is dat laatste een synoniem voor bruine lullen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Chloro haar onderkantje smaakt (naar mijn bescheiden idee) echt wel naar viooltjes, zoute drop, zongerijpte olijven en de prettige geur van sigaren hoor.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:13 schreef Flamarande het volgende:
Heb je match ga je kijken waar die van houdt pizza, ga je snel in je gesprek zeggen ja ik hou echt van pizza wat jij ook oooomg wat toevallig haha
Keiharde struggles hier hahaquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:13 schreef Flamarande het volgende:
Ik hou ook echt van reizen afgelopen 3 jaar nog naar antwerpen geweest
Wat leuk zegquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:13 schreef Flamarande het volgende:
Ik hou ook echt van reizen afgelopen 3 jaar nog naar antwerpen geweest
Relatablequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:16 schreef Flamarande het volgende:
Alleen maar materialisten zonder ziel
Ja luister jij maar lekker meidquote:
Hoe kan je dat vergelijkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou Tinder nog treuriger zijn dan Fok! dan?
denk ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Maar daar kan je pas praten met een vrouw zodra het een match isquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mannen die hopeloos in dm bedelen kun je wel vergelijken met Tinderaars denk ik
Op FOK! kan ik met een vrouw praten, op Tinder niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Juist. Hier negeer je je dm's gewoon.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daar kan je pas praten met een vrouw zodra het een match is
gaat ook om de actie daarna die voor velen een teleurstelling isquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daar kan je pas praten met een vrouw zodra het een match is
Het wippen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
gaat ook om de actie daarna die voor velen een teleurstelling is
Ik ben voor die vrouwen meestal wel een teleurstelling jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
gaat ook om de actie daarna die voor velen een teleurstelling is
nee joh, heb het een aantal maanden gehad, niets voor mijquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent toch een doorgewinterde Tinderboi
Is alleen leuk als je matches hebt ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee joh, heb het een aantal maanden gehad, niets voor mij
Jammerquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee joh, heb het een aantal maanden gehad, niets voor mij
Daar heb ik de kracht niet voorquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Flamarande het volgende:
Ik gun zosk een loyale pussy waar hij de rest van zijn leven mee doet
Gaat om lichaamstaal, toch?quote:
Heb liever dat ze gewoon helemaal niet praat, inclusief lichaamstaalquote:
HAhahahahquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb je kaartjes voor afwassen en koken ghajjaaha
I want to give you some lovequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAhahahah
Houd toch eens een keer je bakkes joh kutjunk
mooi gezegdquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAhahahah
Houd toch eens een keer je bakkes joh kutjunk
Kijkt ze ook DBS en speelt ze FIFA?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt zielig om te zien dat je net zo ver bent afgezakt als Azpi
Bedankt voor het mooie complimentquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bedankt voor het mooie compliment
Vriend anders jk wel hahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze allemaal met haar leven doet
Willen we dat eigenlijk weten?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze allemaal met haar leven doet
Neequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
ALs je reageert op een story van iemand van Instagram ziet iedereen rat ran?
Nee is gewoon dmquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
Ja heb het gezienquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
Echt hèquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vertel me allesquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denkt dat jij het wel wil weten vies mannetje
Blij dat jij het bent bbyquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand moet het doen met al die zure sloten hier
Nee, maar ga straks verder met American Horror Storyquote:
Denk dat zelfs remqo zou zeggen: Nah I'm goodquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denkt dat jij het wel wil weten vies mannetje
Oh dat heb ik nog nooit gezien, veel plezierquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ga straks verder met American Horror Story
Lekker maatquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was pannenkoeken bakken en nu keukenkampioenklaagkroeghard schranzen
Vond s2 echt tegenvallen na s1 dus was gestopt. Welk seizoen ben jij?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ga straks verder met American Horror Story
Ahw echt cute ditquote:
Lekker hoor, is weer eens wat anders dan flietquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker maat
Ik heb zaterdagavond pannenkoeken gebakken voor mezelf en vrienden
Wilde nog berichtje sturen om te vragen hoe hyped je was maar is duidelijkquote:
Je was er om 19:21 al hoor, dat hebben we echt wel gezien doordat je mijn mooie OP hebt verkracht op dat tijdstipquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je was er om 19:21 al hoor, dat hebben we echt wel gezien doordat je mijn mooie OP hebt verkracht op dat tijdstip
Alleen S4 staat op netflix, maar elk seizoen is een apart verhaalquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond s2 echt tegenvallen na s1 dus was gestopt. Welk seizoen ben jij?
Ik heb de hele dag al geen auto echt kutquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde nog berichtje sturen om te vragen hoe hyped je was maar is duidelijk
Dat doe ik maar een keer per weekquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker hoor, is weer eens wat anders dan fliet
Ja weet ik en ik heb 1 en 2 gewoon op Netflix gekekenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alleen S4 staat op netflix, maar elk seizoen is een apart verhaal
Het is het waard snoesquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al geen auto echt kut
Wel ineens weer geld op mn rekening
Voelt raar hequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al geen auto echt kut
Wel ineens weer geld op mn rekening
quote:
Jij hebt cachet geneukt, ga niet stoer doenquote:
Johquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
Denk dat de act van Flamarande oprecht een van de meest vermoeiende is tot nu toe in deze SC
Het ergste is, dat het niet eens een act isquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
Denk dat de act van Flamarande oprecht een van de meest vermoeiende is tot nu toe in deze SC
laten we samen high zijnquote:
Die kans is wel aanwezig iddquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ergste is, dat het niet eens een act is
ik wacht met een witte roos bij walhallaquote:
Ga je voetbal kijken vanavond?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent atheïst zeker, want je kent geen liefde
Jazeker, ik verwacht een 1-3quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je voetbal kijken vanavond?
Oh mag niet meer rijden sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik wacht met een witte roos bij walhalla
Zodat je eindelijk weer kan schreeuwen dat er helemaal niets in Amsterdam is zeker hahaquote:
Dat zou nog mooier zijn ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zodat je eindelijk weer kan schreeuwen dat er helemaal niets in Amsterdam is zeker haha
Sowquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent atheïst zeker, want je kent geen liefde
Waarom gun je het PSV welquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou nog mooier zijn ja.
Hoe groot acht je de kans dat ze het kampioenschap vergooienquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja. Het blijft ons aller Ajax hè
Hij heeft een half jaar terug al eens toegegeven dat hij die schaal liever in Amsterdam ziet dan bij Feyenoord of PSVquote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaar terug al eens toegegeven dat hij die schaal liever in Amsterdam ziet dan bij Feyenoord of PSV
Ze moeten als laatst naar de Graafschap, dus met paar jaar terug in het achterhoofd ga ik voor 95%quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat ze het kampioenschap vergooien
Ja dat was een verschrikkelijk jaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze moeten als laatst naar de Graafschap, dus met paar jaar terug in het achterhoofd ga ik voor 95%
hopelijk heb je alle worsten laten verkolen daarquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat was een verschrikkelijk jaar
Ik kwam toen net aan op de familie BBQ en PSV won op het moment dat ik binnenliep het kampioenschap, iedereen daar blij een feestvieren
Ik stond niet aan het roer van de bbq helaasquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heb je alle worsten laten verkolen daar
Wat is nu precies de act?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan die ene post waarin je Ajax ophemelde nog wel eens tevoorschijn halen hoor, met je act
Heb ik niequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heeft er een meeuw op gescheten
Alle vogels vallen dood neer als ze bij aber in de buurt komenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heeft er een meeuw op gescheten
WEJOOOOOOOOOOO bedreiging dit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij als ik je in Utrecht tegenkom dit jaar
oei, weer een vakantie, was net een dag terugquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WEJOOOOOOOOOOO bedreiging dit.
Beviel het in Ierland?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, weer een vakantie, was net een dag terug
Daaromquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Zitten hier wel een paar stinkkutten in de sc ja
Leuk, ga je de IRA bezoeken?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb besloten om dit jaar naar Noord-Ierland te gaan voor de verandering
quote:
Haha hebben jullie toch iets met elkaar gemeenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare TT, ik vind kutjes erg lekker ruiken.
Die van je moeder kon wel een frisse douche gebruiken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare TT, ik vind kutjes erg lekker ruiken.
Omg sequote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Zitten hier wel een paar stinkkutten in de sc ja
VMBO humorquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van je moeder kon wel een frisse douche gebruiken.
waarom ook niet, nog journalisten waar we van af moeten?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, ga je de IRA bezoeken?
Mooi hoe jij mensen samenbrengtquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Haha hebben jullie toch iets met elkaar gemeen
We moeten het in deze SC gewoon leuk houden met zijn allenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi hoe jij mensen samenbrengt
Tan2 gayquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
We moeten het in deze SC gewoon leuk houden met zijn allen
Ga je nu toch maar voor de mannen?quote:
Nee alleen zoskquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nu toch maar voor de mannen?
Wil je mijn leerlingen niet zo beledigen, dank je welquote:
Jeetjequote:
Ik blijf gewoon top hoor, beeld je niks in.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik een kleine plasser heb en daardoor weinig pijn doe met penetratie?
Om top te blijven moet je het eerst zijn geweest vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon top hoor, beeld je niks in.
Bij vrouwen ben ik ook top, strapon is niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om top te blijven moet je het eerst zijn geweest vriend
Pijnlijk denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
Ik heb me nooit laten peggen, zou dat lekker zijn
Begrijp ik welquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij vrouwen ben ik ook top, strapon is niet zo mijn ding
Voor haar heb ik een zwak, dus neequote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dit gaat dan weer over Crack?
Moederkloek.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je mijn leerlingen niet zo beledigen, dank je wel
Zou beginnen met zo'n buttplug met staartquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
Ik heb me nooit laten peggen, zou dat lekker zijn
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om top te blijven moet je het eerst zijn geweest vriend
Vind dit een bijzonder vreemde opmerkingquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou beginnen met zo'n buttplug met staart
Home is Sacramento ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heeft die gap op z'n shirt staan?
Waarom zou je dat op een shirt zetten? Sowieso letters op shirtsquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal niet gek
Alsof ik alle steden in de US ken
echt he zul je natuurlijk zien dat ze op 15 mei genoeg hebben aan een punt voor handhavingquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE GRAAFSCHAP WINT VAN EMMEN.
Geen flauw idee maar ik heb vreemdere dingen op shirts gezien hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je dat op een shirt zetten? Sowieso letters op shirts
Met welke diameter begon jijquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou beginnen met zo'n buttplug met staart
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heeft die gap op z'n shirt staan?
Lekker manquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE GRAAFSCHAP WINT VAN EMMEN.
Die heb ik in de vorm van een hartjeskussenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar ik heb vreemdere dingen op shirts gezien hoor
Alles is beter dan home is where the heart is
Ik trouw gewoon met mijn eerstvolgende tindermatchquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar zijn jullie nu ineens allemaal gay omdat jullie geen wijf kunnen krijgen of wat
Wie is er ineens gayquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar zijn jullie nu ineens allemaal gay omdat jullie geen wijf kunnen krijgen of wat
Oh dat vind ik niet zoquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die heb ik in de vorm van een hartjeskussen
hoe vaak heb jij het wel niet over scharen gehad hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan ze beiden niet krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
quote:kan niet gesprekken voeren met vreemden of bekenden via via van neefjes
In danscafe ene neefje was bwxig met 2 chicks die hij niet kende hij hosselde ze wel goed
Ik stond er maar een beetje droevig bij stelt ie me voor
Chick pakt mn jas iit mn handen en legt weg
Begint ze opeens echt wild met me te dansen schuren enzo, ik deed maar beetje lomp mee maar klote was ik had zo bulge in mn broek die recht naaf voren wees, en ze deed mij zO soort van scharen van voren en kreeg stijve en die groeide recht zo in die bulge, was evht opvallend en ze zag dit ook...
Maar kon niet evht met dr praten of danssn verder
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he zul je natuurlijk zien dat ze op 15 mei genoeg hebben aan een punt voor handhaving
2.6 cmquote:
Op je telefoon achter het stuur kan echt nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)dennis_schouten.html
;s
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik trouw gewoon met mijn eerstvolgende tindermatch
Errbodyquote:
Alleen als myrr er isquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij het wel niet over scharen gehad hier
Ja snap ikquote:
Ah speciaal met de hand gemaaktquote:
Eensquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op je telefoon achter het stuur kan echt niet
Oh dat ziet er wel vaag uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)dennis_schouten.html
;s
en het liefst een week of 10quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om gewoon te gaan slapen
Ja dat kunnen ze, en lesbo's ook. Wat is er raar aan die uitdrukking dan? Je gebruikt het zelf ook nu.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Scharen vind ik zo'n rare uitdrukking, alsof een man en een vrouw niet kunnen scharen of wat
Ja moet nog even tanden poetsenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om gewoon te gaan slapen
Mooie laatste zinquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze, en lesbo's ook. Wat is er raar aan die uitdrukking dan? Je gebruikt het zelf ook nu.
Denk even na voordat je post, kneus.
/
Wat is dat streepje, die / ?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze, en lesbo's ook. Wat is er raar aan die uitdrukking dan? Je gebruikt het zelf ook nu.
Denk even na voordat je post, kneus.
/
Oh ik snap jou niet hoor, maar snap wel dat je ze beiden niet kunt krijgenquote:
Ja en neequote:Op dinsdag 23 april 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo;n elektrische die je ook weleens op je clitje zet?
Oefquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ik snap jou niet hoor, maar snap wel dat je ze beiden niet kunt krijgen
Lijkt me best pijnlijk, ben wel eens met een tondeuse blijven hangen in mijn scrotumhaar, overal bloed op de badkamervloer terwijl mijn hitsige knappe vriendinnetje "joehoe ik ben er klaar voor, kom maar op met die gouden pik van je hoor" lag te roepen in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo;n elektrische die je ook weleens op je clitje zet?
Geloof je dit soort gelul nu ook zelf?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best pijnlijk, ben wel eens met een tondeuse blijven hangen in mijn scrotumhaar, overal bloed op de badkamervloer terwijl mijn hitsige knappe vriendinnetje "joehoe ik ben er klaar voor, kom maar op met die gouden pik van je hoor" lag te roepen in de slaapkamer.
Is dit de nieuwe norm? Want dan log ik uit en kom ik nooit meer terugquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ik snap jou niet hoor, maar snap wel dat je ze beiden niet kunt krijgen
Ja vind dat ook altijd lijp, haal het grof weg als het moet en de balzak gewoon met scheermesje dat gaat altijd goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best pijnlijk, ben wel eens met een tondeuse blijven hangen in mijn scrotumhaar, overal bloed op de badkamervloer terwijl mijn hitsige knappe vriendinnetje "joehoe ik ben er klaar voor, kom maar op met die gouden pik van je hoor" lag te roepen in de slaapkamer.
Ja keigek verhaal wel hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geloof je dit soort gelul nu ook zelf?
Ik had haast.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja vind dat ook altijd lijp, haal het grof weg als het moet en de balzak gewoon met scheermesje dat gaat altijd goed
Nee sorry askim, blijf hier, wij zijn de enigen hier die nog enigszins normaal zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe norm? Want dan log ik uit en kom ik nooit meer terug
Denk erom hoor..quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee sorry askim, blijf hier, wij zijn de enigen hier die nog enigszins normaal zijn
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe norm? Want dan log ik uit en kom ik nooit meer terug
Was mijn slaapkamer aan het schoon maken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat rustig hier, is er voetbal op ofzo
Lekker is dat altijd. Is het een beetje gelukt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was mijn slaapkamer aan het schoon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |