Nee, bewust niet omdat ik wist dat ik deze game moest hebben. Dan had ik de demo gespeeld en moet ik daarna weer wachten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aah jammer! Had je de demo al gespeeld?
Haha verstandig, na de demo was ik inderdaad flink aan het balen dat ik nog een maand moest wachtenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bewust niet omdat ik wist dat ik deze game moest hebben. Dan had ik de demo gespeeld en moet ik daarna weer wachten.
vette game, nu 17 uur onderweg, en gewoon lekker old school jrpg genot. Fijne break van FFXIVquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bewust niet omdat ik wist dat ik deze game moest hebben. Dan had ik de demo gespeeld en moet ik daarna weer wachten.
bestaan die dingen nog...oh god...quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef MC-Morgan het volgende:
Even een paar fotoboeken bekeken om de tijd te doden. Leuk man.
Zag ineens dat cameraatje staan. Toch maar eens op geklikt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
bestaan die dingen nog...oh god...
Waarschijnlijk aan het uitzoeken op welk punt de KNVB Ajax nu weer heeft bevoordeeld.quote:
Hij zat met z'n andere hand al in z'n borstzak.. dus nee dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:53 schreef Generationalpha het volgende:
Marco heeft gelijk. Kuipers had niet door dat hij al geel had gegeven.
Dus als je al geel hebt mag je onbeperkt tijdrekken?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:53 schreef Generationalpha het volgende:
Marco heeft gelijk. Kuipers had niet door dat hij al geel had gegeven.
Tweede geel wegens tijdrekken. Dat zie je toch zelden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan het uitzoeken op welk punt de KNVB Ajax nu weer heeft bevoordeeld.
Kuipers wil gewoon weer wat aandacht opeisen nadat ie er tijd uit is geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan het uitzoeken op welk punt de KNVB Ajax nu weer heeft bevoordeeld.
ik vind het wel goed dat hij het doet. Hij geeft hiermee wel een signaal af en zowel Ajax als PSV gaan anders erg veel tegen dit probleem aanlopen, en dat is niet goed voor het voetbal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kuipers wil gewoon weer wat aandacht opeisen nadat ie er tijd uit is geweest.
Ja, maar ik garandeer je dat de rest van het jaar het niet meer gebeurt. Ja, tijdrekken wel, maar niet die tweede gele.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ik vind het wel goed dat hij het doet. Hij geeft hiermee wel een signaal af en zowel Ajax als PSV gaan anders erg veel tegen dit probleem aanlopen, en dat is niet goed voor het voetbal.
Ik hoop het stiekem toch. Verschrikkelijk gedrag. Ik vond ook echt dat Ajax het zelf over zich afriep met dat gerek van Onana tegen Tottenham. Gewoon voetballen en winnen op eigen kracht, niet al dat trieste kut gedragquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar ik garandeer je dat de rest van het jaar het niet meer gebeurt. Ja, tijdrekken wel, maar niet die tweede gele.
dus?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:55 schreef SaferSephy het volgende:
Hoe dan ook, gewoon terecht rood. men ging nog net niet met zn allen letterlijk in het goal zitten. Goed dat dit antivoetbal en spelbederf wordt bestraft.
Dat snap ik nou ook nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Waarom menen allerlei mensen dat je voor een tweede geel meer zou moeten dan voor een eerste geel?
Als je Kuipers nu hoort zeggen dat die grensrechter hem 4/5 keer waarschuwde. Tja.
Hij had de bal 10 seconden vast. Dus de grens heeft hem om de 2 a 2.5 seconden gewaarschuwdquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Waarom menen allerlei mensen dat je voor een tweede geel meer zou moeten dan voor een eerste geel?
Als je Kuipers nu hoort zeggen dat die grensrechter hem 4/5 keer waarschuwde. Tja.
10 seconden bal in hand is tegenwoordig tijdrekkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Je kan geel krijgen voor tijdrekken... Dan moet je misschien niet als je geel op zak hebt gaan tijdrekken...
Hij kreeg geen rood, hij kreeg een tweede geel
lijkt me sterk dat je na 10 seconden een kaart mag trekken voor tijdrekkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tweede geel wegens tijdrekken. Dat zie je toch zelden.
Maar wel conform de regels. Kuipers is dan ook een regelneuker.
4/5 keer in 10 seconde? Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dat jij niet gekeken hebt, dan had je namelijk ook gezien dat het een optelsom was. Kuipers beeldt dat goed uit nadat hij z'n gele kaart pakte.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef SOG het volgende:
[..]
10 seconden bal in hand is tegenwoordig tijdrekken
Daar hoop ik nog steeds op, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2019 00:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moeten ze vaker doen. Of gewoon een keer zuivere speeltijd invoeren, dan ben je in een klap van dit gezeik af.
Ja moet het gebeuren na 30 seconden niet na 10 secondenquote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij niet gekeken hebt, dan had je namelijk ook gezien dat het een optelsom was. Kuipers beeldt dat goed uit nadat hij z'n gele kaart pakte.
Sure dude. 10 seconden tussen 2 fluitsignalen. 10 seconden bal vast gehad.quote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende beslissing
quote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende beslissing
Godverredomme wat ben jij een viesmad ventjequote:Op zondag 29 september 2019 04:19 schreef SOG het volgende:
[..]
Sure dude. 10 seconden tussen 2 fluitsignalen. 10 seconden bal vast gehad.
Omdat een hoop debielen de spelregels niet snappen en denken dat coulance erbij hoort.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Beter doen ze dat wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar ik garandeer je dat de rest van het jaar het niet meer gebeurt. Ja, tijdrekken wel, maar niet die tweede gele.
'wij van WC eend'quote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende beslissing
ja gewoon 2 keer 30 minuten zuiverquote:Op zondag 29 september 2019 00:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moeten ze vaker doen. Of gewoon een keer zuivere speeltijd invoeren, dan ben je in een klap van dit gezeik af.
Tijd rekken zou toch gewoon geel op moeten staan? Afgezien van bepaalde Europese belangrijke wedstrijden, of misschien nog eens een keertje tegen PSV rekt Ajax eigenlijk nooit tijd. Onana doet het af en toe, en dan krijgt hij vaak ook een gele kaart. Het is heel dom dat mensen zeggen ''hier kan je toch geen tweede gele kaart voor geven''. Dat zou inhouden dat als je al geel hebt, dat je gewoon continu onbestraft tijd zou kunnen gaan rekken, dat is toch een krankzinnige gedachten? Warmerdam weet dat zijn team al meerdere keren is gewaarschuwd, en hij weet dat ie zelf al geel heeft...gooi dan gewoon die bal een beetje snel in! Hij deed niet extreem lang over het ingooien, maar hij zoekt wel de grens op. En tja, als je team al meerdere waarschuwingen op zak heeft kan het misgaan. Kuipers is een scheidsrechter die dit soort beslissingen ook gewoon tegen clubs als Ajax, PSV of Feyenoord geeft, hoor. Dus dat Ajax hem niet zou krijgen slaat nergens op, maar dat altijd een standaard zinnetje die mensen uitkramen als ze gefrustreerd zijn door een beslissing.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:53 schreef trein2000 het volgende:
Volstrekt belachelijke tweede gele kaart die alleen een tegenstander van Ajax krijgt.
Neuh, gewoon 2x 40 minuten. Lekkere sloop potjes.quote:Op zondag 29 september 2019 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja gewoon 2 keer 30 minuten zuiver
Het is vaak pure frustratie en jaloezie. Dan worden dat soort dingen geroepenquote:Op zondag 29 september 2019 11:57 schreef Drekkoning het volgende:
Sowieso mensen die geloven dat er een of ander complot is vanuit de KNVB dat Ajax moet winnen.
Hoe gaat dat op de briefings dan? “Hee Björn, jij staat zaterdag op Ajax, wel even meehelpen he”
-“Ja is goed Dick!”
Dat je zoveel woorden nodig hebt zegt al weer genoeg. Die kaart wordt nooit gegeven. Ik snap ook wel dat het volgens de regels kan. Gewoon weer typisch een gevalletje ajaxbevoordeling.quote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tijd rekken zou toch gewoon geel op moeten staan? Afgezien van bepaalde Europese belangrijke wedstrijden, of misschien nog eens een keertje tegen PSV rekt Ajax eigenlijk nooit tijd. Onana doet het af en toe, en dan krijgt hij vaak ook een gele kaart. Het is heel dom dat mensen zeggen ''hier kan je toch geen tweede gele kaart voor geven''. Dat zou inhouden dat als je al geel hebt, dat je gewoon continu onbestraft tijd zou kunnen gaan rekken, dat is toch een krankzinnige gedachten? Warmerdam weet dat zijn team al meerdere keren is gewaarschuwd, en hij weet dat ie zelf al geel heeft...gooi dan gewoon die bal een beetje snel in! Hij deed niet extreem lang over het ingooien, maar hij zoekt wel de grens op. En tja, als je team al meerdere waarschuwingen op zak heeft kan het misgaan. Kuipers is een scheidsrechter die dit soort beslissingen ook gewoon tegen clubs als Ajax, PSV of Feyenoord geeft, hoor. Dus dat Ajax hem niet zou krijgen slaat nergens op, maar dat altijd een standaard zinnetje die mensen uitkramen als ze gefrustreerd zijn door een beslissing.
Dit idd.quote:Op zondag 29 september 2019 12:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is vaak pure frustratie en jaloezie. Dan worden dat soort dingen geroepen
niet met je eens hoor, die kaart had hij al veel eerder moeten geven, dat dit z'n 2e was is gewoon gevalletje van dubbel pech maar als het z'n 1e was geweest had er geen haan naar gekraaid.quote:Op zondag 29 september 2019 12:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat je zoveel woorden nodig hebt zegt al weer genoeg. Die kaart wordt nooit gegeven. Ik snap ook wel dat het volgens de regels kan. Gewoon weer typisch een gevalletje ajaxbevoordeling.
Natuurlijk had er dan geen haan naar gekraaid. Dan had het geen gevolg gehad voor het spelverloop.quote:Op zondag 29 september 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor, die kaart had hij al veel eerder moeten geven, dat dit z'n 2e was is gewoon gevalletje van dubbel pech maar als het z'n 1e was geweest had er geen haan naar gekraaid.
Nee, ze zouden hier ook veel vaker kaarten voor moeten geven. Of het nou je 1e of 2e gele kaart is maakt niets uit. Weet ook zeker dat als Ajax dit zou flikken, dat Bjorn ook gewoon de 2e gele had gepakt. Het is gewoon een hele terechte beslissing, en als hij dit in het nadeel van Ajax had gedaan zou ik dat ook toejuichen. Kom op man, je moet toch af van dat tijdrekken. Lekker voetballen en zien wie de beste is.quote:Op zondag 29 september 2019 12:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat je zoveel woorden nodig hebt zegt al weer genoeg. Die kaart wordt nooit gegeven. Ik snap ook wel dat het volgens de regels kan. Gewoon weer typisch een gevalletje ajaxbevoordeling.
Gelachen.quote:Op zondag 29 september 2019 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet ook zeker dat als Ajax dit zou flikken, dat Bjorn ook gewoon de 2e gele had gepakt.
Nee natuurlijk niet. Dat is precies het punt. Dat je hem geeft aan iemand die al geel heeft gebeurd nooit, never. Ik vind het prima hoor, ik wacht wel af wanneer Onana er af wordt gestuurd. Oh wachtquote:Op zondag 29 september 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor, die kaart had hij al veel eerder moeten geven, dat dit z'n 2e was is gewoon gevalletje van dubbel pech maar als het z'n 1e was geweest had er geen haan naar gekraaid.
Maar waarom? Kuipers heeft wel vaker beslissingen genomen in het hol van de leeuw, waar de leeuw absoluut niet blij van werd.quote:
Dat dus. Ik vind het ook superhinderlijk. En als dit de nieuwe lijn van de scheidsrechters is dan juich ik dat zeker toe. Maar iedereen weet dat dat niet zo is.quote:
De top 3 (en in het bijzonder Ajax) wordt altijd minder zwaar gestraft dan de rest. Ik weet niet goed waarom, maar ik verwacht niet dat dit ooit zal veranderen. Zelfs met een VAR maakt het nog geen fuck uit blijkbaar (Feyenoord paar dagen terugquote:Op zondag 29 september 2019 12:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat is precies het punt. Dat je hem geeft aan iemand die al geel heeft gebeurd nooit, never. Ik vind het prima hoor, ik wacht wel af wanneer Onana er af wordt gestuurd. Oh wachten dat is nou net het probleem.
Tja, als Onana al geel heeft moet ie zelf ook op gaan passen. Bij je 1e gele kaart krijg je een waarschuwing, waarom moet het zwaarder wegen voor je een 2e gele kaart krijgt dan je eerste? Dat lees ik eigenlijk continu terug, dat je bijna iets moet doen dat direct rood waard is, om een 2e gele kaart voor te moeten kunnen krijgen.quote:Op zondag 29 september 2019 12:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat is precies het punt. Dat je hem geeft aan iemand die al geel heeft gebeurd nooit, never. Ik vind het prima hoor, ik wacht wel af wanneer Onana er af wordt gestuurd. Oh wachten dat is nou net het probleem.
Onana is waarschijnlijk niet zo domquote:Op zondag 29 september 2019 12:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sow!quote:
Lekker compressiequote:
fixed.quote:Op zondag 29 september 2019 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat @:kingroland hiervan vindt, als marketingexpertstudentscholier.
FC Twente.quote:Op zondag 29 september 2019 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RKC wordt hem niet dit jaar.
Tegen wie hebben ze eigenlijk een punt gepakt?
quote:Op zondag 29 september 2019 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wederom een argument voor een Eredivisie van 16 teams.quote:
Dat was destijds knotsgek. RKC kon nog winnen.quote:Op zondag 29 september 2019 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Kon natuurlijk ook niet anders.
Twente
quote:Op zondag 29 september 2019 12:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was destijds knotsgek. RKC kon nog winnen.
@Syd zit nu schuimbekkend achter z’n pc.quote:Op zondag 29 september 2019 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee joh, die is toch allang in Rotterdam? Of is het geen "ekte"?quote:Op zondag 29 september 2019 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
@:syd zit nu schuimbekkend achter z’n pc.
quote:Op zondag 29 september 2019 12:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nee joh, die is toch allang in Rotterdam? Of is het geen "ekte"?
Ik denk dat hij 14 of 15 is.quote:Op maandag 16 september 2019 17:04 schreef Syd het volgende:
Haha en nu ben ik boos![]()
Nee ik lach jullie uit. zodra het andersom is ben ik boos![]()
Wel lief dat jullie allemaal zo happen ineens maar wel weken stil waren. Maakt mijn week alleen maar beter.
ohja wacht, oeh grrr wat ben ik boos op jullie![]()
![]()
![]()
Of gewoon Twente supporterquote:
Net uit bed?quote:Op zondag 29 september 2019 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie RKC niet meer meedoen om de landstitel.
Gewaagd, maar ik snap ‘m wel.quote:Op zondag 29 september 2019 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie RKC niet meer meedoen om de landstitel.
quote:Op zondag 29 september 2019 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank Lammers vindt dit leuk.
Laat ADO en Zwolle maar degraderen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Laat RKCgoden maar winnen. Wordt het weer wat spannend onderin.
Zwolle en VVV.quote:Op zondag 29 september 2019 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ADO en Zwolle maar degraderen.
quote:
Laat gaan joh.quote:Op zondag 29 september 2019 13:38 schreef Syd het volgende:
[..]Klopt ik was 0 toen ik mijn account aanmaakte.
Wel triest dat je mij post naar een andere topic brengt, probeer je vrienden te maken?
/edit Wel grappig als ik jouw exact na doe ik dan ineens 14/15 ben.
Jouwquote:Op zondag 29 september 2019 13:38 schreef Syd het volgende:
[..]Klopt ik was 0 toen ik mijn account aanmaakte.
Wel triest dat je mij post naar een andere topic brengt, probeer je vrienden te maken?
/edit Wel grappig als ik jouw exact na doe ik dan ineens 14/15 ben.
Och meid word je helemaal nat van een grammatica fout?quote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw
Hahahahaha
@:elan
@:onlogisch
@:scrummie2.0
@:jancees
En zo waarschijnlijk weer deksel op de neus.quote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
RKC bakt er niet veel van in een overtalsituatie.
Daar dus.quote:Op zondag 29 september 2019 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En zo waarschijnlijk weer deksel op de neus.
Cerny is wel helemaal klaar daar nu hè?quote:Op zondag 29 september 2019 13:46 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht mist een paar belangrijke spelers. Maar Abassie moet het wel kunnen
Ja ouwe reus, die kan er niet veel van.quote:Op zondag 29 september 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cerny is wel helemaal klaar daar nu hè?
Klopt.quote:Op zondag 29 september 2019 13:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ouwe reus, die kan er niet veel van.
Wellenreuther, Heerkens, Peters, Holmen, Nelom, Saddiki, Llonch, Vrousai, Kohlert, Pavlidis en Nunnely.quote:Op zondag 29 september 2019 13:46 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht mist een paar belangrijke spelers. Maar Abassie moet het wel kunnen
Hoe doet Nunnely het bij jullie?quote:Op zondag 29 september 2019 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wellenreuther, Heerkens, Peters, Holmen, Nelom, Saddiki, Llonch, Vrousai, Kohlert, Pavlidis en Nunnely.
Onze opstelling. Zonder plaatje.
Zoals onze hele voorhoede: wisselvallig.quote:Op zondag 29 september 2019 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe doet Nunnely het bij jullie?
Ben je mij aan het nadoen?quote:
TarrelGodin is toch voor Almelo?quote:Op zondag 29 september 2019 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben je mij aan het nadoen?
Ik ben nooit een ochtendmens geweest.quote:Op zondag 29 september 2019 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben je mij aan het nadoen?
Daar mist Ajax dus ook niet veel aan.quote:Op zondag 29 september 2019 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals onze hele voorhoede: wisselvallig.
Kan wel aardig ballen, maar laat het vooral zien tegen slechte tegenstanders.
Klopt. Zeker niet goed genoeg voor Ajax. Denk ook niet dat ie dat niveau ooit gaat halen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar mist Ajax dus ook niet veel aan.
Nee manquote:Op zondag 29 september 2019 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TarrelGodin is toch voor Almelo?
@:lenny_leonard
Nee denk het ook niet, stond toch in de C-tjes te boek als groot talent.quote:Op zondag 29 september 2019 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Zeker niet goed genoeg voor Ajax. Denk ook niet dat ie dat niveau ooit gaat halen.
Op zich stonden heel veel rennertjes op de vleugel dat welquote:Op zondag 29 september 2019 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, stond toch in de C-tjes te boek als groot talent.
Waardoor ze nooit hoefden te werken aan hun techniek omdat ze er toch wel langs kwamen met hun snelheid.quote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich stonden heel veel rennertjes op de vleugel dat wel
Een goal tegenkrijgen van RKC.quote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax mag over een paar weken ook naar Waalwijk, dat wordt 1-8.
Een momentje van onoplettendheid bij 0-5 voor, kan gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2019 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een goal tegenkrijgen van RKC.
Alhoewel. Circus Onana
Kan opzich aardig pingelen. Snelle speler. Maar daar houdt het vind ik wel mee op. Een degelijke back heeft daar geen problemen mee.quote:Op zondag 29 september 2019 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, stond toch in de C-tjes te boek als groot talent.
Leuke post om even op te slaan.quote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax mag over een paar weken ook naar Waalwijk, dat wordt 1-8.
Haha ja nutteloze vragen ook altijdquote:Op zondag 29 september 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
Waarom kies je voor deze jongens?
Omdat ik denk dat het voor deze wedstrijd goed is om zo te spelen.
Van Bommel
Tactisch visionairquote:Op zondag 29 september 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel
Je kan beter specifiek vragen waarom een bepaalde speler daar staat ja.quote:Op zondag 29 september 2019 14:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja nutteloze vragen ook altijd
Ook wel een ontzettend kut gestelde vraag.quote:Op zondag 29 september 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel
quote:Op zondag 29 september 2019 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo hallo hier de brandweer.
Ok.quote:Op zondag 29 september 2019 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo hallo hier de brandweer.
Dit veld en dat bij VVV zijn wel de ergste.quote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Dat veld daar is wel echt schandalig he
Spuuglelijk tapijt.quote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Dat veld daar is wel echt schandalig he
Als je het al een veld kan noemenquote:Op zondag 29 september 2019 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alleen al om dat veld hoop je gewoon dat Zwolle verliest.
Nee hoor. Hopelijk winnen ze met 4-0.quote:Op zondag 29 september 2019 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Liever Go Ahead terug dan.quote:Op zondag 29 september 2019 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo de eerste 10 minute kijkend is dat waarschijnlijker dan een zege van PSV.quote:Op zondag 29 september 2019 14:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hopelijk winnen ze met 4-0.
Ach welnee, even Zwolle laten uitrazen en dan toeslaan. Gaat gewoon 1-4 wordenquote:Op zondag 29 september 2019 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo de eerste 10 minute kijkend is dat waarschijnlijker dan een zege van PSV.
kutrechtquote:
Traint wel weer voluit geloof ik.quote:
Thomas - Gutierrez maar eens proberen bij jullie als blok dan.quote:Op zondag 29 september 2019 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Traint wel weer voluit geloof ik.
Vooralsnog de enige waar er bij te genieten valt helaas...quote:
Klopt ,0-1 komt eraanquote:Op zondag 29 september 2019 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog de enige waar er bij te genieten valt helaas...
Verdommequote:Op zondag 29 september 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat de opvolger van Mickey Mous is.
In de Mickey Mouse competitiequote:Op zondag 29 september 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mous dat nou?quote:Op zondag 29 september 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Domme draver.quote:Op zondag 29 september 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vinden de PSV'ers hier van Bruma?
En dan nog beter dan Bergwijn. Zware tijden voor onze koibois.quote:
Leek op het begin best aardig te kunnen spelen, maar is niet veel spannends gebleken.quote:Op zondag 29 september 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij zijn niet bang want Bruma is erbijquote:Op zondag 29 september 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt niet echt het vele geld waard nee.quote:Op zondag 29 september 2019 15:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Leek op het begin best aardig te kunnen spelen, maar is niet veel spannends gebleken.
Wie?quote:Op zondag 29 september 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV'ersquote:
Waren dat Croky chips?quote:Op zondag 29 september 2019 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een rare plek om eten en drinken te verkopen daar.
Nu nog kappen met ballen inleverenquote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosario is op stoom. (Al had de keeper deze mogen hebben)
Wat ben je toch ook een beperkte user he.quote:
Told yaquote:Op zondag 29 september 2019 14:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach welnee, even Zwolle laten uitrazen en dan toeslaan. Gaat gewoon 1-4 worden
Ook bijzonder slecht gekeept.quote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef Zorro het volgende:
Sow, Rosario heeft schoten van die afstand goed voor elkaar ineens
Prima hoor, en met jou?quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef Tagliano het volgende:
Dumfries gaat toch ook veel te makkelijk liggen?
Goed om te horenquote:
Vooruit vallen als je naar achter getrokken wordt en dan om een vrije trap vragenquote:
Vieze schwalbe inderdaad. Geel waardigquote:Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef Tagliano het volgende:
Dumfries gaat toch ook veel te makkelijk liggen?
quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een beperkte user he.
watquote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vieze schwalbe inderdaad. Geel waardig
Maar de 2e gele kaart voor Groningen gister was natuurlijk wel terecht ?quote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit vallen als je naar achter getrokken wordt en dan om een vrije trap vragen
Zoals ik al vaker gezegd heb: ze kunnen niet veel beter met het huidige materiaal.quote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Toch wel triest dat PSV zelfs tegen Zwolle op de counter speelt.
Hoe is op de counter spelen triest?quote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Doen ze nietquote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Extreem triest. Vanuit je sterke punten spelen is sowieso megakut. Nu ook weer op voorsprong enzo. Triest volk.quote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Daar had ik het niet overquote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar de 2e gele kaart voor Groningen gister was natuurlijk wel terecht ?
Ajacieden en objectiviteit
Een voetballend middenveld opstellen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker gezegd heb: ze kunnen niet veel beter met het huidige materiaal.
Guti en Thomas zijn niet fit.quote:Op zondag 29 september 2019 15:16 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Een voetballend middenveld opstellen.
Hebben we niet.quote:Op zondag 29 september 2019 15:16 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Een voetballend middenveld opstellen.
Best een aardige speler die het ook qua cijfers gewoon aardig doet.quote:
quote:
Begon het idd steeds beter toen, toen raakte ie blessa en zolang PSV blijft winnen zal hij wel bankwarmer blijven.quote:
Dat een FA zich daartoe verlaagt snap ik dan weer niet zo goed. Jij?quote:
Nee, Willem II!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |