ik. Komt wel dichtbij zo.
Terug naar je roots?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Rij op de snelweg, overal trekkers en spandoeken, vuren erbij en boeren die een grolschje drinken.
Ik heb t alleen meegemaakt van de andere kant, maar altijd t idee dat de meeste vrij standaard zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lange dag gehad weer.
Oudergesprekken zijn nooit makkelijk helaas, maar dit was wel weer een lange.
Ik was compleet doorweekt ondanks m’n (bagger)regenpakquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet doen! Er komt allemaal water en zo uit de hemel vallen vandaag.
Leuke moeders wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lange dag gehad weer.
Oudergesprekken zijn nooit makkelijk helaas, maar dit was wel weer een lange.
Rapportgesprekken zijn niet boeiend, nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t alleen meegemaakt van de andere kant, maar altijd t idee dat de meeste vrij standaard zouden moeten zijn
Hehehe, nee.quote:
O zo! Nooit meegemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rapportgesprekken zijn niet boeiend, nee.
Maar als ouders tussendoor worden uitgenodigd, is dat nooit een goed teken toch?
[..]
Hehehe, nee.
Zitten er wel steeds meer van mijn leeftijd bij.
Ga je nog in bad vanavond?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vervelende collega komt trouwens niet meer terug![]()
Beetje lullig hoe dat gegaan is, maar wel beter
De meeste ouders hebben dat ook niet, gelukkig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O zo! Nooit meegemaakt natuurlijk
Ik ben net even op de fiets boodschappen gaan doen omdat ik dacht dat het wel meeviel. Broek is doorweekt nu en zelfs m'n pens is door de winterjas heen nat gewordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was compleet doorweekt ondanks m’n (bagger)regenpak
Ik vind dat je altijd een heel fijne, mooie gloed hebt. Echt iets Hollands blozends. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Je gelaatstint? Is dat het woord?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nooit complimentjes over m'n uiterlijkNooit gehad
ik denk dat we in dezelfde bui zatenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben net even op de fiets boodschappen gaan doen omdat ik dacht dat het wel meeviel. Broek is doorweekt nu en zelfs m'n pens is door de winterjas heen nat geworden.
Het ergste vind ik nog wel dat nu die winterjas dus in de was moet want die gaat natuurlijk naar natte hond stinken nu hij zo nat is gewordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
[..]
ik denk dat we in dezelfde bui zaten
CL:"Zeg je nu dat ik een appelgezicht heb?!?!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind dat je altijd een heel fijne, mooie gloed hebt. Echt iets Hollands blozends. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Je gelaatstint? Is dat het woord?
Aww lief. Ik heb gewoon snel een rooie kop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind dat je altijd een heel fijne, mooie gloed hebt. Echt iets Hollands blozends. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Je gelaatstint? Is dat het woord?
Appeltjesfiguur wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
CL:"Zeg je nu dat ik een appelgezicht heb?!?!"
Winterjasquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben net even op de fiets boodschappen gaan doen omdat ik dacht dat het wel meeviel. Broek is doorweekt nu en zelfs m'n pens is door de winterjas heen nat geworden.
Nee meer rozequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww lief. Ik heb gewoon snel een rooie kop.
ok en je bent gekquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winterjas
Ik had vanmiddag nog m'n spijkerjack aan en zweette me rot
Ik heb wel fietsconditie, maar ik ben zo goed doorbloed en vol met bruin vet dat ik het alsnog snel warm krijg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon dik en zonder conditie.
Ja, dacht dat die de regen wel zou kunnen hebben, vandaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winterjas
Trui aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar Jesus take the wheel, het wordt morgen maar 12 graden.
Neeeeeee dat komt me heel slecht uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar Jesus take the wheel, het wordt morgen maar 12 graden.
Ja mij dus ook want dan zit mijn jas in de was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Neeeeeee dat komt me heel slecht uit
Je wil wat extreem luchtigs aan op je date?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Neeeeeee dat komt me heel slecht uit
morgen is woensdag. Woensdag is toch geen date dagquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wil wat extreem luchtigs aan op je date?
Dan doe ik vast iets verkeerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:52 schreef Allures het volgende:
[..]
morgen is woensdag. Woensdag is toch geen date dag
Spijkerjacks, lekker 90iesquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winterjas
Je bent een trans?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:20 schreef Allures het volgende:
Ik kan alleen daten als ik vrij ben. Outfit + hoofd kost 5.5 uur dus dat gaat niet na een werkdag. Ja of je moet midden in de nacht afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |