Je kan een teamgenoot maken, maar ik zal andrs ook een inschrijflijst maken met mensen die mee willen doen en solo zijn, zodat we die later kunnen pairen?quote:
ja geen idee wie er met mij samen wil nogquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan een teamgenoot maken, maar ik zal andrs ook een inschrijflijst maken met mensen die mee willen doen en solo zijn, zodat we die later kunnen pairen?
Ben je zo slecht dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja geen idee wie er met mij samen wil nog
Haha nee valt mee.quote:
Ik verwacht dat iedereen eerlijk is over wie er wint, maar je kan natuurlijk altijd een screenshot maken.quote:
10 kill streak is mss erg hoog met 2v2? maar mss even aankijken, kan ook wie de hoogste killstreak binnen een vaste tijd heeft?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik verwacht dat iedereen eerlijk is over wie er wint, maar je kan natuurlijk altijd een screenshot maken.
Ik stel voor het team dat eerste 10 killstreak haalt, of als er na 20 minuten geen winnaar is een gelijkspel. Je speelt 2 potjes waarbij ieder een map kiest.
Win je 2 potjes krijg je 4 punten, win je er 1 krijg je 2 punten, speel je 1x gelijk krijg je 1 punt
Evident dat je bij 1 win, 1 gelijk 3 punten hebt etc etc
Feedback op dit idee aub (van iedereen die wil)
nouja optellen hequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
10 kill streak is mss erg hoog met 2v2? maar mss even aankijken, kan ook wie de hoogste killstreak binnen een vaste tijd heeft?
hm?quote:
Oké, denk dat het wel wat gekibbel op gaat leveren alleen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja van de 2 teamleden he, dus als er bijv 2 5 kills hebben win je
Hoe bedoelt uquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké, denk dat het wel wat gekibbel op gaat leveren alleen.
Nou met het bijhouden van kills.quote:
We zijn geen kinderen en een goeie methode om het bij te houden is er niet. Gewoon eerlijk zijn en een screenshot snel maken is altijd een optie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou met het bijhouden van kills.![]()
Van ja wij hebben 10 kills en die andere die dan zeggen nee pas 9.
secretpret welquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We zijn geen kinderen en een goeie methode om het bij te houden is er niet. Gewoon eerlijk zijn en een screenshot snel maken is altijd een optie.
ah dat is ook zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[..]
secretpret heeft een ONZban dus dat scheelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |