Lekker groovyquote:
En geloof me, komt altijd onverwachts, net op het moment dat je die ene mooie man mistroostig nastaart op een zonnig terras vraagt een man achter je met diepe stem, de bronstige geur van een half dagje zweet en een sleeve of hij een vuurtje van je mag.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik ook het volle vertrouwen in
En dan nog gaat het fout, want ik ben heel akward daarin. Daarom gaat het ook altijd mis bij mij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:37 schreef UitStraling het volgende:
En geloof me, komt altijd onverwachts, net op het moment dat je die ene mooie man mistroostig nastaart op een zonnig terras vraagt een man achter je met diepe stem, de bronstige geur van een half dagje zweet en een sleeve of hij een vuurtje van je mag.
Hip hop is baas, maar vaak niet zo romantischquote:
Alsof een beetje leuke kerel zich daardoor weg laat jagenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan nog gaat het fout, want ik ben heel akward daarin. Daarom gaat het ook altijd mis bij mij.
Zou hier wel seks op kunnen hebben hoorquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hip hop is baas, maar vaak niet zo romantisch
Nou.. Jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Alsof een beetje leuke kerel zich daardoor weg laat jagen
Ultieme muziek om de liefde op te bedrijvenquote:
Dan zijn ze ook gewoon echt niet leuk, niets zo aantrekkelijk als een onhandige vrouw die merkbaar van de leg af is even.quote:
You're ecstasy... when you lyin' next to meeeee....quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ultieme muziek om de liefde op te bedrijven
Waarom denk ik nu aan een Deense Dog?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
You're ecstasy... when you lyin' next to meeeee....
shoobydooby waaah![]()
![]()
Dan zit je bij mij goedquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
Dan zijn ze ook gewoon echt niet leuk, niets zo aantrekkelijk als een onhandige vrouw die merkbaar van de leg af is even.
geen idee, daar denk ik nu dus helemaal niet aanquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan een Deense Dog?
ik las shoobydooby als Scooby dooby… daar lag het aanquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen idee, daar denk ik nu dus helemaal niet aan
godzijdank zie ik d'r donderdag weerquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik las shoobydooby als Scooby dooby… daar lag het aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |