Ik heb wel een foto van de muur, niet met het hoofdeinde erbij, ook ok?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh daar zou ik wel eens een foto van willen zien!
Zeker!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van de muur, niet met het hoofdeinde erbij, ook ok?
http://www.sjorskouthoofd(...)aginas/KAMERS.html#8quote:
We zijn er ook ontzettend content mee, ook al zit het er bijna 10 jaar op, het verveelt niet. Wat je trouwens niet op de foto ziet is een grote gespoten badeend links in de hoek. De B&L slaan trouwens op onze namen. Normaal staat er P&O Ferriesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wat epic zeg. Da's pas een statement!
Net zoeen als wij? Auping? Oh, bijna lees ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, gewoon een elektrisch verstelbare boxspring. Maar geen ikea zeg maar.
Ben er overigens nog elke dag erg blij mee, was de investering meer dan waard
OH?!?!?!quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:38 schreef Lemijn het volgende:
* Lemijn rent terug.
Daar staat niks Tink!.
Nu wel! En ik had je al een linkje gestuurd. Ongeduldje ;-)quote:
Je quote de verkeerde. Ik moest gewoon lachen om de post van Lemijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nu wel! En ik had je al een linkje gestuurd. Ongeduldje ;-)
Al lang joh! OUD / Secret Santa 2019 animotopicquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Kom even binnenvallen
Wanneer komt het Secret Santa-topic 2019?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Al lang joh! OUD / Secret Santa 2019 animotopic
Proficiatquote:Op zondag 6 oktober 2019 09:44 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb er een kersvers neefje bij![]()
![]()
![]()
Morgen baby knuffelen! Zo'n zin in.
Gewoon een apart vakje per besteksoort.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:32 schreef AwayTL het volgende:
Ja.
Als alles naar beneden zit, hoe pak je dan in 1 go alle messen, vorken of lepels?
Dat weet ik nog jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb hier ooit eens gezegd wat voor bed ik heb en toen kreeg ik zo veel geschokte reacties dat ik niet meer durf
Oh ja, zo georganiseerd ben ik bij lange na niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Gewoon een apart vakje per besteksoort.
ik doe ook alles naar beneden en ik vind dat veel fijner.
ik doe met je mee.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nog raarder, denk ik... ik doe scherpe messen niet in de vaatwasser. Daar worden ze bot van.
Ditquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet alleen scherpe dingen met de punt naar beneden.
Mijn gewone eetbestek is niet scherp.
Ga ik binnenkort heen ja, zin inquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:37 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier trouwens naar the Book of Mormon geweest in Carré? Wij waren er gisteren en wat is het toch hilarischWij hadden de musical al eerder gezien op Broadway maar we lagen nog net zo in een deuk
Ik heb messen van ikea, als ze bot worden haal ik nieuwe.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nog raarder, denk ik... ik doe scherpe messen niet in de vaatwasser. Daar worden ze bot van.
Wij waren er vrijdag en ik heb me rot gelachenquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:37 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier trouwens naar the Book of Mormon geweest in Carré? Wij waren er gisteren en wat is het toch hilarischWij hadden de musical al eerder gezien op Broadway maar we lagen nog net zo in een deuk
Dat idd.. Ik heb 2 messen van Wüsthof en no-way dat die de vaatwasser in mogen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
Mijn messenset van Wüsthoff is inmiddels 25 jaar oud, de best bestede 350 gulden ever!quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb messen van ikea, als ze bot worden haal ik nieuwe.
Veel plezier, hij is echt tof!quote:
De eerste keer heb ik echt zitten janken van het lachen. Nu ook wel gelachen maar het verrassingselement was wel wegquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:43 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wij waren er vrijdag en ik heb me rot gelachen
Goede messen was ik inderdaad zelf af, maar aardappelschilmesjes ed naar benedenquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Sjeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |