Ze heeft al genoeg aandachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je had een @:Kopjechino is jarig TT moeten maken Scruppie........
![]()
Niet iedereen wordt dit weekend flink uit elkaar getrokken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo ongezellig doen joh......
Mijn ervaring daarmee is dat de meesten niet kunnen praten en knippen tegelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat je kapsel ook nog goed komt. Weet niet waar ik me meer druk om zou maken bij nieuwe kapster. Of die praat graag is of goed knipt
Wees blij. Heb je extra tijd om datgene te doen wat er echt toe doet: naar de bioscoop en Fifa spelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt dit weekend flink uit elkaar getrokken.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij. Heb je extra tijd om datgene te doen wat er echt toe doet: naar de bioscoop en Fifa spelen
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij. Heb je extra tijd om datgene te doen wat er echt toe doet: naar de bioscoop en Fifa spelen
Vast nietquote:
Je bent echt de enige hier die fifa speeltquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn ervaring daarmee is dat de meesten niet kunnen praten en knippen tegelijk
En dan elk jaar weer (bijna)hetzelfde kutspel kopen omdat er een iets pietsie klein beetje is aangepast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent echt de enige hier die fifa speelt
Ronaldo draagt zijn haar nu naar rechts ipv links. Dat zijn toch wel de dingen waar je het voor doet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan elk jaar weer (bijna)hetzelfde kutspel kopen omdat er een iets pietsie klein beetje is aangepast.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ronaldo draagt zijn haar nu naar rechts ipv links. Dat zijn toch wel de dingen waar je het voor doet.
Wat weet jij daar nou van? Mooie vrouwen poepen niet.quote:
O jongen tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Mooie vrouwen poepen niet.
Moet jij nou weerquote:
Ehm ik krijg geen seks vanavond hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:23 schreef scrupuleus het volgende:
Niet iedereen wordt dit weekend flink uit elkaar getrokken.
ik kan wel langskomen heb alleen een kleine penisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ehm ik krijg geen seks vanavond hoor.
Ging over Cin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje likken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan wel langskomen heb alleen een kleine penis
Kan vast wel wat geregeld wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk daar is het eerste aanbod alquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan wel langskomen heb alleen een kleine penis
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb op mijn verjaardag wel eens een Bossche bol van tien kilo gehad in de vroeg ochtend, paar hapjes, misselijk, slagroom gooien, likken, seks, hele bed naar de tering en zuur als een onrijpe zieke appel de volgende dag...........nieuw matras gekocht
Lekker kort ookquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb op mijn verjaardag wel eens een Bossche bol van tien kilo gehad in de vroeg ochtend, paar hapjes, misselijk, slagroom gooien, likken, seks, hele bed naar de tering en zuur als een onrijpe zieke appel de volgende dag...........nieuw matras gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |