Ja zal ik er eens eentje posten van vandaag?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben van die tempur bedden . dat was ooit zo prijzig dat we alleen matrassen met frame en poten hebben.. enorm sfeerloos.. onze slaapkamer is dan meteen functioneel.. binnenkort maar eens een plan maken om wat sjeu in de slaapkamer te brengen..![]()
* Barreltje wacht ook geduldig op de slaapkamer foto's van SQ dr nieuwe huis
Ben benieuwd of het de groene aardkleuren zijn geworden ja..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zal ik er eens eentje posten van vandaag?
Nee dat niet, dat was mij ook te gortigquote:
Voor de statistieken: Wij hebben een Eastborn geloof ik. Gekocht bij Goodnight Slaapkamers. Prima geadviseerd daar en goede service. Bij ons paste het hoofdbord niet door het trapgat, toen is het kosteloos ingekort. Wel in 1x goed gegaan gelukkigquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:14 schreef Peacefulll het volgende:
Wat fijn om jullie verhalen en overdenkingen over de bedden te lezen! Ik weet dat het mega persoonlijk is, fijn liggen en goed slapen, maar alle tips, verhalen en onbekende goede (of slechte) merken zijn welkom.
Ik merk zelf dat reclames toch wel veel doen. Ik ben zelf geneigd om voor een bekend merk te gaan alleen maar omdat ik dat ken. En dat is natuurlijk een onderbouwing van niks.
En SQ, succes met de verbouwing! De lekkage is flink balen.
Oh daar zou ik wel eens een foto van willen zien!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wij hebben ook een IKEA bed. Met het nog oude Hemnes frame. Die past ontzettend goed bij onze muren van de slaapkamer. Wij hebben nml graffiti op de muren laten spuiten. Een Rotterdamse skyline. De rand van het bed onder een grote boot, zodat het lijkt alsof je over de rand/kade kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |