quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:43 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Het gifje van AwayTL
Ah, dit is echt heel lief.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:44 schreef AwayTL het volgende:
Ik voel mij overigens even de beste vriendin op aarde. Vriendin is weekje geleden bevallen en ik ga zo even een koelbox langsbrengen met 6 verschillende soorten avondeten, goed voor 12 keer avondeten. Reeds verpakt in porties voor 2 personen, voorzien van opschrift met datum van maken en inhoud. Dit alles in de hoedanigheid waarbij je ook last minute nog iets uit de vriezer kan trekken en dat dit dan ook snel gewoon ontdooid is.
Nu ik weet dat ik dit kan, zou ik het vaker moeten doen voor mezelf.
Wat liefquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:44 schreef AwayTL het volgende:
Ik voel mij overigens even de beste vriendin op aarde. Vriendin is weekje geleden bevallen en ik ga zo even een koelbox langsbrengen met 6 verschillende soorten avondeten, goed voor 12 keer avondeten. Reeds verpakt in porties voor 2 personen, voorzien van opschrift met datum van maken en inhoud. Dit alles in de hoedanigheid waarbij je ook last minute nog iets uit de vriezer kan trekken en dat dit dan ook snel gewoon ontdooid is.
Pastasaus (lasagne duurt nog best wel lang voordat dat nog bevroren gereed is), pompoen-linzensoep af te maken met de pompoenpitjes en feta, zoete aardappel/prei soep (dit was beoogd als stamppotquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat lief.
Wat zit er allemaal in?
Onze buurvrouw is gisteren bevallen en ik wil hun komende week ook een paar keer eten brengen. Dacht zelf aan lasagne of pasta ofzo. Maar meer inspiratie is natuurlijk ook welkom.
Oh wat lekker allemaal en wat een goed idee!quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Pastasaus (lasagne duurt nog best wel lang voordat dat nog bevroren gereed is), pompoen-linzensoep af te maken met de pompoenpitjes en feta, zoete aardappel/prei soep (dit was beoogd als stamppot), andijviestamppot, curry met kool en paprika en wraps met falafel + gegrilde groenten en een yoghurt/munt dressing!
Wil jij mijn vriendin ook zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:44 schreef AwayTL het volgende:
Zonder doos vertrokken volgens mij...quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:23 schreef elliebell het volgende:
Lief Away!
Maar nog even over Lemijns doos: is ze nou zomaar weggegaan zonder ons te informeren over of haar doos wel daarvoor bezorgd was?
Ik ben er ook bang voor, maar had het zo graag zeker willen wetenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder doos vertrokken volgens mij...
oh noes... en niet om de pret te drukken, maar dan hoop ik dat het niet zo ging als bij mij.quote:
Ik heb maar zin in één doos en dat is die van Lemijn!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:22 schreef lunapuella het volgende:
Zin in een eigen doos nu, maar heul geen geld voor
Hoaxquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb maar zin in één doos en dat is die van Lemijn!
Ik vind het dapper van je, of ze er nu om lachen of niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouwmoe, je doos![]()
Wat lief Away!
Ik vond mezelf vandaag ook lief. Of een sukkel. Ben er nog niet over uit. Zat in de bus en toen kwam er een vent met een tweelingwsgen naar binnen, die zn vrouw ook naar binnen snauwde. «Hier in noorwegen lopen we verder door naar binnen» snauwde hij maar haar, en ze ging wat gelaten zitten. Toen knipte hij in zijn vingers naar hasr en snauwde dat ze een buskaartje moest kopen. Dus zij dat doen, op dr telefoon, en toen ze klaar was, moest ze het laten zien van hem.
Ik had O bij me dus ik durfde niets tegen die vrouw te zeggen, maar heb haar een briefje in haar hand gestopt met «praat met de huisarts als hij niet aardig is», of iets in die trant. Ze keek me wat schaapachtig aan en ik weet totaal niet of ik de plank vreselijk mis sloeg, maar ik kreeg er buikpijn van. Misschien hadden ze wel gewoon ruzie maar heel haar onderdanige houding leek boekdelen te spreken.
die twee hebben mijn briefje vast hard uit zitten lachen, maargoed. Ik vond dat ik niet niets kon doen.
ik vind jou een heldinquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouwmoe, je doos![]()
Wat lief Away!
Ik vond mezelf vandaag ook lief. Of een sukkel. Ben er nog niet over uit. Zat in de bus en toen kwam er een vent met een tweelingwsgen naar binnen, die zn vrouw ook naar binnen snauwde. «Hier in noorwegen lopen we verder door naar binnen» snauwde hij maar haar, en ze ging wat gelaten zitten. Toen knipte hij in zijn vingers naar hasr en snauwde dat ze een buskaartje moest kopen. Dus zij dat doen, op dr telefoon, en toen ze klaar was, moest ze het laten zien van hem.
Ik had O bij me dus ik durfde niets tegen die vrouw te zeggen, maar heb haar een briefje in haar hand gestopt met «praat met de huisarts als hij niet aardig is», of iets in die trant. Ze keek me wat schaapachtig aan en ik weet totaal niet of ik de plank vreselijk mis sloeg, maar ik kreeg er buikpijn van. Misschien hadden ze wel gewoon ruzie maar heel haar onderdanige houding leek boekdelen te spreken.
die twee hebben mijn briefje vast hard uit zitten lachen, maargoed. Ik vond dat ik niet niets kon doen.
Dit ^^ Ik vind de situatie ook heel zorgelijk klinken, en juist super dat je zoiets doet! Het kan zomaar het duwtje zijn dat iemand nodig heeftquote:
Je bent in ieder geval mijn held. Hulde voor deze daad. Of het nu wel of niet nodig is voor deze vrouw, je constateerde en handelde naar je gevoel. Dapper!quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouwmoe, je doos![]()
Wat lief Away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je er vanaf? Alles 1 euro (per stuk)quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:46 schreef Hupje het volgende:
Stoer, roomsnoes. Ik zou dat niet gedurfd hebben.
Ik kwam vandaag langs een ongeval. Er lag iemand op straat. Gelukkig waren er al genoeg mensen bij. Ik zou het erg spannend vinden als ik daar als eerste voorbij zou komen. Maar ik denk dat ik wel zou stoppen en hopen dat ik iets kan doen. Dat lijkt me ook spannend.
Ik ga binnenkort kleding inbrengen op een kinderkledingbeurs hier in de buurt. Ik heof het dus niet zelf te verkopen. Wassen en strijken is al gedaan, prijzen moet ik nog doen. Heeft iemand tips?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval mijn held. Hulde voor deze daad. Of het nu wel of niet nodig is voor deze vrouw, je constateerde en handelde naar je gevoel. Dapper!Ach lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat was mijn gedachte. Ik denk: als ik niets doe, dan zal ik het mezelf nooit vergeven als ik wél wat had kunnen doen.
Wat goed! Knap van je Room.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ach lieverd![]()
En dat was mijn gedachte. Ik denk: als ik niets doe, dan zal ik het mezelf nooit vergeven als ik wél wat had kunnen doen.
Als je ervanaf moet inderdaad alles voor een euro. Wil je dat niet, heb je misschien iets aan de website van de kinderkledingbeurs in Zierikzee (wil niet spammen, dus even googlen). Daar staat een lijst met richtprijzenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:46 schreef Hupje het volgende:
Ik ga binnenkort kleding inbrengen op een kinderkledingbeurs hier in de buurt. Ik heof het dus niet zelf te verkopen. Wassen en strijken is al gedaan, prijzen moet ik nog doen. Heeft iemand tips?
Dat ken ik niet maar ik zie dat het hetzelfde principe isquote:
POIDH!quote:Op zondag 29 september 2019 23:21 schreef Butterflower het volgende:
Mijn doos viel tegen, helaas![]()
Ze waren vast te druk met de doos van Lemijn
quote:
Ik word van deze ook niet heel enthousiast. Vind het allemaal een beetje saai ofzo, of juist extreem *die zebraprint en die scheuren...quote:Op maandag 30 september 2019 09:09 schreef Butterflower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vest vond ik wel leuk, maar was te groot
Jurk zat niet mooi en vond ik ook niet zo leuk
Zwarte broek heb ik over getwijfeld, maar daar heb ik er al een paar van in de kast liggen dus die kan ook terug
En ik had bij opmerkingen gezet dat ik niet hou van broeken met scheuren, 3x raden wat er in zat
Ik moest echt 4 keer nadenken voor ik had bedacht wat dat betekent, maar ik ben eruit hoorquote:
Ik nog nietquote:Op maandag 30 september 2019 11:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik moest echt 4 keer nadenken voor ik had bedacht wat dat betekent, maar ik ben eruit hoor
Ik ga me niet wagen aan zo'n box, volgens mij is dat niks voor mij. Aan de andere kant, kom je dan misschien wel eens op iets anders. Maar ik ben dan bang dat ik het toch niet aantrekik ken mezelf langer dan vandaag
Ja, dat laatste dacht ik ook precies!quote:Op maandag 30 september 2019 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer Butter! Ik kan ook niet zeggen dat ik het allemaal nou zo leuk vind... En de trui over de jurk, serieus?
Ja graag!quote:Op maandag 30 september 2019 14:01 schreef AwayTL het volgende:
Dan moet Quinty ook maar geen trui over een jurk adviseren.
Nav de lovende recentie van DaD heb ik voor vriend de WE box besteld. Willen we daar ook een rapportage van?
Heel rare combi. Misschien moest Quinty die trui ergens in een box kwijt en dacht 'dan maar over die jurk'quote:Op maandag 30 september 2019 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer Butter! Ik kan ook niet zeggen dat ik het allemaal nou zo leuk vind... En de trui over de jurk, serieus?
Nope.quote:Op maandag 30 september 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Ik ben de enige die de dozen niets boeit?
En dan bedoel ik het zelf bestellen ervan.
Ik heb het wel geprobeerdquote:Op maandag 30 september 2019 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tip: probeer alle combinaties, ook als je denkt dat het echt niets is. Ik heb met opgetrokken wenkbrauwen gekeken naar bepaalde kledingstukken en combinaties in de box van Baard, maar die bleken echt heel leuk te zijn toen hij ze aantrok!quote:Op maandag 30 september 2019 14:01 schreef AwayTL het volgende:
Dan moet Quinty ook maar geen trui over een jurk adviseren.
Nav de lovende recentie van DaD heb ik voor vriend de WE box besteld. Willen we daar ook een rapportage van?
Oh, ik heb wel lol van het meelezen en de spanning hier, maar zelf een doos bestellen gaat m niet worden.quote:Op maandag 30 september 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Ik ben de enige die de dozen niets boeit?
En dan bedoel ik het zelf bestellen ervan.
Zoveel cliffhangers in 1 weekend, het is bijna niet te doen!quote:Op maandag 30 september 2019 18:17 schreef Lemijn het volgende:
Box binnen, heerlijk herfstig virus voor Jacob ook binnen. Hopelijk kan ik later vanavond de boel bekijken.
Hopelijk? HOPELIJK?!quote:Op maandag 30 september 2019 18:17 schreef Lemijn het volgende:
Box binnen, heerlijk herfstig virus voor Jacob ook binnen. Hopelijk kan ik later vanavond de boel bekijken.
Edging doos-stylequote:
Dat komt omdat mannen doorgaans veel minder picky zijn dan vrouwen en het wel makkelijk vinden als iemand anders zoiets futiels als outfits voor ze bij elkaar raapt. Vrouwen hebben daarin veel meer een eigen mening volgens mijquote:Op maandag 30 september 2019 20:24 schreef Quoi het volgende:
Wat zijn er eigenlijk een hoop boxen exclusief voor mannen, zie ik nu. Toch een soort diskwalificatie ofzo.
Intussen wacht ook ik (on)geduldig
Hahaha true! Ik ging eens met een vriend winkelen, hij had een nieuwe jas nodig en had daarbij een vrouwelijke mening nodig. We gingen de eerste winkel in. Ik pakte een jas, zei: dit is misschien wel wat. Hij trok 'm aan, keek in de spiegel en liep naar de kassa om 'm af te rekenen.quote:Op maandag 30 september 2019 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen doorgaans veel minder picky zijn dan vrouwen en het wel makkelijk vinden als iemand anders zoiets futiels als outfits voor ze bij elkaar raapt. Vrouwen hebben daarin veel meer een eigen mening volgens mij
Voor een man is het vaak ook gemakkelijker? Bijv voor een feest, gewoon een pak is al prima, keuze: das of strik. Een vrouw kan kiezen tussen een lange of korte jurk, rok met top, rok met blouse, cocktailjurk, mantelpakje, jumpsuit, broekpak, broekrok, etc.quote:Op maandag 30 september 2019 20:29 schreef Quoi het volgende:
Dat zal het zijn. Allemaal van de CEO’s die hun testimonials achterlaten op zo’n website. Delegeren die hap.
Ja zo winkelt mijn man ongeveer ook.quote:Op maandag 30 september 2019 20:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hahaha true! Ik ging eens met een vriend winkelen, hij had een nieuwe jas nodig en had daarbij een vrouwelijke mening nodig. We gingen de eerste winkel in. Ik pakte een jas, zei: dit is misschien wel wat. Hij trok 'm aan, keek in de spiegel en liep naar de kassa om 'm af te rekenen.!
Het was destijds mij crush, dus ik dacht: yaayyyyyy, hij wil met mij shoppen!quote:Op maandag 30 september 2019 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo winkelt mijn man ongeveer ook.
Nou ik kan me herinneren dat hij eens een wit pak wilde.quote:Op maandag 30 september 2019 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo winkelt mijn man ongeveer ook.
Oh hij wilde misschien ook snel klaar zijn om jou in het pashokje te nemen?quote:Op maandag 30 september 2019 20:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het was destijds mij crush, dus ik dacht: yaayyyyyy, hij wil met mij shoppen!. Maar we waren dus binnen 5 minuten klaar.
.
15... Minuten? Tellen? Maanden? Ohhh de cliffhanger!quote:Op maandag 30 september 2019 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn man moest een nieuwe spijkerbroek. 15 later stonden we weer buiten. Maar hem was ook een man aan het passen. Ja het past dan is het goed. Ik hoef ook niet veel te passen goed is goed.
Maar daar gingen ook geen 30 passessies aan vooraf. Dat was ook binnenlopen en afrekenenquote:Op maandag 30 september 2019 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ik kan me herinneren dat hij eens een wit pak wilde.![]()
Waar was toen de vrouw die hem dat uit zn hoofd kon praten??
Ehhh dit was op de middelbare school, toen waren wij daar echt nog niet mee bezigquote:Op maandag 30 september 2019 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh hij wilde misschien ook snel klaar zijn om jou in het pashokje te nemen?
Jaarquote:Op maandag 30 september 2019 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
15... Minuten? Tellen? Maanden? Ohhh de cliffhanger!
Hij welquote:Op maandag 30 september 2019 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ehhh dit was op de middelbare school, toen waren wij daar echt nog niet mee bezig.
Niet???quote:Op maandag 30 september 2019 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ehhh dit was op de middelbare school, toen waren wij daar echt nog niet mee bezig.
Boksquote:Op maandag 30 september 2019 20:46 schreef amaranta het volgende:
Ik druk elke keer op de privacy knop i.p.v. verzenden
quote:Op maandag 30 september 2019 20:46 schreef amaranta het volgende:
Ik druk elke keer op de privacy knop i.p.v. verzenden
Als je helemaal naar beneden scrollt en daar op privacy klikt is ie weg.quote:
Trouwen?quote:Op maandag 30 september 2019 20:58 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Als je helemaal naar beneden scrollt en daar op privacy klikt is ie weg.
Dat lukt eerst wel lang weggeweest en ineens was die privacy knop er weer en nu wil hij niet weg.quote:Op maandag 30 september 2019 20:58 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Dat dusquote:Op maandag 30 september 2019 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat lukt eerst wel lang weggeweest en ineens was die privacy knop er weer een nu wil hij niet weg.
Ik ben benieuwd, Lemijn. Zonder glitters lijkt me die zwarte trui wel leuk. En die zwarte broek zal ook wel prima zijn. De rest trekt me niet zo op het eerste gezicht. Maar wie weet...quote:Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef Lemijn het volgende:
DE DOOS.
[ afbeelding ]
De inhoud.
[ afbeelding ]
Ik ga morgen hopelijk passen en wie weet wat in praktijk leuker is dan het nu lijkt, maar note to self: als je nog eens je kledingvoorkeuren moet opgeven, vergeet dan niet te zeggen dat je niet blij wordt van coltruien en zwarte stof met glitters erin.
Ik ook niet en heb ook een heel basic abo.quote:Op maandag 30 september 2019 22:02 schreef Lemijn het volgende:
Ik herken trouwens niks van jullie verhalen over privacyknop en pop-ups. Misschien gevolg van mijn abo? (= tip)
Ik koop altijd hetzelfde. Soms in andere kleuren.quote:Op maandag 30 september 2019 22:07 schreef amaranta het volgende:
Ik krijg alleen maar jeuk van zo’n doos. Pun intended.
Ik ga wel naar de winkel en koop daar wat. Kan ik prima zelf.
Mijn kooploos jaar is bijna voorbij. :-)
Je vergeet de jurk met trui er overheen....quote:Op maandag 30 september 2019 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor een man is het vaak ook gemakkelijker? Bijv voor een feest, gewoon een pak is al prima, keuze: das of strik. Een vrouw kan kiezen tussen een lange of korte jurk, rok met top, rok met blouse, cocktailjurk, mantelpakje, jumpsuit, broekpak, broekrok, etc.
Nee hoor, dat doe ik al weken regelmatig, maar het helpt geen flikker.quote:Op maandag 30 september 2019 20:58 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Haha boks! Mijn man heeft ook wel eens zo'n box besteld, was bijna 1000 euroquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:49 schreef Tink89 het volgende:
Kost die box nu btw echt 500 euro? Want dat vind ik wel veul voor 2 broeken en 4 tops/truien... #knieperd
Ah nou, ik heb er ooit één keer op hoeven klikken en sindsdien nooit meer, dus voor sommigen werkt het welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik al weken regelmatig, maar het helpt geen flikker.
En Lemijn: het is niet helemaal mijn smaak, maar zou wel mooi kunnen staan. Ben benieuwd!
www.rankabrand.nlquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:09 schreef Songeur het volgende:
In hoeverre is verantwoord geproduceerde kleding dan iets waar jullie op letten?
Ik koop veel tweedehands maar laat me soms toch verleiden door nieuwe koopjes..
Ik vind een ‘duur’ merk wat nog steeds gewoon made in china is misschien wel erger dan de h&m. Bijv Nikkie of Tommy Hilfiger.
Ja dat kan ook, moet je alleen wel zwangeren of mensen met jongere kinderen dan die van jou in je omgeving hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:39 schreef lunapuella het volgende:
Hema en Primark verkopen niet echt lekker door nee, maar ze zijn prima door te geven. Ik heb al menig zwangere blij gemaakt met een tas vol, vaak ook dingen die wij ook al tweedehands gekregen hadden.
Ik ben gelukkig niet alleenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:39 schreef Roomsnoes het volgende:
(Dwz het ligt in de kast te wachten tot mijn man over is voor een 3e)
“Mama, ik zie de slakken! Ik ga helemaal naar de slakken rennen en dan gaan we daarin!”quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Vijftien keer in die karige laven monorail
Hebben wij idd ook eens gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:25 schreef Leandra het volgende:
Oh, kunnen blijven zitten in Droomvlucht is wel briljant trouwens
Ja ik heb gisteren alles gepast, met als live commentaar Jacob die vanaf het bed bij elk kledingstuk zei niet doen mama!quote:
Zou haar keihard in haar bek uitlachenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik heb weer wat hoor!
Toen we op vakantie waren was onze poes toch een paar dagen weg? En toen we terug kwamen had hij een halsbandje om. Met telefoonnummers er op. Ik kreeg dat bandje zo 1-2-3 niet los dus knipte hem door.
Later kwam ik er achter dat het een buurvrouw was van de straat haaks op de onze en... aulamedewerkster van de begraafplaats/het crematorium hier. Ik was al eens langs geweest, maar geen gehoor en er verder ook niet meer over nagedacht. (Blijf met je fikken van mijn kat dachten wij, maar goed.) Dus toen ze een paar weken terug buiten was heb ik nog een gesprekje met haar aangeknoopt van 'goh, onze kat blablabla', ja nou, die liep idd te mauwen en toen heeft ze hem maar wat eten gegeven een paar dagen etc. Dus ik uitgelegd dat mijn moeder hem eten gaf maar dat er ook iets was met het luikje. En ik heb toen nog gezegd dat ik het bandje had doorgeknipt omdat ik het niet los kreeg.
Ligt er vandaag ineens een briefje in de bus of ik een nieuw bandje wil geven omdat ik die andere had doorgeknipt!Echt hoor... Het was een heel oud morsig ding, pluizig alsof Linus (maar ook andere katten) er flink aan gekrabt hadden (hij haat bandjes en is gewoon gechipt). Gelukkig wist ik precies waar ik nog een bandje had liggen. Niet met een clipsluiting weliswaar, maar ze kan me mijn rug op. Straks moet ik nog gaan betalen voor het eten ook!
Maar ja, ik heb zakelijk nog met haar te maken ook!![]()
Jammer!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:28 schreef Lemijn het volgende:
Wat een slecht verhaal BE!
[..]
Ja ik heb gisteren alles gepast, met als live commentaar Jacob die vanaf het bed bij elk kledingstuk zei niet doen mama!.
Maar goed. Ik ga alles terugsturen. Helaas. Vind het wel jammer maar ik had het wel een klein beetje voorzien. Ik heb gewoon niet zo'n standaard smaak (of helemaal geen smaak?). Ik houd niet van vrouwelijke kleren, het bovenstuk van de 3e look vind ik objectief gezien mooi maar ik voelde me er ongelukkig in met de pofmouwen. De andere blouse was enorm zakkerig. De trui met glitters was echt lelijk en prikte enorm. De coltrui maakt me benauwd en staat echt heel merkwaardig, alsof ik ben gevlucht van een catwalk. De zwarte broek vind ik echt een sportbroek en de groene is een lelijke kleur groen. Geen foto's want nou ja daarom niet...
Tja, ik kan me daar zo niets bij voorstellenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik heb weer wat hoor!
Toen we op vakantie waren was onze poes toch een paar dagen weg? En toen we terug kwamen had hij een halsbandje om. Met telefoonnummers er op. Ik kreeg dat bandje zo 1-2-3 niet los dus knipte hem door.
Later kwam ik er achter dat het een buurvrouw was van de straat haaks op de onze en... aulamedewerkster van de begraafplaats/het crematorium hier. Ik was al eens langs geweest, maar geen gehoor en er verder ook niet meer over nagedacht. (Blijf met je fikken van mijn kat dachten wij, maar goed.) Dus toen ze een paar weken terug buiten was heb ik nog een gesprekje met haar aangeknoopt van 'goh, onze kat blablabla', ja nou, die liep idd te mauwen en toen heeft ze hem maar wat eten gegeven een paar dagen etc. Dus ik uitgelegd dat mijn moeder hem eten gaf maar dat er ook iets was met het luikje. En ik heb toen nog gezegd dat ik het bandje had doorgeknipt omdat ik het niet los kreeg.
Ligt er vandaag ineens een briefje in de bus of ik een nieuw bandje wil geven omdat ik die andere had doorgeknipt!Echt hoor... Het was een heel oud morsig ding, pluizig alsof Linus (maar ook andere katten) er flink aan gekrabt hadden (hij haat bandjes en is gewoon gechipt). Gelukkig wist ik precies waar ik nog een bandje had liggen. Niet met een clipsluiting weliswaar, maar ze kan me mijn rug op. Straks moet ik nog gaan betalen voor het eten ook!
Maar ja, ik heb zakelijk nog met haar te maken ook!![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:30 schreef Molo het volgende:
Zou
[..]
Zou haar keihard in haar bek uitlachen![]()
Daar ga je toch niet serieus op in man
Of gewoon een clipje van de vuilniszakken meegeven
Aju paraplu met je debiele hoofd
Beetje je kat jatten en dan zeiken over een bandje
Bwahahaha, zulke mensenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou echt geen nieuw halsbandje geven.ik zou haar vertellen dat ze dit gewoo niet moet doen. Als ze zich zorgen maakt om het welzijn van een kat, kan ze amivedi bellen.
En een briefje, wat bezielt mensen toch? Wat is er mis met gewoon aanbellen? Wij hebben, toen we net verhuisd waren, ook wel eens een briefje in de bus gekregen (anoniem) dat we onze heg moesten snoeien...
Dat klinkt heel goed, BE!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, de kogel is hier trouwens door de kerk, we gaan een andere school zoeken voor O. Of nou ja, ook wel een beetje en want ik vind het doodeng. Kan hij zich nog wel een keer aan weer een nieuwe omgeving overgeven?
Maar goed, we zijn gisteren ergens gaan praten, een school die ons aangeraden wordt door O's begeleidsters op school. Ze kennen die andere school goed, dus dat helpt voor ons al, dat zij denken dat het een goed omgeving voor hem kan zijn. Ze hebben er ervaring met hoogbegaafden (er is nu een 9 jarig jongetje die al helemaal klaar is met de basisschool stof), ze zijn bekend met externe plusklassen (die hebben we hier in de stad, dus het is fijn als we die combi kunnen maken). Al met al was het een fijn gesprek. Nu gaan ze nog eens op school kijken en nog eens praten met zijn juf van vorig jaar (die runt die externe plusklas ). Zij kent zijn huidige school en de situatie goed, en O. Zij is ook degene die van de week tegen me zei: gaan! doen!
Goeie overdracht jaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
het KDV belde mij net dat Noud helemaal onder de bulten zat en dat we er echt nu mee naar de dokter moesten want het zag er slecht uit.
Tsja, het is natuurlijk niet meer zo gangbaar in oktober, maar onze ramen sluiten niet echt goed en die rotmug heeft m toch zeker 6 keer in zijn bakkes geprikt.
Maar wel mooi dat ze er zo alert op zijn. Minder mooi is dat ik dit verhaal de afgelopen dagen al aan 3 leidsters verteld had
Spannend BE. Maar uit je eerdere posts haal ik dat dit wel echt de juiste stap is voor jullie en vooral voor O.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ze vertelde toen ik haar een paar weken terug sprak dat ze het wel eens vaker had gedaan, andermans katten voeren etc.![]()
Gelukkig gaat ze verhuizen!
Oh, de kogel is hier trouwens door de kerk, we gaan een andere school zoeken voor O.Of nou ja, ook wel een beetje
en
want ik vind het doodeng. Kan hij zich nog wel een keer aan weer een nieuwe omgeving overgeven?
Maar goed, we zijn gisteren ergens gaan praten, een school die ons aangeraden wordt door O's begeleidsters op school. Ze kennen die andere school goed, dus dat helpt voor ons al, dat zij denken dat het een goed omgeving voor hem kan zijn. Ze hebben er ervaring met hoogbegaafden (er is nu een 9 jarig jongetje die al helemaal klaar is met de basisschool stof), ze zijn bekend met externe plusklassen (die hebben we hier in de stad, dus het is fijn als we die combi kunnen maken). Al met al was het een fijn gesprek. Nu gaan ze nog eens op school kijken en nog eens praten met zijn juf van vorig jaar (die runt die externe plusklas). Zij kent zijn huidige school en de situatie goed, en O. Zij is ook degene die van de week tegen me zei: gaan! doen!
Al met al retespannend, maar goed... we moeten wel, ik merk gewoon dat hij nu zo veel anders in zijn vel zit dan tijdens de zomervakantie, zo jammer en niet nodig.
Doodeng inderdaad. Maar ja, we vinden wel dat we echt moeten, dus dan maar even een sprong in het duister en hope for the best.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:43 schreef Gaoxing het volgende:
Oh jeetje, wat eng BE, om je toch weer open te stellen voor een nieuwe school. Succes! Ik hoop zo dat het lukt!
Kan ik me voorstellen. Ik zat bij dit soort zaken ook altijd te worstelen wanneer ik het moest vertellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, we vertellen het pas als we een plekje hebben. Er gaan dan toch nog wat dagen overheen voor een overstap.
Eerder zal alleen maar meer onzekerheid oproepen.
Even een +1 voor deze post ^^quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:43 schreef Gaoxing het volgende:
Oh jeetje, wat eng BE, om je toch weer open te stellen voor een nieuwe school. Succes! Ik hoop zo dat het lukt!
Ik moest eerst googelen wat Swiss Sense was. Snapte anders het hele verhaal nietquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:13 schreef Vicky het volgende:
Spannend BE!! Ik duim heel hard mee.
Wij hebben gezeik met Swiss Sense. In februari bed uitgezocht en 4x (2x bij opmaken van offerte en 2x bij definitief maken van bestelling) aangegeven dat het hoofdbord 14,5 cm korter moest vanwege ombouw/licht. Was geen probleem, zou zo geregeld kunnen worden als de monteurs er waren.
Het was volgens de verkopers een kwestie van de beugels anders plaatsen.
In mei werd het bed gebracht en ik vertelde de monteurs dat ze dat ze het hoofdbord lager moesten plaatsen. Ik werd nog net niet uitgelachen. Dit kon helemaal niet want het hoofdbord steunt op 2 steunen aan de achterkant van het bed.
Meteen gebeld met het de winkel, maar daar werd ik niet bepaald klantvriendelijk geholpen. Het hoofdbord kon ingekort maar daar moest ik dan wel voor betalen. Toen gebeld met het hoofdkantoor en uiteindelijk zouden ze het gaan regelen.
Het duurde 13!! weken voor het nieuwe hoofdbord er was. Bij binnenkomst zag ik het al.... Het hoofdbord was niet 14,5 cm ingekort, maar was 14,5 cm HOGER......
Er werd gebeld naar het hoofdkantoor en volgens de monteurs zou het 2 tot 3 weken duren. Toen ik zelf belde kreeg ik te horen 13 weken..
Gisteren kwamen ze dan eindelijk met het goede hoofdbord.. hoopte ik. Niet dus.. Het te hoge hoofdbord was 14,5 cm ingekort en was dus net zo lang als het huidige..
Ze hadden op het hoofdkantoor al gezegd dat ze bang waren dat het niet klopte...
Nu is het hoofdbord dus weer terug maar er is toegezegd dat het eerst opgemeten gaat worden voor het onze kant op komt.
Zucht...
Verstandig.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, we vertellen het pas als we een plekje hebben. Er gaan dan toch nog wat dagen overheen voor een overstap.
Eerder zal alleen maar meer onzekerheid oproepen.
Weet je, de plek waar hij nu zit is sowieso niet goed voor hem. Dus tja, hoe cru ook, veel slechter zal het dan toch niet worden? Ik vind het een slimme zet hoor.quote:Doodeng inderdaad. Maar ja, we vinden wel dat we echt moeten, dus dan maar even een sprong in het duister en hope for the best.
Of nou ja, niet het duister natuurlijk, we zoeken juist heel duidelijk een goede plek, maar je snapt het.
Jemig wat ontzettend frustrerend! Je zou ze toch door de telefoon heen willen trekken!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:13 schreef Vicky het volgende:
Spannend BE!! Ik duim heel hard mee.
Wij hebben gezeik met Swiss Sense. In februari bed uitgezocht en 4x (2x bij opmaken van offerte en 2x bij definitief maken van bestelling) aangegeven dat het hoofdbord 14,5 cm korter moest vanwege ombouw/licht. Was geen probleem, zou zo geregeld kunnen worden als de monteurs er waren.
Het was volgens de verkopers een kwestie van de beugels anders plaatsen.
In mei werd het bed gebracht en ik vertelde de monteurs dat ze dat ze het hoofdbord lager moesten plaatsen. Ik werd nog net niet uitgelachen. Dit kon helemaal niet want het hoofdbord steunt op 2 steunen aan de achterkant van het bed.
Meteen gebeld met het de winkel, maar daar werd ik niet bepaald klantvriendelijk geholpen. Het hoofdbord kon ingekort maar daar moest ik dan wel voor betalen. Toen gebeld met het hoofdkantoor en uiteindelijk zouden ze het gaan regelen.
Het duurde 13!! weken voor het nieuwe hoofdbord er was. Bij binnenkomst zag ik het al.... Het hoofdbord was niet 14,5 cm ingekort, maar was 14,5 cm HOGER......
Er werd gebeld naar het hoofdkantoor en volgens de monteurs zou het 2 tot 3 weken duren. Toen ik zelf belde kreeg ik te horen 13 weken..
Gisteren kwamen ze dan eindelijk met het goede hoofdbord.. hoopte ik. Niet dus.. Het te hoge hoofdbord was 14,5 cm ingekort en was dus net zo lang als het huidige..
Ze hadden op het hoofdkantoor al gezegd dat ze bang waren dat het niet klopte...
Nu is het hoofdbord dus weer terug maar er is toegezegd dat het eerst opgemeten gaat worden voor het onze kant op komt.
Zucht...
Nou dat ja... Ik was echt zo kwaad gister.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:32 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Jemig wat ontzettend frustrerend! Je zou ze toch door de telefoon heen willen trekken!
Wij zijn ook net op zoek gegaan naar een nieuw bed, maar allemachtig, wat een opties, wat een prijzen!
Ja, ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:33 schreef Aure het volgende:
Oh shit BE wat suf van ze. Wij hebben laatst ook zo'n kast laten installeren. Zo blij mee
Bij mijn collega ook.. Ik ben 5 maanden verder en het is nog steeds niet goedquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ook een Swiss sense bed, daar ging alles goed.
SPOILER: zoietsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een waterbed of een massagebed?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb hier ooit eens gezegd wat voor bed ik heb en toen kreeg ik zo veel geschokte reacties dat ik niet meer durf
Ah, geschokt op die manier. Elektrisch verstelbaar is mijn droomquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, gewoon een elektrisch verstelbare boxspring. Maar geen ikea zeg maar.
Ben er overigens nog elke dag erg blij mee, was de investering meer dan waard
Hästens?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja zal ik er eens eentje posten van vandaag?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben van die tempur bedden . dat was ooit zo prijzig dat we alleen matrassen met frame en poten hebben.. enorm sfeerloos.. onze slaapkamer is dan meteen functioneel.. binnenkort maar eens een plan maken om wat sjeu in de slaapkamer te brengen..![]()
* Barreltje wacht ook geduldig op de slaapkamer foto's van SQ dr nieuwe huis
Ben benieuwd of het de groene aardkleuren zijn geworden ja..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zal ik er eens eentje posten van vandaag?
Nee dat niet, dat was mij ook te gortigquote:
Voor de statistieken: Wij hebben een Eastborn geloof ik. Gekocht bij Goodnight Slaapkamers. Prima geadviseerd daar en goede service. Bij ons paste het hoofdbord niet door het trapgat, toen is het kosteloos ingekort. Wel in 1x goed gegaan gelukkigquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:14 schreef Peacefulll het volgende:
Wat fijn om jullie verhalen en overdenkingen over de bedden te lezen! Ik weet dat het mega persoonlijk is, fijn liggen en goed slapen, maar alle tips, verhalen en onbekende goede (of slechte) merken zijn welkom.
Ik merk zelf dat reclames toch wel veel doen. Ik ben zelf geneigd om voor een bekend merk te gaan alleen maar omdat ik dat ken. En dat is natuurlijk een onderbouwing van niks.
En SQ, succes met de verbouwing! De lekkage is flink balen.
Oh daar zou ik wel eens een foto van willen zien!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wij hebben ook een IKEA bed. Met het nog oude Hemnes frame. Die past ontzettend goed bij onze muren van de slaapkamer. Wij hebben nml graffiti op de muren laten spuiten. Een Rotterdamse skyline. De rand van het bed onder een grote boot, zodat het lijkt alsof je over de rand/kade kijkt
Ik heb wel een foto van de muur, niet met het hoofdeinde erbij, ook ok?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh daar zou ik wel eens een foto van willen zien!
Zeker!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van de muur, niet met het hoofdeinde erbij, ook ok?
http://www.sjorskouthoofd(...)aginas/KAMERS.html#8quote:
We zijn er ook ontzettend content mee, ook al zit het er bijna 10 jaar op, het verveelt niet. Wat je trouwens niet op de foto ziet is een grote gespoten badeend links in de hoek. De B&L slaan trouwens op onze namen. Normaal staat er P&O Ferriesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wat epic zeg. Da's pas een statement!
Net zoeen als wij? Auping? Oh, bijna lees ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
OH?!?!?!quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:38 schreef Lemijn het volgende:
* Lemijn rent terug.
Daar staat niks Tink!.
Nu wel! En ik had je al een linkje gestuurd. Ongeduldje ;-)quote:
Je quote de verkeerde. Ik moest gewoon lachen om de post van Lemijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nu wel! En ik had je al een linkje gestuurd. Ongeduldje ;-)
Al lang joh! OUD / Secret Santa 2019 animotopicquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Kom even binnenvallen
Wanneer komt het Secret Santa-topic 2019?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Al lang joh! OUD / Secret Santa 2019 animotopic
Proficiatquote:Op zondag 6 oktober 2019 09:44 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb er een kersvers neefje bij![]()
![]()
![]()
Morgen baby knuffelen! Zo'n zin in.
Gewoon een apart vakje per besteksoort.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:32 schreef AwayTL het volgende:
Ja.
Als alles naar beneden zit, hoe pak je dan in 1 go alle messen, vorken of lepels?
Dat weet ik nog jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb hier ooit eens gezegd wat voor bed ik heb en toen kreeg ik zo veel geschokte reacties dat ik niet meer durf
Oh ja, zo georganiseerd ben ik bij lange na niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Gewoon een apart vakje per besteksoort.
ik doe ook alles naar beneden en ik vind dat veel fijner.
ik doe met je mee.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nog raarder, denk ik... ik doe scherpe messen niet in de vaatwasser. Daar worden ze bot van.
Ditquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet alleen scherpe dingen met de punt naar beneden.
Mijn gewone eetbestek is niet scherp.
Ga ik binnenkort heen ja, zin inquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:37 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier trouwens naar the Book of Mormon geweest in Carré? Wij waren er gisteren en wat is het toch hilarischWij hadden de musical al eerder gezien op Broadway maar we lagen nog net zo in een deuk
Ik heb messen van ikea, als ze bot worden haal ik nieuwe.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nog raarder, denk ik... ik doe scherpe messen niet in de vaatwasser. Daar worden ze bot van.
Wij waren er vrijdag en ik heb me rot gelachenquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:37 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier trouwens naar the Book of Mormon geweest in Carré? Wij waren er gisteren en wat is het toch hilarischWij hadden de musical al eerder gezien op Broadway maar we lagen nog net zo in een deuk
Dat idd.. Ik heb 2 messen van Wüsthof en no-way dat die de vaatwasser in mogen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
Mijn messenset van Wüsthoff is inmiddels 25 jaar oud, de best bestede 350 gulden ever!quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb messen van ikea, als ze bot worden haal ik nieuwe.
Veel plezier, hij is echt tof!quote:
De eerste keer heb ik echt zitten janken van het lachen. Nu ook wel gelachen maar het verrassingselement was wel wegquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:43 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wij waren er vrijdag en ik heb me rot gelachen
Goede messen was ik inderdaad zelf af, maar aardappelschilmesjes ed naar benedenquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
Ooit eens moeten slijpen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn messenset van Wüsthoff is inmiddels 25 jaar oud, de best bestede 350 gulden ever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |