Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude saterquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erg vervelend, er is ook onderzoek of het leeftijdgebonden is of dat het ook bij verse mensen voorkomt
Wat een mazzelpikkie danquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude sater
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Om 8uur is er weer tekenen bij Tonja, erg gezellig
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoietsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Zozo, en zoveel mensen nog, erg polulair inderdaad, nou veel plezier bij dat spelletjequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaatquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.
Oh, mijn excuses. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Vanaf nu zal ik mijn stem wat temperen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaat
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?
Ze strijden? het is toch niet iets gevaarlijks hoop ik? ik zal de gegevens van dat fenomeen eens opzoeken in de bibliotheekquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?
overherequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:17 schreef BloesBloes het volgende:
Nou de biscuitjes zijn op en Sjampie is hem ook al gesmeerd tijd voor een stemmig afsluitertje. Is vast wel goed als we hem niet te hard zetten
die hebben 3 kidsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te hard stampen hé? anders worden de buren boos
Rebelle, da's geen rebellequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
dacht ff dat het paul rosenmoller was die meezongquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
Dááág gezelligertquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:42 schreef BloesBloes het volgende:
God, god, partyanimals dat jullie zijn. Jullie hebben me weer een wilde avond bezorgd zeg, ik neem een afzakkertje, kijk nog even rond in de kijkie/kijkie-niet postie topics en dan naar de voetbal
Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daag zuipschuit van me, maak je een mooie tekening voor me?
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graagquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..
Sorry, lijkt het een beetje?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graag
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry, lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schatquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schat
Heel fijn, Tonja heeft haar allerbest er op gedaan toen ze wist dat het voor jou was...quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangen
ik lees net dat hij wel werd bedreigd, maar niet beveiligd.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Vreselijk nieuws inderdaad 😡quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ squote:
Ik weet niet of alle Ytubes legaal zijn hoor, dus wees een beetje voorzichtig ....quote:Op woensdag 18 september 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ s
quote:
Uiteraard is het om aandacht te doen en logisch dat dit besproken wordt.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:22 schreef JijWel het volgende:
Dus....
Wyatt plaatst een foto net alsof ie uto in gaat.
Hier besteden we dan uiteraard weer aandacht aan en dat is ook wat Wyatt wil.
Alleen mogen we niets verkeerds zeggen over Wyatt.
Oh en wat verkeerd is weten we niet eens want schijnbaar is de waarheid benoemen al verkeerd.
Dikke
Zeker weten. Zolang mensen het een beetje normaal houden is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uiteraard is het om aandacht te doen en logisch dat dit besproken wordt.
Je hebt het snel door jochie/meiske, pas maar op voor dat je het weet is niks meer "normaal" wat je zegt.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:25 schreef JijWel het volgende:
Wat voor de 1 normaal is is voor een ander misschien niet normaal.
Klopt helemaal wat je zegt en zo zou het moeten zijn, maar dat is niet wat hier gebeurt. Hier is sprake van rücksichlosse censuur met als belangrijkste argumenten; wie zegt 't en is het in lijn met mijn mening, zo niet weg ermee.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Het is voor de moderatie ook moeilijk om hier een weg in te vinden.
Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.
Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.
We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie.
quote:Op donderdag 19 september 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.
Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.
We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie.
Dat is sowieso niet de bedoeling en ook nooit geweest.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt en zo zou het moeten zijn, maar dat is niet wat hier gebeurt. Hier is sprake van rücksichlosse censuur met als belangrijkste argumenten; wie zegt 't en is het in lijn met mijn mening, zo niet weg ermee.
Niks mis met mods over het algemeen, hartstikke belangrijk en ik denk dat de meeste users hier daar wel zo over denken ondanks hetgeen men ze probeert aan te praten...quote:Op donderdag 19 september 2019 17:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Dat is sowieso niet de bedoeling en ook nooit geweest.
Het is echt even puzzelen en dan kan het gebeuren dat we wat te vroeg zijn, met deze 2 kanten vind ik het zelf ook best moeilijk om daar een evenwicht in te vinden.
Als je je er heel beledigd door voelt dan excuses daarvoor, dat is sowieso van niemand van de mods de bedoeling.
quote:Op donderdag 19 september 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niks mis met mods over het algemeen, hartstikke belangrijk en ik denk dat de meeste users hier daar wel zo over denken ondanks hetgeen men ze probeert aan te praten...
Als ik één politieagent beschuldig van corruptie en heel fout handelen dan zeg ik niet dat de politiemacht niet deugt want die verdienen over het algemeen gewoon respect.
Mijn fout, zat te klooien met 2 verschillende posts!quote:Op donderdag 19 september 2019 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ff de quotes gefixed hoor ging niet helemaal lekker.
Ik snap dat dit onderwerp wat ingewikkeld is wat wel kan of mag. Voor iedereen dus schijnbaar, mods en users.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Ik zag het gebeuren en reageerde er toch op.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mijn fout, zat te klooien met 2 verschillende posts!
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:55 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik snap dat dit onderwerp wat ingewikkeld is wat wel kan of mag. Voor iedereen dus schijnbaar, mods en users.
Kunnen we al nomineren wie UTO verlaten moet?quote:Op donderdag 19 september 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niks mis met mods over het algemeen, hartstikke belangrijk en ik denk dat de meeste users hier daar wel zo over denken ondanks hetgeen men ze probeert aan te praten...
Als ik één politieagent beschuldig van corruptie en heel fout handelen dan zeg ik niet dat de politiemacht niet deugt want die verdienen over het algemeen gewoon respect.
Weet ik veel; Merel, Jessie, zeg het maar.. maar dat lijkt me cos-business...quote:Op donderdag 19 september 2019 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kunnen we al nomineren wie UTO verlaten moet?
U weet best wel wat ik bedoel…quote:Op donderdag 19 september 2019 19:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Weet ik veel; Merel, Jessie, zeg het maar.. maar dat lijkt me cos-business...
Prima redenquote:Op donderdag 19 september 2019 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we hebben de meeste MOD's van iedereen.. reden voor een feestje
[ afbeelding ]
Wellicht, maar dan zou u ook moeten weten dat ik me niet voor karretjes laat spannen. Ik denk dat je niet hebt gelezen wat ik hierboven heb gezegd, dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U weet best wel wat ik bedoel…
Zeer zeker, het was ook duidelijk, maar ook ik moet een kapstok hebben op iets op te hangen..quote:Op donderdag 19 september 2019 19:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan zou u ook moeten weten dat ik me niet voor karretjes laat spannen. Ik denk dat je niet hebt gelezen wat ik hierboven heb gezegd, dat kan natuurlijk.
waarom zou je nog iets willen ophangen ?quote:Op donderdag 19 september 2019 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeer zeker, het was ook duidelijk, maar ook ik moet een kapstok hebben op iets op te hangen..
Het is eigenlijk geen moeite, wel vrij zinloos zoals vele dingen, maar wie houdt de boel dan draaiend…quote:Op donderdag 19 september 2019 19:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waarom zou je nog iets willen ophangen ?
al die moeite
ach nog 15 weken . we moeten niet zeuren nu ofzoquote:Op donderdag 19 september 2019 19:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waarom zou je nog iets willen ophangen ?
al die moeite
ag soquote:Op donderdag 19 september 2019 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach nog 15 weken . we moeten niet zeuren nu ofzo
Had ik al gezegd hoe blij ik ben om jou weer te zien hier? Bij deze dan.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Prima reden
zet de deur maar open
Hoe bedoel je " we moeten niet zeuren nu ofzo,. Wat heb jij al die tijd gedaan dan vooral over de terugkeer van Struis. Stopt FOK er over 15 weken mee en ben jij de enige die dat weet soms???quote:Op donderdag 19 september 2019 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach nog 15 weken . we moeten niet zeuren nu ofzo
Nou ja is niet mijn tekst heur:quote:Op donderdag 19 september 2019 20:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je " we moeten niet zeuren nu ofzo,. Wat heb jij al die tijd gedaan dan vooral over de terugkeer van Struis. Stopt FOK er over 15 weken mee en ben jij de enige die dat weet soms???
Zo’n hekel aan om drollen door te slikken. Spoel ze maar lekker door de plee.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou ja is niet mijn tekst heur:
[ afbeelding ]
UTO / Feedback #42
aw liefquote:Op donderdag 19 september 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Had ik al gezegd hoe blij ik ben om jou weer te zien hier? Bij deze dan.
Jij gebruikt hem toch?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou ja is niet mijn tekst heur:
[ afbeelding ]
UTO / Feedback #42
Ik weet het, gewoon doorgaan. Er wordt door velen van je genoten.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw lief![]()
..waaide ff aan hier
kan soms kapot spannend zijn
Zeker weten. Struisz kan me altijd aan het lachen krijgen. Die teksten van haarquote:Op donderdag 19 september 2019 21:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet het, gewoon doorgaan. Er wordt door velen van je genoten.
Denk dat het wel 3-0 voor de Schotten wordtquote:Op donderdag 19 september 2019 21:18 schreef Verida het volgende:
Ik ga maar eens even het voetballen in Schotland bekijken
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten. Struisz kan me altijd aan het lachen krijgen. Die teksten van haar
+1quote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sowieso, ik blijf het zeggen, Struis haar manier van schrijven is af en toe net poëziequote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig.. 1 erafquote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een eraf..quote:Op donderdag 19 september 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sowieso, ik blijf het zeggen, Struis haar manier van schrijven is af en toe net poëzie
Terwijl ik helemaal niet op streams te zien ben ...quote:Op donderdag 19 september 2019 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Wetende dat er in de konkelhoek heel anders over iemand gesproken wordt.
Nee joh, daar hebben ze hun eigen roddelrubriek over users.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal niet op streams te zien ben ...![]()
![]()
Serieus? ...quote:Op donderdag 19 september 2019 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, daar hebben ze hun eigen roddelrubriek over users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |