abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189148338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:15 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar als bijvoorbeeld Giuliani zijnde ga je dan in een rechtszaak volgens mij altijd mee.

Ik vind het lastig: ik wil ook de onderste steen boven, maar ik vind het recht om niet tegen jezelf te getuigen ook wel belangrijk. Maar vooraf beloven dat er geen vervolging komt lijkt ook niet juist.
Ze kunnen gewoon tegen anderen getuigen. En er is verder waarschijnlijk genoeg ander bewijs.
pi_189148350
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:35 schreef Kijkertje het volgende:

Er is dus nog reden om hoop te koesteren _O_ ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 19:58:08 ]
pi_189148356
Trump gaat kijken naar een verbod op noteringen van Chinese bedrijven aan Amerikaanse beurzen en inperkingen op investeringsmogelijkheden in Chinese aandelen door Amerikaanse pensioenfondsen. Lekker simpel weer.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_189148357
quote:
Vrijwel hetzelfde plan heeft al eens in de EU voorgelegen (alleen dan puur voor de Europese tak natuurlijk). Werd toen onhaalbaar geacht, maar dat kwam volgens mij ook omdat het Amerikaanse bedrijven zijn. Maar super origineel is het dus niet (wel een goed idee).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 27 september 2019 @ 19:38:36 #280
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189148383
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze kunnen gewoon tegen anderen getuigen. En er is verder waarschijnlijk genoeg ander bewijs.
Ze gaan elkaar allemaal verlullen, let maar op.
pi_189148403
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Giuliani (als spin in het web die in elk geval van alles wist, zo lijkt het) kan volgens mij bijna niks zeggen zonder zichzelf in problemen te brengen. En 'genoeg ander bewijs' is geen reden om iemand dwingen tegen zichzelf te getuigen. Als dat zo was, hadden ze de getuigenissen niet nodig.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189148469
In de tussentijd gaan de voorbereidingen voor 2020 gewoon door.
CNN heeft besloten om voor het volgende Democratische Partij-debat TWAALF KANDIDATEN TEGELIJKERTIJD op een podium te zetten.

https://www.axios.com/oct(...)57-745b37f82019.html

Bijna Hollandse praktijken :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_189148493
Kamala Harris zou wat mij betreft Barr moeten ondervragen. Volgens mij is Barr bij hun eerdere gesprek een beetje creatief met de waarheid geweest.
pi_189148533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:39 schreef Hanca het volgende:

[..]

Giuliani (als spin in het web die in elk geval van alles wist, zo lijkt het) kan volgens mij bijna niks zeggen zonder zichzelf in problemen te brengen. En 'genoeg ander bewijs' is geen reden om iemand dwingen tegen zichzelf te getuigen. Als dat zo was, hadden ze de getuigenissen niet nodig.
Die hebben ze in principe ook niet nodig (ze hebben het transcript van het telefoongesprek en de klacht van de klokkenluider al) maar dit moeten ze sws doen om duidelijk te maken hoe de zaken ervoor staan en vast te leggen dat deze gedaagden geen weerwoord hebben (mochten ze weigeren).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189148847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:37 schreef Hanca het volgende:

[..]

Vrijwel hetzelfde plan heeft al eens in de EU voorgelegen (alleen dan puur voor de Europese tak natuurlijk). Werd toen onhaalbaar geacht, maar dat kwam volgens mij ook omdat het Amerikaanse bedrijven zijn. Maar super origineel is het dus niet (wel een goed idee).
I know maar blijkbaar denkt LelijKnap dat Gabbard heel uniek is met haar idee :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189148880
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 september 2019 20:02 schreef Kijkertje het volgende:
I know maar blijkbaar denkt LelijKnap dat Gabbard heel uniek is met haar idee
Wablief? Neen, ik denk weet dat Gabbard met haar idee heel uniek is bij de selectie presidentskandidaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 20:05:04 ]
pi_189149055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 20:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wablief? Neen, ik denk weet dat Gabbard met haar idee heel uniek is bij de selectie presidentskandidaten.
TulsiGabbard twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 23:14:38 Absolute power corrupts absolutely. I agree with Senator Warren on the need to break up big tech companies like Facebook, Google, Amazon. Will be introducing similar legislation in U.S. House. https://t.co/OrdOqH0ZFB reageer retweet
pi_189149096
Monica Zelinski
pi_189149194
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2019 20:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

TulsiGabbard twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 23:14:38 Absolute power corrupts absolutely. I agree with Senator Warren on the need to break up big tech companies like Facebook, Google, Amazon. Will be introducing similar legislation in U.S. House. https://t.co/OrdOqH0ZFB reageer retweet
Maar er maar van ik dacht :+!
pi_189149413
Tulsi, a day late and a dollar short.
pi_189149976
De Server, wat daarmee te doen? De gesprekken met Poetin staan ook op die bak. Dat is dus waarschijnlijk een Smoking Gatling Gun voor heel wat andere misdaden. Zou het Huis die machine en alles moeten opvragen? Ten tijde van Watergate moest Nixon dat soort gegevens wel ophoesten van het SC.
pi_189150139
“The spinning that has been done by the president's defenders over the last 24 hours ... it is astonishing and deeply misleading."
~Chris Wallace, Fox News
pi_189150309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 20:18 schreef Ulx het volgende:
Monica Zelinski
???
Bedoel je Lewinski? En wat wil je hiermee zeggen? Ik ken geen Monica Zelinski, wat is er met haar?
pi_189150434
Zo noemt men in Oekraïne de president. Geen geintje.

Geen idee waarom.
  vrijdag 27 september 2019 @ 21:26:34 #295
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189150552
LOL, Trump eist dat de Dems onmiddellijk stoppen met dat impeachment gedoe, want anders stapt 'ie naar de rechter. Wat een ouwe gek is het toch.

Moet trouwens steeds aan Jake LaMotta denken op het eind van Raging Bull. Zo ongeveer zie ik de Trump presidency eindigen..
pi_189150658
Filmpje in de tweet met de uitspraak van Chris Wallace: “The spinning that has been done by the president's defenders over the last 24 hours ... it is astonishing and deeply misleading."

atrupar twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 18:44:41 Here's Fox News' Chris Wallace saying that "the spinning that's been done by the president's defenders over the last 24 hours since this very damaging whistleblower complaint came out ... [is] not surprising but it is astonishing and I think deeply misleading." 👀 https://t.co/rKfQgGMkLF reageer retweet
pi_189150806
Nog wat gevalletjes van het financiele profijt van Trump's presidentschap. Niet iedereen is daar even blij mee.

Fahrenthold twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 19:15:11 NEW: A DC police union is holding its holiday gala at @realDonaldTrump’s hotel. Some members are furious, at the cost and the forced association with Trump’s name. https://t.co/YfBofS1Csy reageer retweet
Fahrenthold twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 19:59:23 US Park Police worked without pay during @realdonaldtrump’s shutdown. Union says: “We went 6 wks without a paycheck because of this admin., now you want us to have our Xmas party there? Come on.” https://t.co/zKqnGsgPgZ reageer retweet
En:
Z_Everson twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 19:55:02 Super PAC America First Action (@AmericaFirstPAC), the Trump campaign's "one approved outside non-campaign group," has reported spending more than $500,000 at the Trump Hotel D.C. 32/via @1100Penn https://t.co/H0D4fifH4s reageer retweet

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 27-09-2019 21:42:58 ]
pi_189150960
omg
En dat is president :')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 27 september 2019 @ 21:49:00 #299
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189151070
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 21:44 schreef Olga het volgende:
omg
En dat is president :')
Alleen jammer dat hij met z'n dikke reet de afvoer verstopt. :+
pi_189151564
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 22:05:22 Breaking: Mike Pompeo has just been subpoenaed for Ukraine documents by the chairs of the House Foreign Affairs, Intelligence, and Oversight Committees. https://t.co/xKlqh4LPN0 reageer retweet
The Chairmen have notified Pompeo that the Committees have scheduled depositions for 5 State Department officials:

* Amb. Marie “Masha” Yovanovitch
* Amb. Kurt Volker
* Deputy Asst. Secretary George Kent
* Counselor T. Ulrich Brechbuhl
* Amb. Gordon Sondland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')