Ze heeft al genoeg aandachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je had een @:Kopjechino is jarig TT moeten maken Scruppie........
![]()
Niet iedereen wordt dit weekend flink uit elkaar getrokken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo ongezellig doen joh......
Mijn ervaring daarmee is dat de meesten niet kunnen praten en knippen tegelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat je kapsel ook nog goed komt. Weet niet waar ik me meer druk om zou maken bij nieuwe kapster. Of die praat graag is of goed knipt
Wees blij. Heb je extra tijd om datgene te doen wat er echt toe doet: naar de bioscoop en Fifa spelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt dit weekend flink uit elkaar getrokken.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij. Heb je extra tijd om datgene te doen wat er echt toe doet: naar de bioscoop en Fifa spelen
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij. Heb je extra tijd om datgene te doen wat er echt toe doet: naar de bioscoop en Fifa spelen
Vast nietquote:
Je bent echt de enige hier die fifa speeltquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn ervaring daarmee is dat de meesten niet kunnen praten en knippen tegelijk
En dan elk jaar weer (bijna)hetzelfde kutspel kopen omdat er een iets pietsie klein beetje is aangepast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent echt de enige hier die fifa speelt
Ronaldo draagt zijn haar nu naar rechts ipv links. Dat zijn toch wel de dingen waar je het voor doet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan elk jaar weer (bijna)hetzelfde kutspel kopen omdat er een iets pietsie klein beetje is aangepast.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ronaldo draagt zijn haar nu naar rechts ipv links. Dat zijn toch wel de dingen waar je het voor doet.
Wat weet jij daar nou van? Mooie vrouwen poepen niet.quote:
O jongen tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Mooie vrouwen poepen niet.
Moet jij nou weerquote:
Ehm ik krijg geen seks vanavond hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef scrupuleus het volgende:
Niet iedereen wordt dit weekend flink uit elkaar getrokken.
ik kan wel langskomen heb alleen een kleine penisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ehm ik krijg geen seks vanavond hoor.
Ging over Cin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje likken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan wel langskomen heb alleen een kleine penis
Kan vast wel wat geregeld wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk daar is het eerste aanbod alquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb op mijn verjaardag wel eens een Bossche bol van tien kilo gehad in de vroeg ochtend, paar hapjes, misselijk, slagroom gooien, likken, seks, hele bed naar de tering en zuur als een onrijpe zieke appel de volgende dag...........nieuw matras gekocht
Lekker kort ookquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb op mijn verjaardag wel eens een Bossche bol van tien kilo gehad in de vroeg ochtend, paar hapjes, misselijk, slagroom gooien, likken, seks, hele bed naar de tering en zuur als een onrijpe zieke appel de volgende dag...........nieuw matras gekocht
Je mist er niks aanquote:
We weten natuurlijk allemaal dat dit nooit is gebeurdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik geloof hem, is er iets mis met mij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal dat dit nooit is gebeurd
Ja maar dat wisten we al langerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geloof hem, is er iets mis met mij?
Gelukkig maar lieverdquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahaha scruppiequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weer tien seconden van je leven verspild.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch gelezen, spijt van.
Hij heeft wel gelijk.quote:
het is ook al 7 minuten voorbij je lunchquote:
Het is zelfs al bijna op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is ook al 7 minuten voorbij je lunch
Je mag niet praten met volle mond, waarde vrind.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is zelfs al bijna op.
Haags doet niet aan FOK! op pc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
Haags zit gezellig lunch te eten achter z'n pc zodat hij door kan blijven posten
Excuus, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:41 schreef I. het volgende:
[..]
Je mag niet praten met volle mond, waarde vrind.
Ik zeg ook niet dat ie ongelijk heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weer tien seconden van je leven verspild.
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Vanavond glowgolf?
Weet daar wel trucjes mee hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
Heb je een goocheldoos?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet daar wel trucjes mee hoor.
Geniet jij dan ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
heb je een voorkeur aangegeven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een pizza dadelijk van mijn collega's, omdat ik zo lief en aardig ben, vandaag.
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I'm all about the magic.quote:
Uitwraard.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Fijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I'm all about the magic.
[..]
Uitwraard.
[..]
Dankjewel
Nog ongezelliger. Dan zit hij lunch te eten met z'n mobiel in z'n hand.quote:
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan. Pff pff.
Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ie ongelijk heeft.
Ja idd
quote:
Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I'm all about the magic.
[..]
Uitwraard.
[..]
Dankjewel
S gewoon zodat je ff een paar minuten je bek houdtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een pizza dadelijk van mijn collega's, omdat ik zo lief en aardig ben, vandaag.
Ik zit hier toch alleen joh. Maakt geen reet uit. Heb niemand om tegen aan te lullen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog ongezelliger. Dan zit hij lunch te eten met z'n mobiel in z'n hand.
[..]
Dan ga je niet.
[..]
Veel plezier alvast.
[..]
[..]
Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag?
Nee, vandaag werken. Morgen uit etenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog ongezelliger. Dan zit hij lunch te eten met z'n mobiel in z'n hand.
[..]
Dan ga je niet.
[..]
Veel plezier alvast.
[..]
[..]
Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag?
ohja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef JJH het volgende:
Dat niemand hem nog niet gemaakt heeft.
Ik heb wel een goochelstokje...
Het is een beetje mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef JJH het volgende:
Komt er wat uit als je eraan trekt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef JJH het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
S gewoon zodat je ff een paar minuten je bek houdt
Oh dan maakt het niets uit nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit hier toch alleen joh. Maakt geen reet uit. Heb niemand om tegen aan te lullen.
Naar de griek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, vandaag werken. Morgen uit eten
stokjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef JJH het volgende:
Hoe heet die Griek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh dan maakt het niets uit nee.
[..]
Naar de griek?
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh dan maakt het niets uit nee.
[..]
Naar de griek?
Een wandelende takquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef JJH het volgende:
Heb je een beetje favo standjes?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar gaat er om wat je ermee doet
Lekker direct welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je een beetje favo standjes?
Daar gaan jullie altijd eten of niet?quote:
Natuurlijk jij ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je een beetje favo standjes?
Lastig dan inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar weer eens kijken hoe het met oma gaat.
Opa's?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb al heeeeeeel lang geen oma's meer
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb al heeeeeeel lang geen oma's meer
Dank je. Ze zijn al even niet meer onder ons.quote:
Ook niet, helaasquote:
rt rtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je. Ze zijn al even niet meer onder ons.
[..]
Ook niet, helaas
schudt hand.quote:
Haagse harde werkert!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nootmans, vriendelijke vrind!
Bijna weekend he! ik heb wel de hele tijd dat liedje in mijn hoofd van Aviici en Aloe Blaccquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yo yo hoe staat het leven, mattie
Lekker man, niks mis mee. Heerlijk voor de vrijmibo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna weekend he! ik heb wel de hele tijd dat liedje in mijn hoofd van Aviici en Aloe Blacc
Hoe is het met u?
Ik heb niet vrijmibo. Ik wil naar huisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, niks mis mee. Heerlijk voor de vrijmibo.
Half 5 nog steeds?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb niet vrijmibo. Ik wil naar huis
Normale tijd, ja. Misschien dat ik vandaag wat eerder ga. Lekker rustig hier.quote:
Ja vakantietijd is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normale tijd, ja. Misschien dat ik vandaag wat eerder ga. Lekker rustig hier.
quote:
Ja, halve dagen weinig doen word je serieus moe vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vakantietijd is echt verschrikkelijk
Ik ga het googlen, klinkt erg lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! van dat bladerdeeg, zo'n rol gevuld met room
En hai to you too, flippie!
Is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga het googlen, klinkt erg lekker
Hoe is het met je?
True.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, halve dagen weinig doen word je serieus moe van![]()
Details?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:46 schreef UitStraling het volgende:
Weddenschap gewonnen van een klant, gaat hem 1000 euro kosten gvd
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook wel lekkerzit ook beetje van dat suiker op de buitenkant... maar wou plaatje zoeken alleen hij vind niks op roompijp
Maar gaat goed hier eigenlijk wel... en met jou?
Wat voor lunch had jij vandaag?
NOOOOOOOOOOOTJEquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook wel lekkerzit ook beetje van dat suiker op de buitenkant... maar wou plaatje zoeken alleen hij vind niks op roompijp
Maar gaat goed hier eigenlijk wel... en met jou?
Wat voor lunch had jij vandaag?
Yoooooo maatquote:
Hierboven een plaatje alsnog gevondenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JammerMaar het idee klinkt goed.
En met mij ook wel goed.
Ik had portobello met iets van tomatensaus en pitten of iets erop. En soort rode ui spread en plakjes stokbrood erbij
En toe een fruit salade
En jij?
Somalische leernicht? Die Loopt als een wulpse gans?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:03 schreef UitStraling het volgende:
Zojuist een Somalische leernicht, met een enorme woeste baard en die loopt als een wulpse gans, zover gekregen dat hij Megan Fox wel zou doen
Alles goed kerel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yoooooo maat
[..]
Hierboven een plaatje alsnog gevonden
portobello is toch paddenstoel?klinkt weer lekker hoor
Ik heb broodjes gelderse rookworst gehad....
Zeker weten. Met jou dan? heb je die miljoen al binnen?quote:
Of zwaar onder de drugsquote:
Helaaassschhhh nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Met jou dan? heb je die miljoen al binnen?
Er gaat in elk geval iets niet goedquote:
Chill. Antwerpen? of Rotterdam? of elders...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helaaassschhhh niet![]()
Ben wel recent verhuisd naar een nieuwbaar luxe appartementje. Life's good
Zit (tijdeliijk) weer in Brussel. Heb geode baan hier aangeboden gekregenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er gaat in elk geval iets niet goed
[..]
Chill. Antwerpen? of Rotterdam? of elders...
Nice hoor. Op naar die miljoen dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zit (tijdeliijk) weer in Brussel. Heb geode baan hier aangeboden gekregen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dan moet ik zoeken naar een vrouw die minder geld uitgeeft
Van rukken werd mijn lul schraalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Handiger is dan helemaal geen vrouw... maar dat is ook maar so so
Damnquote:
Ís belgische tv wel leuk dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
Kut nog weekje wachten op televisie.
Belgen zijn soms echt dom.
Dinsdag zou er een techneut moeten langskomen. Ik bel om wat aan te passen. Annuleert die mongool heel mijn order en maakt er 1 nieuwe van.
Resultaat = no tv @ home
Naja, je hebt ook Nederlandse zenders. En ik wil Premier League kunnen kijkenquote:
Kan allemaal via internet toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Naja, je hebt ook Nederlandse zenders. En ik wil Premier League kunnen kijken![]()
En nieuws kijk ik ook meestal wel. Je moet toch wat te lullen hebben tegen klanten soms
Ga door...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb last van diarree sinds ik gelunched/geluncht heb
Pics?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb last van diarree sinds ik gelunched/geluncht heb
Schijten tot je anus schraal isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nope. Al voel ik een tweede lading mijn anus naderen.
Ja, maar dit is kutkwaliteit en valt vaak uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan allemaal via internet toch?
[..]
Ga door...
Gast' 't is vrijdag. Heb heel de ochtend met excel gekloot en ik ga vandavond een dikke jonko roken.quote:
Trouwens, jezus is niet de zoon van God. God heeft geen nageslacht.quote:
Bohhhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar dit is kutkwaliteit en valt vaak uit.
Neem liever de afstandbediening, zender 606 en ik heb voetbal.Heb nog een oude generatie smart TV's, heb nog kabels nodig
Waar gaat dit overquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Trouwens, jezus is niet de zoon van God. God heeft geen nageslacht.
Dat je het effe weet he
Doei
Achja, komt wel goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bohhhhhnu niks meer veranderen aan je order
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gast' 't is vrijdag. Heb heel de ochtend met excel gekloot en ik ga vandavond een dikke jonko roken.
Wat moet je?
Doei!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Trouwens, jezus is niet de zoon van God. God heeft geen nageslacht.
Dat je het effe weet he
Doei
deze hoax gelovenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jezus is ook niet blank. En jezus heet eigenlijk Isa
Geloven dat jezus de zoon van god Isquote:
heilige drie-eenheidquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geloven dat jezus de zoon van god Is![]()
Alsof God een nageslacht heeft. Er is 1 God, "hij is niet verwerkt en heeft nooit verwerk"
Proleet
Geloven in sprookjesfigurenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens, religie is een historische manier van verklaren van onverklaarbare zaken
Iedereen weet dat er geen Goden of wat dan ook zijn.
Het zijn allemaal aliens
Je zal wel anders piepen op de dag des oordeels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens, religie is een historische manier van verklaren van onverklaarbare zaken
Iedereen weet dat er geen Goden of wat dan ook zijn.
Het zijn allemaal aliens
????quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef Fushia2 het volgende:
Ga zo nog eens
[..]
Welke heilige drie-eenheid?
Als je gelooft, geloof dan tenminste goed
KOEKOEKquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
heeft wel wat beters te doen dan met deze debielen chatten hier
Zag het ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij is wel actief op de twitter maat
Ik geloof in Zwaan kleef aan, is dat niet echt dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloven in sprookjesfiguren
Valt wel mee, ik ben zo cool dat dat mij niets doetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je zal wel anders piepen op de dag des oordeels.
Hopelijk brand je niet in de hel![]()
Twitter is voor mongolenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij is wel actief op de twitter maat
Oke rozevla.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:50 schreef Fushia2 het volgende:
SOOOOOOO, heb 3kg gepoept. Lekker geurtje ook
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof in Zwaan kleef aan, is dat niet echt dan?
Repelsteeltjequote:
Pot vol.quote:
Alweer? ook gestopt met hasj?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb zin in een peuk.
Ben al bijna 3 weken gestopt
Makker uit het zuidenquote:
Ik heb ze nodigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:41 schreef Fushia2 het volgende:
Wifi is zo ruk vandaag
[..]
Zou zijn nootjes kraken en opeten
De cakes zijn trouwens helemaal opgegaanquote:
Niceeequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De cakes zijn trouwens helemaal opgegaan
Vraagje, jij weet alles op FOK!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Makker uit het zuiden
[..]
Ik heb ze nodig
Toch wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:52 schreef I. het volgende:
Niceee
Zie je wel dat ze goed gelukt waren.
Hier in Den Haag is het prachtig weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godganse dag droog en ik wil de auto uit stappen en het gaat los
Ja hier dus ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godganse dag droog en ik wil de auto uit stappen en het gaat los
Den Haagquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is het prachtig weer
Noem je ook wel de stukjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Den Haag
Doubletstraat
Hoefkade
Transvaal
Schilderswijk
Scheveningen
Neen. Dit zijn de leukste plekjes.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is het prachtig weer
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zie ik net voor ik wil reageren dat flippie er is
wat ga je doen dan? Aan mijn baard trekken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zie ik net voor ik wil reageren dat flippie er is
Als hij braaf is, krijgt ie een koekjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en als hij braaf is mag hij vanavond wat later opblijven
Je bent best een leuke user tegenwoordigquote:
Ik pas om 17:00quote:
Ligt eraan wat ik bij je moet aantikken.quote:
Jaloers. Ik moet flink overwerken volgende weekquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik pas om 17:00wel standaard een lang weekend
gewoon mijn hand denk ik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik bij je moet aantikken.
[..]
Jaloers. Ik moet flink overwerken volgende week
32 uur werkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik bij je moet aantikken.
[..]
Jaloers. Ik moet flink overwerken volgende week
Ik ben sneu, wen er maar aanquote:
Lekker hoor, ik ook. Maar volgende week even 45 uur draaien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:42 schreef Ivo1986 het volgende:
32 uur werken![]()
Voor dit jaar werkte ik 40, en verdiende toen minder
Ik ga straks even langs oma, en de rest van de avond gamen met vrienden denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
Wat ga je vanavond doen voor je verjaardag?
oh okeequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben sneu, wen er maar aan
[..]
Lekker hoor, ik ook. Maar volgende week even 45 uur draaien.
Heb je een nieuwe baan dan? Klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt
Sinds januari ja, vorige werkgever besloot onze locatie te sluiten, vast contract foetsiequote:
Kun je niet beter shotjes gaan doen in de Danzigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga straks even langs oma, en de rest van de avond gamen met vrienden denk ik.
Regel het salaris van mensen, belangrijk werk dusquote:
Dankjewelquote:
Oei, dat is wel kut. Gelukkig heb je weer een goede nieuwe baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:45 schreef Ivo1986 het volgende:
Sinds januari ja, vorige werkgever besloot onze locatie te sluiten, vast contract foetsie![]()
Nu bij de achtbaan bouwer van Nederland
dacht ik alquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Regel het salaris van mensen, belangrijk werk dus
Sowieso klinkt zuipen beter, maar niemand wil of kan mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
Kun je niet beter shotjes gaan doen in de Danzig
morti wil wel met je zuipen in danzigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso klinkt zuipen beter, maar niemand wil of kan mee.
Wereld wijd, anders werd er niet zoveel verkocht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Oei, dat is wel kut. Gelukkig heb je weer een goede nieuwe baan.
Bouwen jullie enkel voor attracties in Nederland, of ook buitenland?
Ik werk ook 32 uur, maar werk zeker niet op kantoor.quote:
Leuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
morti wil wel met je zuipen in danzig
Tofquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Wereld wijd, anders werd er niet zoveel verkocht.
Jarig kopje? Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga straks even langs oma, en de rest van de avond gamen met vrienden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |