quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Myraela het volgende:
Mini, stop Gunther in deze pipi trui.![]()
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/0e/32/0e32b67259257c67ae958eb141dc38776e28d928.jpg],origin[dam],category[kids_girl8y_topstshirts_longsleeves],type[LOOKBOOK],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Amazon?quote:Op zondag 22 september 2019 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb al gekeken, maar de stof is in Nederland niet te koop
En wat is je mening over de uitslag in Emmen als neutrale toeschouwer?quote:
Ik wil bij jou wonen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef sigme het volgende:
Enorme cheesecake gebakken, appeplplaatkoek werd appelcrumble (niet bedoeld), ramen gezeemd, meubilair in de boenwas. En de gewone dingen natuurlijk: rondjes, voeren, wc schrobbel, afwassen etc etc.
Avondeten was patat, waarschijnlijk de laatste van eigen aardappel. Tussen de middag nog courgettesoep, ik denk dat er misschien nog wel 2 courgettes bij komen.
Eten voor morgen alvast voorbereid: een lamszadel op een bed van siepel, knof, zoete aaraardappel en witte courgette. Lief schuift dat morgen de oven in en eind van de middag zie ik dan of het een goed plan was. Meestal gaat het wel goed.
Nu nog even de afwas, fruitsalade voor morgen, laatste aflevering Handmaids tale en dan is het wel bedtijd gok ik zo.
Tssssk, wegwezen vrouwmens.. *bitchfight*quote:
quote:Op zondag 22 september 2019 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tssssk, wegwezen vrouwmens.. *bitchfight*
Nice!quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Plaat pizza gemaakt [ afbeelding ]
De drie punten hadden in Emmen moeten blijven.quote:Op zondag 22 september 2019 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat is je mening over de uitslag in Emmen als neutrale toeschouwer?
Oeh, dat ziet er lekker uit.quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
oh, die wil ik voor mijn mini!quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Myraela het volgende:
Mini, stop Gunther in deze pipi trui.![]()
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/0e/32/0e32b67259257c67ae958eb141dc38776e28d928.jpg],origin[dam],category[kids_girl8y_topstshirts_longsleeves],type[LOOKBOOK],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Lekker!!quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij heerst het. Ik ben ook niet helemaal fit.quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
hectisch weekend, gister verjaardag van T gevierd:
[ afbeelding ]
vandaag traktaties gemaakt, verder zieke O, die alleen maar kon hangen. Ook de duutser niet helemaal lekker...
Ja heerlijk!quote:
Is het ook. Vind pizza's uit de supermarkt echt niet lekker. Maar zo welquote:
mjum!quote:
Dan lag het niet aan mij bevooroordeelde meningquote:Op zondag 22 september 2019 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
De drie punten hadden in Emmen moeten blijven.
Zwaar feestje gehad zo te zienquote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag traktaties gemaakt, verder zieke O, die alleen maar kon hangen. Ook de duutser niet helemaal lekker...
Leuke foto. Hij heeft nu zeker wel door wat jarig zijn is?quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker freubelenquote:Op zondag 22 september 2019 19:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij waren vandaag offline... heerlijk
[ afbeelding ]
Beetje prutten met mini onderdeeltjes en lijm
Dochterlief maakte van knex een achtbaan... lekker bezig zo.
Who says dat vrouwen niet kunnen bouwen
Leesbril proberen? Of toch een verkeerde meting?quote:Op zondag 22 september 2019 20:01 schreef sigme het volgende:
Vorige week m'n ogen laten nameten. Als verwacht weer slechter. Nu nieuwe lensen met nieuwe sterkte. Reuze mooi, zie ik alles weer razendscherp. Behlave dichtbij, ik ben zo kippig als een kip. Vandaar alle typefouten, sorry.
Waar koop ik dit in mijn maat?quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef minilot het volgende:
De ware fan draagt deze natuurlijk
[ afbeelding ]
Pippiheldin
Allemaal in één keer uitgeblazen?quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het niet lezen, https://www.benns.se/klad(...)an-troja-pippi-trojaquote:
Deze is ook vet trouwensquote:Op zondag 22 september 2019 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, https://www.benns.se/klad(...)an-troja-pippi-troja
En googelen op pippi trui
Yes!quote:Op zondag 22 september 2019 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze is ook vet trouwens![]()
Tettentruitje!
[ afbeelding ]
Hoi J! Leuk dat je berichtje intyptequote:Op zondag 22 september 2019 20:43 schreef minilot het volgende:
T. jarig, heulemaal vier, jeetje!Van harte voor 'm, lieve Jagar!
En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
natuurlijk!
Zekersquote:Op zondag 22 september 2019 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
een ERP systeem op de smartphone?
Ja, leesbrilletje zaal ik wel zeker moeten proberen.Nou word ik echt oudquote:Op zondag 22 september 2019 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leesbril proberen? Of toch een verkeerde meting?
Er zijn ook lenzen met een leesdeel. Oud collega vond het geweldig, broer vond het een ramp. Dan ziet iemand dat je oud bentquote:Op zondag 22 september 2019 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, leesbrilletje zaal ik wel zeker moeten proberen.Nou word ik echt oud![]()
![]()
Volgende week terugkomen om te kijken hoe deze sterkte bevalt, eerst twee weken proberen. Het is wel fijn om niet meer zo te knijpen. Maar ik ben blij als de lenzen zometeen uit mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |