Oh mag niet meer rijden sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik wacht met een witte roos bij walhalla
Zodat je eindelijk weer kan schreeuwen dat er helemaal niets in Amsterdam is zeker hahaquote:
Dat zou nog mooier zijn ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zodat je eindelijk weer kan schreeuwen dat er helemaal niets in Amsterdam is zeker haha
Sowquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent atheïst zeker, want je kent geen liefde
Waarom gun je het PSV welquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou nog mooier zijn ja.
Hoe groot acht je de kans dat ze het kampioenschap vergooienquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja. Het blijft ons aller Ajax hè
Hij heeft een half jaar terug al eens toegegeven dat hij die schaal liever in Amsterdam ziet dan bij Feyenoord of PSVquote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaar terug al eens toegegeven dat hij die schaal liever in Amsterdam ziet dan bij Feyenoord of PSV
Ze moeten als laatst naar de Graafschap, dus met paar jaar terug in het achterhoofd ga ik voor 95%quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat ze het kampioenschap vergooien
Ja dat was een verschrikkelijk jaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze moeten als laatst naar de Graafschap, dus met paar jaar terug in het achterhoofd ga ik voor 95%
hopelijk heb je alle worsten laten verkolen daarquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat was een verschrikkelijk jaar
Ik kwam toen net aan op de familie BBQ en PSV won op het moment dat ik binnenliep het kampioenschap, iedereen daar blij een feestvieren
Ik stond niet aan het roer van de bbq helaasquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heb je alle worsten laten verkolen daar
Wat is nu precies de act?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan die ene post waarin je Ajax ophemelde nog wel eens tevoorschijn halen hoor, met je act
Heb ik niequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heeft er een meeuw op gescheten
Alle vogels vallen dood neer als ze bij aber in de buurt komenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk heeft er een meeuw op gescheten
WEJOOOOOOOOOOO bedreiging dit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij als ik je in Utrecht tegenkom dit jaar
oei, weer een vakantie, was net een dag terugquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WEJOOOOOOOOOOO bedreiging dit.
Beviel het in Ierland?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, weer een vakantie, was net een dag terug
Daaromquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Zitten hier wel een paar stinkkutten in de sc ja
Leuk, ga je de IRA bezoeken?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb besloten om dit jaar naar Noord-Ierland te gaan voor de verandering
quote:
Haha hebben jullie toch iets met elkaar gemeenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare TT, ik vind kutjes erg lekker ruiken.
Die van je moeder kon wel een frisse douche gebruiken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare TT, ik vind kutjes erg lekker ruiken.
Omg sequote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Zitten hier wel een paar stinkkutten in de sc ja
VMBO humorquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van je moeder kon wel een frisse douche gebruiken.
waarom ook niet, nog journalisten waar we van af moeten?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, ga je de IRA bezoeken?
Mooi hoe jij mensen samenbrengtquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Haha hebben jullie toch iets met elkaar gemeen
We moeten het in deze SC gewoon leuk houden met zijn allenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi hoe jij mensen samenbrengt
Tan2 gayquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
We moeten het in deze SC gewoon leuk houden met zijn allen
Ga je nu toch maar voor de mannen?quote:
Nee alleen zoskquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nu toch maar voor de mannen?
Wil je mijn leerlingen niet zo beledigen, dank je welquote:
Jeetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |