is dat laatste een synoniem voor bruine lullen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Chloro haar onderkantje smaakt (naar mijn bescheiden idee) echt wel naar viooltjes, zoute drop, zongerijpte olijven en de prettige geur van sigaren hoor.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:13 schreef Flamarande het volgende:
Heb je match ga je kijken waar die van houdt pizza, ga je snel in je gesprek zeggen ja ik hou echt van pizza wat jij ook oooomg wat toevallig haha
Keiharde struggles hier hahaquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:13 schreef Flamarande het volgende:
Ik hou ook echt van reizen afgelopen 3 jaar nog naar antwerpen geweest
Wat leuk zegquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:13 schreef Flamarande het volgende:
Ik hou ook echt van reizen afgelopen 3 jaar nog naar antwerpen geweest
Relatablequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:16 schreef Flamarande het volgende:
Alleen maar materialisten zonder ziel
Ja luister jij maar lekker meidquote:
Hoe kan je dat vergelijkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou Tinder nog treuriger zijn dan Fok! dan?
denk ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Maar daar kan je pas praten met een vrouw zodra het een match isquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mannen die hopeloos in dm bedelen kun je wel vergelijken met Tinderaars denk ik
Op FOK! kan ik met een vrouw praten, op Tinder niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Juist. Hier negeer je je dm's gewoon.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daar kan je pas praten met een vrouw zodra het een match is
gaat ook om de actie daarna die voor velen een teleurstelling isquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daar kan je pas praten met een vrouw zodra het een match is
Het wippen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
gaat ook om de actie daarna die voor velen een teleurstelling is
Ik ben voor die vrouwen meestal wel een teleurstelling jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
gaat ook om de actie daarna die voor velen een teleurstelling is
nee joh, heb het een aantal maanden gehad, niets voor mijquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent toch een doorgewinterde Tinderboi
Is alleen leuk als je matches hebt ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee joh, heb het een aantal maanden gehad, niets voor mij
Jammerquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee joh, heb het een aantal maanden gehad, niets voor mij
Daar heb ik de kracht niet voorquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Flamarande het volgende:
Ik gun zosk een loyale pussy waar hij de rest van zijn leven mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |