Ftfyquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:55 schreef naatje_1 het volgende: Ik neem altijd het hoogstnoodzakelijke mee, meer heb ik ook niet.
Bewust?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Zelf te weinig of geen actie ondernomen op meerdere vlakken.
True. Maat van m'n broer ging laatst naar Polen, drie dagen. Had gewoon een 80l koffer propvol zitten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, sommige mensen nemen meer mee dan noodzakelijk
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tsja helaas is deze God (ik dus) al bezet.
Haha sukkelquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zat trouwens nog in het vorige topic
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vagina's zijn exact hetzelfde dus bezint eer ge begint.
Want jij hebt ooit 1 keer een vagina van dichtbij mogen aanschouwen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:00 schreef UitStraling het volgende:
Alle vagina's zijn exact hetzelfde dus bezint eer ge begint.
Meerdere dingen.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zat trouwens nog in het vorige topic
Kut is datquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:02 schreef I. het volgende:
[..]
Meerdere dingen.Angststoornis ellende. Maar goed. Heb ik me grotendeels overheen gezet hoor. Heeft me alleen wel tegengewerkt in het verleden.
Ik verdrink in vagina's schoonheidquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Want jij hebt ooit 1 keer een vagina van dichtbij mogen aanschouwen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel fijn dat het nu (wat) beter gaat.
Nu nog? School is allang uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:14 schreef dud0r het volgende:
Ik ga even milfs bekijken, hopelijk. Toedeledoei
Is dit een gezonde dosis zelfkennis, of doemdenken? Hmm..quote:
Wow.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koken.
Wat een uitstekend idee
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk iets heel anders hè viespeuk
Hoge mate van zelfkennis en jij bent leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dit een gezonde dosis zelfkennis, of doemdenken? Hmm..
Dat laatste ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoge mate van zelfkennis en jij bent leuk.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Hoge mate van zelfkennis en jij bent leuk.
Schatjes zijn julliequote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat laatste ben ik het wel mee eens.
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:16 schreef Solotovski het volgende:
Hey papieren binnen. Osso heu wietplantage heu
Heey was gezellig vannacht snel weer doen xoxoxquote:
Heey, zeker weten. Je bent altijd welkom xoxoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heey was gezellig vannacht snel weer doen xoxox
28-07 housewarmingquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:24 schreef I. het volgende:
[..]
Heey, zeker weten. Je bent altijd welkom xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedereen welkom behalve blauw als ze niet blauw zijnI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Lustrum festival. Maar het valt tegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog? School is allang uit.
Ik vind het maar een eng beest om te zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:13 schreef Solotovski het volgende:
jeetje wat veel kattenrassen zeg
Rasbeschrijving Selkirk Rex
Ras afkomst: Verenigde Staten
Andere rasnamen: Rex Selkirk, Longhair, Sheepcat
nananananananananana sheepcat
Gelukkig!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:28 schreef dud0r het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)gaat-maandag-in.html
Zou tijd worden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng beest om te zien.
Valt wel mee tochquote:
retweet, ik dacht dat het al deze maand van start gingquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:28 schreef dud0r het volgende:
Zou tijd worden.
Verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
retweet, ik dacht dat het al deze maand van start ging
Komt door al dat gefilosofeer van jequote:
ha gelukkig hebben ze de smartwatch nog niet verbodenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:28 schreef dud0r het volgende:
Zou tijd worden.
Die hoef je dan ook niet vast te houdenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha gelukkig hebben ze de smartwatch nog niet verboden
nee maar het effect is in principe hetzelfde je bent afgeleid omdat je naar een schermpje zit te kijkenquote:
quote:
In dat geval zouden navigatiesystemen en dashboard-displays ook verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar het effect is in principe hetzelfde je bent afgeleid omdat je naar een schermpje zit te kijken
er zijn al infotainment systemen die je waarschuwen deze niet te lang te gebruiken tijdens het rijden enzquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:42 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
In dat geval zouden navigatiesystemen en dashboard-displays ook verboden moeten worden.
symboolpolitiekquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
Die telefoonhouders voor op je fiets gaan populair worden. Daar kan je dan gewoon mee appen want je hebt het niet in je hand.
Inderdaad. Dus gewoon goed je playlist uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er zijn al infotainment systemen die je waarschuwen deze niet te lang te gebruiken tijdens het rijden enz
maar als ik op de fiets zit en ik wil een ander nummer (muziek) opzetten dan zou ik evt al strafbaar zijn dus..
ik kan met mijn koptelefoon slechts pauzeren, volgende, vorige en harder/zachterquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus gewoon goed je playlist uitzoeken.
Of een headset hebben waarom je dingen kan regelen.
Niet je Google assistent aan kunnen zetten? Dan kan je die spraakgestuurd de opdracht geven naar een specifiek nummer of een andere playlist te gaanquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan met mijn koptelefoon slechts pauzeren, volgende, vorige en harder/zachter
ik heb siri en ja ik ga lekker tegen mijn telefoon pratenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet je Google assistent aan kunnen zetten? Dan kan je die spraakgestuurd de opdracht geven naar een specifiek nummer of een andere playlist te gaan
Ja als je dat niet wil dan moet je niet zeuren.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb siri en ja ik ga lekker tegen mijn telefoon pratendonderstraal op
wat een kutargumentquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja als je dat niet wil dan moet je niet zeuren.
Dan ga je stilstaan om een ander liedje op te zoeken. Dat mag wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een kutargument
ga me sowieso afvragen hoe de flikkers in blauw dit gaan handhaven
geef ze mijn id gewoon niet als ze niks van me weten kunnen ze me ook niet bekeurenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga je stilstaan om een ander liedje op te zoeken. Dat mag wel.
Als je dat niet wil moet je straks niet zeuren als je 95¤ aan je broek hebt hangen
Wat doe je raarquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een kutargument
ga me sowieso afvragen hoe de flikkers in blauw dit gaan handhaven
ja en roken ook. als we dan toch bezig zijn meteen schreeuwende kinderen, alcohol, hangplekken en geluidsoverlast van bouwputten verbieden jatochquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:05 schreef gianni61 het volgende:
met een koptelefoon op fietsen moet ook verboden worden
wat hebben die dingen met verkeersveiligheid te maken?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en roken ook. als we dan toch bezig zijn meteen schreeuwende kinderen, alcohol, hangplekken en geluidsoverlast van bouwputten verbieden jatoch
ik app nooit tijdens het fietsen. ik gebruik mijn telefoon hoofdzakelijk als ik een ander muziekje opzetquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je raar
Verkeersveiligheid staat voorop. Dan stap je maar even af als je een appje wil sturen
Dan stap je even af om een ander nummer op te zettenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik app nooit tijdens het fietsen. ik gebruik mijn telefoon hoofdzakelijk als ik een ander muziekje opzet
drink geen alcoholquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Als wp stomdronken de auto instapt roept ie waarschijnlijk dat ie maar een klein stukje hoeft dus maling heeft aan die achterlijke symboolpolitiek
auto start met de sleutel maatquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Als wp stomdronken de auto instapt roept ie waarschijnlijk dat ie maar een klein stukje hoeft dus maling heeft aan die achterlijke symboolpolitiek
whitepowrrrrquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Gezellig mee naar het bureauquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef ze mijn id gewoon niet als ze niks van me weten kunnen ze me ook niet bekeuren![]()
![]()
maar wat een achterlijke symboolpolitiek
Gedeeltelijk eens. Ik heb vaak m'n in ears in maar wel op zo'n volume dat ik nog dingen om me heen hoor. Maar het is altijd minder dan zonder.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:05 schreef gianni61 het volgende:
met een koptelefoon op fietsen moet ook verboden worden
dit smoesje gebruikt iedereenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig mee naar het bureau
[..]
Gedeeltelijk eens. Ik heb vaak m'n in ears in maar wel op zo'n volume dat ik nog dingen om me heen hoor. Maar het is altijd minder dan zonder.
Bijna bijna. Eerst even nog wat spul op de Isa versie kijken wat we hier niet hebben.quote:
Zin in.quote:
Daar moet ik nog aan beginnenquote:
Ik heb nog niks gemist.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna bijna. Eerst even nog wat spul op de Isa versie kijken wat we hier niet hebben.
Incredibles 2, into the spider verse, Ralph wrecks the internet. Twd had de laatste seizoenen er daar eerder op staan dan hier. En er zal vast nog meer zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:30 schreef I. het volgende:
[..]
Zin in.
[..]
Daar moet ik nog aan beginnen
[..]
Ik heb nog niks gemist.
daarom doodgaan voor je 40ste genotquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb liever nog werkende lever op mijn 40'ste
Die kun je net zo goed doneren aan een levensgenieter en dan zelf stoppen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn lever doneren zodat diegene hem kan verneukenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kun je net zo goed doneren aan een levensgenieter en dan zelf stoppen.
Rook je nog welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ooohh, ik mis niks dus.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Incredibles 2, into the spider verse, Ralph wrecks the internet. Twd had de laatste seizoenen er daar eerder op staan dan hier. En er zal vast nog meer zijn.
Beetje altruïstisch denken, de levensgenieter die wel een borreltje lust heeft hem harder nodig dan jij.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn lever doneren zodat diegene hem kan verneuken
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje altruïstisch denken, de levensgenieter die wel een borreltje lust heeft hem harder nodig dan jij.
Net into the spider verse gekeken. En die is toch wel gaaf hoor.quote:
jouw probleemquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit ziet er al uit als pure aids dus ga niet klikken
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klopt
alhoewel het niet een probleem is
Rob gas Dr opquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
René Karst vs. Altijd Larstig & Rob Gasd'rop en Poar Neem’n - Atje Voor De Sfeer (Hardstyle Remix)
paar nemen maat
quote:
Ik heb een week naar de top500 van het foute uur op Qmusic geluisterd,ik kan alles hebben nuquote:
Sure?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb een week naar de top500 van het foute uur op Qmusic geluisterd,ik kan alles hebben nu
quote:
https://youtu.be/7XzLbGssArQ[quote]quote:
Zal ik 'm terug tot leven wekken voor je?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok baas boven baas, dag erectie voor de komende zes dagen
Onbegrijpelijke Bredase kutzooi dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Nee, hier kwam iemand gisteren mee. Had zonder kunnen leven
Dit is wel echt pure baggerzooi ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke Bredase kutzooi dit.
Ik daag je uit na deze audiovisuele cholera.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal ik 'm terug tot leven wekken voor je?
CHALLENGE ACCEPTEDquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik daag je uit na deze audiovisuele cholera.
Dus een nummer waar ik mega geil van word dus?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Start maar eens met het aller- allerzwoelste lustopwekkende plaatje wat je kent?
Ooit.
Dit is nog veel beter, dan kan ik het zang- en gitaartechnisch alvast instuderen voor een live performance.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dus een nummer waar ik mega geil van word dus?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog veel beter, dan kan ik het zang- en gitaartechnisch alvast instuderen voor een live performance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Oh wauwquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Chris Isaak is wel erg geschikt om elkaar met de tanden uit te kleden voor urenlange verliefde seks ja, en daarna nog een keer hard en dan een kwartiertje luisteren naar elkaars ademhaling en daarna nog een keer keihard met de kont omhoog en hoofd in kussen en daarna nog een keer en na het in slaap vallen toch een half oogje open doen en merken dat er nog een keer in zit
Lekker voor zondagochtend tussen de croissantkruimels jaquote:
Zo dan, dat is echt lekker mee schreeuwen jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker erotisch meeschreeuwplaatje voor je.
Lekker he.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker voor zondagochtend tussen de croissantkruimels ja
Lekker is die he, je longen uit je lijf meeschreeuwen tot je je geil voelt is diequote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo dan, dat is echt lekker mee schreeuwen ja
[..]
Lekker he.
Deze is ook wel
Altijd genotquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker is die he, je longen uit je lijf meeschreeuwen tot je je geil voelt is die
Even luisteren
Kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, hier kwam iemand gisteren mee. Had zonder kunnen leven
Welke serie?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:13 schreef I. het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.Maar die serie is zo ontzettend droog.
Lekker die van jou, tekstueel snap ik hem ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo dan, dat is echt lekker mee schreeuwen ja
[..]
Lekker he.
Deze is ook wel
Dat nummerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker die van jou, tekstueel snap ik hem ook![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat nummer
Depeche Mode sowieso
Nou, nog ééntje dan
Deze doet me denken aan zachte kusjes op mijn kin, een likje en een kreun in en aan mijn oorlelletje en een hand onder mijn shirt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat nummer
Depeche Mode sowieso
Nou, nog ééntje dan
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan zachte kusjes op mijn kin, een likje en een kreun in en aan mijn oorlelletje en een hand onder mijn shirt.
Dit is echt zo'n nummer waarbij je samen op de bank ligt, elkaar door de haren streelt, vasthoudt, knuffelt en gewoon liefde voelt.quote:
Wilde dame dus.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Een ex, prachtige meid, verdorven maar ze had wel wat als ze een gekke bui had, lag ik eindelijk saai plat op de bank saai een saaie film te saaien wilde ze deze wel eens keihard (sorry Brabo) opzetten en ondertussen wat kleren uitrekken![]()
Lekker nummer welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Een ex, prachtige meid, verdorven maar ze had wel wat als ze een gekke bui had, lag ik eindelijk saai plat op de bank saai een saaie film te saaien wilde ze deze wel eens keihard (sorry Brabo) opzetten en ondertussen wat kleren uitrekken![]()
Oooooh wow wtf mooi, ik ben daar wel van ookquote:
Ben heel erg van die muziek uit die periode. Brenda Lee ook, prachtig. En als eeuwige single ken ik dit mooie nummer zekerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh wow wtf mooi, ik ben daar wel van ook![]()
Ken je deze als al wat langer vrijgezel zijnde?
Hahaha ik mag hem nu al.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker nummer wel
Jammer van haar verdorvenheid.
Mijn ex had dat met dit nummer
Nounou zeg, niets is voor eeuwig, ooit loop je tegen je zielsverwant aan waarbij je jezelf kunt zijn, kunt lachen en huilen en waarbij je ook nog de hele dag door en constant de neiging hebt om al wiebelend je riem los te maken en je broek en je slipje omlaag te trekken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben heel erg van die muziek uit die periode. Brenda Lee ook, prachtig. En als eeuwige single ken ik dit mooie nummer zeker
Jezus vent.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nounou zeg, niets is voor eeuwig, ooit loop je tegen je zielsverwant aan waarbij je jezelf kunt zijn, kunt lachen en huilen en waarbij je ook nog de hele dag door en constant de neiging hebt om al wiebelend je riem los te maken en je broek en je slipje omlaag te trekken.
Scheelt dat ik geen riemen draagquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Nounou zeg, niets is voor eeuwig, ooit loop je tegen je zielsverwant aan waarbij je jezelf kunt zijn, kunt lachen en huilen en waarbij je ook nog de hele dag door en constant de neiging hebt om al wiebelend je riem los te maken en je broek en je slipje omlaag te trekken.
Donder opquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat, I, ook al mag je me niet kan je me toch wel netjes antwoord geven?
Wat kan jij dingen heerlijk verwoordenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik doorgaans ook met exen anders keek ik nu wel omlaag naar een volle mond ook
Ja, welkom!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik hier goed? Dit is toch de Uitstraling probeert in Kopjechino haar broekje te kruipen-slowchat?
Volgens mij klikt het nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik hier goed? Dit is toch de Uitstraling probeert in Kopjechino haar broekje te kruipen-slowchat?
Ja, sorry, flauwquote:
Nee, maar volgens mij heb jij het al bij half fok geprobeerd, dus ooit komt het goedquote:
Fijn wel om te horen, kan wel genieten van andermans geluk, ook al ligt het in het verleden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat kan jij dingen heerlijk verwoorden
Maar ach, ik heb maar 1 ex. Wel gelijk de jackpot mee gewonnen. Fijn figuur was dat, mooie tijden
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe is het hier dan?quote:
Dit was sarcasmequote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Fijn wel om te horen, kan wel genieten van andermans geluk, ook al ligt het in het verleden.
Wilde al zeggen, VONKEN ALLES!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Is doorzichtig flauw grapje, bedoel het juist andersom
Op persoonlijk vlak; ben naast mijn koorts nu ook verkoudenquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Ok, dan maak ik je wel gelukkig, ben ik goed in
Oei dat is minder. Ik vooral hooikoorts genot met dit weerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, VONKEN ALLES!
[..]
Op persoonlijk vlak; ben naast mijn koorts nu ook verkouden
Maar even nachtje goed slapen, dan ben ik er zo vanaf
Met jou?
Heb je niet heul veul processierupsen rond je huis?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, VONKEN ALLES!
[..]
Op persoonlijk vlak; ben naast mijn koorts nu ook verkouden
Maar even nachtje goed slapen, dan ben ik er zo vanaf
Met jou?
Levrozetrizine, vraag het aan je huisarts en je hebt geen last meer van hooikoortsquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei dat is minder. Ik vooral hooikoorts genot met dit weer
Verder wel goed, eindelijk eens een zaterdagje vrij, en morgen lekker weer en bbqen dus
Hooikoorts is kut ja. Je slikt toch wel pilletjes of iets dergelijks daarvoor?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
Oei dat is minder. Ik vooral hooikoorts genot met dit weer
Verder wel goed, eindelijk eens een zaterdagje vrij, en morgen lekker weer en bbqen dus
Ik ookquote:
Lekkah lekkah. Weet je al waar je uit eten gaat?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hooikoorts is kut ja. Je slikt toch wel pilletjes of iets dergelijks daarvoor?
Goed weer voor barbecue! Geniet ervan
Ik ga morgen uit eten voor de verjaardag van mijn broer, gaan we ook lekker buiten zitten
Nee, op het werk bij de reguliere ingang wel. Maar die vermijden we door via de achteringang in en uit te lopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet heul veul processierupsen rond je huis?
Ook niet heel verstandig hè.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkah lekkah. Weet je al waar je uit eten gaat?
Nee, ahd wel pilletjes ervoor, moet ze maar weer eens halen inderdaad
Nooit geclaimd dat ik verstandig benquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik ook![]()
Sommige klikken moet je niet negeren anders zitten jij en ik over 60 jaar met een droog kruis vogeltjes te voeren, ik met een kopje Chino in mijn handen en jij denkt wat hebben die eenden toch een rare Uitstraling.
Ja wel doen, anders voel je je alleen maar ellendigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkah lekkah. Weet je al waar je uit eten gaat?
Nee, ahd wel pilletjes ervoor, moet ze maar weer eens halen inderdaad
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik was twee maanden geleden in een hotel in Chicago met bedwantsen, als ik hier de deur uitloop zie ik witte vlekken op de eikenstammen en ik had een tijdje geleden champignonsoep op met Shiitake en daar ben ik "allergisch" voor![]()
Ik ben wel uitgekrabd voor 2019
Geen Uso hoop ik?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mooie toekomst wel. Kunnen we dat beter samen doen, niet?
[..]
Ja wel doen, anders voel je je alleen maar ellendig
We gaan altijd naar de Griek. Lekker stinken en Griekse wijn drinken
NEEEE.quote:
Geen Ouzo lustenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Bij de Griek raak ik altijd kutjezat, eerst die Ouzo die niemand lust behalve ik dus tja en dan bergen zout vlees waardoor ik bier blijf bestellen
Samosquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
NEEEE.
Samos
Mavrodaphne
[..]
Geen Ouzo lusten
Geen idee, nog nooit geweest. Weet wel dat de wijn lekker isquote:
Samen zat worden en op een gele fiets naar huis gaan in plaats van de rooie waar we mee gekomen warenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
NEEEE.
Samos
Mavrodaphne
[..]
Geen Ouzo lusten
Wel ander Grieks eiland weleens? Moet je als liefhebber wel keer doen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest. Weet wel dat de wijn lekker is
Gewoon een tandem jatten tochquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen zat worden en op een gele fiets naar huis gaan in plaats van de rooie waar we mee gekomen waren
Nog nooit in Griekenland geweest. Heb wel twee honden uit Griekenland haha.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel ander Grieks eiland weleens? Moet je als liefhebber wel keer doen natuurlijk
Nu hoop ik serieus dat je honden Ouzo en Sirtaki heten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog nooit in Griekenland geweest. Heb wel twee honden uit Griekenland haha.
Denk niet dat Griekenland een land voor mij is om op vakantie te gaan
Te warm of?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel aan zitten denken, maar het werden andere namenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Nu hoop ik serieus dat je honden Ouzo en Sirtaki heten.
Rtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Zin om in de Star Wars Hyperspace Mountain te gaan met I.
Bijna, bijna. Nog even geduld.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Zin om in de Star Wars Hyperspace Mountain te gaan met I.
prima vakantie toch, lekker gouden dagenraad-leden in elkaar stompenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog nooit in Griekenland geweest. Heb wel twee honden uit Griekenland haha.
Nee, te veel straathonden. Zou de hele vakantie bezig zijn met dieren reddenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, te veel straathonden. Zou de hele vakantie bezig zijn met dieren redden
quote:
Dat is wel genot jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
prima vakantie toch, lekker gouden dagenraad-leden in elkaar stompen
Serieus?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel een ideale job voor mij ook zijn
Of in Lesbos je opblaaskrokodil delen met een paar vluchtelingenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
prima vakantie toch, lekker gouden dagenraad-leden in elkaar stompen
Oude stadsbus kopen en in Athene honden vangen om mee terug te nemen lijkt me wel de ideale vakantie.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, te veel straathonden. Zou de hele vakantie bezig zijn met dieren redden
Ja, ik zou zoiets echt tof vinden, of ergens een project op te zetten voor dieren ofzo, maar 99.9 procent is allemaal vrijwillig dus dat is niet echt veel toekomstperspectiefquote:
quote:
Ik leen m'n opblaaskrokodil graag uit aan een paar lekkere lesbo's.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of in Lesbos je opblaaskrokodil delen met een paar vluchtelingen
zekerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of in Lesbos je opblaaskrokodil delen met een paar vluchtelingen
er is geen betere manier om dat te bewerkstelligenquote:
Jammer dat je daar dan niks voor terug krijgtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:11 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ik leen m'n opblaaskrokodil graag uit aan een paar lekkere lesbo's.
Veel centjes verdienen met een saaie kutbaan en per jaar twee maanden lang je hart volgen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zou zoiets echt tof vinden, of ergens een project op te zetten voor dieren ofzo, maar 99.9 procent is allemaal vrijwillig dus dat is niet echt veel toekomstperspectief
Tuurlijk wel, die gaan echt niet alleen maar op dat krokodilletje liggen zonnen met z'n tweeën.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je daar dan niks voor terug krijgt
Hou je inquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die gaan echt niet alleen maar op dat krokodilletje liggen zonnen met z'n tweeën.
wil je eens met mij op een opblaaskrokodil :$quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die gaan echt niet alleen maar op dat krokodilletje liggen zonnen met z'n tweeën.
Weet niet of ik dat dan kan.quote:
maybe :$quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wil je eens met mij op een opblaaskrokodil :$
Wel genoeg voldoening halen uit je vakantie dan sowiesoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Oude stadsbus kopen en in Athene honden vangen om mee terug te nemen lijkt me wel de ideale vakantie.
Heb daar al zo vaak aan zitten denken he. Als ik het geld had..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Ja, ik zou zoiets echt tof vinden, of ergens een project op te zetten voor dieren ofzo, maar 99.9 procent is allemaal vrijwillig dus dat is niet echt veel toekomstperspectief
Dat vind ik nou ook. Alle opgekropte woede en frustratie botvieren op een anderquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
er is geen betere manier om dat te bewerkstelligen
Helaas zal je die daar niet zo snel zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Wel raar om met een paarse opblaaskrokodil tussen de lesbische vluchtelingen te dobberen.
Die kotst ze straks op je kussen weer levend uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Katten.Ik zag een vrij grote spin in de keuken lopen.. Ik pak de kat op.. Zet haar ervoor en nu is de spin weg/dood hehe.
Prijsje winnen, dan kan je dat doenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel genoeg voldoening halen uit je vakantie dan sowieso
[..]
Heb daar al zo vaak aan zitten denken he. Als ik het geld had..
Jammer inderdaad dat er niet echt toekomstperspectief in zit, anders zou ik direct van baan wisselen
[..]
Dat vind ik nou ook. Alle opgekropte woede en frustratie botvieren op een ander
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Katten.Ik zag een vrij grote spin in de keuken lopen.. Ik pak de kat op.. Zet haar ervoor en nu is de spin weg/dood hehe.
Ik denk dat die aardig dood is en dit soort dingen kotst ze niet uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kotst ze straks op je kussen weer levend uit.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stom dat FOK! geen knuffel smiley heeft.
tangaquote:
pics bro? nohomoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
Stringetje, zwarte kousen en jarretels, en een heel spannend topje.
Dat zou wel feest zijn jaquote:
Een broek en bandshirtquote:
Je wordt geprikt door muggen?quote:
welke bandquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zou wel feest zijn ja
[..]
Een broek en bandshirt
[..]
Je wordt geprikt door muggen?
Geilquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
Stringetje, zwarte kousen en jarretels, en een heel spannend topje.
Maandag. 30 jaar lang elke maand 10k. Prima danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zou wel feest zijn ja
[..]
Een broek en bandshirt
[..]
Je wordt geprikt door muggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |