SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Leuke gesprekken ook. In de Slow Chatquote:
Zozo jij durftquote:Op maandag 16 september 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Leuke gesprekken ook. In de Slow Chat![]()
![]()
Na al die ellende van de afgelopen twee dagen is het ook wel even lekker om tot zinnen te komen. Muziek is helendquote:Op maandag 16 september 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Leuke gesprekken ook. In de Slow Chat![]()
![]()
Met angst en beven hoorquote:
Daar heb ik geen Fok voor nodig om lekkere muziek te luisterenquote:Op maandag 16 september 2019 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Na al die ellende van de afgelopen twee dagen is het ook wel even lekker om tot zinnen te komen. Muziek is helend
quote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar heb ik geen Fok voor nodig om lekkere muziek te luisteren
quote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Verrék nou je het zeg.. het nut van Fok ter discussie stellen is een teer punt inmiddelsquote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
bier en gezelschap is genoegquote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
dat eerste schilderij heb ik boven mijn bed hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig.......
voor de rest ging ik hier een kijken waar jullie het er allemaal over hebben...
maar dit is meer een muziektopic begrijp ik.....
quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
dat eerste schilderij heb ik boven mijn bed hangen![]()
[ afbeelding ]
de meeste heb ik wel trouwens.. niet allemaal boven mijn bed natuurlijk.....
overal eigenlijk.....Oh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig.......
voor de rest ging ik hier een kijken waar jullie het er allemaal over hebben...
maar dit is meer een muziektopic begrijp ik.....![]()
Geen idee wat ik erover kan zeggen lol.
De laatste tijd wel ja
SOONY
nog eentje dan , hij heeft nog een nummer Soulbitch, maa r die vond ik ff te tricky nu (dit is echt een grapje, moet kunnen)quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zo, die is mooi! Kende hem niet.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nog eentje dan, hij heeft nog een nummer Soulbitch, maar die vond ik ff te tricky nu (dit is echt een grapje, moet kunnen)
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gelukkig er is ook nog humor
Ik hou wel van de herfst Bloesbloes, haske enig, zo even kletsen, vind je niet ?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:50 schreef BloesBloes het volgende:
Het was vandaag wat donker weer, je kan merken dat het herfst is.... bah, geef mij maar de zon, hallekidee!
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, je bent er weer, gezelliii
Koekje erbij? ik heb van die heerlijke biscuitjes, mmmmmmquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik hou wel van de herfst Bloesbloes, haske enig, zo even kletsen, vind je niet ?
Goed, goed z'n gangetje en met jullie?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe is't met de koetjes en de kalfjes?
Hmja, zozo, ik heb wat last van retroapathie , zit in de familiequote:Op dinsdag 17 september 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goed, goed z'n gangetje en met jullie?
van wattes?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmja, zozo, ik heb wat last van retroapathie , zit in de familie
Oh wat erg, een oudoom van mij had dat ook en ..... nou ja, laat maarquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmja, zozo, ik heb wat last van retroapathie , zit in de familie
Erg vervelend, er is ook onderzoek of het leeftijdgebonden is of dat het ook bij verse mensen voorkomtquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh wat erg, een oudoom van mij had dat ook en ..... nou ja, laat maar
Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude saterquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erg vervelend, er is ook onderzoek of het leeftijdgebonden is of dat het ook bij verse mensen voorkomt
Wat een mazzelpikkie danquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude sater
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Om 8uur is er weer tekenen bij Tonja, erg gezellig
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoietsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Zozo, en zoveel mensen nog, erg polulair inderdaad, nou veel plezier bij dat spelletjequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaatquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.
Oh, mijn excuses. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Vanaf nu zal ik mijn stem wat temperen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaat
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?
Ze strijden? het is toch niet iets gevaarlijks hoop ik? ik zal de gegevens van dat fenomeen eens opzoeken in de bibliotheekquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?
overherequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:17 schreef BloesBloes het volgende:
Nou de biscuitjes zijn op en Sjampie is hem ook al gesmeerd tijd voor een stemmig afsluitertje. Is vast wel goed als we hem niet te hard zetten
die hebben 3 kidsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te hard stampen hé? anders worden de buren boos
Rebelle, da's geen rebellequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
dacht ff dat het paul rosenmoller was die meezongquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
Dááág gezelligertquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:42 schreef BloesBloes het volgende:
God, god, partyanimals dat jullie zijn. Jullie hebben me weer een wilde avond bezorgd zeg, ik neem een afzakkertje, kijk nog even rond in de kijkie/kijkie-niet postie topics en dan naar de voetbal
Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daag zuipschuit van me, maak je een mooie tekening voor me?
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graagquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..
Sorry, lijkt het een beetje?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graag
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry, lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schatquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schat
Heel fijn, Tonja heeft haar allerbest er op gedaan toen ze wist dat het voor jou was...quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangen
ik lees net dat hij wel werd bedreigd, maar niet beveiligd.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Vreselijk nieuws inderdaad 😡quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ squote:
Ik weet niet of alle Ytubes legaal zijn hoor, dus wees een beetje voorzichtig ....quote:Op woensdag 18 september 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ s
quote:
Uiteraard is het om aandacht te doen en logisch dat dit besproken wordt.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:22 schreef JijWel het volgende:
Dus....
Wyatt plaatst een foto net alsof ie uto in gaat.
Hier besteden we dan uiteraard weer aandacht aan en dat is ook wat Wyatt wil.
Alleen mogen we niets verkeerds zeggen over Wyatt.
Oh en wat verkeerd is weten we niet eens want schijnbaar is de waarheid benoemen al verkeerd.
Dikke
Zeker weten. Zolang mensen het een beetje normaal houden is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uiteraard is het om aandacht te doen en logisch dat dit besproken wordt.
Je hebt het snel door jochie/meiske, pas maar op voor dat je het weet is niks meer "normaal" wat je zegt.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:25 schreef JijWel het volgende:
Wat voor de 1 normaal is is voor een ander misschien niet normaal.
Klopt helemaal wat je zegt en zo zou het moeten zijn, maar dat is niet wat hier gebeurt. Hier is sprake van rücksichlosse censuur met als belangrijkste argumenten; wie zegt 't en is het in lijn met mijn mening, zo niet weg ermee.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Het is voor de moderatie ook moeilijk om hier een weg in te vinden.
Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.
Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.
We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie.
quote:Op donderdag 19 september 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.
Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.
We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie.
Dat is sowieso niet de bedoeling en ook nooit geweest.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt en zo zou het moeten zijn, maar dat is niet wat hier gebeurt. Hier is sprake van rücksichlosse censuur met als belangrijkste argumenten; wie zegt 't en is het in lijn met mijn mening, zo niet weg ermee.
Niks mis met mods over het algemeen, hartstikke belangrijk en ik denk dat de meeste users hier daar wel zo over denken ondanks hetgeen men ze probeert aan te praten...quote:Op donderdag 19 september 2019 17:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Dat is sowieso niet de bedoeling en ook nooit geweest.
Het is echt even puzzelen en dan kan het gebeuren dat we wat te vroeg zijn, met deze 2 kanten vind ik het zelf ook best moeilijk om daar een evenwicht in te vinden.
Als je je er heel beledigd door voelt dan excuses daarvoor, dat is sowieso van niemand van de mods de bedoeling.
quote:Op donderdag 19 september 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niks mis met mods over het algemeen, hartstikke belangrijk en ik denk dat de meeste users hier daar wel zo over denken ondanks hetgeen men ze probeert aan te praten...
Als ik één politieagent beschuldig van corruptie en heel fout handelen dan zeg ik niet dat de politiemacht niet deugt want die verdienen over het algemeen gewoon respect.
Mijn fout, zat te klooien met 2 verschillende posts!quote:Op donderdag 19 september 2019 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ff de quotes gefixed hoor ging niet helemaal lekker.
Ik snap dat dit onderwerp wat ingewikkeld is wat wel kan of mag. Voor iedereen dus schijnbaar, mods en users.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Ik zag het gebeuren en reageerde er toch op.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mijn fout, zat te klooien met 2 verschillende posts!
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:55 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik snap dat dit onderwerp wat ingewikkeld is wat wel kan of mag. Voor iedereen dus schijnbaar, mods en users.
Kunnen we al nomineren wie UTO verlaten moet?quote:Op donderdag 19 september 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niks mis met mods over het algemeen, hartstikke belangrijk en ik denk dat de meeste users hier daar wel zo over denken ondanks hetgeen men ze probeert aan te praten...
Als ik één politieagent beschuldig van corruptie en heel fout handelen dan zeg ik niet dat de politiemacht niet deugt want die verdienen over het algemeen gewoon respect.
Weet ik veel; Merel, Jessie, zeg het maar.. maar dat lijkt me cos-business...quote:Op donderdag 19 september 2019 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kunnen we al nomineren wie UTO verlaten moet?
U weet best wel wat ik bedoel…quote:Op donderdag 19 september 2019 19:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Weet ik veel; Merel, Jessie, zeg het maar.. maar dat lijkt me cos-business...
Prima redenquote:Op donderdag 19 september 2019 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we hebben de meeste MOD's van iedereen.. reden voor een feestje
[ afbeelding ]
Wellicht, maar dan zou u ook moeten weten dat ik me niet voor karretjes laat spannen. Ik denk dat je niet hebt gelezen wat ik hierboven heb gezegd, dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U weet best wel wat ik bedoel…
Zeer zeker, het was ook duidelijk, maar ook ik moet een kapstok hebben op iets op te hangen..quote:Op donderdag 19 september 2019 19:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan zou u ook moeten weten dat ik me niet voor karretjes laat spannen. Ik denk dat je niet hebt gelezen wat ik hierboven heb gezegd, dat kan natuurlijk.
waarom zou je nog iets willen ophangen ?quote:Op donderdag 19 september 2019 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeer zeker, het was ook duidelijk, maar ook ik moet een kapstok hebben op iets op te hangen..
Het is eigenlijk geen moeite, wel vrij zinloos zoals vele dingen, maar wie houdt de boel dan draaiend…quote:Op donderdag 19 september 2019 19:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waarom zou je nog iets willen ophangen ?
al die moeite
ach nog 15 weken . we moeten niet zeuren nu ofzoquote:Op donderdag 19 september 2019 19:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waarom zou je nog iets willen ophangen ?
al die moeite
ag soquote:Op donderdag 19 september 2019 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach nog 15 weken . we moeten niet zeuren nu ofzo
Had ik al gezegd hoe blij ik ben om jou weer te zien hier? Bij deze dan.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Prima reden
zet de deur maar open
Hoe bedoel je " we moeten niet zeuren nu ofzo,. Wat heb jij al die tijd gedaan dan vooral over de terugkeer van Struis. Stopt FOK er over 15 weken mee en ben jij de enige die dat weet soms???quote:Op donderdag 19 september 2019 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach nog 15 weken . we moeten niet zeuren nu ofzo
Nou ja is niet mijn tekst heur:quote:Op donderdag 19 september 2019 20:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je " we moeten niet zeuren nu ofzo,. Wat heb jij al die tijd gedaan dan vooral over de terugkeer van Struis. Stopt FOK er over 15 weken mee en ben jij de enige die dat weet soms???
Zo’n hekel aan om drollen door te slikken. Spoel ze maar lekker door de plee.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou ja is niet mijn tekst heur:
[ afbeelding ]
UTO / Feedback #42
aw liefquote:Op donderdag 19 september 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Had ik al gezegd hoe blij ik ben om jou weer te zien hier? Bij deze dan.
Jij gebruikt hem toch?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou ja is niet mijn tekst heur:
[ afbeelding ]
UTO / Feedback #42
Ik weet het, gewoon doorgaan. Er wordt door velen van je genoten.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw lief![]()
..waaide ff aan hier
kan soms kapot spannend zijn
Zeker weten. Struisz kan me altijd aan het lachen krijgen. Die teksten van haarquote:Op donderdag 19 september 2019 21:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet het, gewoon doorgaan. Er wordt door velen van je genoten.
Denk dat het wel 3-0 voor de Schotten wordtquote:Op donderdag 19 september 2019 21:18 schreef Verida het volgende:
Ik ga maar eens even het voetballen in Schotland bekijken
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten. Struisz kan me altijd aan het lachen krijgen. Die teksten van haar
+1quote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sowieso, ik blijf het zeggen, Struis haar manier van schrijven is af en toe net poëziequote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig.. 1 erafquote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een eraf..quote:Op donderdag 19 september 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sowieso, ik blijf het zeggen, Struis haar manier van schrijven is af en toe net poëzie
Terwijl ik helemaal niet op streams te zien ben ...quote:Op donderdag 19 september 2019 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Wetende dat er in de konkelhoek heel anders over iemand gesproken wordt.
Nee joh, daar hebben ze hun eigen roddelrubriek over users.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal niet op streams te zien ben ...![]()
![]()
Serieus? ...quote:Op donderdag 19 september 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, daar hebben ze hun eigen roddelrubriek over users.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff onder een spoiler is te![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:58 schreef JijWel het volgende:
[..]U wordt bedankt voor de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff onder een spoiler is te
Graag gedaan. Was ineens wat heftig dus dacht doe dat maar ff.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor de spoiler.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:58 schreef JijWel het volgende:
[..]Deze valt nog mee. Leuker hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff onder een spoiler is te[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik had dan liever gehad dat Jens deze had gedaan. Ik persoonlijk kan het hoofd van Adriaan niet uitstaan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze valt nog mee. Leuker hoofd.
Ach....hij is niet schadelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:05 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik had dan liever gehad dat Jens deze had gedaan. Ik persoonlijk kan het hoofd van Adriaan niet uitstaan.
Nou... voor mijn verveel gehalte wel hoor, werd altijd zo slaperig van Adriaan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach....hij is niet schadelijk.
Gelul, het koord was te zwak en twee gingen als imbecielen tekeer. Het zal niet de eerste keer zijn dat ergens zoiets gebeurt, vooral bij onvoorzichtig gebruik.Het is gemakkelijk van Jessie om een ander te belasteren. Gerrit papegaait Jessie meestal na. Zo rollen ze. vieze mannen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:05 schreef JijWel het volgende:
Hier is ook een gif van. Toen dit gebeurde moest ik wel hard lachen hoor. Gebouwd door onze kundige bouwers. Schommel schommel BAM.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het nu alleen over het aangezicht.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:08 schreef JijWel het volgende:
[..]
Nou... voor mijn verveel gehalte wel hoor, werd altijd zo slaperig van Adriaan.
Oh echt,quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelul, het koord was te zwak en twee gingen als imbecielen tekeer. Het zal niet de eerste keer zijn dat ergens zoiets gebeurt, vooral bij onvoorzichtig gebruik.Het is gemakkelijk van Jessie om een ander te belasteren. Gerrit papegaait Jessie meestal na. Zo rollen ze. vieze mannen.
Ohw.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had het nu alleen over het aangezicht.
Nee, het is niet gebouwd. Het koord knapte. Daarvoor was Jessie ook aardig aan het duwen. Geeft niet, maar dat ze het als een drogreden gebruiken om Brandon aan te pakken vind ik fout, wat ik ook van Brandon vind, het is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:11 schreef JijWel het volgende:
[..]
Oh echt,Dacht dat de bouwers hadden gefaald en ja ze gingen wel tekeer. Was in ieder geval grappig vond ik.
Ik weet dat de schommel niet gebouwd is, bedoelde door de bouwers opgehangen. En dat laatste klopt wel ja. Ze maken elkaar vaak zwart. Lijkt erbij te horen in uto of zo.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is niet gebouwd. Het koord knapte. Daarvoor was Jessie ook aardig aan het duwen. Geeft niet, maar dat ze het als een drogreden gebruiken om Brandon aan te pakken vind ik fout, wat ik ook van Brandon vind, het is niet eerlijk.
Ik weet het maar ik plaatste een gifje wat mensen liever niet meer in de COS willen en daar kwam een gesprek uit voort. Is toch de SC, hier mag toch alles.quote:
Tuurlijk, hier mag alles besproken worden, maar er werd gedacht dat jullie verdwaald waren. Niet dusquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:52 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik plaatste een gifje wat mensen liever niet meer in de COS willen en daar kwam een gesprek uit voort. Is toch de SC, hier mag toch alles.
Gelukkig maar. En nee dus, ik was bewust hier heen gegaan om de COS niet te vervuilen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk, hier mag alles besproken worden, maar er werd gedacht dat jullie verdwaald waren. Niet dus
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:56 schreef JijWel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En nee dus, ik was bewust hier heen gegaan om de COS niet te vervuilen.
Sterker nog ..... In Uto 1 gebeurde het ook.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelul, het koord was te zwak en twee gingen als imbecielen tekeer. Het zal niet de eerste keer zijn dat ergens zoiets gebeurt, vooral bij onvoorzichtig gebruik.Het is gemakkelijk van Jessie om een ander te belasteren. Gerrit papegaait Jessie meestal na. Zo rollen ze. vieze mannen.
Blijft zo leukquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sterker nog ..... In Uto 1 gebeurde het ook.
2 x zelfs.
Met schommel en al.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:30 schreef Verida het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen....maar ik zie geen pop-ups meer bij elke nieuwe pagina....
Voor mij is dit liedje nu eeuwig verbonden met Alexandraquote:
Moet ik ook wel eens aan denken als ik haar zie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij is dit liedje nu eeuwig verbonden met Alexandra
Sterkte.quote:Op zondag 22 september 2019 17:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
22 september,mn vaders sterfdag.
Godverdomme, wat mis ik hem.
Heel veel sterkte ❤️quote:Op zondag 22 september 2019 17:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ja, zo'n lied raakt je dan enorm he? Sterkte hoorquote:Op zondag 22 september 2019 17:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo'n lied raakt je dan enorm he? Sterkte hoor
Ok @Mumbojumbo , ik kwam op dit nummer door jouw nagedachtenis aan je vader.quote:
Dat begrijp ik volkomen!quote:Op zondag 22 september 2019 23:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ok. Mn broer belde midden in de nacht mn moeder om deze te laten horen.Een moment dat ik nog net even meer van hem hield dan ik al deed.
[[/youtube]
Ja dat is hem!quote:Op maandag 23 september 2019 00:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
Prachtig crabapple, moet je even een kus geven..smaaaak.
Bedankt dat je mee doet. Dit bedoel ik en nee je hoeft niet zo diep te gaan.
Luchtig mag ook.
Crab is dit um?
[YouTube[/youtube]
Ik misschien ookquote:Op maandag 23 september 2019 00:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja dat is hem!
Pffff even slikken hoor, volgende keer hou ik het luchtig
Mooi ❤️quote:Op maandag 23 september 2019 23:59 schreef magnaal het volgende:
Doe ik ook even mee...
Dit nummer is wat ik redelijk vaak draai, voor mezelf en voor mijn overleden moeder...Ik vind het zo mooi...
Alleen muziek is MUZ.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Allemaal mooie liedjes en gevoelige verhalen en dan komt hij ineens aan
Niemand vliegt.quote:
In Utopia krijgen ze van te voren een Mexicaanse bonenschotel.quote:
Lekker daar je moet spontaan van schijten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
In Utopia krijgen ze van te voren een Mexicaanse bonenschotel.
Met genoeg druk vliegen ze dan omhoog.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker daar je moet spontaan van schijten.
Volgens mij spoort dat kind niet. Ik vind haar engquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen muziek is MUZ.
[ afbeelding ]
Dhuamp kwam en ze werd weer boos spontaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij spoort dat kind niet. Ik vind haar eng
Denk dat die ouders dat kind opstoken. Kan toch niet anders?. Ze wordt gebruikt als buikspreekpop.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dhuamp kwam en ze werd weer boos spontaan.
Goeie spreekster. Goed getrained.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat die ouders dat kind opstoken. Kan toch niet anders?. Ze wordt gebruikt als buikspreekpop.
Eng vind ik haar. Ze is idd getraind. En vliegt de hele wereld over. Dat is niet slecht voor het milieuquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie spreekster. Goed getrained.
Fijn dat het helpt, saraquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:24 schreef sararaats het volgende:
http://www.migraineoploss(...)tor-op-dag-migraine/
Ik ben er goed mee
Ik dacht dat ze 12 was maar ze is al 16 en zeer idealistisch. Een gekwelde ziel 🍀quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie spreekster. Goed getrained.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eng vind ik haar. Ze is idd getraind. En vliegt de hele wereld over. Dat is niet slecht voor het milieu
Ik vind het echt waanzin wat die ouders dat kind hebben aangedaan waardoor ze nu eigenlijk de spreekbuis is van haar ouders.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.
Ik deze:quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:29 schreef Paco55 het volgende:
Als ik me wat minder voel zie ik graag dans
Onder de spoiler in post 271 heb ik info uit het AD geplaatst. Autistisch, Obsessief Compulsieve stoornis en al een depressie achter haar kiezen. Meisje heeft echt veel verdriet van de klimaatproblematiek, ze mag echt wel goede hulp krijgen want dit gaat ze niet trekken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt waanzin wat die ouders dat kind hebben aangedaan waardoor ze nu eigenlijk de spreekbuis is van haar ouders.
Haar ouders hadden haar hier tegen moeten beschermen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Onder de spoiler in post 271 heb ik info uit het AD geplaatst. Autistisch, Obsessief Compulsieve stoornis en al een depressie achter haar kiezen. Meisje heeft echt veel verdriet van de klimaatproblematiek, ze mag echt wel goede hulp krijgen want dit gaat ze niet trekken.
NIet slecht. Maar dit is beter.quote:
Ik ken haar situatie verder niet, maar dat ze enige bescherming nodig heeft is wel duidelijk. Ze moet geld hebben om te kunnen reizen, ws wordt ze gesponsord door 'belanghebbenden' en dan kan je als ouder het nakijken hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haar ouders hadden haar hier tegen moeten beschermen.
Ik vind ze allebei leukquote:
Dat is wel een heel eng idee.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik ken haar situatie verder niet, maar dat ze enige bescherming nodig heeft is wel duidelijk. Ze moet geld hebben om te kunnen reizen, ws wordt ze gesponsord door 'belanghebbenden' en dan kan je als ouder het nakijken hebben.
Ze is 16 dus haar ouders beslissen uiteindelijk en blijkbaar vinden die het helemaal prima.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik ken haar situatie verder niet, maar dat ze enige bescherming nodig heeft is wel duidelijk. Ze moet geld hebben om te kunnen reizen, ws wordt ze gesponsord door 'belanghebbenden' en dan kan je als ouder het nakijken hebben.
Dit vind ik ook helemaal top:quote:
West Side Story. Kan me nog herinneren dat hij uitkwam. Daar is de basis gelegd van mijn liefde voor dans. Zelf kan ik niet dansen en heb ook nooit gedanst.quote:
Echt nooit gedanst?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
West Side Story. Kan me nog herinneren dat hij uitkwam. Daar is de basis gelegd van mijn liefde voor dans. Zelf kan ik niet dansen en heb ook nooit gedanst.
Een beetje slijpen 55 jaar geleden aan het Gardameer. In mijn hoofd ben ik een swingende jazz danser. In de praktijk ben ik blij dat ik normaal kan lopen. Ik ben een stijve hark.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Echt nooit gedanst?
('dans' zelfs in mijn auto met de juiste muziek op)
Maar wel een romantische stijve hark aan het Gardameer dus!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Een beetje slijpen 55 jaar geleden aan het Gardameer. In mijn hoofd ben ik een swingende jazz danser. In de praktijk ben ik blij dat ik normaal kan lopen. Ik ben een stijve hark.
Jong, geil en een paar tieten tegen je aan was al genoeg. Weet niet of dat als romantisch valt te benoemen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar wel een romantische stijve hark aan het Gardameer dus!
En ik las net dit op GS:quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.
Je kan gelijk hebben Lav, ik heb het ook maar uit het AD overgenomen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik las net dit op GS:
24-09-19 | 11:45: Met een zeilboot. Echt waar. Maar de bemanning en zij vliegen terug en een nieuwe bemanning wordt ingevlogen om de boot terug te varen. Leven de CO2 uitstoot!
24-09-19 | 15:12
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Jong, geil en een paar tieten tegen je aan was al genoeg. Weet niet of dat als romantisch valt te benoemen.
Meen je dat nou. Het ging mij maar om een ding en dat was geen romantiek.quote:
Als je haar de romantiek kon laten ervaren heb jij een leuke avond/nacht gehad..quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:13 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Meen je dat nou. Het ging mij maar om een ding en dat was geen romantiek.
Als mijn vader had geweten wat daar gebeurde had ik nooit weg gemogen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als je haar de romantiek kon laten ervaren heb jij een leuke avond/nacht gehad..
Dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Als mijn vader had geweten wat daar gebeurde had ik nooit weg gemogen.
Ik leerde al jong om me altijd op de vlakte te houden en flink te liegen. Want een pak slaag met een rotan mattenklopper lag altijd in het verschiet.quote:
Erg naar om te horen Pacoquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik leerde al jong om me altijd op de vlakte te houden en flink te liegen. Want een pak slaag met een rotan mattenklopper lag altijd in het verschiet.
Ach het is lang geleden en de littekens zijn geheeld. De man wist ook niet beter. Opgegroeid in een weeshuis wist hij niet hoe hij anders moest handelen. Maar eigenlijk is het nooit meer goed gekomen onze relatie. Jammer voor hem en jammer voor mij.quote:
Alleen maar verliezers in deze. Zondequote:Op dinsdag 24 september 2019 23:30 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ach het is lang geleden en de littekens zijn geheeld. De man wist ook niet beter. Opgegroeid in een weeshuis wist hij niet hoe hij anders moest handelen. Maar eigenlijk is het nooit meer goed gekomen onze relatie. Jammer voor hem en jammer voor mij.
Je leert er mee te leven.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers in deze. Zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |