quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:43 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Het gifje van AwayTL
Ah, dit is echt heel lief.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:44 schreef AwayTL het volgende:
Ik voel mij overigens even de beste vriendin op aarde. Vriendin is weekje geleden bevallen en ik ga zo even een koelbox langsbrengen met 6 verschillende soorten avondeten, goed voor 12 keer avondeten. Reeds verpakt in porties voor 2 personen, voorzien van opschrift met datum van maken en inhoud. Dit alles in de hoedanigheid waarbij je ook last minute nog iets uit de vriezer kan trekken en dat dit dan ook snel gewoon ontdooid is.
Nu ik weet dat ik dit kan, zou ik het vaker moeten doen voor mezelf.
Wat liefquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:44 schreef AwayTL het volgende:
Ik voel mij overigens even de beste vriendin op aarde. Vriendin is weekje geleden bevallen en ik ga zo even een koelbox langsbrengen met 6 verschillende soorten avondeten, goed voor 12 keer avondeten. Reeds verpakt in porties voor 2 personen, voorzien van opschrift met datum van maken en inhoud. Dit alles in de hoedanigheid waarbij je ook last minute nog iets uit de vriezer kan trekken en dat dit dan ook snel gewoon ontdooid is.
Pastasaus (lasagne duurt nog best wel lang voordat dat nog bevroren gereed is), pompoen-linzensoep af te maken met de pompoenpitjes en feta, zoete aardappel/prei soep (dit was beoogd als stamppotquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat lief.
Wat zit er allemaal in?
Onze buurvrouw is gisteren bevallen en ik wil hun komende week ook een paar keer eten brengen. Dacht zelf aan lasagne of pasta ofzo. Maar meer inspiratie is natuurlijk ook welkom.
Oh wat lekker allemaal en wat een goed idee!quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Pastasaus (lasagne duurt nog best wel lang voordat dat nog bevroren gereed is), pompoen-linzensoep af te maken met de pompoenpitjes en feta, zoete aardappel/prei soep (dit was beoogd als stamppot), andijviestamppot, curry met kool en paprika en wraps met falafel + gegrilde groenten en een yoghurt/munt dressing!
Wil jij mijn vriendin ook zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:44 schreef AwayTL het volgende:
Zonder doos vertrokken volgens mij...quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:23 schreef elliebell het volgende:
Lief Away!
Maar nog even over Lemijns doos: is ze nou zomaar weggegaan zonder ons te informeren over of haar doos wel daarvoor bezorgd was?
Ik ben er ook bang voor, maar had het zo graag zeker willen wetenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder doos vertrokken volgens mij...
oh noes... en niet om de pret te drukken, maar dan hoop ik dat het niet zo ging als bij mij.quote:
Ik heb maar zin in één doos en dat is die van Lemijn!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:22 schreef lunapuella het volgende:
Zin in een eigen doos nu, maar heul geen geld voor
Hoaxquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb maar zin in één doos en dat is die van Lemijn!
Ik vind het dapper van je, of ze er nu om lachen of niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouwmoe, je doos![]()
Wat lief Away!
Ik vond mezelf vandaag ook lief. Of een sukkel. Ben er nog niet over uit. Zat in de bus en toen kwam er een vent met een tweelingwsgen naar binnen, die zn vrouw ook naar binnen snauwde. «Hier in noorwegen lopen we verder door naar binnen» snauwde hij maar haar, en ze ging wat gelaten zitten. Toen knipte hij in zijn vingers naar hasr en snauwde dat ze een buskaartje moest kopen. Dus zij dat doen, op dr telefoon, en toen ze klaar was, moest ze het laten zien van hem.
Ik had O bij me dus ik durfde niets tegen die vrouw te zeggen, maar heb haar een briefje in haar hand gestopt met «praat met de huisarts als hij niet aardig is», of iets in die trant. Ze keek me wat schaapachtig aan en ik weet totaal niet of ik de plank vreselijk mis sloeg, maar ik kreeg er buikpijn van. Misschien hadden ze wel gewoon ruzie maar heel haar onderdanige houding leek boekdelen te spreken.
die twee hebben mijn briefje vast hard uit zitten lachen, maargoed. Ik vond dat ik niet niets kon doen.
ik vind jou een heldinquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouwmoe, je doos![]()
Wat lief Away!
Ik vond mezelf vandaag ook lief. Of een sukkel. Ben er nog niet over uit. Zat in de bus en toen kwam er een vent met een tweelingwsgen naar binnen, die zn vrouw ook naar binnen snauwde. «Hier in noorwegen lopen we verder door naar binnen» snauwde hij maar haar, en ze ging wat gelaten zitten. Toen knipte hij in zijn vingers naar hasr en snauwde dat ze een buskaartje moest kopen. Dus zij dat doen, op dr telefoon, en toen ze klaar was, moest ze het laten zien van hem.
Ik had O bij me dus ik durfde niets tegen die vrouw te zeggen, maar heb haar een briefje in haar hand gestopt met «praat met de huisarts als hij niet aardig is», of iets in die trant. Ze keek me wat schaapachtig aan en ik weet totaal niet of ik de plank vreselijk mis sloeg, maar ik kreeg er buikpijn van. Misschien hadden ze wel gewoon ruzie maar heel haar onderdanige houding leek boekdelen te spreken.
die twee hebben mijn briefje vast hard uit zitten lachen, maargoed. Ik vond dat ik niet niets kon doen.
Dit ^^ Ik vind de situatie ook heel zorgelijk klinken, en juist super dat je zoiets doet! Het kan zomaar het duwtje zijn dat iemand nodig heeftquote:
Je bent in ieder geval mijn held. Hulde voor deze daad. Of het nu wel of niet nodig is voor deze vrouw, je constateerde en handelde naar je gevoel. Dapper!quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouwmoe, je doos![]()
Wat lief Away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je er vanaf? Alles 1 euro (per stuk)quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:46 schreef Hupje het volgende:
Stoer, roomsnoes. Ik zou dat niet gedurfd hebben.
Ik kwam vandaag langs een ongeval. Er lag iemand op straat. Gelukkig waren er al genoeg mensen bij. Ik zou het erg spannend vinden als ik daar als eerste voorbij zou komen. Maar ik denk dat ik wel zou stoppen en hopen dat ik iets kan doen. Dat lijkt me ook spannend.
Ik ga binnenkort kleding inbrengen op een kinderkledingbeurs hier in de buurt. Ik heof het dus niet zelf te verkopen. Wassen en strijken is al gedaan, prijzen moet ik nog doen. Heeft iemand tips?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval mijn held. Hulde voor deze daad. Of het nu wel of niet nodig is voor deze vrouw, je constateerde en handelde naar je gevoel. Dapper!Ach lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat was mijn gedachte. Ik denk: als ik niets doe, dan zal ik het mezelf nooit vergeven als ik wél wat had kunnen doen.
Wat goed! Knap van je Room.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ach lieverd![]()
En dat was mijn gedachte. Ik denk: als ik niets doe, dan zal ik het mezelf nooit vergeven als ik wél wat had kunnen doen.
Als je ervanaf moet inderdaad alles voor een euro. Wil je dat niet, heb je misschien iets aan de website van de kinderkledingbeurs in Zierikzee (wil niet spammen, dus even googlen). Daar staat een lijst met richtprijzenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:46 schreef Hupje het volgende:
Ik ga binnenkort kleding inbrengen op een kinderkledingbeurs hier in de buurt. Ik heof het dus niet zelf te verkopen. Wassen en strijken is al gedaan, prijzen moet ik nog doen. Heeft iemand tips?
Dat ken ik niet maar ik zie dat het hetzelfde principe isquote:
POIDH!quote:Op zondag 29 september 2019 23:21 schreef Butterflower het volgende:
Mijn doos viel tegen, helaas![]()
Ze waren vast te druk met de doos van Lemijn
quote:
Ik word van deze ook niet heel enthousiast. Vind het allemaal een beetje saai ofzo, of juist extreem *die zebraprint en die scheuren...quote:Op maandag 30 september 2019 09:09 schreef Butterflower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vest vond ik wel leuk, maar was te groot
Jurk zat niet mooi en vond ik ook niet zo leuk
Zwarte broek heb ik over getwijfeld, maar daar heb ik er al een paar van in de kast liggen dus die kan ook terug
En ik had bij opmerkingen gezet dat ik niet hou van broeken met scheuren, 3x raden wat er in zat
Ik moest echt 4 keer nadenken voor ik had bedacht wat dat betekent, maar ik ben eruit hoorquote:
Ik nog nietquote:Op maandag 30 september 2019 11:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik moest echt 4 keer nadenken voor ik had bedacht wat dat betekent, maar ik ben eruit hoor
Ik ga me niet wagen aan zo'n box, volgens mij is dat niks voor mij. Aan de andere kant, kom je dan misschien wel eens op iets anders. Maar ik ben dan bang dat ik het toch niet aantrekik ken mezelf langer dan vandaag
Ja, dat laatste dacht ik ook precies!quote:Op maandag 30 september 2019 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer Butter! Ik kan ook niet zeggen dat ik het allemaal nou zo leuk vind... En de trui over de jurk, serieus?
Ja graag!quote:Op maandag 30 september 2019 14:01 schreef AwayTL het volgende:
Dan moet Quinty ook maar geen trui over een jurk adviseren.
Nav de lovende recentie van DaD heb ik voor vriend de WE box besteld. Willen we daar ook een rapportage van?
Heel rare combi. Misschien moest Quinty die trui ergens in een box kwijt en dacht 'dan maar over die jurk'quote:Op maandag 30 september 2019 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer Butter! Ik kan ook niet zeggen dat ik het allemaal nou zo leuk vind... En de trui over de jurk, serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |