SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Aiiii<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Is het op, of is het stuk?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De batterij van zijn fiets is leeg ?Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
dan hoop ik op die deen, zeker GEEN ITALIAAN!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
VerdommeOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Lekke conditiequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Trentin wereldkampioenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als het maar geen hongerklop is, dat zou wel erg dom zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe dan, Moscon rijdt zich helemaal de klote in voor Trentinquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kung, Pedersen en Trentin het podium van het wk. Wie de fuck dat voorspelde heeft veel geld gemaakt
Trotse Belg.![]()
Hij heeft wel eens van die dagen dat hij de ganse dag niet vooruit komt, maar dit heb ik niet vaak gezien bij Mathieu.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou best kunnen ik kan me niet herinnren dat ik hem heb zien eten.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Pedroso het volgende:
Als het maar geen hongerklop is, dat zou wel erg dom zijn.![]()
Nederlanders falen altijd.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Moscon is geen gewone.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe dan, Moscon rijdt zich helemaal de klote in voor TrentinPut these foolish ambitions to rest.![]()
Zozo dat gaat snel!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
heb je hem weer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Pedersen gevreesd, Trentin niet onverwacht, Kung wel verrassend.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Sasman het volgende:
Kung, Pedersen en Trentin het podium van het wk. Wie de fuck dat voorspelde heeft veel geld gemaakt![]()
Terpstra nog met een alles of niks uitval voor de troostprijs?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Omdat-ie zich prima voelde, anders doe je zoiets niet... dus dat zou inderdaad op een hongerklop kunnen duiden.quote:Op zondag 29 september 2019 16:43 schreef Mansjester het volgende:
Waarom rijdt ie godverdomme dan zoveel op kop!
Na de finish maar horen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
WE gaan nooit meer wereldkampioen wordenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die gaat nog ingehaald worden door Wout van Aert.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Hup Pedersen!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hoi. Ik mis de misprijzende wimderonquote:Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Maar de Belg met de beste kans haakt net af.quote:Op zondag 29 september 2019 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu hoop ik toch dat er nog een Belg wint, liever dan zo'n nietszeggende buitenlanderVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: