Ga je nu toch maar voor de mannen?quote:
Nee alleen zoskquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nu toch maar voor de mannen?
Wil je mijn leerlingen niet zo beledigen, dank je welquote:
Jeetjequote:
Ik blijf gewoon top hoor, beeld je niks in.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik een kleine plasser heb en daardoor weinig pijn doe met penetratie?
Om top te blijven moet je het eerst zijn geweest vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon top hoor, beeld je niks in.
Bij vrouwen ben ik ook top, strapon is niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om top te blijven moet je het eerst zijn geweest vriend
Pijnlijk denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
Ik heb me nooit laten peggen, zou dat lekker zijn
Begrijp ik welquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij vrouwen ben ik ook top, strapon is niet zo mijn ding
Voor haar heb ik een zwak, dus neequote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dit gaat dan weer over Crack?
Moederkloek.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je mijn leerlingen niet zo beledigen, dank je wel
Zou beginnen met zo'n buttplug met staartquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
Ik heb me nooit laten peggen, zou dat lekker zijn
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om top te blijven moet je het eerst zijn geweest vriend
Vind dit een bijzonder vreemde opmerkingquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou beginnen met zo'n buttplug met staart
Home is Sacramento ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heeft die gap op z'n shirt staan?
Waarom zou je dat op een shirt zetten? Sowieso letters op shirtsquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal niet gek
Alsof ik alle steden in de US ken
echt he zul je natuurlijk zien dat ze op 15 mei genoeg hebben aan een punt voor handhavingquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE GRAAFSCHAP WINT VAN EMMEN.
Geen flauw idee maar ik heb vreemdere dingen op shirts gezien hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je dat op een shirt zetten? Sowieso letters op shirts
Met welke diameter begon jijquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou beginnen met zo'n buttplug met staart
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heeft die gap op z'n shirt staan?
Lekker manquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE GRAAFSCHAP WINT VAN EMMEN.
Die heb ik in de vorm van een hartjeskussenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar ik heb vreemdere dingen op shirts gezien hoor
Alles is beter dan home is where the heart is
Ik trouw gewoon met mijn eerstvolgende tindermatchquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar zijn jullie nu ineens allemaal gay omdat jullie geen wijf kunnen krijgen of wat
Wie is er ineens gayquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar zijn jullie nu ineens allemaal gay omdat jullie geen wijf kunnen krijgen of wat
Oh dat vind ik niet zoquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die heb ik in de vorm van een hartjeskussen
hoe vaak heb jij het wel niet over scharen gehad hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan ze beiden niet krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
quote:kan niet gesprekken voeren met vreemden of bekenden via via van neefjes
In danscafe ene neefje was bwxig met 2 chicks die hij niet kende hij hosselde ze wel goed
Ik stond er maar een beetje droevig bij stelt ie me voor
Chick pakt mn jas iit mn handen en legt weg
Begint ze opeens echt wild met me te dansen schuren enzo, ik deed maar beetje lomp mee maar klote was ik had zo bulge in mn broek die recht naaf voren wees, en ze deed mij zO soort van scharen van voren en kreeg stijve en die groeide recht zo in die bulge, was evht opvallend en ze zag dit ook...
Maar kon niet evht met dr praten of danssn verder
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he zul je natuurlijk zien dat ze op 15 mei genoeg hebben aan een punt voor handhaving
2.6 cmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |