In theorie wel. In de praktijk zit het stuk Nijmegen-Arnhem zo stampvol met treinen dat ik er overdag niet eens een leegmatrit met 140 km/h tussendoor krijg. Geen optie dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:09 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Richting Oldenzaal grens en Noord Nederland inderdaad. In theorie kan die eerste groep ook via Elst en kopmaken op Deventer Goederen.. in de praktijk duurt dat langer en kost het meer moeite.
Gaaf spul, ze zijn hard bezig met de restauratie/toelating van een soortgelijk stel zo te lezenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Fantastisch mooie treinen waren dat
PTA / Treinen topic #205
[ afbeelding ]
Staat gewoon in de OP he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:23 schreef Jappie_Sea het volgende:
Ik vroeg me af, is er een of andere tool oid waarmee ik de afstand over het spoor kan bereken? alvast bedankt
Dat had ik niet gezien inderdaad, stom. Echter nog steeds niet helemaal wat ik zoek. Het liefst iets voor heel europa, dat je aan de hand van een kaart je route kan uitstippelen. Kan me herinneren dat er hier ooit iets dergelijks is gedeeldquote:
Here you go:quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:30 schreef Jappie_Sea het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezien inderdaad, stom. Echter nog steeds niet helemaal wat ik zoek. Het liefst iets voor heel europa, dat je aan de hand van een kaart je route kan uitstippelen. Kan me herinneren dat er hier ooit iets dergelijks is gedeeld
heb ze vandaag nog langer gezien, maar niet op de foto. Wel leuk te zien hoor, maar wát een lengte.. Ging de overweg echt nét voor mn neus dicht en stopte de trein ook nog op de overweg zo'n 5 minuten lang.. Voordat die eindelijk weg was, was ik iets van 24 minuten verder, vanaf sluiten tot openen. Trein moest wachten bij een samenkomst van lijnen, zal wel een andere trein eerst voorlangs hebben gemogen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:56 schreef Eix het volgende:
Tof verslag Greavy.
[..]
De grap is dat jij telkens staat te tellen en er maar geen einde aan komt.![]()
Ik heb hier nog een foto van, vanuit een slechte hoek, toen ik hier met b2py met kerst in 2014 of 2015 ofzo was.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Fantastisch mooie treinen waren dat
PTA / Treinen topic #205
[ afbeelding ]
Kun je nagaan, mijn foto is van januari 2009. Misschien staat hij er nog steeds welquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een foto van, vanuit een slechte hoek, toen ik hier met b2py met kerst in 2014 of 2015 ofzo was.
Lijkt op dat treinstel dat vanuit Canada (terug) naar Nederland werd gehaald, Noorlander oid?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je nagaan, mijn foto is van januari 2009. Misschien staat hij er nog steeds wel
Ik las iets over de wens om een Transportmuseum in Lelystad te beginnen en daar iets met de TEE te doen. Dezelfde voorzitter en dezelfde vertraging in iets doen als ik het zo zie.. jammer dat er geen capabele mensen opstaan en het overnemen van die man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:56 schreef BLS het volgende:
Je bedoelt de Nederlands-Zwitserse TEE die door een Zwitserse club inderdaad weer uit Canada is gehaald en (ruim tien jaar geleden alweer) door de Stichting TEE naar Nederland is gehaald. Vrijwilligers hebben wat aan de trein geklust om deze in elk geval te conserveren en rolvaardig te houden, tot ongenoegen van het bestuur dat zich liever blindstaarde op het bouwen van een motorbak en een eigen spooraansluiting met werkplaats in de achtertuin van de voorzitter, waarna iedereen behalve het bestuur uit de club is geschopt of zelf is opgestapt. Sindsdien staat het stel helaas troosteloos weg te roesten op de Dijksgracht.
Ah, dan weet ik ook weer genoegquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:56 schreef BLS het volgende:
Je bedoelt de Nederlands-Zwitserse TEE die door een Zwitserse club inderdaad weer uit Canada is gehaald en (ruim tien jaar geleden alweer) door de Stichting TEE naar Nederland is gehaald. Vrijwilligers hebben wat aan de trein geklust om deze in elk geval te conserveren en rolvaardig te houden, tot ongenoegen van het bestuur dat zich liever blindstaarde op het bouwen van een motorbak en een eigen spooraansluiting met werkplaats in de achtertuin van de voorzitter, waarna iedereen behalve het bestuur uit de club is geschopt of zelf is opgestapt. Sindsdien staat het stel helaas troosteloos weg te roesten op de Dijksgracht.
Dit zo lezende vindt die man zichzelf erg capabel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik las iets over de wens om een Transportmuseum in Lelystad te beginnen en daar iets met de TEE te doen. Dezelfde voorzitter en dezelfde vertraging in iets doen als ik het zo zie.. jammer dat er geen capabele mensen opstaan en het overnemen van die man.
Eerst zien dan geloven. Voorlopig presteren ze niet veel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit zo lezende vindt die man zichzelf erg capabel.
Ik denk dat er ergens op een van de treinenforums nog wel een citaat van me te vinden is waarin ik dit voorspelquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Voorlopig presteren ze niet veel.
Het opendeurgehalte nadert dan ook een beetje naar de 100 %quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik denk dat er ergens op een van de treinenforums nog wel een citaat van me te vinden is waarin ik dit voorspel
Dunning-Kruger, anyone?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit zo lezende vindt die man zichzelf erg capabel.
Fucking toeteren met 160 in de duisternis voor iedere overwegquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een foto van, vanuit een slechte hoek, toen ik hier met b2py met kerst in 2014 of 2015 ofzo was.
"Is toch waanzin, Bas"quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Fucking toeteren met 160 in de duisternis voor iedere overweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |