abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:07:38 #151
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_189208609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:07 schreef rival het volgende:

[..]

Ik zei ja, nu moet ik :D
Je kan nog altijd afzeggen :P
'Oh ik kan/wil toch niet', bijvoorbeeld :P
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_189208745
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Je kan nog altijd afzeggen :P
'Oh ik kan/wil toch niet', bijvoorbeeld :P
Dat zit niet in mij. Plus, ik weet heus wel dat ik dit voor mezelf doe :P
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:18:11 #153
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_189208797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:15 schreef rival het volgende:

[..]

Dat zit niet in mij. Plus, ik weet heus wel dat ik dit voor mezelf doe :P
:D

Na het sporten ben je vast trots op jezelf, heb ik in ieder geval wel altijd :D
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_189208886
Ben even een weekmenu aan het maken. Heb geen inspiratie. Ben zo blij dat ik alleen voor mezelf hoef te koken.
Tap tap tap
pi_189208890
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

:D

Na het sporten ben je vast trots op jezelf, heb ik in ieder geval wel altijd :D
Ik geef altijd mijn alles dus dat is wel waar ik voor ga! Maar misschien val ik mezelf tegen :+
pi_189208900
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ben even een weekmenu aan het maken. Heb geen inspiratie. Ben zo blij dat ik alleen voor mezelf hoef te koken.
Ik ben juist blij als ik ook voor een ander kan koken. Voor mezelf vind ik het vaak de moeite niet waard.
pi_189208945
Tap tap tap
pi_189208953
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:23 schreef rival het volgende:

[..]

Ik ben juist blij als ik ook voor een ander kan koken. Voor mezelf vind ik het vaak de moeite niet waard.
Ik ben te onzeker over mijn kookkunsten om voor anderen te koken. Zoals met alles eigenlijk.
Tap tap tap
pi_189208984
Moet ook nog wat eren verzinnen voor vanavond. Geen zin in koken
A mind with a heart of it's own
pi_189209315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben te onzeker over mijn kookkunsten om voor anderen te koken. Zoals met alles eigenlijk.
Nodig af en toe iemand uit, misschien krijg je lovende reviews en heb je over een jaar keukenkapsones.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:43:57 #162
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_189209365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:41 schreef rival het volgende:

[..]

Nodig af en toe iemand uit, misschien krijg je lovende reviews en heb je over een jaar keukenkapsones.
Oeh. Ik ben er voor je hoor CL O+ :9
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:44:31 #163
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_189209378
Alleen nu even niet. Ik ga naar buiten :{ :o
pi_189209397
Of begin voor een paar asielzoekers ^O^
Vakman pur sang
pi_189209430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:41 schreef rival het volgende:

[..]

Nodig af en toe iemand uit, misschien krijg je lovende reviews en heb je over een jaar keukenkapsones.
Als er iemand komt eten ben ik altijd meer aan het lullen dan aan het koken, zodat de gast het maar overneemt, want die kan het niet meer aanzien hoe ik loop te pielen _O-
Nou ja, schijtirritant natuurlijk, beetje mijn territorium binnendringen.
Tap tap tap
pi_189209444
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Of begin voor een paar asielzoekers ^O^
Wil je van ze af?
Tap tap tap
pi_189209496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wil je van ze af?
Nee joh maar is minder kritisch publiek.
Vakman pur sang
pi_189209858
Jongens! Smullen! Ikea doet mee aan de Eet geen dieren-dag, dus de reacties op FB zijn weer feest *O* Eén dag geen vleesgerechten in hun restaurant.

Het staat er nog maar net op, maar ik vertrouw dat er nog meer pareltjes zullen binnendruppelen.

quote:
Mogen we aub zelf kiezen wat we wanneer willen eten? Dat bepaalt niemand voor mij, ook geen stichting wakker dier. .....
Let op de extra uitlooppuntjes om hun punt (haha) kracht bij te zetten!

quote:
Wat goed! Zijn er ook glutenvrije opties? Want die mis ik steeds vaker (met&zonder vlees)
quote:
Waarom niet Vegan ikea?
Je krijgt een vinger, vegans willen de hele hand.

quote:
Nee moet maar eens stoppen dat gezeur altijd. Nederland is een zeur land geworden er is iedere keer wat. Nog heel even mogen we echt niets meer.
Niet zo huilen, Gerda. Je bent nog een wereld verwijderd van het dragen van een gele ster. Wees blij dat je de Ikea nog in mag.

quote:
Natuurlijk! Ikea is op de juiste weg! Go vegan!
Vegetarisch is niet vegan, Karen.

quote:
en als je een broodje kaas wilt eten is het er niet......
Die vreet je maar thuis, klein kind.

quote:
De lasagne is niet vegetarisch! Er zit geen vegetarisch gestremde kaas in..
Ja dat is dan wel jammer, maar ik gok dat de helft van de vegetariërs er weinig neuk om geeft.

quote:
vrijdag hoeven we nie naar Ikea
Als je er anders dagelijks komt om te vreten, is het misschien wel een goed idee om eens over te slaan.

quote:
Serieus....
Uitloop...puntjes...want...dat...leest...zo...lekker...en...komt...betrouwbaar...over...
Tap tap tap
pi_189209896
Tering he, dan sla je die maaltijd van ¤1,50 eennkeer over en haal je een big mac bij de naastgelegen mcdonalds. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
A mind with a heart of it's own
pi_189209912
O ja, daar gaan we *O*

quote:
hahah wat hypocriet en de rest van het jaar wel.. dat is hetzelfde als het hele jaar je hond meppen en hem op dierendag aaien.
Net zoals je verjaardag dus.

quote:
Vreselijk ze willen maar voor ons denken wat we wel en niet moeten doen, en eten. Die betutteling in ons kleine bekrompen landje ja dat is het geworden. Bah!!
Ik krijg JEUK JEUK JEUK van mensen die Bah! in hun Facebookberichten gebruiken. Bah!

Bekrompen landje :') Ga eens naar China ofzo.
Tap tap tap
pi_189209937
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 15:11 schreef DrMarten het volgende:
Tering he, dan sla je die maaltijd van ¤1,50 eennkeer over en haal je een big mac bij de naastgelegen mcdonalds. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Nou echt he. Kinders. 'Weeeeh dit vind ik niet lekker!' Tering, ga naar een pannenkoekenrestaurant.
Tap tap tap
  Designer dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:19:45 #172
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_189210037
Triomfantelijk dom is dat gedrag altijd.
🐙
pi_189210052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou echt he. Kinders. 'Weeeeh dit vind ik niet lekker!' Tering, ga naar een pannenkoekenrestaurant.
Nu heb ik zin in een onmeunige spekpannekoek :9
A mind with a heart of it's own
pi_189210129
Maar vegetarisch is toch ook niet perse met die kaas? Dat bepalen vegetariërs toch zelf? Toen ik er een werd nog wel in ieder geval
pi_189210138
God die hele pagina van Ikea is om te huilen. Dapper van ze dat ze ermee doorgaan.
Nog over die catalogus die niet meer standaard zes miljoen keer wordt verspreid en wat bij elk bericht wordt aangehaald:

quote:
Wat dacht je van mensen met oogproblemen? Gewoon simpelweg n catalogus waar ze in alle rust en tijd naar kunnen kijken. Hoeveel mensen hebben er geen telefoon of niet kunnen betalen qua abonnement? Ik ken erg genoeg. Alleen n prepaidje om in uiterste nood te kunnen bellen....NIET over nagedacht Ikea???🤔🤔🤔
Mensen met oogproblemen kunnen lekker inzoomen en de letters groter maken op de tablet, Ria.

Geen geld hebben voor een simpele smartphone en/of wifi (zonder abonnement) maar wel lekker meubels shoppen bij de Ikea. Oké.
Laten we even met ALLE MOGELIJKE DOELGROEPEN rekening houden. Want Ome Wim heeft een raar oog en die kan de kleur rood niet meer zien, dus zouden jullie alsjeblieft geen rood meer in jullie meubels willen verwerken?
Maar als Zwarte Piet wordt afgeschaft omdat hele bevolkingsgroepen zich erdoor beledigd en vernederd en gediscrimineerd voelen, dan moeten ze zich ineens niet aanstellen.

Tokkie Nederland, hoor.

En ik zit jullie hier te vervelen want m'n inkt en papier is op, maar er wordt als het goed is een pakketje bezorgd dus ik kan niet verder nu.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')