Lekker hèquote:
quote:
Hey chick, voel je je al weet wat beter?quote:
Heyquote:
En het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Nee dat niet, vanochtend nog boven de 38. Maar, met wat ibuprofen kom ik de dag wel redelijk door
Beterschapquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Nee dat niet, vanochtend nog boven de 38. Maar, met wat ibuprofen kom ik de dag wel redelijk door
Ik voel me topquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Hey chick, voel je je al weet wat beter?
Niemand vroeg jou wat dikkequote:
Je bent zelfquote:
Ik quote je hee naatje om naatje gedag te zeggenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WAAROM QUOTE JE MIJ DAN?????
Okok sorryquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik quote je hee naatje om naatje gedag te zeggen
Dat was mij ook totaal niet duidelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik quote je hee naatje om naatje gedag te zeggen
Nice.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerste testuitzending op campusradio
Nice.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liters koffie en de zoete belofte van het nakende weekend.
Werk, training, lepeltje lepeltje, Magic winkel, lustrum festival op schoolquote:
Lekker druk man.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werk, training, lepeltje lepeltje, Magic winkel, lustrum festival op school
Beter dan niks doenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:19 schreef dud0r het volgende:
Neuh dan zou je ook daadwerkelijk moeten werken.
Sow aardig dagjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werk, training, lepeltje lepeltje, Magic winkel, lustrum festival op school
Ohquote:
Gelukkig, wel. Zaterdag lekker uit eten en rest van het weekend heeeelemaal niets doenquote:
School project maar mijn projectgenoot is hersendoodquote:
Dan heb je al je werk voor niets gedaan. Beetje zonde.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
School project maar mijn projectgenoot is hersendood
Heb nu 100% van de code gemaakt ga hem zo uit het raam flikkeren
Krijg echt wel uitstel als mijn project genoot uit het raam "valt" hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je al je werk voor niets gedaan. Beetje zonde.
Lekker! Uit eten als in een date?Zquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig, wel. Zaterdag lekker uit eten en rest van het weekend heeeelemaal niets doen
Zou tijd wordenquote:
Moet ik eigenlijk ook, al twee weken last van mijn onderrug en gaat niet vanzelf over.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook....op naar laatste keer fysiotherapie
Wat had je voor blessure?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier weer keihard getraind in de gymzaal.....ff bijkomen nu
Dat klinkt echt afgrijselijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
5 maanden geleden geopereerd aan een gebroken heup door een valpartij met de fiets met ijzel
Dacht dat alleen bejaarden dit overkwam.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
5 maanden geleden geopereerd aan een gebroken heup door een valpartij met de fiets met ijzel
Dat dacht ik van die smetliezen waar jij gisteren over begon.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat alleen bejaarden dit overkwam.
het is vrijdag, vandaag worden broodjes besteldquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gadverdamme, ik heb vanmorgen vroeg ham ipv kipfilet op mijn boterhammen gedaan
Lekker man, wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is vrijdag, vandaag worden broodjes besteld
rosbiefquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, wat gaat het worden?
Dikke prima ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een weertje jongens. Lekker temperatuurtje ook.
Kan iets beter maar komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:58 schreef I. het volgende:
[..]
Goed, goed. Kleiin beetje gaar.
En met jou?
Meh, klinkt niet fijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan iets beter maar komt wel weer goed.
Ik ben ook heel bejaard....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat alleen bejaarden dit overkwam.
Wel een logische reden om van het zadel af te glijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dacht ik van die smetliezen waar jij gisteren over begon.
Vind het allebei niets, sma-ke-loos, volgens mij komen beide broodbelegsoorten van hetzelfde nietszeggende oersaaie muisgrijze dier af of zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gisteren broodbeleg gekocht in Duitsland.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het allebei niets, sma-ke-loos, volgens mij komen beide broodbelegsoorten van hetzelfde nietszeggende oersaaie muisgrijze dier af of zo.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gisteren broodbeleg gekocht in Duitsland.![]()
Heyquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Zin om liefdevol te vrijen, licht aangeschoten met vlinders in de buik.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Zin om liefdevol te vrijen, licht aangeschoten met vlinders in de buik.
Waar Duitsland al niet goed voor isquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gisteren broodbeleg gekocht in Duitsland.![]()
Ben er twee keer geweest. Jaren terug maar was erg leuk.quote:
Dan ga je.quote:
Ik ookquote:
GA EENS WERKEN!!quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:04 schreef dud0r het volgende:
Ben er twee keer geweest. Jaren terug maar was erg leuk.
Zou er nog wel een keer heen willen maar het is zo godsgruwelijk duur.
Daarvoor kan je het vliegtuig pakken en een week all in ergens gaan zitten voor drie dagen daar.quote:
Je hoeft sowieso niet in het park te verblijven he, je kan ook ergens anders in de buurt een hotel of hostel boeken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarvoor kan je het vliegtuig pakken en een week all in ergens gaan zitten voor drie dagen daar.
Ja dat is waar maar als ik daar dan heen ga nog een keer wil ik ook dat meemaken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft sowieso niet in het park te verblijven he, je kan ook ergens anders in de buurt een hotel of hostel boeken.
luxe boyquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zat toen in santa fé, hotel van Disney zelf.
Zijn er 4 of 5 van toch? Hotels dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:14 schreef I. het volgende:
Ik zat destijds ook in zo'n Disney hotel ja. Euh, zo'n soort kasteel
Klopt ja, liggen allemaal aan die ronde weg om Disneyland heen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn er 4 of 5 van toch? Hotels dan.
volgens mij is santa fe het goedkoopste hotel. Maar alsnog. Luxe boy.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet of dat luxe is, maar chill was het wel ja.
Yes ja. Met pendelbusje naar het park of lopend. Best relaxed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:16 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt ja, liggen allemaal aan die ronde weg om Disneyland heen.
Ik heb werkelijk geen idee man. Het was in 1999.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mij is santa fe het goedkoopste hotel. Maar alsnog. Luxe boy.
Ideaal idd. Wij zijn toen ook met de bus bij andere hotels langs geweest om daar te eten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yes ja. Met pendelbusje naar het park of lopend. Best relaxed.
STOERquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zat toen in santa fé, hotel van Disney zelf.
jezus, dan toen was je nog jongquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee man. Het was in 1999.
Idem.quote:
zieke berekening op los gelaten zeker hatseeeeequote:
Haags was echt 13 toen ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zieke berekening op los gelaten zeker hatseeeee
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:19 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal idd. Wij zijn toen ook met de bus bij andere hotels langs geweest om daar te eten.Sommige hotels hadden echt een goed buffet.
Je moest toch ergens op bezuinigen.
@dud0rquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat er ooit een vent is die met mij naar Disneyland wil gaan.
Hmm, klinkt alsof de bijbehorende poorten niet openstonden naar buiten toe. Zou je even moeten checken. https://portforward.com kan daar wel bij helpen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
@:I. voor campusradio hebben we een icecast dingetje opgezet, de stream was te beluisteren via andere apparaten dan het apparaat waar de stream vandaan kwam, maar als je niet op de campus internet zat werkte het niet. Heb jij een idee hoe dit is op te lossen? Ik heb wel gewoon localhost veranderd in IP adres...
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat er ooit een vent is die met mij naar Disneyland wil gaan.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:43 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, klinkt alsof de bijbehorende poorten niet openstonden naar buiten toe. Zou je even moeten checken. https://portforward.com kan daar wel bij helpen.
Toch bijna allemaal junkfoodquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:43 schreef I. het volgende:
[..]
Je at daar niet gratis hoor.Maar gewoon voordelig dus.
Ipv naar een restaurant te gaan.
Als ze zelf betaalt. Net toevallig even gekeken wat het kost om drie dagen in de herfstvakantie te gaan. ¤1000 ongeveer. Voor twee volwassenen en een kind. Niet normaal tochquote:
Ach, eenmalig ..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze zelf betaalt. Net toevallig even gekeken wat het kost om drie dagen in de herfstvakantie te gaan. ¤1000 ongeveer. Voor twee volwassenen en een kind. Niet normaal toch
Ben toen met de auto gegaan, wel even een flinke rit, maar worth it.quote:
Ligt er aan wat je kiest. Maar er zit veel ongezonde meuk tussen ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch bijna allemaal junkfood
niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze zelf betaalt. Net toevallig even gekeken wat het kost om drie dagen in de herfstvakantie te gaan. ¤1000 ongeveer. Voor twee volwassenen en een kind. Niet normaal toch
Ja dat is het altijd als je geld uitgeeftquote:
Zeur dan niet zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is het altijd als je geld uitgeeft
Laat mij lekker zeurenquote:
Oh dat is wel veel geld.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee man. Vorige keer was ik er ook drie dagen, was helemaal gesloopt.quote:
Ja, of in ieder geval een aangesloten hotel. Ligt ook aan die ronde weg om Disneyland heen, binnen 8 minuten met de pendelbus ben je bij Disneyland.quote:
Wel lief dat je ama meeneemtquote:
Gewoon ergens in Parijs hotel boeken tochquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:13 schreef I. het volgende:
Ja, of in ieder geval een aangesloten hotel. Ligt ook aan die ronde weg om Disneyland heen, binnen 8 minuten met de pendelbus ben je bij Disneyland.
https://www.campanile.com/nl/hotels/campanile-val-de-france
Da's ook een idee ja. Ben ook nooit in Parijs zelf geweest.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon ergens in Parijs hotel boeken tochEn dan nog 1 of 2 dagen Parijs eraan plakken.
True truequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:18 schreef I. het volgende:
Hoor er alleen nooit echt positieve verhalen over
Vond het echt een mooie stad toen ik er was, vooral de wijk Montmartre was wel leuk kan ik me herinneren.quote:
Je m'appelle frikandelle, et tu paraplu.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Alleen beetje matig dat ik echt geen Frans kan. En dat Fransen echt geen Engels willen/kunnen spreken.
Ik lees iets met frikandel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:21 schreef I. het volgende:
[..]
Je m'appelle frikandelle, et tu paraplu.
Oui oui la vache qui rit
Ik wil graag nog een keertje voor kerst ofzo naar London.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:22 schreef Kopjechino het volgende:
Heb persoonlijk niet zo veel met Frankrijk en Parijs. Londen vond ik vele malen leuker.
Daar zou ik dit jaar ook nog heen gaan, maar het is Noorwegen geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:22 schreef Kopjechino het volgende:
Heb persoonlijk niet zo veel met Frankrijk en Parijs. Londen vond ik vele malen leuker.
Mijn naam is frikandel.quote:
Londen tijdens de kerst is echtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil graag nog een keertje voor kerst ofzo naar London.
Als mijn chick vrij kan regelen zit ik met de kerst weer op een Canarisch eiland.quote:
ik ben nog nooit in london geweestquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:22 schreef Kopjechino het volgende:
als we niet allemaal tegelijk gaan is het geen meet he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we niet allemaal tegelijk gaan is het geen meet he..
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:28 schreef skysherrif het volgende:
Ja lijkt me heel leuk om met jullie kerst te vierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja lijkt me heel leuk om met jullie kerst te vierenNee niet met kerst, voor kerst ergens. JongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja lijkt me heel leuk om met jullie kerst te vierenin ieder geval leuker dan met mijn familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben voor
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mijn chick vrij kan regelen zit ik met de kerst weer op fok.
ik durf niet alleenquote:
Zou zelf ook nooit alleen op vakantie gaan hoor, niks voor mij.quote:
oh jawel, daar heb ik geen moeite mee.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou zelf ook nooit alleen op vakantie gaan hoor, niks voor mij.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet met kerst, voor kerst ergens. Jonge
Dan kunnen we wel gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in ieder geval leuker dan met mijn familie.
ik ben voor
Tegen Londen zeg ik nooit neequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:31 schreef gianni61 het volgende:
oh jawel, daar heb ik geen moeite mee.
ik wil gewoon dat je mee gaat
boek maar iets, ik hoor wel wat ik moet betalenquote:
Tegen jou ook niet natuurlijk, maar dat wist je zelf ook al wel tochquote:
Smoothquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boek maar iets, ik hoor wel wat ik moet betalen
Wilde graag bevestigingquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tegen jou ook niet natuurlijk, maar dat wist je zelf ook al wel toch
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit hoort de man te doen hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:33 schreef gianni61 het volgende:
In dat geval, heb je nu je bevestigingquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook. Sinds ik zie dat m'n Sim er eentje heeft wil ik er nog liever eentje.
Kijk, zo hoor het. Beter nog als je zegt dat jij wil betalen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:34 schreef I. het volgende:
Ik boek wel iets, laat je wel weten wat je moet betalen.
wat een ouderwets wereldbeeld. hier kan ik niks meequote:
Voor ons allemaal?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk, zo hoor het. Beter nog als je zegt dat jij wil betalen.
Met alle liefde, maar anders klopte het niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk, zo hoor het. Beter nog als je zegt dat jij wil betalen.
dus jij betaalt liever dan dat jij iets uitzoekt wat jij leuk vindt? apart..quote:
Wat een beta ben je ook hequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vrouwen laten zich graag verrassen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus jij betaalt liever dan dat jij iets uitzoekt wat jij leuk vindt? apart..
Nee, dat niet. Gewoon niet betalen voor iets wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:36 schreef gianni61 het volgende:
dus jij betaalt liever dan dat jij iets uitzoekt wat jij leuk vindt? apart..
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Ama van de luxe drugs is?
YaaYquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In dat geval, heb je nu je bevestiging
nee, gewoon luiquote:
Je hebt een vleeslul van 33 centimeter?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, iets anders. Maar dat laat ik je later wel even weten. Is nog een verrassing.
Ik haat jequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:41 schreef I. het volgende:
Nee, iets anders. Maar dat laat ik je later wel even weten. Is nog een verrassing.
Dat ga ik morgen doen. Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks nog even uiteten. Lekker man.
Nee, heb wel echt een bloedlul. 33 centimeter komt wel in de buurt ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt een vleeslul van 33 centimeter?
Waar ga je heenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks nog even uiteten. Lekker man.
Lol wat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat jij van zo'n komaf bent dat jij alleen in de duurdere tentjes wil eten.
Dat is wat minderquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:39 schreef I. het volgende:
[..]
Surprise, we overnachten in een hostel met 8 dronken Polen.
Jaja grapje.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Grapje toch @:scrupuleus? Want je maakt mij net zo blij als we wat eten bij de IKEA ofzo. Boeit mij het waar het is, gaat om het idee en de gezelligheid.
Dank. Jij ook voor morgen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen. Eet smakelijk alvast
Spannend zegquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik word over een uur opgehaald.
helemaal niet eigenlijk.quote:
Daar hoeft niks mis mee te zijnquote:
Ben echt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:47 schreef gianni61 het volgende:
helemaal niet eigenlijk.
als ik op vakantie ga bereid ik alles voor als een rasechte autist.
het liefst loop ik eerst al even een rondje door de buurt op google streetview
ik vergeet gewoon de helftquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben echt precies hetzelfde
Maak lijstjes alles
Ik vond eerst ook niet erg maar inmiddels begin ik het wel weer stom te vinden.quote:
en alles 4x checken voordat ik de deur gaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben echt precies hetzelfde
Maak lijstjes alles
Zou daar echt niet tegenkunnen. Vandaar de lijstjesquote:
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en alles 4x checken voordat ik de deur ga
Zelfs met lijstjes vergeet ik dingen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou daar echt niet tegenkunnen. Vandaar de lijstjes
Dan wordt het tijd er iets aan te gaan doenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond eerst ook niet erg maar inmiddels begin ik het wel weer stom te vinden.
Maar.. hoe dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs met lijstjes vergeet ik dingen.
Ga ik boodschappen doen met een lijstje kom ik met dingen terug die er niet op staan en geheid dat ik het belangrijkste vergeten ben.
[..]
Dan wordt het tijd er iets aan te gaan doen
Dit deuntje blijft de hele dag in je kop hangenquote:
Over dingen heen lezen.quote:
Mijn lijfliedquote:
Anders was het ook niet noodzakelijk idd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik neem altijd het hoogstnoodzakelijke mee, meer heb ik meestal ook niet nodig.
Dit heb ik vroeger te vaak gehoord met uitgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |