Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude saterquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erg vervelend, er is ook onderzoek of het leeftijdgebonden is of dat het ook bij verse mensen voorkomt
Wat een mazzelpikkie danquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude sater
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Om 8uur is er weer tekenen bij Tonja, erg gezellig
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoietsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Zozo, en zoveel mensen nog, erg polulair inderdaad, nou veel plezier bij dat spelletjequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaatquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.
Oh, mijn excuses. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Vanaf nu zal ik mijn stem wat temperen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaat
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?
Ze strijden? het is toch niet iets gevaarlijks hoop ik? ik zal de gegevens van dat fenomeen eens opzoeken in de bibliotheekquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?
overherequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:17 schreef BloesBloes het volgende:
Nou de biscuitjes zijn op en Sjampie is hem ook al gesmeerd tijd voor een stemmig afsluitertje. Is vast wel goed als we hem niet te hard zetten
die hebben 3 kidsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te hard stampen hé? anders worden de buren boos
Rebelle, da's geen rebellequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
dacht ff dat het paul rosenmoller was die meezongquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
Dááág gezelligertquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:42 schreef BloesBloes het volgende:
God, god, partyanimals dat jullie zijn. Jullie hebben me weer een wilde avond bezorgd zeg, ik neem een afzakkertje, kijk nog even rond in de kijkie/kijkie-niet postie topics en dan naar de voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |