Lekker groovyquote:
En geloof me, komt altijd onverwachts, net op het moment dat je die ene mooie man mistroostig nastaart op een zonnig terras vraagt een man achter je met diepe stem, de bronstige geur van een half dagje zweet en een sleeve of hij een vuurtje van je mag.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik ook het volle vertrouwen in
En dan nog gaat het fout, want ik ben heel akward daarin. Daarom gaat het ook altijd mis bij mij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:37 schreef UitStraling het volgende:
En geloof me, komt altijd onverwachts, net op het moment dat je die ene mooie man mistroostig nastaart op een zonnig terras vraagt een man achter je met diepe stem, de bronstige geur van een half dagje zweet en een sleeve of hij een vuurtje van je mag.
Hip hop is baas, maar vaak niet zo romantischquote:
Alsof een beetje leuke kerel zich daardoor weg laat jagenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan nog gaat het fout, want ik ben heel akward daarin. Daarom gaat het ook altijd mis bij mij.
Zou hier wel seks op kunnen hebben hoorquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hip hop is baas, maar vaak niet zo romantisch
Nou.. Jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Alsof een beetje leuke kerel zich daardoor weg laat jagen
Ultieme muziek om de liefde op te bedrijvenquote:
Dan zijn ze ook gewoon echt niet leuk, niets zo aantrekkelijk als een onhandige vrouw die merkbaar van de leg af is even.quote:
You're ecstasy... when you lyin' next to meeeee....quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ultieme muziek om de liefde op te bedrijven
Waarom denk ik nu aan een Deense Dog?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
You're ecstasy... when you lyin' next to meeeee....
shoobydooby waaah![]()
![]()
Dan zit je bij mij goedquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
Dan zijn ze ook gewoon echt niet leuk, niets zo aantrekkelijk als een onhandige vrouw die merkbaar van de leg af is even.
geen idee, daar denk ik nu dus helemaal niet aanquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan een Deense Dog?
ik las shoobydooby als Scooby dooby… daar lag het aanquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen idee, daar denk ik nu dus helemaal niet aan
godzijdank zie ik d'r donderdag weerquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik las shoobydooby als Scooby dooby… daar lag het aan
Ik pas over een maandquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
godzijdank zie ik d'r donderdag weer
Mijn neefje had laatst een date, op zijn jachtquote:
Maar we kunnen wel dan samen Dia de los Muertos vierenquote:
Jammer, wilde vragen of hij knap is.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje had laatst een date, op zijn jachtGing het echt bruut stormen onderweg, hij een beetje stoer doen, flikkert zij in het havenwater vanaf het gladde dek nadat ze eindelijk aangelegd waren, hij raakt niet makkelijk verliefd maar hij werd het spontaan in die paar seconden nadat ze weer aan boord was gehesen.
Jawel hij mag er wezen, en hij is rijk en dat is echt alweer over dat met dat meisje, is alweer drie weken geleden of zoquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer, wilde vragen of hij knap is.
Koppel me.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Jawel hij mag er wezen, en hij is rijk en dat is echt alweer over dat met dat meisje, is alweer drie weken geleden of zo
Kan ik binnen een minuut voor je regelen, echter het is ergens een moeilijke jongen, zachtaardig en gouden humor, enorm avontuurlijk en voor de duivel niet bang maar gruwelijk verwend en heeft iets teveel schijt aan alles en iedereen om welke vrouw dan ook lange tijd te kunnen tolereren.quote:
Tot hij mij ontmoettequote:Op dinsdag 17 september 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik binnen een minuut voor je regelen, echter het is ergens een moeilijke jongen, zachtaardig en gouden humor, enorm avontuurlijk en voor de duivel niet bang maar gruwelijk verwend en heeft iets teveel schijt aan alles en iedereen om welke vrouw dan ook lange tijd te kunnen tolereren.
Prachtige omschrijving dit.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:01 schreef Remqo het volgende:
En dan blijkt het een dronken zeeman te zijn die tegen relingen leunt en de meubels buiten zet zodat hij kan rolschaatsen.
Klopt het plaatje?quote:Op woensdag 18 september 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtige omschrijving dit.
Komt helemaal goed dusquote:Op woensdag 18 september 2019 00:02 schreef UitStraling het volgende:
Plus je krijgt mijn oudste zus erbij en die neemt geen genoegen met minder dan Maxima.
quote:Op woensdag 18 september 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nu al medelijden met je maar ik ga het regelen.
Oh, anders had ik hem wel gekendquote:
Je kent hem ook. Je reageert op hem.quote:
Jaquote:Op woensdag 18 september 2019 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Zin om met iemand film te kijken onder een dekentje.
Que¿quote:Op woensdag 18 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kent hem ook. Je reageert op hem.
Lekker zatlellen.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
En de alcohol kickt al lekker in
Nee ik bedoel dat Uitstraling Kopje gaat proberen te matchen aan Uitstralingquote:Op woensdag 18 september 2019 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Que¿
Bedoel je dat Uitstraling voldoet aan mijn omschrijving?
Wat vind jij van Disney+quote:Op woensdag 18 september 2019 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Zin om met iemand film te kijken onder een dekentje.
Euuhm nee hoor.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Uitstraling Kopje gaat proberen te matchen aan Uitstraling
Ah zo.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Uitstraling Kopje gaat proberen te matchen aan Uitstraling
quote:Op woensdag 18 september 2019 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik heb een beetje dit beeld bij US:
Nee klopt niet echt.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:13 schreef Remqo het volgende:
Ah zo.
lolquote:Op woensdag 18 september 2019 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah zo.
Kut tot nu toe maar ik heb wel goeie hoop dat er nog betere dingen komen.quote:
Ik ook, zo maar eens mijn bed gaan opzoekenquote:
Tja, ik heb wel eens ooit een vrouw de IC op geneuktquote:Op woensdag 18 september 2019 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wat accurater
Wat een beest ben je tochquote:Op woensdag 18 september 2019 00:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben oneindig veel leuker dan Gaston
Ja uiteraard, waarom zou je anders een film kijken onder een dekentje met een vreemde vrouwquote:Op woensdag 18 september 2019 00:17 schreef I. het volgende:
Maar pfoe, laat US het niet horen, want dan hangen er weer tientallen betekenissen achter.
Ze had een Identity Crisis naderhand?quote:Op woensdag 18 september 2019 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel eens ooit een vrouw de IC op geneukt![]()
Lolquote:Op woensdag 18 september 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Ze had een Identity Crisis naderhand?
Pff, veel te vroeg. Het is vakantiequote:Op woensdag 18 september 2019 00:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook, zo maar eens mijn bed gaan opzoeken
Alcoohol maakt me moequote:Op woensdag 18 september 2019 00:19 schreef I. het volgende:
Man man man
Pff, veel te vroeg. Het is vakantie
Onder anderequote:Op woensdag 18 september 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze had een Identity Crisis naderhand?
Geloof ik niets vanquote:Op woensdag 18 september 2019 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een hekel aan zatte vrouwen, ga slapen jij!!!
Om d'r helemaal suf te neuken en het dekentje gebruiken om je zaad van het onschuldige doch met schaamrood bedekte beeldschone gezichtje te vegen uiteraard.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja uiteraard, waarom zou je anders een film kijken onder een dekentje met een vreemde vrouw
Ook doorgewinterde jagers hebben zo hun zachte zijdequote:Op woensdag 18 september 2019 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo zachtaardig als babyshampoo diep in mijn hart.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 18 september 2019 00:21 schreef I. het volgende:
Om d'r helemaal suf te neuken en het dekentje gebruiken om je zaad van het onschuldige doch met schaamrood bedekte beeldschone gezichtje te vegen uiteraard.
quote:Op woensdag 18 september 2019 00:21 schreef I. het volgende:
[..]
Om d'r helemaal suf te neuken en het dekentje gebruiken om je zaad van het onschuldige doch met schaamrood bedekte beeldschone gezichtje te vegen uiteraard.
Jawel, wel eens een date gehad met een vrouw en die had binnen een half uur zes glazen wijn op en daarna eiste ze wilde dierlijke seks (haar woorden), heeft ze ook wel gekregen, de volgende ochtend toen ze nuchter was met het aspirientje tegen de kater nog in haar slokdarmquote:
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:21 schreef I. het volgende:
[..]
Ja.sorry nog hequote:Op woensdag 18 september 2019 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, wel eens een date gehad met een vrouw en die had binnen een half uur zes glazen wijn op en daarna eiste ze wilde dierlijke seks (haar woorden), heeft ze ook wel gekregen, de volgende ochtend toen ze nuchter was met het aspirientje tegen de kater nog in haar slokdarm
Nee sorry van mijn kant, jammer dat het aspirientje later door je slokdarm heen gebrand was waardoor je de hele zondagmiddag op de eerste hulp hebt liggen gillen terwijl ik alweer biertjes tikken was in de stadquote:
Wanneer komt jouw boek met memoires uit?quote:Op woensdag 18 september 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee sorry van mijn kant, jammer dat het aspirientje later door je slokdarm heen gebrand was waardoor je de hele zondagmiddag op de eerste hulp hebt liggen gillen terwijl ik alweer biertjes tikken was in de stad
Heb nog steeds trauma'squote:Op woensdag 18 september 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee sorry van mijn kant, jammer dat het aspirientje later door je slokdarm heen gebrand was waardoor je de hele zondagmiddag op de eerste hulp hebt liggen gillen terwijl ik alweer biertjes tikken was in de stad
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best pijnlijk, ben wel eens met een tondeuse blijven hangen in mijn scrotumhaar, overal bloed op de badkamervloer terwijl mijn hitsige knappe vriendinnetje "joehoe ik ben er klaar voor, kom maar op met die gouden pik van je hoor" lag te roepen in de slaapkamer.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een schoonmoeder gehad die me dronken probeerde te voeren teneinde in mijn broekje te komen, gelukkig heb ik een titanium ruggengraat
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menstruatie, ik heb wel eens nachtelijk gebeft tijdens haar periode dus ik mag mezelf een redelijke connaisseur noemen.
Bevallingen, pftt blij dat ik daar geen verstand van heb zeg, seks is best grappig maar die zooi na 9 maanden is op zijn best dierlijk en walgelijk te noemen.
Abortus, heb ik best een eigen mening over
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Een ex, prachtige meid, verdorven maar ze had wel wat als ze een gekke bui had, lag ik eindelijk saai plat op de bank saai een saaie film te saaien wilde ze deze wel eens keihard (sorry Brabo) opzetten en ondertussen wat kleren uitrekken![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die fout wel eens gemaakt door er naar te vragen, was stapeldol op het meisje, ja ok, niet zo heel veel hoor en vervolgens liep ze helemaal leeg, ja die we laatst tegenkwamen weet je nog, keertje met een vriendin meegereden en zomaar ergens aangebeld, mijn stiefbroer, kerel van de pizzeria want het duurde nogal lang, die ene collega waar jij zo'n hekel aan hebt...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb op mijn verjaardag wel eens een Bossche bol van tien kilo gehad in de vroeg ochtend, paar hapjes, misselijk, slagroom gooien, likken, seks, hele bed naar de tering en zuur als een onrijpe zieke appel de volgende dag...........nieuw matras gekocht
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een prostituee cadeau gekregen voor mijn verjaardag van een vrouw waar ik (eigenlijk pas) mee samen was en stapelverliefd op was, was wel een momentje
quote:Op zondag 15 september 2019 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens die Cinnamon Challenge gedaan, de receptioniste daagde me uit, daarna wel urenlang seks gehad
quote:Op maandag 16 september 2019 07:42 schreef UitStraling het volgende:
Heb wel eens zo'n wild uurtje gehad, van zwembad naar jacuzzi naar keukenvloer naar bed en dan heeft die laatste lichamelijk toch mijn voorkeur conservatieve donder dat ik er bent, psychisch zijn die andere weer leuker.
Heerlijke obsessie heb je met mequote:Op woensdag 18 september 2019 00:31 schreef I. het volgende:
Ik vergat de kenmerkende woorden "Wel eens", waarmee je letterlijk elk ongeloofwaardig verhaal van US kan terugvinden;
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Letterlijk vijf seconden werk, zoveel tijd ga ik niet in je steken, wees gerust.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijke obsessie heb je met me
Zakje wortels.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:32 schreef I. het volgende:
[..]
Letterlijk vijf seconden werk, zoveel tijd ga ik niet in je steken, wees gerust.
Laat hem maar z'n praatjes hebben.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:32 schreef I. het volgende:
[..]
Letterlijk vijf seconden werk, zoveel tijd ga ik niet in je steken, wees gerust.
Neequote:Op woensdag 18 september 2019 00:38 schreef UitStraling het volgende:
Kopje al dronken vingerende in slaap gevallen?
Heyquote:
Hoi Al, noem mij maar Bettyquote:
*applausquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:36 schreef Remqo het volgende:
Ik heb vandaag flink gefapt op m'n werk
Misschien gaf hij wel een show en dat mensen geld toe konden werpen.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:20 schreef DePoependeHond het volgende:
[..]
*applaus
Neem aan dat je op de markt werkt of een andere plek waar dit een prestatie is?
hihi primaquote:
prima hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 10:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hihi primaen met jou? Ok top
hahaquote:
Ik vier de vakantie tot nu toe elke dag met een lading alcohol. Nergens last vanquote:Op woensdag 18 september 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ja heh... Had diploma minder kunnen vieren...
Jij bent nog jongquote:Op woensdag 18 september 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vier de vakantie tot nu toe elke dag met een lading alcohol. Nergens last van
Zijn jullie niet ongeveer dezelfde leeftijd?quote:
Filosofen zijn oud geborenquote:
Volgens mij ben jij zelfs jonger. Het zal in ieder geval niet veel schelen.quote:
Heb ook nog nooit koppijn gehad door alcoholquote:Op woensdag 18 september 2019 11:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog nooit koppijn van alcohol gehad, ook niet na 6 dagen carnaval vol zuipend
Brak voel ik me dan, moe enzo meer niet
Mijn eerste auto kwam uit '94quote:Op woensdag 18 september 2019 11:10 schreef Kopjechino het volgende:
Ohnee, klein beetje ouder zie ik. Naat komt uit 94' ik uit 95'
84 nog beterquote:
De auto hequote:
Oh ik begreep dat jíj 11 was toen je die auto kochtquote:
Haha ik was toen net 19quote:Op woensdag 18 september 2019 11:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat jíj 11 was toen je die auto kocht
Ik was 17 toen ik mijn eerste auto kocht/kreeg eigenlijk.quote:
Veel ritjes ingemaakt?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik mijn eerste auto kocht/kreeg eigenlijk.
Ik pas rijlessen nemen na mijn 18dequote:Op woensdag 18 september 2019 11:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik mijn eerste auto kocht/kreeg eigenlijk.
Heb die auto 1,5 jaar gehad. Zelfs nog 170-180 mee gereden op de Duitse snelweg met mijn exquote:
Daar moet je toch op z'n minst 230 rijden... 170 doe ik in NL ook nog wel eensquote:Op woensdag 18 september 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb die auto 1,5 jaar gehad. Zelfs nog 170-180 mee gereden op de Duitse snelweg met mijn ex
Ik vond dat al heel eng dus hij moest daarna gewoon normaal rijden van mij. Zou goed kunnen dat we de 200 aan hebben getikt hoor, maar durfde niet te kijken. Was een 1.9 TDI sportuitvoering dus zal best snel hebben gekundquote:Op woensdag 18 september 2019 11:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Daar moet je toch op z'n minst 230 rijden... 170 doe ik in NL ook nog wel eens
Zeker, had hij makkelijk moeten kunnen doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vond dat al heel eng dus hij moest daarna gewoon normaal rijden van mij. Zou goed kunnen dat we de 200 aan hebben getikt hoor, maar durfde niet te kijken. Was een 1.9 TDI sportuitvoering dus zal best snel hebben gekund
Das war einmalquote:Op woensdag 18 september 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb die auto 1,5 jaar gehad. Zelfs nog 170-180 mee gereden op de Duitse snelweg met mijn ex
Jeetje, dat is niet normaal. Ben gewoon nogal snel bang in de auto als iemand anders rijdtquote:Op woensdag 18 september 2019 11:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Zeker, had hij makkelijk moeten kunnen doen.
https://www.google.com/ma(...)241!2d52.3076865!3e0 in een uurtje gedaan in een nacht
Zin om in je auto te rijdenquote:Op woensdag 18 september 2019 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, dat is niet normaal. Ben gewoon nogal snel bang in de auto als iemand anders rijdt
Niet in deze auto. Alleen ik mag erin rijden, ben er veel te zuinig op.quote:
Dan slaap ik wel op de achterbankquote:Op woensdag 18 september 2019 11:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet in deze auto. Alleen ik mag erin rijden, ben er veel te zuinig op.
Moet je auto dat wel kunnen. Die van gaat max 160 volgens mij.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar moet je toch op z'n minst 230 rijden... 170 doe ik in NL ook nog wel eens
Ik heb een Stilo Abath gehad, die zoop pas. reed max 240 begrensdquote:Op woensdag 18 september 2019 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je auto dat wel kunnen. Die van gaat max 160 volgens mij.
Maar ja boven de 130 begint die toch te slurpen alsof het een alcoholist is dus dat doe ik toch maar niet.
Dat is wel echt absurd.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb een Stilo Abath gehad, die zoop pas. reed max 240 begrensddeed dan 1 op 4
Was wel met vol gasquote:Op woensdag 18 september 2019 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel echt absurd.
Ik heb een 206sw uit 2002
Zekere voor het onzekerequote:Op woensdag 18 september 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrienden is wel redelijk unisex toch?
Wil je ook een dekentje?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:39 schreef scrupuleus het volgende:
Dan slaap ik wel op de achterbank
Bahbahbahbahquote:Op woensdag 18 september 2019 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren 6 krekels bij de gekko's gedaan, lopen er nog steeds 4 rond. Kan ik morgen krekels gaan vangen.
Amaaaaquote:
Hoiquote:
Scruppieeequote:Op woensdag 18 september 2019 11:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Flips
Ja en er was 1 ontsnapt.. Dus ik wou die pakken maar dat ging ook al niet. Gelukkig sprong dat ding op de grond en werd het snel kattenvoer.quote:
Lang leve kattenquote:Op woensdag 18 september 2019 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en er was 1 ontsnapt.. Dus ik wou die pakken maar dat ging ook al niet. Gelukkig sprong dat ding op de grond en werd het snel kattenvoer.
Dat is al meer dan dat 1.4 blok van mij. Maar mijn auto is iets groter en zwaarder dan jouw poloquote:Op woensdag 18 september 2019 11:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Was wel met vol gaswas een 2,49 liter blokje.
Rij nu een Polo 1,2 TSIhaalt de 190 net.
Kan je die er niet gewoon in laten zitten tot ze op zijn?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren 6 krekels bij de gekko's gedaan, lopen er nog steeds 4 rond. Kan ik morgen krekels gaan vangen.
Oh dat is vervelend.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amaaaa
[..]
Hoi
Zo iets en ik weet niet wat ik wil.
[..]
Scruppieee
Hmm nee schijnt niet goed te zijn omdat de krekels dan gekkopoep gaan eten en als de gekko's dat zelf weer in hun darmen krijgen kunnen ze erg ziek worden.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:52 schreef dud0r het volgende:
Kan je die er niet gewoon in laten zitten tot ze op zijn?
Oh nee dat is inderdaad niet de bedoeling.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee schijnt niet goed te zijn omdat de krekels dan gekkopoep gaan eten en als de gekko's dat zelf weer in hun darmen krijgen kunnen ze erg ziek worden.
1.2 TSI met 105pkquote:Op woensdag 18 september 2019 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is al meer dan dat 1.4 blok van mij. Maar mijn auto is iets groter en zwaarder dan jouw polo
Ook nog een gesneden gekookt eitje eropquote:Op woensdag 18 september 2019 11:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En ook al een plakje kaas erin gepropt?
Gesmolten kaas op een warm broodje
Kan het me voorstellen, zijn ze nog erg jong?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren probeerde 1 wel nog een krekel te vangen maar ze was te traag en dat zag er echt zo debiel uit.
Nee 2 jaarquote:Op woensdag 18 september 2019 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, zijn ze nog erg jong?
Haha gekko's lijken dus ook op hun baasje!quote:Op woensdag 18 september 2019 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren probeerde 1 wel nog een krekel te vangen maar ze was te traag en dat zag er echt zo debiel uit.
Hahaquote:Op woensdag 18 september 2019 13:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha gekko's lijken dus ook op hun baasje!
Helaas niet meer onder onsquote:Op woensdag 18 september 2019 13:28 schreef Solotovski het volgende:
There is only one Fernando Ricksen
Wat een strijder was het, ongekend.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:28 schreef Solotovski het volgende:
Heeft het baasje nog lang volgehouden hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 13:28 schreef Solotovski het volgende:
Rangers kennende wordt dat een prachtig eerbetoon morgenquote:Op woensdag 18 september 2019 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een strijder was het, ongekend.
Spandoek van een naakte Katie Price?quote:Op woensdag 18 september 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rangers kennende wordt dat een prachtig eerbetoon morgen
Okequote:Op woensdag 18 september 2019 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo noem ik dat altijd als ik ben klaargekomen in de poes. Klinkt dan wat netter
Dat magquote:Op woensdag 18 september 2019 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wil gewoon eerlijk daarover zijn tegen jullie
quote:Op woensdag 18 september 2019 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo noem ik dat altijd als ik ben klaargekomen in de poes. Klinkt dan wat netter
Dag blonde stoeipoesquote:
ik ga ook zo.quote:
Is bij een strandje, vriendin van mij werkt daar. Ze hebben er echt van alles.quote:
niet met mij..quote:
Neequote:
Normaal eet ik ook niet zo vroeg hoor.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:54 schreef Fushia2 het volgende:
Wauw, bij ons het dit een late lunch
Kan dus geen date zijn he.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee
[..]
Normaal eet ik ook niet zo vroeg hoor.
waarom niet?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee
[..]
Normaal eet ik ook niet zo vroeg hoor.
Early bird specialquote:
Zo tyfus hekel aan mensen die dit zeggenquote:
quote:
Het porselein van de pot pissuhquote:Op woensdag 18 september 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo tyfus hekel aan mensen die dit zeggen
Of zo van ik ga even plassen.
geldt ook voor ik heb dorst of ik heb honger, opgerotquote:Op woensdag 18 september 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als een vrouw het zegt dan is het toch wel een piepklein beetje erotisch?quote:Op woensdag 18 september 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zeik nietquote:Op woensdag 18 september 2019 16:24 schreef Kopjechino het volgende:
Wat een gezeik over de tijd dat ik ga eten. Laat me
Dat is grappig, ik heb dat tegenwoordig bij jou hahaquote:Op woensdag 18 september 2019 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat haha is tegenwoordig net zo'n mannelijke aids als hihi
Hihiquote:Op woensdag 18 september 2019 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik heb dat tegenwoordig bij jou haha
ZEG GEWOON IK GA EVEN NAAR HET TOILETquote:
Plasje gedaan hoor. 😊quote:Op woensdag 18 september 2019 18:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ZEG GEWOON IK GA EVEN NAAR HET TOILET
Even de slang uitlaten.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ZEG GEWOON IK GA EVEN NAAR HET TOILET
Gelukkigquote:Op woensdag 18 september 2019 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zeik niet
Althans niet over wanneer jij gaat eten haha
Wat lief van jouquote:Op woensdag 18 september 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Nee het gaat mij er vooral om dat jij het fijn hebt, de rest is niet van belang
Lekker gegeten?quote:
Blufquote:Op woensdag 18 september 2019 20:37 schreef dud0r het volgende:
Hoi solo. Zal ik eens lief je prostaatje masseren?![]()
Wat lafquote:Op woensdag 18 september 2019 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik @:geerd om hulp vragen
Prima ik doe het zelf wel weer. Drie vingers moet wel lukken toch?quote:
Nu lig ik lui op de bank. Ga geen drie kwartier rijden daarvoor nuquote:Op woensdag 18 september 2019 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Idd laffe tak.
Als je ballen hebt kom je nu langs en melk je mn prostaat gvd
Waarom vraag je dit aan mij.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima ik doe het zelf wel weer. Drie vingers moet wel lukken toch?
Klinkt als een 'maar anders'quote:Op woensdag 18 september 2019 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu lig ik lui op de bank. Ga geen drie kwartier rijden daarvoor nu
Ging er vanuit dat jij dat al een keer gedaan had bij hemquote:
Geen mbappe en ook cavaniquote:
Ja dagelijks maar wil het er verder niet over hebben.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat jij dat al een keer gedaan had bij hem
Je moest wel lachenquote:Op woensdag 18 september 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal doen Haags verdrietje
Als voorgerecht zalm met stokbrood, hoofdgerecht mosselen en nagerecht brownie en witte chocolade ijsquote:
Mosselenquote:Op woensdag 18 september 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als voorgerecht zalm met stokbrood, hoofdgerecht mosselen en nagerecht brownie en witte chocolade ijs
quote:Op woensdag 18 september 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou anders haar mossel ook wel als hoofdgerecht willen ;p /UitStraling
Lolquote:Op woensdag 18 september 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou anders haar mossel ook wel als hoofdgerecht willen ;p /UitStraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |