Hij heeft een half jaar terug al eens toegegeven dat hij die schaal liever in Amsterdam ziet dan bij Feyenoord of PSVquote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaar terug al eens toegegeven dat hij die schaal liever in Amsterdam ziet dan bij Feyenoord of PSV
Ze moeten als laatst naar de Graafschap, dus met paar jaar terug in het achterhoofd ga ik voor 95%quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat ze het kampioenschap vergooien
Ja dat was een verschrikkelijk jaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze moeten als laatst naar de Graafschap, dus met paar jaar terug in het achterhoofd ga ik voor 95%
hopelijk heb je alle worsten laten verkolen daarquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat was een verschrikkelijk jaar
Ik kwam toen net aan op de familie BBQ en PSV won op het moment dat ik binnenliep het kampioenschap, iedereen daar blij een feestvieren
Ik stond niet aan het roer van de bbq helaasquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heb je alle worsten laten verkolen daar
Wat is nu precies de act?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan die ene post waarin je Ajax ophemelde nog wel eens tevoorschijn halen hoor, met je act
Heb ik niequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heeft er een meeuw op gescheten
Alle vogels vallen dood neer als ze bij aber in de buurt komenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heeft er een meeuw op gescheten
WEJOOOOOOOOOOO bedreiging dit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij als ik je in Utrecht tegenkom dit jaar
oei, weer een vakantie, was net een dag terugquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WEJOOOOOOOOOOO bedreiging dit.
Beviel het in Ierland?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, weer een vakantie, was net een dag terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |