Nee, bewust niet omdat ik wist dat ik deze game moest hebben. Dan had ik de demo gespeeld en moet ik daarna weer wachten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aah jammer! Had je de demo al gespeeld?
Haha verstandig, na de demo was ik inderdaad flink aan het balen dat ik nog een maand moest wachtenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bewust niet omdat ik wist dat ik deze game moest hebben. Dan had ik de demo gespeeld en moet ik daarna weer wachten.
vette game, nu 17 uur onderweg, en gewoon lekker old school jrpg genot. Fijne break van FFXIVquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bewust niet omdat ik wist dat ik deze game moest hebben. Dan had ik de demo gespeeld en moet ik daarna weer wachten.
bestaan die dingen nog...oh god...quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef MC-Morgan het volgende:
Even een paar fotoboeken bekeken om de tijd te doden. Leuk man.
Zag ineens dat cameraatje staan. Toch maar eens op geklikt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
bestaan die dingen nog...oh god...
Waarschijnlijk aan het uitzoeken op welk punt de KNVB Ajax nu weer heeft bevoordeeld.quote:
Hij zat met z'n andere hand al in z'n borstzak.. dus nee dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:53 schreef Generationalpha het volgende:
Marco heeft gelijk. Kuipers had niet door dat hij al geel had gegeven.
Dus als je al geel hebt mag je onbeperkt tijdrekken?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:53 schreef Generationalpha het volgende:
Marco heeft gelijk. Kuipers had niet door dat hij al geel had gegeven.
Tweede geel wegens tijdrekken. Dat zie je toch zelden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan het uitzoeken op welk punt de KNVB Ajax nu weer heeft bevoordeeld.
Kuipers wil gewoon weer wat aandacht opeisen nadat ie er tijd uit is geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan het uitzoeken op welk punt de KNVB Ajax nu weer heeft bevoordeeld.
ik vind het wel goed dat hij het doet. Hij geeft hiermee wel een signaal af en zowel Ajax als PSV gaan anders erg veel tegen dit probleem aanlopen, en dat is niet goed voor het voetbal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kuipers wil gewoon weer wat aandacht opeisen nadat ie er tijd uit is geweest.
Ja, maar ik garandeer je dat de rest van het jaar het niet meer gebeurt. Ja, tijdrekken wel, maar niet die tweede gele.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ik vind het wel goed dat hij het doet. Hij geeft hiermee wel een signaal af en zowel Ajax als PSV gaan anders erg veel tegen dit probleem aanlopen, en dat is niet goed voor het voetbal.
Ik hoop het stiekem toch. Verschrikkelijk gedrag. Ik vond ook echt dat Ajax het zelf over zich afriep met dat gerek van Onana tegen Tottenham. Gewoon voetballen en winnen op eigen kracht, niet al dat trieste kut gedragquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar ik garandeer je dat de rest van het jaar het niet meer gebeurt. Ja, tijdrekken wel, maar niet die tweede gele.
dus?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:55 schreef SaferSephy het volgende:
Hoe dan ook, gewoon terecht rood. men ging nog net niet met zn allen letterlijk in het goal zitten. Goed dat dit antivoetbal en spelbederf wordt bestraft.
Dat snap ik nou ook nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Waarom menen allerlei mensen dat je voor een tweede geel meer zou moeten dan voor een eerste geel?
Als je Kuipers nu hoort zeggen dat die grensrechter hem 4/5 keer waarschuwde. Tja.
Hij had de bal 10 seconden vast. Dus de grens heeft hem om de 2 a 2.5 seconden gewaarschuwdquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Waarom menen allerlei mensen dat je voor een tweede geel meer zou moeten dan voor een eerste geel?
Als je Kuipers nu hoort zeggen dat die grensrechter hem 4/5 keer waarschuwde. Tja.
10 seconden bal in hand is tegenwoordig tijdrekkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Je kan geel krijgen voor tijdrekken... Dan moet je misschien niet als je geel op zak hebt gaan tijdrekken...
Hij kreeg geen rood, hij kreeg een tweede geel
lijkt me sterk dat je na 10 seconden een kaart mag trekken voor tijdrekkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tweede geel wegens tijdrekken. Dat zie je toch zelden.
Maar wel conform de regels. Kuipers is dan ook een regelneuker.
4/5 keer in 10 seconde? Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dat jij niet gekeken hebt, dan had je namelijk ook gezien dat het een optelsom was. Kuipers beeldt dat goed uit nadat hij z'n gele kaart pakte.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef SOG het volgende:
[..]
10 seconden bal in hand is tegenwoordig tijdrekken
Daar hoop ik nog steeds op, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2019 00:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moeten ze vaker doen. Of gewoon een keer zuivere speeltijd invoeren, dan ben je in een klap van dit gezeik af.
Ja moet het gebeuren na 30 seconden niet na 10 secondenquote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij niet gekeken hebt, dan had je namelijk ook gezien dat het een optelsom was. Kuipers beeldt dat goed uit nadat hij z'n gele kaart pakte.
Sure dude. 10 seconden tussen 2 fluitsignalen. 10 seconden bal vast gehad.quote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende beslissing
quote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende beslissing
Godverredomme wat ben jij een viesmad ventjequote:Op zondag 29 september 2019 04:19 schreef SOG het volgende:
[..]
Sure dude. 10 seconden tussen 2 fluitsignalen. 10 seconden bal vast gehad.
Omdat een hoop debielen de spelregels niet snappen en denken dat coulance erbij hoort.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
Beter doen ze dat wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar ik garandeer je dat de rest van het jaar het niet meer gebeurt. Ja, tijdrekken wel, maar niet die tweede gele.
'wij van WC eend'quote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende beslissing
ja gewoon 2 keer 30 minuten zuiverquote:Op zondag 29 september 2019 00:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moeten ze vaker doen. Of gewoon een keer zuivere speeltijd invoeren, dan ben je in een klap van dit gezeik af.
Tijd rekken zou toch gewoon geel op moeten staan? Afgezien van bepaalde Europese belangrijke wedstrijden, of misschien nog eens een keertje tegen PSV rekt Ajax eigenlijk nooit tijd. Onana doet het af en toe, en dan krijgt hij vaak ook een gele kaart. Het is heel dom dat mensen zeggen ''hier kan je toch geen tweede gele kaart voor geven''. Dat zou inhouden dat als je al geel hebt, dat je gewoon continu onbestraft tijd zou kunnen gaan rekken, dat is toch een krankzinnige gedachten? Warmerdam weet dat zijn team al meerdere keren is gewaarschuwd, en hij weet dat ie zelf al geel heeft...gooi dan gewoon die bal een beetje snel in! Hij deed niet extreem lang over het ingooien, maar hij zoekt wel de grens op. En tja, als je team al meerdere waarschuwingen op zak heeft kan het misgaan. Kuipers is een scheidsrechter die dit soort beslissingen ook gewoon tegen clubs als Ajax, PSV of Feyenoord geeft, hoor. Dus dat Ajax hem niet zou krijgen slaat nergens op, maar dat altijd een standaard zinnetje die mensen uitkramen als ze gefrustreerd zijn door een beslissing.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:53 schreef trein2000 het volgende:
Volstrekt belachelijke tweede gele kaart die alleen een tegenstander van Ajax krijgt.
Neuh, gewoon 2x 40 minuten. Lekkere sloop potjes.quote:Op zondag 29 september 2019 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja gewoon 2 keer 30 minuten zuiver
Het is vaak pure frustratie en jaloezie. Dan worden dat soort dingen geroepenquote:Op zondag 29 september 2019 11:57 schreef Drekkoning het volgende:
Sowieso mensen die geloven dat er een of ander complot is vanuit de KNVB dat Ajax moet winnen.
Hoe gaat dat op de briefings dan? “Hee Björn, jij staat zaterdag op Ajax, wel even meehelpen he”
-“Ja is goed Dick!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |