quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Myraela het volgende:
Mini, stop Gunther in deze pipi trui.![]()
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/0e/32/0e32b67259257c67ae958eb141dc38776e28d928.jpg],origin[dam],category[kids_girl8y_topstshirts_longsleeves],type[LOOKBOOK],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Amazon?quote:Op zondag 22 september 2019 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb al gekeken, maar de stof is in Nederland niet te koop
En wat is je mening over de uitslag in Emmen als neutrale toeschouwer?quote:
Ik wil bij jou wonen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef sigme het volgende:
Enorme cheesecake gebakken, appeplplaatkoek werd appelcrumble (niet bedoeld), ramen gezeemd, meubilair in de boenwas. En de gewone dingen natuurlijk: rondjes, voeren, wc schrobbel, afwassen etc etc.
Avondeten was patat, waarschijnlijk de laatste van eigen aardappel. Tussen de middag nog courgettesoep, ik denk dat er misschien nog wel 2 courgettes bij komen.
Eten voor morgen alvast voorbereid: een lamszadel op een bed van siepel, knof, zoete aaraardappel en witte courgette. Lief schuift dat morgen de oven in en eind van de middag zie ik dan of het een goed plan was. Meestal gaat het wel goed.
Nu nog even de afwas, fruitsalade voor morgen, laatste aflevering Handmaids tale en dan is het wel bedtijd gok ik zo.
Tssssk, wegwezen vrouwmens.. *bitchfight*quote:
quote:Op zondag 22 september 2019 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tssssk, wegwezen vrouwmens.. *bitchfight*
Nice!quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Plaat pizza gemaakt [ afbeelding ]
De drie punten hadden in Emmen moeten blijven.quote:Op zondag 22 september 2019 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat is je mening over de uitslag in Emmen als neutrale toeschouwer?
Oeh, dat ziet er lekker uit.quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
oh, die wil ik voor mijn mini!quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Myraela het volgende:
Mini, stop Gunther in deze pipi trui.![]()
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/0e/32/0e32b67259257c67ae958eb141dc38776e28d928.jpg],origin[dam],category[kids_girl8y_topstshirts_longsleeves],type[LOOKBOOK],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Lekker!!quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij heerst het. Ik ben ook niet helemaal fit.quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
hectisch weekend, gister verjaardag van T gevierd:
[ afbeelding ]
vandaag traktaties gemaakt, verder zieke O, die alleen maar kon hangen. Ook de duutser niet helemaal lekker...
Ja heerlijk!quote:
Is het ook. Vind pizza's uit de supermarkt echt niet lekker. Maar zo welquote:
mjum!quote:
Dan lag het niet aan mij bevooroordeelde meningquote:Op zondag 22 september 2019 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
De drie punten hadden in Emmen moeten blijven.
Zwaar feestje gehad zo te zienquote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag traktaties gemaakt, verder zieke O, die alleen maar kon hangen. Ook de duutser niet helemaal lekker...
Leuke foto. Hij heeft nu zeker wel door wat jarig zijn is?quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker freubelenquote:Op zondag 22 september 2019 19:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij waren vandaag offline... heerlijk
[ afbeelding ]
Beetje prutten met mini onderdeeltjes en lijm
Dochterlief maakte van knex een achtbaan... lekker bezig zo.
Who says dat vrouwen niet kunnen bouwen
Leesbril proberen? Of toch een verkeerde meting?quote:Op zondag 22 september 2019 20:01 schreef sigme het volgende:
Vorige week m'n ogen laten nameten. Als verwacht weer slechter. Nu nieuwe lensen met nieuwe sterkte. Reuze mooi, zie ik alles weer razendscherp. Behlave dichtbij, ik ben zo kippig als een kip. Vandaar alle typefouten, sorry.
Waar koop ik dit in mijn maat?quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef minilot het volgende:
De ware fan draagt deze natuurlijk
[ afbeelding ]
Pippiheldin
Allemaal in één keer uitgeblazen?quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het niet lezen, https://www.benns.se/klad(...)an-troja-pippi-trojaquote:
Deze is ook vet trouwensquote:Op zondag 22 september 2019 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, https://www.benns.se/klad(...)an-troja-pippi-troja
En googelen op pippi trui
Yes!quote:Op zondag 22 september 2019 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze is ook vet trouwens![]()
Tettentruitje!
[ afbeelding ]
Hoi J! Leuk dat je berichtje intyptequote:Op zondag 22 september 2019 20:43 schreef minilot het volgende:
T. jarig, heulemaal vier, jeetje!Van harte voor 'm, lieve Jagar!
En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
natuurlijk!
Zekersquote:Op zondag 22 september 2019 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
een ERP systeem op de smartphone?
Ja, leesbrilletje zaal ik wel zeker moeten proberen.Nou word ik echt oudquote:Op zondag 22 september 2019 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leesbril proberen? Of toch een verkeerde meting?
Er zijn ook lenzen met een leesdeel. Oud collega vond het geweldig, broer vond het een ramp. Dan ziet iemand dat je oud bentquote:Op zondag 22 september 2019 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, leesbrilletje zaal ik wel zeker moeten proberen.Nou word ik echt oud![]()
![]()
Volgende week terugkomen om te kijken hoe deze sterkte bevalt, eerst twee weken proberen. Het is wel fijn om niet meer zo te knijpen. Maar ik ben blij als de lenzen zometeen uit mogen.
Ik zie iemand met een capuchon spelen op een piano die onder de graffiti zit? Na 30 seconden ben ik afgehaakt.quote:
Zondequote:Op zondag 22 september 2019 21:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie iemand met een capuchon spelen op een piano die onder de graffiti zit? Na 30 seconden ben ik afgehaakt.
Nee, drie keer spetterend blazen.quote:Op zondag 22 september 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Allemaal in één keer uitgeblazen?
En is dat chocoladetaart?
Duurt nog wat van je tijdquote:Op zondag 22 september 2019 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet van m'n tijd
Komt er nog een Köln travelsnack?
Op zich had je er op de terugweg in de trein, op het perron en weer in de trein tijd zat voorquote:
Niks ongeduld hierquote:Op zondag 22 september 2019 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoeen ongeduld allemaal. Vandeweek een keer, waarschijnlijk
Wat.ge.wel.dig. als je zó muziek kunt maken en pianospelen.quote:
Wauwquote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:
En af!
[ afbeelding ]
Rechtstreeks filmpje lukte niet zo..
linkje hopelijk wel.
https://i.imgur.com/enqDCIB.mp4
Zit er geluid bij?quote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:
En af!
[ afbeelding ]
linkje hopelijk wel.
Super leuk!quote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:
En af!
[ afbeelding ]
linkje hopelijk wel.
Ja tochquote:Op zondag 22 september 2019 22:01 schreef AnneX het volgende:
Wat.ge.wel.dig. als je zó muziek kunt maken en pianospelen.
Coolquote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:
En af!
[ afbeelding ]
linkje hopelijk wel.
Met geluid was denk ik de bedoeling?quote:Op zondag 22 september 2019 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen, wat is het nut van het filmpje?
quote:Hello and welcome to my ASMR Youtube channel! What is ASMR? "Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR) is a term used for an experience characterized by a static-like or tingling sensation on the skin that typically begins on the scalp and moves down the back of the neck and upper spine."
ASMR videos are meant to trigger the amazing 'tingly' feeling to help you sleep. Or just to help you simply relax and fall asleep! sleep sleep sleep..
My Main ASMR Triggers: Ear to Ear Whisper, Tapping, Scratching, Affirmations, Compliments, Roleplay, Hair Play, Hair Brushing, Personal Attention, Close up, Words, Face touching, Camera touching, Microphone brushing.
Gaaf ding om te zien en te maken... bouwpakket? Wat voor spul?quote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:
En af!
[ afbeelding ]
linkje hopelijk wel.
Een vergelijkbaar effect heeft de tango zíen dansen bij mij.quote:Op zondag 22 september 2019 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Opgezocht:
https://www.youtube.com/channel/UCikebqFWoT3QC9axUbXCPYw/about
[..]
Wat voor ding is het?quote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:
En af!
[ afbeelding ]
linkje hopelijk wel.
Ik vind dit ook nog heel vaag. Is vast ook een fb groep voor.quote:Op zondag 22 september 2019 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Opgezocht:
Nou ja...ik las “trigger”...en keek volkomen over het woordje “slaap” heen.quote:Op zondag 22 september 2019 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Opgezocht:
[..]
Er hoort geluid bij het filmpje... er zit een muziekdoosje in ook nog.quote:Op zondag 22 september 2019 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen, wat is het nut van het filmpje?
https://www.bol.com/nl/p/(...)diy/9200000103013106quote:Op zondag 22 september 2019 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaaf ding om te zien en te maken... bouwpakket? Wat voor spul?
/zoekt alvast wat ideeën voor kado voor k.zoon die in december 10 wordt
Succes met flickrquote:Op zondag 22 september 2019 23:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor ding is het?
Ik ben aan het proberen om de 4000 viewers per dag grens te doorbreken op Flickr. Vorige week zondag kwam ik tot 3800.
De telling gaat nog even door tot na middernacht. Dus heb nog even
Waah! Wat een mooi ding! Het ziet eruit alsof er binnenin een vuur gloeit.quote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:
En af!
[ afbeelding ]
linkje hopelijk wel.
Ja echt een tof ding zeg!quote:Op maandag 23 september 2019 06:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)diy/9200000103013106
En ik vond het prima te doen eigenlijk... ben er wel de hele dag zoet mee geweest.
En de handleiding vooral blijven volgen dus.
Enige is dat mijn propellortje spontaan niet meer werkte toen ik het koepeltje erop deed.
Nee. Maar dit soort dingen zien maakt wel dat ik het zou willen kunnenquote:Op zondag 22 september 2019 23:26 schreef AnneX het volgende:
@:Flash...als ik aan de yt filmpjes begin, ben ik zo een uurtje verder.
Speel jijzelf piano?
Is dat een soort ballotage?quote:Op maandag 23 september 2019 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Er wordt hier nog steeds massaal gesnotterd.
Vanavond huisbezoek voor puppy
Jaaaa leuk, weer een stap dichterbij oortjesquote:Op maandag 23 september 2019 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb jij alleen nog maar leuke weekendenquote:Op maandag 23 september 2019 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhLeuk weekend dit
Nu een weekje werken en straks de restjes van de quiche als lunch
Godsamme, had antwoord getypt, weg. Ok in de herhaling:quote:Op maandag 23 september 2019 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een soort ballotage?Wat komen ze precies doen?
quote:Op maandag 23 september 2019 08:49 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme, had antwoord getypt, weg. Ok in de herhaling:
Ze doen het bij iedere mogelijke adoptant. Vaak samen met een kennismakingsgesprek om te kijken of mensen weten waar ze aan beginnen en het gevoel goed is enzo. Waarschijnlijk ook om te kijken of je niet in een kartonnen doos woont.
Ik heb al een goed telefoongesprek gehad met iemand anders en die zei 'formeel moet het nog, huisbezoek, dus we doen het wel, maar zolang de poep niet hoog tegen de muur zit, zie ik geen probleem voor adoptie'
Nou, de poep heb ik weggehaal dit weekend, dus ik hoop dat de mevrouw vanavond alleen even koffie komt drinken.
Puppy! Vertelquote:Op maandag 23 september 2019 08:38 schreef Lonaa het volgende:
En al die maffe opvangers, waarvan er veel toch gecompliceerde waren dan Sally. Los daarvan, dit is een puppy, die in ieder geval nu al 6 weken in een huis woont, volgens mij is dat ongecompliceerd.quote:Op maandag 23 september 2019 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat was wel schrikken dat je nu moest poetsen, maar gelukkig ging het e rnog af.
Koffie drinken dus en uitleggen dat je al ervaring hebt met een hondje met vergelijkbare achtergrond.
Ik snap je wel. Helpt het een heel klein beetje als ik zeg dat ik direct elke moeilijke en makkelijke hond zonder nadenken bij jou achter zou laten, wetende dat het in goede en liefdevolle handen is en als iemand dat niet al binnen 5 minuten ook ziet dan ligt het aan die persoon en niet aan jouquote:Op maandag 23 september 2019 08:56 schreef Lonaa het volgende:
En al die maffe opvangers, waarvan er veel toch gecompliceerde waren dan Sally. Los daarvan, dit is een puppy, die in ieder geval nu al 6 weken in een huis woont, volgens mij is dat ongecompliceerd.
Maar toch ben ik soort van, nerveus ofzo.
Noh, das lief.quote:Op maandag 23 september 2019 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Helpt het een heel klein beetje als ik zeg dat ik direct elke moeilijke en makkelijke hond zonder nadenken bij jou achter zou laten, wetende dat het in goede en liefdevolle handen is en als iemand dat niet al binnen 5 minuten ook ziet dan ligt het aan die persoon en niet aan jou
Wat een dotje.quote:Op maandag 23 september 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je dat gemist?![]()
[ afbeelding ]
Puppy. Uit Curacao.
Ja, ok, ok.quote:Op maandag 23 september 2019 09:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een dotje.
Ik post hier nog geen week mee
En, heb je het gehaald?quote:Op zondag 22 september 2019 23:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor ding is het?
Ik ben aan het proberen om de 4000 viewers per dag grens te doorbreken op Flickr. Vorige week zondag kwam ik tot 3800.
De telling gaat nog even door tot na middernacht. Dus heb nog even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik droomde vannacht veel. Raar. Seksueel.quote:Op maandag 23 september 2019 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa
Ik droomde vannacht dat ik jullie over mijn dromen ging vertellen
Oh wat fijn. Komt vast wel goed met dat kennismakingsgesprek.quote:Op maandag 23 september 2019 09:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ok, ok.
Nou, dit is Dora.Ze is nu 16 weken en als alles goed gaat mag ze over 2,5 weken vliegen en is dit onze nieuwe hond.
Fantastischquote:Op maandag 23 september 2019 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren was in Enschede het, wat mij betreft ergste, NK dat er bestaat. Het NK traplopen.![]()
Dat is in de Alphatoren, 450 treden omhoog. De snelste deed dat in 2:04
Uitstekend! En alweer bijna twee maandenquote:Op maandag 23 september 2019 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alleen nog maar leuke weekenden![]()
Hoe bevalt de nieuwe baan nu je er een maandje zit?
Neequote:Op maandag 23 september 2019 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitstekend! En alweer bijna twee maanden
Ik ben die tijd alweer vergetenquote:Op maandag 23 september 2019 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee![]()
Het voelt echt als vorige week dat je afscheid ging nemen
150 deelnemers. Individueel. Ik geloof dat het record uit 2015 is, in 1 minuut 56quote:Op maandag 23 september 2019 10:42 schreef AnneX het volgende:
Hullie zeggen dat het droog blijft in de polder!?
En ik had allerlei binnenactiviteiten gepland, zoals persberichtje schrijven.
@:Lonaa...dit is een foto met Sally om te laten zien aan de ballotagecommissiemevrouw.
NK traplopenindividueel? en hoe dan naar beneden?
Logistiek! Aantal deelnemers? Linkje?
Als het goed is kan ik binnenkort iedere dag de dag beginnen met de oren van Doraquote:Op maandag 23 september 2019 10:40 schreef Aure het volgende:
De dag beginnen met de oren van Dora op je scherm
quote:Op maandag 23 september 2019 10:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
*Tromgeroffel*
Nee, blijven steken op 3707
Jaaaa leuk, komt vast goed vanavond!quote:Op maandag 23 september 2019 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik binnenkort iedere dag de dag beginnen met de oren van Dora
Heb je een kettingzaag? Of een beetje een stevige cirkelzaag? Dan is "punten" geen echt probleem op die schaal, het hoeft geen puntenslijperpunt te worden.quote:Op maandag 23 september 2019 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vraag aan jou. Er moeten hier 50 palen tbv de omheining de grond in. Palen van 150, 50cm diep. Voorboren met een grondboor, daarna rammen met een pneumatische boor. Ik hoor net dat de palen van 6-7 cm doorsnee geen punt hebben. Komt dit project nou nog wel goed in de kleigrond?
We kunnen eigenlijk geen andere palen kopen want te duur en ook zelf geen punten maken want geen tijd, kunde en materiaal. Dus eigenlijk moet je gewoon zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Edit: welke doorsnede moet een grondboor eigenlijk hebben?
Ja, als we het zonder punt niet lukt, kunnen we ze wel onder de afkortzaag leggen. Geen cirkelzaag en ook geen kettingzaag. Die zijn keer op keer wegbezuinigd en daar hebben we keer op keer last vanquote:Op maandag 23 september 2019 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je een kettingzaag? Of een beetje een stevige cirkelzaag? Dan is "punten" geen echt probleem op die schaal, het hoeft geen puntenslijperpunt te worden.
Als je een grondboor hebt die de diameter van de palen heeft kun je ze zo zettenquote:Op maandag 23 september 2019 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vraag aan jou. Er moeten hier 50 palen tbv de omheining de grond in. Palen van 150, 50cm diep. Voorboren met een grondboor, daarna rammen met een pneumatische boor. Ik hoor net dat de palen van 6-7 cm doorsnee geen punt hebben. Komt dit project nou nog wel goed in de kleigrond?
We kunnen eigenlijk geen andere palen kopen want te duur en ook zelf geen punten maken want geen tijd, kunde en materiaal. Dus eigenlijk moet je gewoon zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Ik wil deze unit huren.quote:Op maandag 23 september 2019 11:05 schreef fietsie het volgende:
Afkortzaag met zijn tweetjes is goed te doen: zorgen voor een stabiele opstelling en een "stootblokje" achter de zaag: de ene propt paal er onder de ander zaagt.
Ben je zo door je stapel heen.
En je gaat rammen met een pneumatische ram? Zo'n stuk buis -om- de paal met 2 grepen?
Of moet je op de koppen gaan staan mikken?
Ik las net ergens dat het moeilijk is om recht te boren dus dat je beter een iets grotere diameter kunt nemen. Maar dat ging wel over palen waar snelbeton naast werd gegoten en dat gebeurt bij ons niet.quote:Op maandag 23 september 2019 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je een grondboor hebt die de diameter van de palen heeft kun je ze zo zettenvierkante palen van een schutting hebben ook geen punt en daarbij boorden we ook gewoon voor met een grondboor. Gaat prima.
Zo'n palenrammer is goed te doen. een zware hamer met een lange steel en klosje hout (bescherming voor je palen) werkt ook.quote:Op maandag 23 september 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil deze unit huren.
[..]
Ik las net ergens dat het moeilijk is om recht te boren dus dat je beter een iets grotere diameter kunt nemen. Maar dat ging wel over palen waar snelbeton naast werd gegoten en dat gebeurt bij ons niet.
Zonder punt zou ik het gat niet groter boren dan de paal is, dan staat alles los.quote:Op maandag 23 september 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil deze unit huren.
[..]
Ik las net ergens dat het moeilijk is om recht te boren dus dat je beter een iets grotere diameter kunt nemen. Maar dat ging wel over palen waar snelbeton naast werd gegoten en dat gebeurt bij ons niet.
1.5 totaal, 1 boven maaiveld. Dat moet zegt internet. Ik zit nog in dubio over die diameter. We willen ook geen losse palen inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2019 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Zonder punt zou ik het gat niet groter boren dan de paal is, dan staat alles los.
Ga je nu palen van 2m lang, 50cm de grond in steken zodat er 1,5m boven het maaiveld blijft?
Of zijn je palen 1,5m en straks 1m boven maaiveld?
Ja, handig he?quote:Op maandag 23 september 2019 11:16 schreef AnneX het volgende:
Ow...zo’n palenrammer kan pneumatisch!
Dat gaat goed komen.
Wat gaan de palen uiteindelijk doen? 1 meter boven maaiveld is best laagquote:Op maandag 23 september 2019 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1.5 totaal, 1 boven maaiveld. Dat moet zegt internet. Ik zit nog in dubio over die diameter. We willen ook geen losse palen inderdaad.
Daar komt kippengaas tegenaan om te zorgen dat onze kippen een beetje wegblijven van weg, sloot en schapen van de buren. Te zijner tijd komen er heggen, bomen, struiken, stukken schutting of wat dan ook voor. Dat weten we nog niet. Zo lang ons perceel maar afgescheiden is.quote:Op maandag 23 september 2019 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat gaan de palen uiteindelijk doen? 1 meter boven maaiveld is best laag
Doorsnee grondboor, poah, helemaal recht ga je niet boren, dus iets groter is altijd fijn, geen idee welke diameter wij vaak gebruiken. Hebben ook een hele grote grondboor, dan kun je d'r een zak snelbeton bij gooien. Maar voor een wei lijkt me dat wat overdreven.quote:Op maandag 23 september 2019 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wordt dat niet keihard?quote:Op maandag 23 september 2019 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon gaten voorboren, gaat prima in kleigrond. Zeker boven het grondwater.
Weidepalen zijn vaak kastanjehout.quote:Op maandag 23 september 2019 11:14 schreef Puala het volgende:
Beton helpt trouwens wel om het snelle rotten te voorkomen. Ik weet niet welk hout je gebruikt maar kan slim zijn.
Ah oke. Is het perseel een beetje vlak? Anders zou ik misschien voor een paal gaan die net iets langer is, dan vang je dat makkelijker op. Of je nou 50-70 cm de grond in gaat maakt niet uit. En met een palenrammer zou ik gaan voor een diameter gelijk aan de palen.quote:Op maandag 23 september 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar komt kippengaas tegenaan om te zorgen dat onze kippen een beetje wegblijven van weg, sloot en schapen van de buren. Te zijner tijd komen er heggen, bomen, struiken, stukken schutting of wat dan ook voor. Dat weten we nog niet. Zo lang ons perceel maar afgescheiden is.
Zekerquote:
Je probeert een landelijk uitziend hek te zetten toch? Met zo'n palenrammer gaat dat prima.quote:Op maandag 23 september 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil deze unit huren.
[..]
In droge kleigrond?quote:Op maandag 23 september 2019 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik zou zelf eerlijk gezegd geneigd zijn de eerste paar te proberen zonder voorboren
Ik zou het zonder proberenquote:Op maandag 23 september 2019 11:32 schreef Puala het volgende:
En met een palenrammer zou ik gaan voor een diameter gelijk aan de palen.
Good to know.quote:Op maandag 23 september 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, genoeg mogelijkheden dus. Ik ga er nog eens op broeden. Het zal vast niet bij de eerste paal al vlekkeloos verlopen maar er moeten er genoeg de grond in om te oefenen op de beste methode
Een meter is trouwens wel heel laag hoor; ik zou, als je de palen nu nog niet hebt liggen, toch eens met de rekenmachine er bij kijken naar langer hout.quote:Op maandag 23 september 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, genoeg mogelijkheden dus. Ik ga er nog eens op broeden. Het zal vast niet bij de eerste paal al vlekkeloos verlopen maar er moeten er genoeg de grond in om te oefenen op de beste methode
Kippies kunnen daar als ze willen meer dan makkelijk overheen...quote:Op maandag 23 september 2019 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een meter is trouwens wel heel laag hoor; ik zou, als je de palen nu nog niet hebt liggen, toch eens met de rekenmachine er bij kijken naar langer hout.
Het gekke is dat ik dit soort klussen vrijwel jaarlijks doe, en vaak genoeg zonder machines.quote:Op maandag 23 september 2019 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In droge kleigrond?Zonder punten ook nog
Suukses.
Mjah dan moet iemand ze even kortwieken aan 1 kant.quote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kippies kunnen daar als ze willen meer dan makkelijk overheen...
(Lees: ze fladderen hier gewoon over heras hekwerk van ong 2m heen)
Ik zou dat weleens willen zienquote:Op maandag 23 september 2019 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik dit soort klussen vrijwel jaarlijks doe, en vaak genoeg zonder machines.
Dat soort praktijk ervaring levert redelijke inschattingen op; die palenrammers leveren zo'n zieke output dat het met een paar palen testen of het zonder boren lukt je enorm veel tijd en energie kan besparen.
Je geeft steeds een grote impact, geen langdurige belasting. Je hebt ook van die palenkloppers voor op graafmachines (zowel minikranen als spul van 15-20 ton) en daarmee drukken ze zo houten beschoeiing in de grondquote:Op maandag 23 september 2019 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou dat weleens willen zienIk kan me op zich wel voorstellen dat er enorm veel kracht bij komt kijken, maar of er dan van die palen nog wat overblijft....
Ik heb wel 80mm geteerde palen gezet met de Atlas; het belangrijkste risico is dan vaak scheefdrukken als je de grote bak erop hebt laten zitten en het dus niet goed kunt zienquote:Op maandag 23 september 2019 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je geeft steeds een grote impact, geen langdurige belasting. Je hebt ook van die palenkloppers voor op graafmachines (zowel minikranen als spul van 15-20 ton) en daarmee drukken ze zo houten beschoeiing in de grondOk, die palen zullen iets dikker zijn, maar met 100mm doorsnee houdt het ook wel op.
quote:
Tijd danwel hoeveelheid?quote:Op maandag 23 september 2019 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar je zei
[..]Dat gaat hier niet lukken dan
En met een kraan blijf je doordrukken, dan belast je veel meer op knik.quote:Op maandag 23 september 2019 11:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb wel 80mm geteerde palen gezet met de Atlas; het belangrijkste risico is dan vaak scheefdrukken als je de grote bak erop hebt laten zitten en het dus niet goed kunt zien
Als je 20 paaltjes moet zetten met 2 man ben je een zaterdag onderweg met een houten voorhamer.quote:Op maandag 23 september 2019 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar je zei
[..]Dat gaat hier niet lukken dan
Heb ik wel vaker ja.quote:Op maandag 23 september 2019 11:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En met een kraan blijf je doordrukken, dan belast je veel meer op knik.
Mja of niet dus.quote:Op maandag 23 september 2019 11:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah dan moet iemand ze even kortwieken aan 1 kant.
Doe dan eens watquote:Op maandag 23 september 2019 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, ik heb nog amper wat uitgevoerd vandaag.
+1 Ik word net voor de 2e keer wakkerquote:Op maandag 23 september 2019 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Kattenbak is schoon, huis is gestofzuigd, plant is verpot, rekeningen betaald. Ik moet boodschappen doen maar geen zihin.quote:
Dat zijn dúúúre weidepalen.quote:Op maandag 23 september 2019 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weidepalen zijn vaak kastanjehout.
Ik ook nog niet veel. Boodschappen zijn binnen, planten op t balkon hebben water en ik wacht nu op postnlquote:Op maandag 23 september 2019 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik zeg niks over de prijs.quote:
Het is vooral bedoeld om gewoon ons perceel te omheinen. Als dat eenmaal gebeurd is kunnen we aan de slag met beplanting. Er lopen hier zo vaak kippen op de weg, ze komen vast wel weer terug.quote:Op maandag 23 september 2019 12:46 schreef sigme het volgende:
@:Lucky_Strike
Paaltjes diameter 6, lengte 1m boven maaiveld, daar zou ik enkel hele brave kipjes achter zetten.
Niks mis mee verder, maar de kans bestaat dat je het over een paar jaar toch hoger of sterker wil. Dat is een (hele!) goede reden om niet met betón in de weer te gaan
Verder zou ik paaltjes van (maar 6cm diameter) zeker mét punt nemen, niet te grote grondboor niet te diep graven, en een goeie palenhamer. Maar goed, alles met palen valt en staat met je grond, ik zit op zand.
Goed bezig zou ik zeggenquote:Op maandag 23 september 2019 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kattenbak is schoon, huis is gestofzuigd, plant is verpot, rekeningen betaald. Ik moet boodschappen doen maar geen zihin.
Dan moet je ook weer aan de slag, uitpakkenquote:Op maandag 23 september 2019 12:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet veel. Boodschappen zijn binnen, planten op t balkon hebben water en ik wacht nu op postnl
Dan zou ik als ik jou was proberen het eenvoudig te houden. Zo nauw steekt het -voor mij- ook niet qua waterpas en retestrak, dus lekker gaatjes graven met een grondboor, paaltje erin, paar klappen op de kop (goede palenhamer is wel nodig), gat even aanwateren.quote:Op maandag 23 september 2019 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is vooral bedoeld om gewoon ons perceel te omheinen. Als dat eenmaal gebeurd is kunnen we aan de slag met beplanting. Er lopen hier zo vaak kippen op de weg, ze komen vast wel weer terug.
En er is zeker kans dat dit maar 10 jaar ofzo blijft staan. We hebben op diverse plaatsen beton in de grobd, van waslijnpalen, en het is geen pretje om dat te verwijderen.
Dat heb ik ook. Voor kippen moet je dat dan wel nemen met een kleine tussenafstand, en dat maakt het weer (nog) duurder. Ben ik dan weer te zunig voor, dus hipsen mijn kippen gewoon de moestuin in als ze bij dat hek kunnen komen.quote:Op maandag 23 september 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
Dit vind ik zelf dan wel weer mooi:
[ afbeelding ]
Dan wordt t hek wel duur in bier.quote:
Ik gok Frans of Portugees, gezien de partij die het verkoopt.quote:Op maandag 23 september 2019 13:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Voor kippen moet je dat dan wel nemen met een kleine tussenafstand, en dat maakt het weer (nog) duurder. Ben ik dan weer te zunig voor, dus hipsen mijn kippen gewoon de moestuin in als ze bij dat hek kunnen komen.
Engels of Frans hekwerk maakt ook nogal uit, bij dit spul.
quote:Op maandag 23 september 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
Dit vind ik zelf dan wel weer mooi:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stemt allen!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 23 september 2019 13:08 schreef minilot het volgende:
[..]Zijn die om de leen babies in toom te houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stemt allen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 23 september 2019 13:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn die om de leen babies in toom te houden?
Reclame email van de Efteling van vorige week?quote:Op maandag 23 september 2019 13:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
In Frankrijk wordt veel kastanjehout geproduceerd. Er worden ook geen bomen voor omgehakt eigenlijk. De paaltjes die je koopt zijn de jonge boompjes die uit bestaande stammen groeien.quote:Op maandag 23 september 2019 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik gok Frans of Portugees, gezien de partij die het verkoopt.
(Hij verkoopt in Portugal geproduceerde pizzaovens)
Oh, op de manier waarop wij wilgenhout op grienden verbouwen. Dat kan vast ook met kastanjequote:Op maandag 23 september 2019 13:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Frankrijk wordt veel kastanjehout geproduceerd. Er worden ook geen bomen voor omgehakt eigenlijk. De paaltjes die je koopt zijn de jonge boompjes die uit bestaande stammen groeien.
Op de oude stam komen steeds weer nieuwe boompjes, er wordt dus niks opnieuw aangeplant.
Tenminste, zo is mij eens wijsgemaakt.
Mijn vader helpt met het beheer van een nog authentieke griend, hoop werk.quote:Op maandag 23 september 2019 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, op de manier waarop wij wilgenhout op grienden verbouwen. Dat kan vast ook met kastanje
eendekorvenquote:Op maandag 23 september 2019 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn vader helpt met het beheer van een nog authentieke griend, hoop werk.
Maar hij kan daardoor wel de hele winter door eendenkorven vlechten
En manden, en mini eende korfjes enz enz.
Lekker bij zijn oliekacheltje in de schuur, radio Rijnmond aan..
Mijn moeder doet rondom stukken van haar moestuin soms een levend hek van wilgquote:Op maandag 23 september 2019 14:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eendekorven
later, als ik OOIT buiten de stad ga wonen wil ik een afscheiding gemaakt van wilgen takken![]()
nu eerst de hele winter maar eens bedenken hoe ik pallets tegen de afscheiding kan maken waarin ik plantjes kan zetten ..
Ik wil in de voortuin om het nog te planten appelboompje een mini bordertje maken, eigenlijk van wilgentenen. Lijkt me echt vet.quote:Op maandag 23 september 2019 14:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eendekorven
later, als ik OOIT buiten de stad ga wonen wil ik een afscheiding gemaakt van wilgen takken![]()
nu eerst de hele winter maar eens bedenken hoe ik pallets tegen de afscheiding kan maken waarin ik plantjes kan zetten ..
wat een goed idee!quote:Op maandag 23 september 2019 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil in de voortuin om het nog te planten appelboompje een mini bordertje maken, eigenlijk van wilgentenen. Lijkt me echt vet.
Ja ik ben van de details
Zit een groene school in de buurt, buurvrouw geeft daar les, kan ik vast wel wat regelen
Ik heb nu twee acacia's staan. Zeg maar de Honig macaroni met tomatenpuree en smac onder de bomenquote:Op maandag 23 september 2019 14:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat een goed idee!
ik wil ook mijn bomen voor eruit en daar een bordertje van maken!
en dan wilgentenen
Rijtje wilgjes poten, en jaar erop invlechtenquote:Op maandag 23 september 2019 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil in de voortuin om het nog te planten appelboompje een mini bordertje maken, eigenlijk van wilgentenen. Lijkt me echt vet.
Ja ik ben van de details
Zit een groene school in de buurt, buurvrouw geeft daar les, kan ik vast wel wat regelen
Laat ik wel doen, is anders gedoemd te mislukken johquote:Op maandag 23 september 2019 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rijtje wilgjes poten, en jaar erop invlechten
Je hebt tenminste bomen. En een voortuinlquote:Op maandag 23 september 2019 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu twee acacia's staan. Zeg maar de Honig macaroni met tomatenpuree en smac onder de bomen
ik heb geen idee wat voor bomen er nu staan.. ik wil het liefst een passiebloem , of een plant die geurt in de lente..quote:Op maandag 23 september 2019 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu twee acacia's staan. Zeg maar de Honig macaroni met tomatenpuree en smac onder de bomen
ik heb 2 tegels er uitquote:Op maandag 23 september 2019 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt tenminste bomen. En een voortuinl
Is het niet stiekem één?quote:Op maandag 23 september 2019 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet altijd wat te zeiken overhouden tochquote:Op maandag 23 september 2019 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt tenminste bomen. En een voortuinl
Google zegt valse acacia iddquote:Op maandag 23 september 2019 14:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het niet stiekem één?Dat spul komt overal naar boven
![]()
Of bedoel je échte acacia? Meestal wordt robinia/valse acacia bedoelt
Ik heb overigens wel een boom. Van de buurvrouw, groeit gratis onder de schutting door. Fluweelboom.quote:Op maandag 23 september 2019 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet altijd wat te zeiken overhouden toch
Gratis sumac!quote:Op maandag 23 september 2019 14:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een boom. Van de buurvrouw, groeit gratis onder de schutting door. Fluweelboom.
en makkelijk brandhout er van maken gaat ook niet, de vezels groeien alles behalve recht dus echt mooi kloven is het niet. En het stinkt.quote:Op maandag 23 september 2019 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Google zegt valse acacia idd
Wat een kutnaam voor een boom ook. Past ook wel bij die graftakkenkutboom
Serieus, wat een kutboom met dat kuthout en alles kutquote:Op maandag 23 september 2019 14:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
en makkelijk brandhout er van maken gaat ook niet, de vezels groeien alles behalve recht dus echt mooi kloven is het niet. En het stinkt.
Nope, alleen basicquote:Op maandag 23 september 2019 14:43 schreef Aure het volgende:
Iemand hier nog een geniaal broccolisoep recept?
Niet maken, salade van maken.quote:Op maandag 23 september 2019 14:43 schreef Aure het volgende:
Iemand hier nog een geniaal broccolisoep recept?
Nou als het Amazonewoud vol staat met die dingen, niets dan lof voor Bolsanaroquote:Op maandag 23 september 2019 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Serieus, wat een kutboom met dat kuthout en alles kut
ftfyquote:Op maandag 23 september 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet maken salade van maken. gewoon lekker koken
Maken ze er in Zuid Afrika geen houtskool van die aan keramische bbq juppen wordt verkocht ?quote:Op maandag 23 september 2019 14:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
en makkelijk brandhout er van maken gaat ook niet, de vezels groeien alles behalve recht dus echt mooi kloven is het niet. En het stinkt.
Ze doen in Z-A wel meer dingen die ik niet begrijp.quote:Op maandag 23 september 2019 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maken ze er in Zuid Afrika geen houtskool van die aan keramische bbq juppen wordt verkocht ?
Sommige bomen zijn ook maar heel even mooi. Blad van de berk kleurt heel mooi geel, maar verder zijn het redelijk saaie bomen.quote:Op maandag 23 september 2019 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geen idee wat voor bomen wij hebben. Het zijn er veel en ze zijn over het algemeen lelijk. Maar zonder bomen is het helemaal een kale boel hier dus ze blijven maar staan tot ze weg moeten vanwege een of ander project.
Volgens mij is de 'restaurant houtskook' van de Sligro ook Acacia trouwens. Wordt er niet specifiek op vermeld.quote:Op maandag 23 september 2019 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maken ze er in Zuid Afrika geen houtskool van die aan keramische bbq juppen wordt verkocht ?
Verder gaat het goed met je?quote:Op maandag 23 september 2019 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Serieus, wat een kutboom met dat kuthout en alles kut
Ja, blijft leuk.quote:Op maandag 23 september 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Ach, jungs, omdat ie zo mooi is, ook na 10x op repeat:
https://9gag.com/gag/aMYQb3M?ref=android
met dank aan @:Molo
quote:Op maandag 23 september 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Hoe meer je hem ziet hoe leuker hij wordt.quote:Op maandag 23 september 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Echt hequote:Op maandag 23 september 2019 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe meer je hem ziet hoe leuker hij wordt.
Ligt eraan hoe druk het is hihi moet ook werkenquote:Op maandag 23 september 2019 16:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dag WimIk ben Lonaa.
Kom je meeposten of even aanwaaien?
Graag gedaanquote:Op maandag 23 september 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Bijna klaar met werken denk ik zoquote:Op maandag 23 september 2019 16:14 schreef Mopke-Wim het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk het is hihi moet ook werken
Je bent 60 jaar? Nog even doorbikkelen tot 67 jaar dus.quote:Op maandag 23 september 2019 16:14 schreef Mopke-Wim het volgende:
Ligt eraan hoe druk het is hihi moet ook werken
Dat mag ik niet eensquote:Op maandag 23 september 2019 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thinkk-Pinkk maar je mag T-P zeggen.
Helemaal juist.quote:Op maandag 23 september 2019 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent 60 jaar? Nog even doorbikkelen tot 67 jaar dus.
dank je wel T-Pquote:Op maandag 23 september 2019 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thinkk-Pinkk maar je mag T-P zeggen.
Een piemel.quote:Op maandag 23 september 2019 16:23 schreef Mopke-Wim het volgende:
[..]
Ik heb misschien iets wat jij niet heb
Ik heet Riaquote:
Kan wel zeggen lekker poesje , maar dat is flauw...quote:Op maandag 23 september 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heet Ria![]()
Wat is je lievelingseten Wim?
Waarom is dat flauw? Beetje controversieel maar hoe maak je dat klaar?quote:Op maandag 23 september 2019 16:27 schreef Mopke-Wim het volgende:
[..]
Kan wel zeggen lekker poesje , maar dat is flauw...
Heb wel veel dingen die ik lekker vindt, Grieks, Chinees, Italiaans
En jij Ria
Godsamme Ria.quote:Op maandag 23 september 2019 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom is dat flauw? Beetje controversieel maar hoe maak je dat klaar?
Woon je ook in Azië dat je dat lekker vindt?
Hier vooral Frans en Russisch
gewoon in Nederland... met de tong vooral ....quote:Op maandag 23 september 2019 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom is dat flauw? Beetje controversieel maar hoe maak je dat klaar?
Woon je ook in Azië dat je dat lekker vindt?
Hier vooral Frans en Russisch
Het gaat niet om de grootte, het gaat erom wat je er mee doet.quote:Op maandag 23 september 2019 16:28 schreef Mopke-Wim het volgende:
[..]
dacht zo vraagt ze nog iets over groot of klein :
jij snapt het gelukkigquote:Op maandag 23 september 2019 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, het gaat erom wat je er mee doet.
Gaart dat dan voldoende? Moet het zeker vrij zuur voor zijn, net als bij ceviche?quote:Op maandag 23 september 2019 16:31 schreef Mopke-Wim het volgende:
[..]
gewoon in Nederland... met de tong vooral ....
ik hou van de smaak en de geurquote:Op maandag 23 september 2019 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaart dat dan voldoende? Moet het zeker vrij zuur voor zijn, net als bij ceviche?
Worst.quote:Op maandag 23 september 2019 16:38 schreef Mopke-Wim het volgende:
[..]
lekker... en waar hou jij van Loona
ervaring ???quote:Op maandag 23 september 2019 16:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ja door de tong ben je iig zeker van een vislucht.
Zachte of harde?quote:
Ik zag foto's.quote:Op maandag 23 september 2019 16:40 schreef Molo het volgende:
Heel mijn keuken zit ermee onder momenteel, en ik overdrijf niet eens!
Echt goede smaakdeskundigequote:Op maandag 23 september 2019 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zachte of harde?
Dat als je het goed heet maakt, hij ontploft en de stralen eruit komen. Bohhhh zo lekker dat
Heel veel succes. Komt vast goed. Met of zonder druip poes.quote:Op maandag 23 september 2019 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Bijna tijd voor de ballotagecommissie trouwens. Ben benieuwd wat ze van mn snotterende poes vind.
ben geen dierenarts hihiquote:Op maandag 23 september 2019 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Bijna tijd voor de ballotagecommissie trouwens. Ben benieuwd wat ze van mn snotterende poes vind.
Ik maak me niet heel veel zorgen. Zo eerst eem etenquote:Op maandag 23 september 2019 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel veel succes. Komt vast goed. Met of zonder druip poes.
worst eten moest er staanquote:Op maandag 23 september 2019 16:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak me niet heel veel zorgen. Zo eerst eem eten
I do not complain.quote:Op maandag 23 september 2019 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou meer van diepe worst.
Nee wacht.
Volgens mij zijn we via Chinees - Grieks- Frans en Russisch bij worst met bier uitgekomenquote:
Is dit dezelfde d.a. als laatst?quote:Op maandag 23 september 2019 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |