Is dit de nieuwe norm? Want dan log ik uit en kom ik nooit meer terugquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ik snap jou niet hoor, maar snap wel dat je ze beiden niet kunt krijgen
Ja vind dat ook altijd lijp, haal het grof weg als het moet en de balzak gewoon met scheermesje dat gaat altijd goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best pijnlijk, ben wel eens met een tondeuse blijven hangen in mijn scrotumhaar, overal bloed op de badkamervloer terwijl mijn hitsige knappe vriendinnetje "joehoe ik ben er klaar voor, kom maar op met die gouden pik van je hoor" lag te roepen in de slaapkamer.
Ja keigek verhaal wel hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geloof je dit soort gelul nu ook zelf?
Ik had haast.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja vind dat ook altijd lijp, haal het grof weg als het moet en de balzak gewoon met scheermesje dat gaat altijd goed
Nee sorry askim, blijf hier, wij zijn de enigen hier die nog enigszins normaal zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe norm? Want dan log ik uit en kom ik nooit meer terug
Denk erom hoor..quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee sorry askim, blijf hier, wij zijn de enigen hier die nog enigszins normaal zijn
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe norm? Want dan log ik uit en kom ik nooit meer terug
Was mijn slaapkamer aan het schoon maken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat rustig hier, is er voetbal op ofzo
Lekker is dat altijd. Is het een beetje gelukt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was mijn slaapkamer aan het schoon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |