Zaad van je maat kan geen kwaadquote:Op zondag 7 juli 2019 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
Beetje gay is best oké
Maar te zwoel is niet cool.
Moet toch wat ontvangenquote:
@I. wil graag meedoen volgens mijquote:
Daarom geef ik ook alleen maarquote:Op zondag 7 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het schijnt dat je alleen gay bent als je ontvangt.
Heb vacature voor dominatrix openstaan in het keldertjequote:
Waarom is het altijd zo ordinair hier?quote:Op zondag 7 juli 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb vacature voor dominatrix openstaan in het keldertje
Dat doen we zodat jij kan binnen komen met deze opmerking.quote:Op zondag 7 juli 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is het altijd zo ordinair hier?
Welkom op FOK!quote:Op zondag 7 juli 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is het altijd zo ordinair hier?
Moet ik het zeker zelf opruimen.quote:Op zondag 7 juli 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen we zodat jij kan binnen komen met deze opmerking.
Of compenseren met een intellectueel gespreksonderwerpquote:
ben jij dan ook gayquote:Op zondag 7 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het schijnt dat je alleen gay bent als je ontvangt.
Nu vraag je wel heel veel van mij op dit moment.quote:Op zondag 7 juli 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of compenseren met een intellectueel gespreksonderwerp
Oke how about this. Dit was een discussie op mijn werk gister. Zou je op een knop drukken die instant iemand op de aardbodem vermoordt voor een random geldbedrag.quote:Op zondag 7 juli 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu vraag je wel heel veel van mij op dit moment.
De hyena's hebben we van de week al besproken.
Nee, de kans is groot dat het een troll is en ervoor zorgt dat het iemand uit je nabije omgeving laat sterven.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke how about this. Dit was een discussie op mijn werk gister. Zou je op een knop drukken die instant iemand op de aardbodem vermoordt voor een random geldbedrag.
Goed om te weten.quote:
Nee, met de garantie dat het echt iedereen akn zijn. En willekeurig, dus een zwerver, een alleenstaande moeder of een familielid. En dan wel voor een flink geldbedrag. minimaal miljoenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, de kans is groot dat het een troll is en ervoor zorgt dat het iemand uit je nabije omgeving laat sterven.
En dan heb je ¤100,-
daar kunnen wij met zn tweeën heel wat patatje oorlogjes mee kopen hequote:Op zondag 7 juli 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, de kans is groot dat het een troll is en ervoor zorgt dat het iemand uit je nabije omgeving laat sterven.
En dan heb je ¤100,-
quote:Op zondag 7 juli 2019 00:57 schreef R-woud93 het volgende:
@:flippiee is het mooiste meisje wat ik in tijden heb gezien, hoop dat ze daar wat mee doet
Nee ben toch vrouw. Vreemde manquote:
Krijg je het dan achteraf te horen wie er uiteindelijk is gestorven dankzij dit of dat niet?quote:Op zondag 7 juli 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, met de garantie dat het echt iedereen akn zijn. En willekeurig, dus een zwerver, een alleenstaande moeder of een familielid. En dan wel voor een flink geldbedrag. minimaal miljoen
Ik kom alleen aan door veel bier volgens mij, weet niet of dat per se veilig isquote:Op zondag 7 juli 2019 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Ook veilig aangekomen?
Zou die knop zo vaak inrammen dat ie kapot gaatquote:Op zondag 7 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke how about this. Dit was een discussie op mijn werk gister. Zou je op een knop drukken die instant iemand op de aardbodem vermoordt voor een random geldbedrag.
quote:Op zondag 7 juli 2019 01:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar kunnen wij met zn tweeën heel wat patatje oorlogjes mee kopen he
Jupquote:Op zondag 7 juli 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je het dan achteraf te horen wie er uiteindelijk is gestorven dankzij dit of dat niet?
Wat heb je aan een miljard.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou die knop zo vaak inrammen dat ie kapot gaat
Miljonair en de aarde gered
Hier geen 5 porties van op krijgen als voorgerechtquote:
Nee ik ook niet.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 01:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier geen 5 porties van op krijgen als voorgerecht
oh bahquote:Op zondag 7 juli 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb vacature voor dominatrix openstaan in het keldertje
Waarover wil je Flips bevragen?quote:
Zwaar leven, maar het is hem gelukt.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:28 schreef -mosrednA het volgende:
@:banaanvragen
Even een SO naar jou maat. Het is een moeilijke tijd voor je geweest, maar tof dat je het hebt gedaan!
Ik ben beetje aangeschoten.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben beetje aangeschoten.
Heb binnenkort Tinderdate
Heb zeer lieve vriendinnen
Ik luister muziek door nieuwe koptelefoon
Wat wil ik nog meer?
Tegenover?quote:
Niceequote:Op zondag 7 juli 2019 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben beetje aangeschoten.
Heb binnenkort Tinderdate
Heb zeer lieve vriendinnen
Ik luister muziek door nieuwe koptelefoon
Wat wil ik nog meer?
Hij is wel gebant, dat zal vast niet vanwege zijn coming out zijn geweest?quote:Op zondag 7 juli 2019 01:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Hier op fok, ik neem aan zn familie en vrienden.
Wat is nou weer heeeeeeel klein beetje?quote:Op zondag 7 juli 2019 01:38 schreef I. het volgende:
[..]
Nicee
Ik ben ook een heeeeeeel klein beetje aangeschoten
Wat fijnGun het je
Bevalt ie net zo goed als die ene die ik nu heb?
Ik weet t niet precies. Ik kan het topic (of zijn reacties daarin) niet terugvinden. Misschien werd hij niet serieus genomen.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel gebant, dat zal vast niet vanwege zijn coming out zijn geweest?
Nouja ik begin net aan m'n tweede biertje, na een glas whiskey. Dus het hakt er nog niet echt in. Maar komt wel.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is nou weer heeeeeeel klein beetje?
Dank
En ja
Is niet voor iedereen even makkelijk nee.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:42 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik weet t niet precies. Ik kan het topic (of zijn reacties daarin) niet terugvinden. Misschien werd hij niet serieus genomen.
Maargoed, ik ken hem privé en hij heeft het er wel moeilijk mee gehad (en nog steeds). Ik heb respect voor m dat hij het gedaan heeft
Nu voel ik me echt een zuiplap dat ik veel meer nodig heb dan dat om aangeschoten te rakenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Nouja ik begin net aan m'n tweede biertje, na een glas whiskey. Dus het hakt er nog niet echt in. Maar komt wel.
Gelukkig
Nouja, ik voel het dus nog niet echt he.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt een zuiplap dat ik veel meer nodig heb dan dat om aangeschoten te raken
Hoe is het met jou verder?
Dat zou me echt kut lijken. Is t al zo moeilijk, gaat dat ook nog eens zoveel energie vretenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:45 schreef I. het volgende:
Denk dat als ik gay was geweest, ik het m'n ouders ook niet zomaar zou zeggen. Niet dat ze het niet zouden accepteren, maar meer omdat ze überhaupt gewoon gigantische bemoeials zijn en overal weer drama van maken.
quote:Op zondag 7 juli 2019 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat ik het mijn ouders wel zou zeggen zodat het gesprek kleinkinderen voorlopig van tafel is.
Oh dat gaat inderdaad snel!quote:Op zondag 7 juli 2019 01:46 schreef I. het volgende:
[..]
Nouja, ik voel het dus nog niet echt he.Anders had ik dat 'heeeeel' ook wel weggelaten.
Gaat z'n gangetjeVandaag druk geweest, morgen feestje, en woensdag operatie.
Gaat nu heel snel allemaal.
Maar hoe bedoel je `niet zomaar'? Zou je het na een tijdje wel zeggen? Of zou het een mogelijkheid zijn dat je ze het nooit verteld? Vind dat toch best wel iets groots wat je dan neit met je ouders zou delenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:45 schreef I. het volgende:
Denk dat als ik gay was geweest, ik het m'n ouders ook niet zomaar zou zeggen. Niet dat ze het niet zouden accepteren, maar meer omdat ze überhaupt gewoon gigantische bemoeials zijn en overal weer drama van maken.
Dat vind ik ook zo kut. Ouders kunnen zo vervelend zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat ik het mijn ouders wel zou zeggen zodat het gesprek kleinkinderen voorlopig van tafel is.
Gewoon zeggen dat je lesbisch bent. Houdt het meteen op.quote:
Ja true. Laat me lekker met rust, ga weg ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat zou me echt kut lijken. Is t al zo moeilijk, gaat dat ook nog eens zoveel energie vreten
Echt hoor. Mijn nichten zijn zwanger van 2e kind, mijn moeder haar vriendinnen krijgen kleinkinderen. Maar ik voel geen druk verder!!!!!!!quote:
“Schat we hebben al een kamertje ingericht, spulletjes gekocht en mam is halve dagen gaan werken voor als je kleine komt. Maar neem gewoon je tijd hoor, het komt wanneer het komt.”quote:Op zondag 7 juli 2019 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt hoor. Mijn nichten zijn zwanger van 2e kind, mijn moeder haar vriendinnen krijgen kleinkinderen. Maar ik voel geen druk verder!!!!!!!
Zekerquote:Op zondag 7 juli 2019 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat gaat inderdaad snel!
Hoe lang duurt de operatie? En wat verwachten ze qua herstel periode?
Na een tijdje wel ja. Ik zou het niet voor altijd verzwijgen nee. Maar het lijkt me vrij frustrerend om constant dat gejank aan te moeten horen.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je `niet zomaar'? Zou je het na een tijdje wel zeggen? Of zou het een mogelijkheid zijn dat je ze het nooit verteld? Vind dat toch best wel iets groots wat je dan neit met je ouders zou delen
Wanneer ging je naar het barre Noorden op vakantie dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker
Operatie duurt maar een half uurtje, als het meezit. Uurtje max. En daarna gewoon even chillen in zo'n rust-ruimte en dan mag ik na een uurtje weer naar huis.Scheelt dat het plaatselijke verdoving is enzo. Weekje na de operatie heb ik weer controle daar, en dan gaan ze kijken hoe snel het er op vooruit is gegaan, en dan worden de vervolgstappen bekeken.
Er heerst een taboe op het bewust geen kinderen hebbenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:51 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zodra je reeds de 20 bent gepasseerd moet je baren. En vooral thuisblijven enzo
3 augustus. Maar ik heb nog een tweede oog, en hoef zelf ook niet per se te rijden, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 7 juli 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ging je naar het barre Noorden op vakantie dan?
Dat zal vast wel goedkomen jaquote:Op zondag 7 juli 2019 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
3 augustus. Maar ik heb nog een tweede oog, en hoef zelf ook niet per se te rijden, dus dat komt wel goed
Hoop eigenlijk al vrij vlot weer auto te kunnen rijden. Zou wel tof zijn om daar ook een stukje te touren. Maar goed.quote:
ooh dan zijn de temperaturen wel te doen toch, dus niet barquote:Op zondag 7 juli 2019 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
3 augustus. Maar ik heb nog een tweede oog, en hoef zelf ook niet per se te rijden, dus dat komt wel goed
Ohja joh? Welke dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 01:57 schreef I. het volgende:
Vooral ook omdat ik het liefst nog voor eind juli naar een fokmeet wil
Nieuwe kinderen kan ik in meekomenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er heerst een taboe op het bewust geen kinderen hebben
Jammer dat het alleen voor de echt welgestelde mens is. Aangezien er zoveel humane redenen bij zitten zou zo'n procedure toch niet zo'n vermogen mogen kostenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nieuwe kinderen kan ik in meekomen
Maar ik zou zelf wel een kind willen adopteren. Eentje die geen huisje heeft, een knuffel wanneer nodig, de mogelijkheden om naar school te gaan.
Dat zijn toch wel kleine details waarmee je de wereld een klein beetje beter maakt vind ik.
Daar had ik geen idee van. Kost dat zo veel?quote:Op zondag 7 juli 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen voor de echt welgestelde mens is. Aangezien er zoveel humane redenen bij zitten zou zo'n procedure toch niet zo'n vermogen mogen kosten
`De bemiddelingskosten zijn onder andere afhankelijk van het land van herkomst en de vergunninghouder. Je moet denken aan bedragen tussen de 7.500,00 en 22.700,00 euro.'quote:Op zondag 7 juli 2019 02:00 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Daar had ik geen idee van. Kost dat zo veel?
quote:Op zondag 7 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`De bemiddelingskosten zijn onder andere afhankelijk van het land van herkomst en de vergunninghouder. Je moet denken aan bedragen tussen de 7.500,00 en 22.700,00 euro.'
Hmm oke. Het is veel geld natuurlijk, maar ik had erger verwacht.quote:Op zondag 7 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`De bemiddelingskosten zijn onder andere afhankelijk van het land van herkomst en de vergunninghouder. Je moet denken aan bedragen tussen de 7.500,00 en 22.700,00 euro.'
Moet ook niet zo makkelijk zijn als een cavia kopenquote:Op zondag 7 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat iddquote:Op zondag 7 juli 2019 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet ook niet zo makkelijk zijn als een cavia kopen
quote:
Even een spannende week dus komende anderhalve week!quote:Op zondag 7 juli 2019 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker
Operatie duurt maar een half uurtje, als het meezit. Uurtje max. En daarna gewoon even chillen in zo'n rust-ruimte en dan mag ik na een uurtje weer naar huis.Scheelt dat het plaatselijke verdoving is enzo. Weekje na de operatie heb ik weer controle daar, en dan gaan ze kijken hoe snel het er op vooruit is gegaan, en dan worden de vervolgstappen bekeken.
Neequote:Op zondag 7 juli 2019 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt nu eens serieus ama. Je bent bijna 30
quote:Op zondag 7 juli 2019 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even een spannende week dus komende anderhalve week!
Succes alvast
Daar kijk je vast naar uitquote:Op zondag 7 juli 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]Zeker. Hopelijk snel zicht (lol) op verbetering.
Thanks
Wat heb je gehad?quote:Op zondag 7 juli 2019 02:08 schreef I. het volgende:
[..]
Niceee.
Gaat prima hier.Niet stoned, wel licht aangeschoten.
Straight edge mofoquote:Op zondag 7 juli 2019 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
Niet iedereen is drugsgebruiker elk weekend
Haha lekkerquote:Op zondag 7 juli 2019 02:11 schreef I. het volgende:
[..]
Whiskey en nu bier.Weet alleen niet of dat nou wel zo'n ideale combo is/was. Maar /care.
Ligt eraan hoe slaperig je bent en hoe laat je morgen op wilt staanquote:Op zondag 7 juli 2019 02:14 schreef Flippiee het volgende:
ik twijfel tussen slapen of aflevering stranger things
Laatstequote:Op zondag 7 juli 2019 02:14 schreef Flippiee het volgende:
Kan prima tochquote:Op zondag 7 juli 2019 02:11 schreef I. het volgende:
[..]
Whiskey en nu bier.Weet alleen niet of dat nou wel zo'n ideale combo is/was. Maar /care.
hmm niet zo heel slaperig en dat zie ik morgen wel weerquote:Op zondag 7 juli 2019 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe slaperig je bent en hoe laat je morgen op wilt staan
quote:
Wel chill. Voelt nog niet verkeerd iig.quote:
Stranger Things sowieso, ga ik zo ook doen.quote:Op zondag 7 juli 2019 02:14 schreef Flippiee het volgende:
Blijkbaarquote:
Ik weet het ook nog niet 100% zeker hoor, maar ga een poging wagen iig.quote:
dat zijn twee belangrijke dingen en wel handig als je zo ver weg gaat!quote:Op zondag 7 juli 2019 02:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet 100% zeker hoor, maar ga een poging wagen iig.
Eerst maar eens zien dat m'n auto weer kan rijden, én ik weer kan rijden lol.
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat zijn twee belangrijke dingen en wel handig als je zo ver weg gaat!
Ik moet echt snel gaan kijken. Stel het teveel uitquote:Op zondag 7 juli 2019 03:05 schreef Flippiee het volgende:
stranger things is best wel creepy en smerig dit seizoen
Doen joh!!quote:Op zondag 7 juli 2019 03:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ik moet echt snel gaan kijken. Stel het teveel uit
IEHIEquote:Op zondag 7 juli 2019 03:25 schreef I. het volgende:
[..]
Nachtbrakertje. Hoe ver ben jij al met Stranger Things inmiddels?
quote:Op zondag 7 juli 2019 03:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
IEHIE.
Ik zit op de helft ongeveer.
Jij?
Geen eitjes meer knallen?quote:Op zondag 7 juli 2019 03:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
IEHIE.
Ik zit op de helft ongeveer.
Jij?
Was wel nog steeds leuk vond ik.quote:Op zondag 7 juli 2019 03:32 schreef I. het volgende:
[..]
Jammer hè. Werd ook wel een beetje eentonig op een gegeven moment helaas.
Oooh, opnieuw beginnen bij zo'n serie is helemaal niet ergquote:Op zondag 7 juli 2019 03:28 schreef I. het volgende:
[..]
Oehh, nice.Ik moet nog steeds beginnen stiekem.
Had hem al wel aangezet, maar was niet gefocust, dus moet weer opnieuw.
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 03:50 schreef moemoe het volgende:
Oopsie, ik dacht dat ik in DTS postte.
Vandaar mijn.
Iddquote:Op zondag 7 juli 2019 03:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, opnieuw beginnen bij zo'n serie is helemaal niet erg.
quote:
quote:
quote:
Mijn laptop was kaduk al die tijd, maar is nu gerepareerdquote:
SOquote:Op zondag 7 juli 2019 03:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn laptop was kaduk al die tijd, maar is nu gerepareerd.
Dussss, binnenkort gaan we inderdaad weer elkaars eitje afschieten ja!
En het toernooi gaat natuurlijk nog steeds door: ONZ / [Shell Shock Tournament] Inschrijftopic
Toch @:skysherrif ?
hehehequote:Op zondag 7 juli 2019 03:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zonder jou kunnen we ook een potje doen
Wie zegt dat ik jullie wil horen?quote:Op zondag 7 juli 2019 03:57 schreef moemoe het volgende:
En ik heb nu ook een werkende headset, dus dan kunnen we misschien proberen dat we elkaar ook horen tijdens het spelen.
@:I. @:skysherrif @:Dehovenier @:flippiee
Dat moedig ik alleen maar aanquote:Op zondag 7 juli 2019 03:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zonder jou kunnen we ook een potje doen
Meer de teleurstelling als ik 2 seconden later in jullie rug opduik.quote:Op zondag 7 juli 2019 03:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij wil niet horen hoe blij @:flippiee en ik zijn als we onze bazooka op jou afvuren?
Nu even niet, ben te gaar.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 03:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn laptop was kaduk al die tijd, maar is nu gerepareerd.
Dussss, binnenkort gaan we inderdaad weer elkaars eitje afschieten ja!
En het toernooi gaat natuurlijk nog steeds door: ONZ / [Shell Shock Tournament] Inschrijftopic
Toch @:skysherrif ?
We’ll see about thatquote:Op zondag 7 juli 2019 03:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meer de teleurstelling als ik 2 seconden later in jullie rug opduik.
Nee je had deze nog niet gepost.quote:Op zondag 7 juli 2019 00:27 schreef KingRoland het volgende:
@:limoentjuh
weet niet zeker of ik em al had gelinked maar ik luister er nog steeds naar
Lekker gedoucht.quote:Op zondag 7 juli 2019 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe was even heel dood hier
Terug in slaap gevallen?
Kan leuk zijn zulke familie dagen.quote:Op zondag 7 juli 2019 08:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker gedoucht.
Zo familiedag.
De familie van mijn moeder, die zie ik niet zo vaak.
Wel zin in.
Dankjequote:Op zondag 7 juli 2019 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan leuk zijn zulke familie dagen.
Veel plezier scrup. Jullie kunnen samen de wk kijken
Neh, ik ga straks naar Eindhoven. Beetje spelen lachen en knuffelen met neefjes en nichtjesquote:Op zondag 7 juli 2019 08:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dankje
Ja volgens mij kunnen we vbl kijken.
Ga je ook kijken?
Jaaaa lekker rennen en even alles kunnen vergetenquote:Op zondag 7 juli 2019 08:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh, ik ga straks naar Eindhoven. Beetje spelen lachen en knuffelen met neefjes en nichtjes![]()
En ik vind er sowieso niet veel aan (voetbal)
Dank je welquote:Op zondag 7 juli 2019 08:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaaaa lekker rennen en even alles kunnen vergeten![]()
Goede reis en veel liefde gewenst.
Ik ga nu.quote:Op zondag 7 juli 2019 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Met het rennen komt het in ieder geval wel goed
Dat zijn een boel y's je weet wat ze daar over zeggen hèquote:
nee wat zeggen ze daarover dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn een boel y's je weet wat ze daar over zeggen hè
quote:Op zondag 7 juli 2019 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee wat zeggen ze daarover dan?![]()
Ik dacht ik groet jou gwn even heel enthousiast
Jammerquote:Op zondag 7 juli 2019 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
weer wat geleerd danMaar ik groette je gwn beetje heel enthousiast. Zat niks achter
Verder gaat het wel prima. Nog geen harde plannen voor vandaag. Eigenlijk wil ik nog prerelease spelen maar heb de hele week m'n kind niet gezien door cursus dus wil daar ook wat extra tijd mee doorbrengen. Dus misschien dat ik alleen even langs de winkel ga om wat spul te halenquote:Op zondag 7 juli 2019 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met jou?
Leuke plannen voor vandaag?
Hihiquote:
Ow ja had gelezen dat je het druk had met studeren voor een cursus. Nu nog slagenquote:Verder gaat het wel prima. Nog geen harde plannen voor vandaag. Eigenlijk wil ik nog prerelease spelen maar heb de hele week m'n kind niet gezien door cursus dus wil daar ook wat extra tijd mee doorbrengen. Dus misschien dat ik alleen even langs de winkel ga om wat spul te halen
Nog een paar daagjesquote:Op zondag 7 juli 2019 09:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer krijg je te horen over je scriptie ?
Gisteren al even in de speeltuin wezen trainen 💪quote:Op zondag 7 juli 2019 09:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hihimaar ach ik ben maar saai dus sowieso niks aan
[..]
Ow ja had gelezen dat je het druk had met studeren voor een cursus. Nu nog slagen![]()
Kind spelen in het speeltuin en jij lekker trainen.. alleen oppassen dat je niet weer valt
Met “spul” bedoel je magic kaarten neem ik aan?
Yessquote:Op zondag 7 juli 2019 10:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah spannend. Heb je ook al vakantie nu?
Moet jij weten.quote:Op zondag 7 juli 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg vaak heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy naar mijn vrienden.
Mogguhquote:
Ik heb het uitgesteld, en nu moet ik het vandaag doenquote:Op zondag 7 juli 2019 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen
Gisteren gelukt met het opruimen van je kamer?
Werken zul je!quote:Op zondag 7 juli 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb het uitgesteld, en nu moet ik het vandaag doen
Niet voor mij. Maar goed, dat is mijn eigen schuld. Had ik het maar niet moeten uitstellen.quote:
Je kamer ziet er morgen dus hetzelfde uit als gisteren.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet voor mij. Maar goed, dat is mijn eigen schuld. Had ik het maar niet moeten uitstellen.
Misschien nog wel even gamen met mijn broer
Nou zeg, heb eens wat vertrouwen in mijquote:Op zondag 7 juli 2019 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Je kamer ziet er morgen dus hetzelfde uit als gisteren.
Heb ikquote:Op zondag 7 juli 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou zeg, heb eens wat vertrouwen in mij
I trust in the power of the kopjechinoquote:Op zondag 7 juli 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou zeg, heb eens wat vertrouwen in mij
Daar geloof ik dus helemaal niets vanquote:
Ok, post eens een foto van je kamer nu en dan morgen weer eentje.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niets van
Ik zal straks wel een voor en na foto sturenquote:Op zondag 7 juli 2019 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Ok, post eens een foto van je kamer nu en dan morgen weer eentje.
Daar zit ik allang inquote:
picsquote:Op zondag 7 juli 2019 11:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zal straks wel een voor en na foto sturen
[..]
Daar zit ik allang in
Oooh. Al wel eens een foto hier gepost toch? Nou, tadaaaaquote:
Dan zit je daar nog wel even hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Gaat verwachtingsvol met zijn broek op zijn enkels zitten f vijven
quote:Op zondag 7 juli 2019 11:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oooh. Al wel eens een foto hier gepost toch? Nou, tadaaaa
[..]
Dan zit je daar nog wel even hoor
Ja duh, deze kamer is echt niet in 5 minuten opgeruimd hoorquote:
Je hebt foto's geplaatst, maar ik kon de dark side niet herkennen hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 11:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oooh. Al wel eens een foto hier gepost toch? Nou, tadaaaa
Oooooh in dat geval, ik ben best geduldig, trekt riem weer los.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja duh, deze kamer is echt niet in 5 minuten opgeruimd hoor
Goed kijken danquote:Op zondag 7 juli 2019 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
Je hebt foto's geplaatst, maar ik kon de dark side niet herkennen hoor
Pics van je rie..quote:Op zondag 7 juli 2019 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Oooooh in dat geval, ik ben best geduldig, trekt riem weer los.
quote:Op zondag 7 juli 2019 11:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed kijken dan
[..]
Pics van je rie..
Oh nee laat maar
Zo'n kleine pik dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel zo'n overdreven riem wel, hoop blingbling, enorme gesp om de kracht der kroonjuwelen te beteugelen ook, opvallend ding, compensatiedrang denk ik
Je hand hoeft zich nooit eenzaam te voelen met zo'n maatjequote:Op zondag 7 juli 2019 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee perfect maatje, is me wel eens verteld.
quote:
Hmm.. hoe weet je zeker dat die mensen niet logen?quote:Op zondag 7 juli 2019 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Nee perfect maatje, is me wel eens verteld.
Ja zo zijn vrouwen wel meestal, "je bent echt de beste minnaar ooit"quote:Op zondag 7 juli 2019 11:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. hoe weet je zeker dat die mensen niet logen?
Scheelt dat ik altijd goudeerlijk ben daarin.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ja zo zijn vrouwen wel meestal, "je bent echt de beste minnaar ooit"
"Meen je dit nu? Van alle vijfhonderd voorgangers, nou wat een eer meid"quote:Op zondag 7 juli 2019 11:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scheelt dat ik altijd goudeerlijk ben daarin.
Vijfhonderdquote:Op zondag 7 juli 2019 11:37 schreef UitStraling het volgende:
"Meen je dit nu? Van alle vijfhonderd voorgangers, nou wat een eer meid"
Met je perfecte maatje?quote:Op zondag 7 juli 2019 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over dik uurtje met maatje afgesproken om te gaan terrassen.
Ik heb die fout wel eens gemaakt door er naar te vragen, was stapeldol op het meisje, ja ok, niet zo heel veel hoor en vervolgens liep ze helemaal leeg, ja die we laatst tegenkwamen weet je nog, keertje met een vriendin meegereden en zomaar ergens aangebeld, mijn stiefbroer, kerel van de pizzeria want het duurde nogal lang, die ene collega waar jij zo'n hekel aan hebt...quote:
Watquote:Op zondag 7 juli 2019 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb die fout wel eens gemaakt door er naar te vragen, was stapeldol op het meisje, ja ok, niet zo heel veel hoor en vervolgens liep ze helemaal leeg, ja die we laatst tegenkwamen weet je nog, keertje met een vriendin meegereden en zomaar ergens aangebeld, mijn stiefbroer, kerel van de pizzeria want het duurde nogal lang, die ene collega waar jij zo'n hekel aan hebt...
Het kan erger hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Nu voel ik me vies en verdrietig, snel douchen en drankjes tikken.
Iedereen houdt van mijquote:Op zondag 7 juli 2019 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Stiekem hou ik al een beetje van Kopjechino
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Je wil gewoon in haar broekjequote:Op zondag 7 juli 2019 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Stiekem hou ik al een beetje van Kopjechino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |