abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:06:26 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189235667
Ik snap er ook echt niks van, via een briefje ook nog..
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:30 schreef Molo het volgende:
Zou
[..]

Zou haar keihard in haar bek uitlachen :D
Daar ga je toch niet serieus op in man

Of gewoon een clipje van de vuilniszakken meegeven

Aju paraplu met je debiele hoofd

Beetje je kat jatten en dan zeiken over een bandje
:D _O_
***
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:24:45 #177
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_189236212
Dus BE ze jat je kat, hangt ‘m een bandje om met HAAR telefoonnummers en nu wil ze een nieuw bandje?
Zodat ze die bij de kat van de andere buren om kan doen?

Ik snap steeds minder van de mensheid geloof ik 8)7
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 22:31:59 #178
5428 crew  miss_sly
pi_189236473
Een kwestie van een gejatte buurkat was eens onderwerp bij Meester Visser :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:41:54 #179
327807 Mariposas
יה&#14
pi_189236789
Ik zou echt geen nieuw halsbandje geven. :o ik zou haar vertellen dat ze dit gewoo niet moet doen. Als ze zich zorgen maakt om het welzijn van een kat, kan ze amivedi bellen.
En een briefje, wat bezielt mensen toch? Wat is er mis met gewoon aanbellen? Wij hebben, toen we net verhuisd waren, ook wel eens een briefje in de bus gekregen (anoniem) dat we onze heg moesten snoeien... 8)7
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:51:22 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189237092
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou echt geen nieuw halsbandje geven. :o ik zou haar vertellen dat ze dit gewoo niet moet doen. Als ze zich zorgen maakt om het welzijn van een kat, kan ze amivedi bellen.
En een briefje, wat bezielt mensen toch? Wat is er mis met gewoon aanbellen? Wij hebben, toen we net verhuisd waren, ook wel eens een briefje in de bus gekregen (anoniem) dat we onze heg moesten snoeien... 8)7
Bwahahaha, zulke mensen _O-

Ik heb van zulke Skeksis naast me wonen, hebben GVD de oorlog overleefd, maar kunnen toch zeiken over onbenullige shit _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:01:36 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189240868
Ze vertelde toen ik haar een paar weken terug sprak dat ze het wel eens vaker had gedaan, andermans katten voeren etc. 8)7
Gelukkig gaat ze verhuizen!

Oh, de kogel is hier trouwens door de kerk, we gaan een andere school zoeken voor O. *O* Of nou ja, ook wel een beetje :o en :X want ik vind het doodeng. Kan hij zich nog wel een keer aan weer een nieuwe omgeving overgeven?
Maar goed, we zijn gisteren ergens gaan praten, een school die ons aangeraden wordt door O's begeleidsters op school. Ze kennen die andere school goed, dus dat helpt voor ons al, dat zij denken dat het een goed omgeving voor hem kan zijn. Ze hebben er ervaring met hoogbegaafden (er is nu een 9 jarig jongetje die al helemaal klaar is met de basisschool stof), ze zijn bekend met externe plusklassen (die hebben we hier in de stad, dus het is fijn als we die combi kunnen maken). Al met al was het een fijn gesprek. Nu gaan ze nog eens op school kijken en nog eens praten met zijn juf van vorig jaar (die runt die externe plusklas :+ ). Zij kent zijn huidige school en de situatie goed, en O. Zij is ook degene die van de week tegen me zei: gaan! doen!
Al met al retespannend, maar goed... we moeten wel, ik merk gewoon dat hij nu zo veel anders in zijn vel zit dan tijdens de zomervakantie, zo jammer en niet nodig. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-10-2019 09:30:01 ]
***
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:22:59 #182
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_189241070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
...
Psst, de volledige naam van zoon staan in je post (of is dit een forumnaam)? Toffe naam wel ;)
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:30:15 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189241144
Tx! *) :*
Heb het even aangepast.
***
pi_189241376
Wat een raar verhaal van de buurvrouw van het kattenverhaal... vreemd mens. Je gaat toch niet zomaar bij een vreemde kat een bandje omdoen... en dan ook nog het bandje terug willen? Tsssk.

Oeh spannend BE, de schoolstap. Maar fijn dat je zo gesteund wordt!
Ik ga heel hard duimen dat O een goede overstap kan gaan maken en daar zn draai gaat vinden! Zet hem op BE!
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:49:05 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_189241434
ik vind het een fascinerend verhaal BE :')

En spannend van de nieuwe school ook!
disclaimer
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:53:01 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_189241469
het KDV belde mij net dat Noud helemaal onder de bulten zat en dat we er echt nu mee naar de dokter moesten want het zag er slecht uit.

Tsja, het is natuurlijk niet meer zo gangbaar in oktober, maar onze ramen sluiten niet echt goed en die rotmug heeft m toch zeker 6 keer in zijn bakkes geprikt.
Maar wel mooi dat ze er zo alert op zijn. Minder mooi is dat ik dit verhaal de afgelopen dagen al aan 3 leidsters verteld had _O-
disclaimer
  donderdag 3 oktober 2019 @ 10:05:59 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189241629
:D :o Fanatiekeling, die mug! :o
***
  donderdag 3 oktober 2019 @ 10:50:23 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_189242189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, de kogel is hier trouwens door de kerk, we gaan een andere school zoeken voor O. Of nou ja, ook wel een beetje en want ik vind het doodeng. Kan hij zich nog wel een keer aan weer een nieuwe omgeving overgeven?
Maar goed, we zijn gisteren ergens gaan praten, een school die ons aangeraden wordt door O's begeleidsters op school. Ze kennen die andere school goed, dus dat helpt voor ons al, dat zij denken dat het een goed omgeving voor hem kan zijn. Ze hebben er ervaring met hoogbegaafden (er is nu een 9 jarig jongetje die al helemaal klaar is met de basisschool stof), ze zijn bekend met externe plusklassen (die hebben we hier in de stad, dus het is fijn als we die combi kunnen maken). Al met al was het een fijn gesprek. Nu gaan ze nog eens op school kijken en nog eens praten met zijn juf van vorig jaar (die runt die externe plusklas ). Zij kent zijn huidige school en de situatie goed, en O. Zij is ook degene die van de week tegen me zei: gaan! doen!
Dat klinkt heel goed, BE! *O*.
KuikenGuppy
pi_189244729
Mijn man had ook een Zalonbox besteld en die is net binnen! Zo benieuwd wat erin zit, maar moet natuurlijk wachten tot hij thuis is -O-
pi_189244853
Klinkt goed be. En je buurvrouw |:(

Ean en sac hebben studiedag. En nu is ean ziek en ben ik gevlucht naar het huis van mij ouders aangezien mijn vader onze badkamer aan het verbouwen is.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:58:45 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189245332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
het KDV belde mij net dat Noud helemaal onder de bulten zat en dat we er echt nu mee naar de dokter moesten want het zag er slecht uit.

Tsja, het is natuurlijk niet meer zo gangbaar in oktober, maar onze ramen sluiten niet echt goed en die rotmug heeft m toch zeker 6 keer in zijn bakkes geprikt.
Maar wel mooi dat ze er zo alert op zijn. Minder mooi is dat ik dit verhaal de afgelopen dagen al aan 3 leidsters verteld had _O-
Goeie overdracht ja :') ;(

Kind hier is mega allergisch voor muggen. Slaapt jaarrond onder een extra fijnmazige klamboe, want anders één grote zeepok :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:43:50 #192
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_189247012
Oh jeetje, wat eng BE, om je toch weer open te stellen voor een nieuwe school. Succes! Ik hoop zo dat het lukt!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 16:16:37 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_189247518
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ze vertelde toen ik haar een paar weken terug sprak dat ze het wel eens vaker had gedaan, andermans katten voeren etc. 8)7
Gelukkig gaat ze verhuizen!

Oh, de kogel is hier trouwens door de kerk, we gaan een andere school zoeken voor O. *O* Of nou ja, ook wel een beetje :o en :X want ik vind het doodeng. Kan hij zich nog wel een keer aan weer een nieuwe omgeving overgeven?
Maar goed, we zijn gisteren ergens gaan praten, een school die ons aangeraden wordt door O's begeleidsters op school. Ze kennen die andere school goed, dus dat helpt voor ons al, dat zij denken dat het een goed omgeving voor hem kan zijn. Ze hebben er ervaring met hoogbegaafden (er is nu een 9 jarig jongetje die al helemaal klaar is met de basisschool stof), ze zijn bekend met externe plusklassen (die hebben we hier in de stad, dus het is fijn als we die combi kunnen maken). Al met al was het een fijn gesprek. Nu gaan ze nog eens op school kijken en nog eens praten met zijn juf van vorig jaar (die runt die externe plusklas :+ ). Zij kent zijn huidige school en de situatie goed, en O. Zij is ook degene die van de week tegen me zei: gaan! doen!
Al met al retespannend, maar goed... we moeten wel, ik merk gewoon dat hij nu zo veel anders in zijn vel zit dan tijdens de zomervakantie, zo jammer en niet nodig. -O-
Spannend BE. Maar uit je eerdere posts haal ik dat dit wel echt de juiste stap is voor jullie en vooral voor O.
Wat jammer dat zijn huidige school de zaken niet voor elkaar krijgt. Weet O. het al? En wat vindt hij er van?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 16:40:53 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189247863
Nee, we vertellen het pas als we een plekje hebben. Er gaan dan toch nog wat dagen overheen voor een overstap.

Eerder zal alleen maar meer onzekerheid oproepen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:43 schreef Gaoxing het volgende:
Oh jeetje, wat eng BE, om je toch weer open te stellen voor een nieuwe school. Succes! Ik hoop zo dat het lukt!
Doodeng inderdaad. Maar ja, we vinden wel dat we echt moeten, dus dan maar even een sprong in het duister en hope for the best.

Of nou ja, niet het duister natuurlijk, we zoeken juist heel duidelijk een goede plek, maar je snapt het. ;)
***
  donderdag 3 oktober 2019 @ 16:42:43 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_189247875
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, we vertellen het pas als we een plekje hebben. Er gaan dan toch nog wat dagen overheen voor een overstap.

Eerder zal alleen maar meer onzekerheid oproepen.
Kan ik me voorstellen. Ik zat bij dit soort zaken ook altijd te worstelen wanneer ik het moest vertellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_189248526
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:43 schreef Gaoxing het volgende:
Oh jeetje, wat eng BE, om je toch weer open te stellen voor een nieuwe school. Succes! Ik hoop zo dat het lukt!
Even een +1 voor deze post ^^ :Y. Mijn duimen draaien voor jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:21:36 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189249397
Ja, ik vind het lastig Livelink, maar te vroeg is ook niet goed want dan heb je kans dat hij meteen onverschillig gaat doen hier 'ik hoef niet meer te luisteren, want ik ga toch weg'. ;)
Hoewel hij het op dit moment best heel goed kan vinden met zijn meester. Maar de directeur zei vanmorgen ook dat hij echt heel veel last heeft van de onrust om hem heen.
En dat terwijl ze maar met zijn 11-en zijn. :X -O-

Tx voor alle support meiden! *;
***
pi_189249884
Succes BE!!
Klinkt als een positieve beslissing. Duim voor jullie.
Met een meidenkwartet
pi_189250380
Spannend BE!! Ik duim heel hard mee.

Wij hebben gezeik met Swiss Sense. In februari bed uitgezocht en 4x (2x bij opmaken van offerte en 2x bij definitief maken van bestelling) aangegeven dat het hoofdbord 14,5 cm korter moest vanwege ombouw/licht. Was geen probleem, zou zo geregeld kunnen worden als de monteurs er waren.
Het was volgens de verkopers een kwestie van de beugels anders plaatsen.
In mei werd het bed gebracht en ik vertelde de monteurs dat ze dat ze het hoofdbord lager moesten plaatsen. Ik werd nog net niet uitgelachen. Dit kon helemaal niet want het hoofdbord steunt op 2 steunen aan de achterkant van het bed.
Meteen gebeld met het de winkel, maar daar werd ik niet bepaald klantvriendelijk geholpen. Het hoofdbord kon ingekort maar daar moest ik dan wel voor betalen. Toen gebeld met het hoofdkantoor en uiteindelijk zouden ze het gaan regelen.
Het duurde 13!! weken voor het nieuwe hoofdbord er was. Bij binnenkomst zag ik het al.... Het hoofdbord was niet 14,5 cm ingekort, maar was 14,5 cm HOGER......

Er werd gebeld naar het hoofdkantoor en volgens de monteurs zou het 2 tot 3 weken duren. Toen ik zelf belde kreeg ik te horen 13 weken..

Gisteren kwamen ze dan eindelijk met het goede hoofdbord.. hoopte ik. Niet dus.. Het te hoge hoofdbord was 14,5 cm ingekort en was dus net zo lang als het huidige..
Ze hadden op het hoofdkantoor al gezegd dat ze bang waren dat het niet klopte...

Nu is het hoofdbord dus weer terug maar er is toegezegd dat het eerst opgemeten gaat worden voor het onze kant op komt.

Zucht...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 19:17:13 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_189250454
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:13 schreef Vicky het volgende:
Spannend BE!! Ik duim heel hard mee.

Wij hebben gezeik met Swiss Sense. In februari bed uitgezocht en 4x (2x bij opmaken van offerte en 2x bij definitief maken van bestelling) aangegeven dat het hoofdbord 14,5 cm korter moest vanwege ombouw/licht. Was geen probleem, zou zo geregeld kunnen worden als de monteurs er waren.
Het was volgens de verkopers een kwestie van de beugels anders plaatsen.
In mei werd het bed gebracht en ik vertelde de monteurs dat ze dat ze het hoofdbord lager moesten plaatsen. Ik werd nog net niet uitgelachen. Dit kon helemaal niet want het hoofdbord steunt op 2 steunen aan de achterkant van het bed.
Meteen gebeld met het de winkel, maar daar werd ik niet bepaald klantvriendelijk geholpen. Het hoofdbord kon ingekort maar daar moest ik dan wel voor betalen. Toen gebeld met het hoofdkantoor en uiteindelijk zouden ze het gaan regelen.
Het duurde 13!! weken voor het nieuwe hoofdbord er was. Bij binnenkomst zag ik het al.... Het hoofdbord was niet 14,5 cm ingekort, maar was 14,5 cm HOGER......

Er werd gebeld naar het hoofdkantoor en volgens de monteurs zou het 2 tot 3 weken duren. Toen ik zelf belde kreeg ik te horen 13 weken..

Gisteren kwamen ze dan eindelijk met het goede hoofdbord.. hoopte ik. Niet dus.. Het te hoge hoofdbord was 14,5 cm ingekort en was dus net zo lang als het huidige..
Ze hadden op het hoofdkantoor al gezegd dat ze bang waren dat het niet klopte...

Nu is het hoofdbord dus weer terug maar er is toegezegd dat het eerst opgemeten gaat worden voor het onze kant op komt.

Zucht...
Ik moest eerst googelen wat Swiss Sense was. Snapte anders het hele verhaal niet :@
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')