SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Aiiii<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Is het op, of is het stuk?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De batterij van zijn fiets is leeg ?Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
dan hoop ik op die deen, zeker GEEN ITALIAAN!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
VerdommeOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Lekke conditiequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Trentin wereldkampioenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als het maar geen hongerklop is, dat zou wel erg dom zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe dan, Moscon rijdt zich helemaal de klote in voor Trentinquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kung, Pedersen en Trentin het podium van het wk. Wie de fuck dat voorspelde heeft veel geld gemaakt
Trotse Belg.![]()
Hij heeft wel eens van die dagen dat hij de ganse dag niet vooruit komt, maar dit heb ik niet vaak gezien bij Mathieu.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou best kunnen ik kan me niet herinnren dat ik hem heb zien eten.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Pedroso het volgende:
Als het maar geen hongerklop is, dat zou wel erg dom zijn.![]()
Nederlanders falen altijd.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Moscon is geen gewone.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe dan, Moscon rijdt zich helemaal de klote in voor TrentinPut these foolish ambitions to rest.![]()
Zozo dat gaat snel!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
heb je hem weer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Pedersen gevreesd, Trentin niet onverwacht, Kung wel verrassend.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Sasman het volgende:
Kung, Pedersen en Trentin het podium van het wk. Wie de fuck dat voorspelde heeft veel geld gemaakt![]()
Terpstra nog met een alles of niks uitval voor de troostprijs?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Omdat-ie zich prima voelde, anders doe je zoiets niet... dus dat zou inderdaad op een hongerklop kunnen duiden.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Mansjester het volgende:
Waarom rijdt ie godverdomme dan zoveel op kop!
Na de finish maar horen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
WE gaan nooit meer wereldkampioen wordenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die gaat nog ingehaald worden door Wout van Aert.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Hup Pedersen!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hoi. Ik mis de misprijzende wimderonquote:Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Maar de Belg met de beste kans haakt net af.quote:Op zondag 29 september 2019 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu hoop ik toch dat er nog een Belg wint, liever dan zo'n nietszeggende buitenlanderVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 16:45 schreef franklop het volgende:
WE gaan nooit meer wereldkampioen worden![]()
Daar heb je dat arrogante minkukel!quote:Deuger, Woke & Gutmensch
Normaal zou ik nu team Moscon zijn, maar na dat Italiaantje in de beloftenkoers wil ik geen Italiaanse winnaar.Un dann rettet kein Kavallerie,
De winnaar zit duidelijk bij de eerste vier.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Trentin is een mooie winnaarThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Totaal helemaal niets meer over, van het ene op het andere moment. Weird weird weird.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Pedersen zou wel een leuke winnaar zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
sowquote:Op zondag 29 september 2019 16:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De winnaar zit duidelijk bij de eerste vier.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik begin er bijna aan te twijfelen. Lol.quote:Op zondag 29 september 2019 16:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De winnaar zit duidelijk bij de eerste vier.Ik doe het ff rustig aan.![]()
@Slobeendquote:Op zondag 29 september 2019 16:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar heb je dat arrogante minkukel!![]()
Dan Trentin maar, zou de verdiende winnaar zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 16:47 schreef Pedroso het volgende:
Dan Trentin maar, zou de verdiende winnaar zijn.![]()
Voor veldritten eet MvdP ook heel weinig heb ik gelezen ivm max uur alles geven; wellicht dat hij dat hij het laatste uur makkelijk zou kunnen doorkomen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Nee, liever Van der Poel wereldkampioen dan 200 euro.quote:
Eerlijk gezegd begon ik al een beetje te juichen, want normaliter had Mathieu dit nooit weggegeven.![]()
![]()
Ik geef nu geen neuk meer en ben voor oppertrol moscon.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
heywoodu
![]()
Ik hoop op Küng.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Had wel liever gehad dat hij dan 2 rondjes eerder fenomenaal losteCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij reed ook om te winnen, dus had-ie er vertrouwen in. Als het een hongerklop is... onbegrijpelijk.quote:Op zondag 29 september 2019 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, liever Van der Poel wereldkampioen dan 200 euro.
Eerlijk gezegd begon ik al een beetje te juichen, want normaliter had Mathieu dit nooit weggegeven.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Is toch al een veel te lange afstand.
Als je hier wint ben je niet de snelste fietser maar gewoon een fietsnerdje dat dagelijks 6 uur op de fiets zit.pindazakje![]()
Woest, ziedend.quote:Op zondag 29 september 2019 16:47 schreef -XOR- het volgende:
Ik geef nu geen neuk meer en ben voor oppertrol moscon.![]()
Dit maakt het wel makkelijker om beetje fan van Mathieu te wordenWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Was je schade dan niet 200 * 3,8?quote:Op zondag 29 september 2019 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, liever Van der Poel wereldkampioen dan 200 euro.
Eerlijk gezegd begon ik al een beetje te juichen, want normaliter had Mathieu dit nooit weggegeven.![]()
heywoodu
![]()
Neuhquote:
Het liefst Küng, dan Trentin, dan Pedersen. Moscon zou echt dramatisch zijn.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft toch niet z'n laatste eten weggegeven aan Pedersen?![]()
![]()
![]()
Mads heeft voorraad genoeg, kan een jaar zonder etenquote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft toch niet z'n laatste eten weggegeven aan Pedersen?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Een witte boterham met kaas.quote:Op zondag 29 september 2019 16:47 schreef Montov het volgende:
Voor veldritten eet MvdP ook heel weinig heb ik gelezen ivm max uur alles geven; wellicht dat hij dat hij het laatste uur makkelijk zou kunnen doorkomen.
Geen kampioenenvoer.![]()
Nee, risico 200, dus ik verdien er ook maar iets van 50 euro aan.quote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was je schade dan niet 200 * 3,8?![]()
Groenewegen als het vlak is?quote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef TLC het volgende:
Zo dicht bij een WK komt Oranje niet meer zo snel![]()
Zijn we er toch ingetuind?
Iniestaaaa
Hilbert, je moet nog een rondje
![]()
![]()
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
VDP won nochtans een koers van dezelfde lengte eerder dit jaarquote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Is toch al een veel te lange afstand.
Als je hier wint ben je niet de snelste fietser maar gewoon een fietsnerdje dat dagelijks 6 uur op de fiets zit.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Had Teunissen maar aan MVDP gegeven...quote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft toch niet z'n laatste eten weggegeven aan Pedersen?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Ditquote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef TLC het volgende:
Zo dicht bij een WK komt Oranje niet meer zo snel
Voor het eerst sinds jaren de gele trui
Voor het eerst sinds jaren het Songfestival gewonnen
Het had zo'n jaar kunnen zijn..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
En er was vrolijkheid alom.quote:Op zondag 29 september 2019 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Zijn we er toch ingetuind?
Iniestaaaa
Hilbert, je moet nog een rondje
![]()
Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ja maar dat was op een mooie fietsdag, dit heeft niks meer met fietsen te maken zo in de regen heel de tijd.quote:Op zondag 29 september 2019 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
VDP won nochtans een koers van dezelfde lengte eerder dit jaarpindazakje![]()
Faal van der Poel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel de Amstel Gold Racequote:Op zondag 29 september 2019 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit
Voor het eerst sinds jaren de gele trui
Voor het eerst sinds jaren het Songfestival gewonnen
Het had zo'n jaar kunnen zijn..![]()
![]()
Dat kan niet, ze moeten nog 7 km.quote:Op zondag 29 september 2019 16:50 schreef TheArt het volgende:
Cassani schijnt net geroepen te hebben: “De race is voorbij, alleen jij bent nog over.”Ik doe het ff rustig aan.![]()
heywoodu
![]()
En dan?quote:Op zondag 29 september 2019 16:50 schreef TheArt het volgende:
Cassani schijnt net geroepen te hebben: “De race is voorbij, alleen jij bent nog over.”
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Cassani is een meesterquote:Op zondag 29 september 2019 16:50 schreef TheArt het volgende:
Cassani schijnt net geroepen te hebben: “De race is voorbij, alleen jij bent nog over.”![]()
Wie had voorspeld dat Kung na die vroege aanval de finale zou rijden was voor gek verklaard.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
heywoodu
![]()
Ah, ik dacht dat het een insinuatie van omkoping ofzo wasquote:![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
VDP misschien net 2 weekjes te vroeg gepiektCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Jaaa Moscon haakt afVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Volgens mij was hij wel gewoon goed hoorquote:Op zondag 29 september 2019 16:52 schreef franklop het volgende:
VDP misschien net 2 weekjes te vroeg gepiektWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
heywoodu
![]()
Nee hoor. Wat is er eigenlijk met Oldebroek?quote:Op zondag 29 september 2019 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Oldebroek, verkeerde kant van de IJssel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zondag 29 september 2019 16:52 schreef Max23 het volgende:
Trentin heeft teveel gestayerd achter Moscon. dat wordt een DSQ
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Dat stond meerdere keren op de weg.quote:Op zondag 29 september 2019 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat is er eigenlijk met Oldebroek?![]()
Denk ik ook...gewoon te weinig gegeten.quote:Op zondag 29 september 2019 16:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel gewoon goed hoor![]()
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:52 schreef Max23 het volgende:
Trentin heeft teveel gestayerd achter Moscon. dat wordt een DSQ![]()
heywoodu
![]()
Je verwacht het niet, op zich.quote:Op zondag 29 september 2019 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat stond meerdere keren op de weg.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Waarom zou hij?quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik zou 5 min. eerder zeggen: Pedersen in Vlaanderen 2018. Maar hij harkt er nu op los.quote:Op zondag 29 september 2019 16:54 schreef wimderon het volgende:
Nu je erover gaat nadenken, Küng heeft ook wel eens zo geschroeid in Romandië in de regen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Het is inderdaad heel erg zuur maar het hoort er ook bijquote:Op zondag 29 september 2019 16:54 schreef Zwansen het volgende:
Nog 12km had ie het moeten volhouden. Dat is 1 banaan.![]()
Zouden in de slag moeten gaan ja. Sprint gaan ze niet winnen normaliter.quote:Op zondag 29 september 2019 16:55 schreef Steven184 het volgende:
Kungs en Mads moeten nu wel gaan aanvallen![]()
Pedersen en Kung zouden omstebeurt moeten gaanThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dit wordt appeltje eitje voor de altijd potentiele Trentin.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik zou een dealtje doen, ja.quote:Op zondag 29 september 2019 16:55 schreef TheArt het volgende:
Ze gaan Trentin toch nog aanvallen mag ik hopen?
Maar hoe ambitieus zijn deze mannen?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Pildaursen na zo'n jaar of Küng wereldkampioen, je moet de sport redden Matteo.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Sagan halfuurtje telaatIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Sagan gaat patat friet halen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Misschien dacht ie dat Mathieu alleen vooruit wasquote:Op zondag 29 september 2019 16:56 schreef Toby56 het volgende:
Sagan weet niet dat er een kopgroep is?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
peter sjasganOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ja verdomd.quote:Op zondag 29 september 2019 16:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat Mathieu alleen vooruit wasIk doe het ff rustig aan.![]()
Ziedend waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 16:56 schreef Slobeend het volgende:
Ben benieuwd hoe Jasper zit te kijken.![]()
Het hoofd van Verbrugghe gaat al voorzichtig richting hakblok op SporzaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik juich voor King KungThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Gaan ze zich nou echt naar de slachtbank laten leiden?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Jupquote:Op zondag 29 september 2019 16:58 schreef Steven184 het volgende:
Gaan ze zich nou echt naar de slachtbank laten leiden?![]()
Kan die naast Veneberg gaan liggenquote:Op zondag 29 september 2019 16:57 schreef Szura het volgende:
Het hoofd van Verbrugghe gaat al voorzichtig richting hakblok op Sporza![]()
Nu nog overnemen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Teletekst: Kung wereldkampioen wielrennen
Ah, tijdrijden dus?
Nee, de wegwedstrijd..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
<hier had ook uw kopman kunnen rijden>Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Pedersen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
HAHAHAHAAAAAAAA
Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat os dezeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Pedersen wie?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Lol<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
BwahahahaThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ontknoping welThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Pedersen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Lol|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: