Johquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
Denk dat de act van Flamarande oprecht een van de meest vermoeiende is tot nu toe in deze SC
Het ergste is, dat het niet eens een act isquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
Denk dat de act van Flamarande oprecht een van de meest vermoeiende is tot nu toe in deze SC
laten we samen high zijnquote:
Die kans is wel aanwezig iddquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ergste is, dat het niet eens een act is
ik wacht met een witte roos bij walhallaquote:
Ga je voetbal kijken vanavond?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent atheïst zeker, want je kent geen liefde
Jazeker, ik verwacht een 1-3quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je voetbal kijken vanavond?
Oh mag niet meer rijden sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik wacht met een witte roos bij walhalla
Zodat je eindelijk weer kan schreeuwen dat er helemaal niets in Amsterdam is zeker hahaquote:
Dat zou nog mooier zijn ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zodat je eindelijk weer kan schreeuwen dat er helemaal niets in Amsterdam is zeker haha
Sowquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent atheïst zeker, want je kent geen liefde
Waarom gun je het PSV welquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou nog mooier zijn ja.
Hoe groot acht je de kans dat ze het kampioenschap vergooienquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja. Het blijft ons aller Ajax hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |