Kop op Braampie, je bent niet gek, je bent een "tough cookie" en niet alleenquote:Op maandag 16 september 2019 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom post ik nog? dit is nog erger dan een ban, alles wordt weggeveegd op een paar posts na, zodat ik wordt uitgestraald als een seniele ouwe gek, knippen en plakken
Goedemorgenquote:Op maandag 16 september 2019 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom post ik nog? dit is nog erger dan een ban, alles wordt weggeveegd op een paar posts na, zodat ik wordt uitgestraald als een seniele ouwe gek, knippen en plakken
ik weet dat uitgestraald een Sjellie uitspraak is LOL daarom schreef ik het ook hahahahaquote:Op maandag 16 september 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Er word selectief geveegd waardoor er voor anderen geen touw meer aan vast te knopen is, dat vind ik vooral kwalijk.
Kom eigenlijk zelden in Feedback omdat dat niet in mijn systeem zit ,maar ik heb mezelf voorgenomen/ beloofd hier net zolang te komen totdat dit met Soulraven is opgelost en bepaalde mensen niet meer door 1 mod het leven wordt zuur gemaakt .
Ik weet , vond em ook grappigquote:Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik weet dat uitgestraald een Sjellie uitspraak is LOL daarom schreef ik het ook hahahaha
Braam, je bent geen seniele ouwe gek en het is ook niet de bedoeling om een user anders 'uit te laten stralen' dan zij/hij is. De niet relevante feedback is geveegd zoals Soul aangaf in de modbreak.quote:Op maandag 16 september 2019 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
en wat niet relevant is besluiten jullie als team? Ik heb het begrepen. Sorry hoor, maar daar geloof ik niets van, en wat Giz zei die snapte ik, en kan dus ook anders, hoef je niet voor te vegen, want nu staat alles wel uit zn context! En word ik liever aangesproken dat ik niet relevant ben, dan selectief dingen laten staanquote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Braam, je bent geen seniele ouwe gek en het is ook niet de bedoeling om een user anders 'uit te laten stralen' dan zij/hij is. De niet relevante feedback is geveegd zoals Soul aangaf in de modbreak.
Enne, wie heeft beoordeelt wat wel en niet relevant is?quote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Braam, je bent geen seniele ouwe gek en het is ook niet de bedoeling om een user anders 'uit te laten stralen' dan zij/hij is. De niet relevante feedback is geveegd zoals Soul aangaf in de modbreak.
Het was wel degelijk relevante feedback maar vegen is makkelijker want feedback wordt lastig als daar terechte kritiek punten in staan .quote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ehh, goeie vraagquote:Op maandag 16 september 2019 09:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en wat niet relevant is besluiten jullie als team? Ik heb het begrepen. Sorry hoor, maar daar geloof ik niets van, en wat Giz zei die snapte ik, en kan dus ook anders, hoef je niet voor te vegen, want nu staat alles wel uit zn context! En word ik liever aangesproken dat ik niet relevant ben, dan selectief dingen laten staan
Ik snap niet dat er niet begrepen wordt dat dat vegen juist onvrede in de hand werkt. Laat het gewoon staan, wat voor jullie niet relevant is kan voor de user wel relevant zijn. In ieder geval belangrijk anders posten ze het niet. Of betaald Danny per letter?quote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
zelfs daar Maz kan ik hand in eigen boezem steken, of het relevant is of niet, maar zeg het gewoonquote:Op maandag 16 september 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet begrepen wordt dat dat vegen juist onvrede in de hand werkt. Laat het gewoon staan, wat voor jullie niet relevant is kan voor de user wel relevant zijn. In ieder geval belangrijk anders posten ze het niet. Of betaald Danny per letter?
Ik vind het nogal een beschuldigingquote:Op maandag 16 september 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Er word selectief geveegd waardoor er voor anderen geen touw meer aan vast te knopen is, dat vind ik vooral kwalijk.
Kom eigenlijk zelden in Feedback omdat dat niet in mijn systeem zit ,maar ik heb mezelf voorgenomen/ beloofd hier net zolang te komen totdat dit met Soulraven is opgelost en bepaalde mensen niet meer door 1 mod het leven wordt zuur gemaakt .
Zo kom effe binnen! En hoe weet jij dat dat nu niet gebeurt?????????quote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging
Er kijken mods en Fa en admins mee, denk je niet als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan die ingrijpen?
Weet jij wat er gisteren is gebeurd?quote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging
Er kijken mods en Fa en admins mee, denk je niet als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan die ingrijpen?
En anders ik wel!quote:Op maandag 16 september 2019 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet jij wat er gisteren is gebeurd?
Of wat hier zich al een hele tijd afspeelt mbt Struisz?
Ik wel iig en ik vind dat kwalijk.
Als jij niet weet wat er speelt kan je je commentaar je beter voor je houden
Ik sta volledig achter wat ik zeg en heb gezegd
Kan ook gebeuren, maar dat weet niemand toch. Geef alleen aan dat er echt wel meegekeken wordt.quote:Op maandag 16 september 2019 10:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zo kom effe binnen! En hoe weet jij dat dat nu niet gebeurt?????????
Als jij niet weet wat er speelt , hou je commentaar dan gewoon voor jequote:Op maandag 16 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook gebeuren, maar dat weet niemand toch. Geef alleen aan dat er echt wel meegekeken wordt.
Waarom steeds zo drama maken als je een dm krijgt, deze delen en personen dan de FB op zoeken
Ik zou zeggen neem contact op met een FA of admin maar ga er niet meerder users bij betrekken en de hele boel op stelten zetten.
Iemand heeft iets met of tegen een mod, in DM, moet dat dan openbaar uit gezocht worden?
ik kreeg helemaal geen DMquote:Op maandag 16 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook gebeuren, maar dat weet niemand toch. Geef alleen aan dat er echt wel meegekeken wordt.
Waarom steeds zo drama maken als je een dm krijgt, deze delen en personen dan de FB op zoeken
Ik zou zeggen neem contact op met een FA of admin maar ga er niet meerder users bij betrekken en de hele boel op stelten zetten.
Iemand heeft iets met of tegen een mod, in DM, moet dat dan openbaar uit gezocht worden?
Joh, ga Jessie bespotten in de cos, je hebt werkelijk geen idee wat hier loos is (en je kan het ook niet teruglezen wat het is voor 75% geveegd en vernietigd)quote:Op maandag 16 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liepen hier gisteren twee verhalen,quote:
Laat ik het nu wel gelezen hebben, en jij bepaald niet wat ik wel of niet doequote:Op maandag 16 september 2019 10:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Joh, ga Jessie bespotten in de cos, je hebt werkelijk geen idee wat hier loos is (en je kan het ook niet teruglezen wat het is voor 75% geveegd en vernietigd)
Dat is wel een beetje onredelijk , of afzet gedrag om wat BloesBloes zegtquote:Op maandag 16 september 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik het nu wel gelezen hebben, en jij bepaald niet wat ik wel of niet doe
Jij mag doen wat je wil en het staat mij vrij om dat te bekritiseren als ik het totale bullshit vind .... en dat vind ik.quote:Op maandag 16 september 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik het nu wel gelezen hebben, en jij bepaald niet wat ik wel of niet doe
Dot mag hier buiten blijven wat mij betreft, tis een schatquote:Op maandag 16 september 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij mag doen wat je wil en het staat mij vrij om dat te bekritiseren als ik het totale bullshit vind .... en dat vind ik.
give it up, meen je dit nu echt?quote:Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Crabapple het volgende:
Iedereen mag hier zijn Feedback plaatsen, maar het zou fijn zijn als de hier opgeplaatste opmerkingen ook echt Feedback zijn. Ik denk dat daar de keuze relevant/niet relevant ligt.
In mijn ogen is Feedback niet: scheldpartijen, stemmingmakerij, welles-nietes, slow chat achtige gesprekken etc. Inmiddels zijn er al weer de nodige berichten geplaatst, vinden jullie zelf dat deze allemaal aan de criteria voor Feedback voldoen?
Ik vind het opvallend om te zien dat een aantal users die hier het hardste roepen dat er niet mag worden geveegd, een user met een andere mening gelijk bashen.
Het is maar wat je bashen noemt.quote:Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Crabapple het volgende:
Iedereen mag hier zijn Feedback plaatsen, maar het zou fijn zijn als de hier opgeplaatste opmerkingen ook echt Feedback zijn. Ik denk dat daar de keuze relevant/niet relevant ligt.
In mijn ogen is Feedback niet: scheldpartijen, stemmingmakerij, welles-nietes, slow chat achtige gesprekken etc. Inmiddels zijn er al weer de nodige berichten geplaatst, vinden jullie zelf dat deze allemaal aan de criteria voor Feedback voldoen?
Ik vind het opvallend om te zien dat een aantal users die hier het hardste roepen dat er niet mag worden geveegd, een user met een andere mening gelijk bashen.
Als ik het niet meende dan had ik het niet opgeschreven.quote:Op maandag 16 september 2019 10:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
give it up, meen je dit nu echt?
Elk puntje van kritiek opbouwend of niet op een mod of moderatie is bashen. Feedback=mogen de bedankjes naar topic zus en zo of kan de topictitel aangepast worden. Zo ervaar ik het hier in UTO en waarschijnlijk is dit ook alweer bashen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is maar wat je bashen noemt.
Ik ben nog steeds dezelfde persoon hoorquote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef Bramenstruik het volgende:
zo jammer Crab, je was een leuke poster
Ik bash helemaal niemand en ik heb het ook geroepen. Als bovenstaand weer geveegd gaat worden dan kun je opnieuw dezelfde discussie verwachten. Gewoon laten staan. Er wordt altijd geroepen dat we moeten scrollen als het ons niet aanstaat. Dat zou hier dan ook gewoon moeten gelden.quote:Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Crabapple het volgende:
ik vond je een rebel, niks meer van overquote:Op maandag 16 september 2019 10:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als ik het niet meende dan had ik het niet opgeschreven.
Maar zeg maar of je meer uitleg wil over hetgeen ik heb geschreven.
Nee dat is niet het bashen waar ik op doel. Ik doel op de opmerkingen die Dot krijgt als ze een afwijkende mening post.quote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Elk puntje van kritiek opbouwend of niet op een mod of moderatie is bashen. Feedback=mogen de bedankjes naar topic zus en zo of kan de topictitel aangepast worden. Zo ervaar ik het hier in UTO en waarschijnlijk is dit ook alweer bashen.
Ik heb het over de reacties die Dot hier krijgt op een afwijkende mening.quote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bash helemaal niemand en ik heb het ook geroepen. Als bovenstaand weer geveegd gaat worden dan kun je opnieuw dezelfde discussie verwachten. Gewoon laten staan. Er wordt altijd geroepen dat we moeten scrollen als het ons niet aanstaat. Dat zou hier dan ook gewoon moeten gelden.
Juist. Ik las het schijnbaar wel goed en het ging om bloesbloes, die zich er iedere keer als er wat in fb geschreven wordt er tegenaan bemoeid en basht met nette woordjes.quote:Op maandag 16 september 2019 10:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee dat is niet het bashen waar ik op doel. Ik doel op de opmerkingen die Dot krijgt als ze een afwijkende mening post.
Het is gewoon een discussie en Dot is echt wel mondig genoeg om zich te verdedigen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties die Dot hier krijgt op een afwijkende mening.
Ik ben nog steeds mezelf Braam, heb alleen wat meer knopjes in beeld nu.quote:Op maandag 16 september 2019 10:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond je een rebel, niks meer van over
Ow wacht dus bashen is als je het niet met iemand eens bent. Dan is Dot ook aan het bashen. Of omdat er meerderen zijn die anders denken dan Dot dan zijn zij aan het bashen en Dot heeft alleen maar een andere mening? Alsjeblieft zeg. En waarom zou bloesbloes zich er niet tegenaan mogen bemoeien? Wie heeft het voorrecht om dat wel te doen?quote:Op maandag 16 september 2019 10:55 schreef JijWel het volgende:
[..]
Juist. Ik las het schijnbaar wel goed en het ging om bloesbloes, die zich er iedere keer als er wat in fb geschreven wordt er tegenaan bemoeid en basht met nette woordjes.
Dat kan, ging mij meer om dit persoon die ik iedere keer als er wat is zich er mee ziet bemoeien en met nette taal andere probeert klein te krijgen. Oh en daarna slijmen bij fa's.quote:Op maandag 16 september 2019 10:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow wacht dus bashen is als je het niet met iemand eens bent. Dan is Dot ook aan het bashen.
En de hoofdoorzaak is trouwens ook dat er zoveel geveegd wordt dat het onduidelijk wordt. Had het allemaal gewoon laten staan en dan waren er geen misverstanden geweest.quote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het vegen is de doodsteek van UTO.quote:Op maandag 16 september 2019 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de hoofdoorzaak is trouwens ook dat er zoveel geveegd wordt dat het onduidelijk wordt. Had het allemaal gewoon laten staan en dan waren er geen misverstanden geweest.
En zo onnodig.quote:Op maandag 16 september 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het vegen is de doodsteek van UTO.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 september 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kijk als het gaat om doodverwensingen of rare 40-45 verwijzingen dan snap ik het nog. Maar gewoon in een discussie gaan zitten rommelen is raar en onnodig.quote:
Helemaal mee eens. Maar dan nog snap ik het vegen niet. Haal de tekst dan gewoon weg en zet er een aantekening bij waarom de tekst is weggehaald.quote:Op maandag 16 september 2019 11:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kijk als het gaat om doodverwensingen of rare 40-45 verwijzingen dan snap ik het nog. Maar gewoon in een discussie gaan zitten rommelen is raar en onnodig.
Dus dat ook, zeker als je selectief gaat zitten vegen. Users die later inschakelen en teruglezen kunnen er nu geen touw aan vastknopen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dan nog snap ik het vegen niet. Haal de tekst dan gewoon weg en zet er een aantekening bij waarom de tekst is weggehaald.
Nee Dot kreeg te horen dat ze zich niet met het lopende 'gesprek' moest bemoeien,want ze wist er niets van af dat vind ik bashen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow wacht dus bashen is als je het niet met iemand eens bent. Dan is Dot ook aan het bashen. Of omdat er meerderen zijn die anders denken dan Dot dan zijn zij aan het bashen en Dot heeft alleen maar een andere mening? Alsjeblieft zeg. En waarom zou bloesbloes zich er niet tegenaan mogen bemoeien? Wie heeft het voorrecht om dat wel te doen?
Vraag de FA om een veegverbod in UTO?quote:Op maandag 16 september 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat nu wel duidelijk is. Tenzij het commentaar op het vegen weggeveegd gaat worden.quote:Op maandag 16 september 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag de FA om een veegverbod in UTO?
Welnee man, daar ontbreekt je volledig de finesse en intelligentie voor ook al probeer je nog zo beschaafd over te komen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:58 schreef JijWel het volgende:
[..]
Dat kan, ging mij meer om dit persoon die ik iedere keer als er wat is zich er mee ziet bemoeien en met nette taal andere probeert klein te krijgen. Oh en daarna slijmen bij fa's.
Maar ik trek mij weer terug want ik geloof dat ik nu zelf bash.
Dit puntje neem ik mee naar 'achteren'quote:Op maandag 16 september 2019 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dan nog snap ik het vegen niet. Haal de tekst dan gewoon weg en zet er een aantekening bij waarom de tekst is weggehaald.
Daar is ie weer. Geheel in de lijn der verwachting.quote:Op maandag 16 september 2019 11:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Welnee man, daar ontbreekt je volledig de finesse en intelligentie voor ook al probeer je nog zo beschaafd over te komen.
Dat is trouwens geen nieuw idee. Dat is wel vaker geopperd maar dat werd volgens mij geveegdquote:Op maandag 16 september 2019 11:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dit puntje neem ik mee naar 'achteren'
Dito, schatjequote:Op maandag 16 september 2019 11:08 schreef JijWel het volgende:
[..]
Daar is ie weer. Geheel in de lijn der verwachting.
Een rebel?quote:Op maandag 16 september 2019 10:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond je een rebel, niks meer van over
Heeft dat zin? Heel eerliijk? Heb het gisteren geprobeerd.quote:Op maandag 16 september 2019 11:09 schreef Crabapple het volgende:
Kunnen we weer op Feedback naar de mods richten?
Je hebt het over o.a mijn reactie begrijp ik nuquote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien heb ik een andere mening over bashen dan jij?quote:Op maandag 16 september 2019 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt het over o.a mijn reactie begrijp ik nu
Als jij dit werkelijk als bashen ziet , dan kan ik jou als mod ook niet meer serieus nemen .
Ontzettend jammer dat dat mod worden mensen zo kan veranderen
Bah
Vrij selectief, zo komt het over. Net hoe het uitkomt.quote:Op maandag 16 september 2019 11:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien heb ik een andere mening over bashen dan jij?
Dat is overigens dezelfde mening die ik al jaren heb.
Heb je het nu over wat ik bashen vind?quote:Op maandag 16 september 2019 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrij selectief, zo komt het over. Net hoe het uitkomt.
Crab zou fijn zijn als je ook ingrijpt als een cosser aangevallen wordt met meer tegen 1. en niet die ene dan dag bannenquote:Op maandag 16 september 2019 11:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb je het nu over wat ik bashen vind?
Als ik dat zie, dan neem ik daar zeker actie op Jacq.quote:Op maandag 16 september 2019 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Crab zou fijn zijn als je ook ingrijpt als een cosser aangevallen wordt met meer tegen 1. en niet die ene dan dag bannen
ik weet dat jij die bans niet kan zetten.quote:Op maandag 16 september 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als ik dat zie, dan neem ik daar zeker actie op Jacq.
En bans geven zit niet in mijn takenpakket.
Kinderachtige post ditquote:Op maandag 16 september 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag de FA om een veegverbod in UTO?
Jaquote:Op maandag 16 september 2019 11:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb je het nu over wat ik bashen vind?
Waarom? Je mag daar toch om vragen als je je aan het vegen stoort? (tussen vegen en editen zit wel een verschil)quote:Op maandag 16 september 2019 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kinderachtige post dit
Klopt, en als je je niet aansluit bij de groep dan ben je de sjaak.quote:Op maandag 16 september 2019 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet dat jij die bans niet kan zetten.
maar weet wel dat sinds Jessie in utopia zit.
op fok verdeeldheid is gekomen. de voor en tegen standers van Jessie. en dat kan en mag...
ik post niet zo veel meer heb er geen behoefte aan vaak.
maar lees wel degelijk heel veel mee.
die verdeeldheid zorgt er wel voor dat we deze taferelen krijgen....
het vegen slaat echt nergens op. met uitzonderingen op bedreigingen enz.
Sommige posters mogen verder gaan als een ander dat is al een tijdje duidelijk.
wat betreft mod functie ach ja die is ook anders als een gewone user..
een mod kan nooit meer posten zoals die was als user...
Daar stoor ik me niet eens aan
Ik ben het grotendeels met je eensquote:Op maandag 16 september 2019 12:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en als je je niet aansluit bij de groep dan ben je de sjaak.
Ook ik vind er geen donder meer aan, om die reden en omdat Uto niet zo leuk meer is.
1. Er is een strijd gaande wie het voor het zeggen heeft in de COS.
2. De modjes hebben ook meningen en wel of geen vrienden in de COS en dan moet je stevig in je schoenen staan.
3. Je hebt als mod of user een mening omdat je dat vindt, en niet omdat het je vriendje/vriendinnetje is, die dat ook heeft.
Dat geveeg vind ik ook tenenkrommend, ook in de COS. Je kunt zonder enig verweer weggezet worden als boodoener of voor wat dan ook. Doordat er niet veel meer staat dan een soms insinuerende waarschuwing waar je het maar mee moet doen, kan dat erg denigrerend overkomen. Alles wat je zegt wordt weggeveegd.
Heb lak aan groepen en overlopers, maar jezelf dan vervolgens verdedigen wordt wel onmogelijk gemaakt.
Ik heb geen groepje nodig, (want dat mes in je rug kun je toch wel krijgen). Mijn hart maakt in deze wel een sprongetje als mensen stabiel en eerlijk zijn in wat zij vinden en niet gaan heulen met de andere kant.
Een mod zijn is lastig, maar omdat ze opereren als groep is vertrouwen hebben lastig, terwijl daar door de mod wel om gevraagd wordt. Ik weet niet wie ik kan vertrouwen.
Persoonlijk hou ik daar niet van. Het zal wel een tactiek zijn, maar het werkt niet de-escalerend.
Maar, ik ben onlangs ook hier geweest, er is ook veel geveegd, bijna alles.
Zou dat de reden kunnen zijn dat dezelfde zaken/problemen zich iedere keer weer voordoen?
My 2 cents. Het is nog maar 15 weken.
En vervolgens ga jij er niets meedoen, verdwijnt ineens of vergeet te antwoorden. 🙄quote:Op maandag 16 september 2019 13:36 schreef NanKing het volgende:
Lieve mensen ik wil even een aantal dingen uit de lucht halen.
1) hetgeen wat geveegd is in het vorige FB topic was persoonlijk gebitch op elkaar en daarna 30 posts met dat er geveegd wordt.
2) User is niet uit het niets aangesproken via DM dit is een mythe.
3) Als iemand zich monddood gemaakt voelt, vertel dit op een normale manier waar en hoe en wat je niet kunt zeggen of wat je niet mag zeggen of wat er dan delete is. Voorbeelden graag. Dat mag hier dat mag in mijn dm, pm, mail of postduif.
Houd de antwoorden constructief (niet te verwarren met positief).
Bullshit Nanking, heb het je net uitgelegd. Een berichtje in de cos en zij wordt meteen gewaarschuwd, terwijl andere users er maar alles eruit kunnen klappen zonder gevolgen.quote:Op maandag 16 september 2019 13:36 schreef NanKing het volgende:
1) hetgeen wat geveegd is in het vorige FB topic was persoonlijk gebitch op elkaar en daarna 30 posts met dat er geveegd wordt.
3) Als iemand zich monddood gemaakt voelt, vertel dit op een normale manier waar en hoe en wat je niet kunt zeggen of wat je niet mag zeggen of wat er dan delete is. Voorbeelden graag. Dat mag hier dat mag in mijn dm, pm, mail of postduif.
Ik ben het ook grotendeels met je eens.quote:Op maandag 16 september 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens
Vraag me wel af wat je bedoelt met je punt dat er volgens jou een strijd gaande is wie het voor het zeggen heeft in de COS ?
Een strijd tussen Users? Of een strijd tussen Users en Mods ?
Waar mijn verontwaardiging in zit is dat ik wel degelijk een misbruik van de mod machtssituatie zie , en dat sommige Users continu eruit worden gepikt en worden gestraft met bans
Je wordt dus monddood gemaakt , kan je niet eens verdedigen en als een Mod vindt dat jij iets fout doet ben je de klos .
Als anderen hun verontwaardiging laten blijken of vragen hebben over wat er gaande is word je afgedaan met het standaard Mod riedeltje dat dat iets is tussen de betreffende Mod en User en moet je het daarmee doen.
Het lijkt idd wel alsof er een standaard lijstje is met Mod antwoorden en die kan je dan invoeren en klaar ,mond houden en vooral geen verdere vragen stellen want dan wordt alles selectief geveegd en krijg je onsamenhangende verhalen
Logisch dat mensen boos worden om dit soort machtsmisbruik
Ik post hier lang genoeg , heb zelden problemen met Mods gehad , maar het valt mij al langere tijd op dat bepaalde users een ban krijgen omdat ze ergens iets van zeggen /vinden/ergens tegenin gaan of hun verontwaardiging laten blijken
of waar ze vragen over hebben mbt tot datgene wat er speelt .
Ik hou ook niet van groepjes , kan mezelf prima redden en heb daar geen anderen voor nodig . Maar ik kom wel in opstand als ik zie dat er telkens een paar personen zwaar worden gestraft om niets .
Users die keurig ontopic posten maar een dm krijgen van een Mod over hun post gedrag.
Terecht dat mensen dit niet pikken en boos worden , maar dat mag niet want voor je het weet krijg je zelf ook een ban .
Er is hier wel degelijk misbruik van de macht van bepaalde Mods tegen bepaalde Users.
Je hebt het over Struis, neem ik aan?quote:Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bullshit Nanking, heb het je net uitgelegd. Een berichtje in de cos en zij wordt meteen gewaarschuwd, terwijl andere users er maar alles eruit kunnen klappen zonder gevolgen.
Again, meten met 2 maten .
Laat maar weer.
inderdaad, kunnen we niet gewoon die enorme drol doorslikken en gewoon nog even 15 weken genieten van wat er speelt?quote:Op maandag 16 september 2019 12:58 schreef ThunderBitch het volgende:
My 2 cents. Het is nog maar 15 weken.
Ben er al weinig actief.quote:Op maandag 16 september 2019 13:59 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad, kunnen we niet gewoon die enorme drol doorslikken en gewoon nog even 15 weken genieten van wat er speelt?
Of gaan we gewoon zo 15 weken door? Maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is allemaal wel zo vermoeiend hoor.
Users die het moeilijk magen voor andere users. Mods springen in en verzinnen regels zodat het niet meer gebeurd en beidde users zijn boos omdat er regels zijn.
15weken is zo om en dan heb je spijt dat het niet zo gezellig heb gemaakt.
Bullshit dat ik je net via DM vertel dat het niet uit het niets was? Als het niet uit het niets was dan moet het wel een hetze zijn want anderen doen alles 10 keer fouter?quote:Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bullshit Nanking, heb het je net uitgelegd. Een berichtje in de cos en zij wordt meteen gewaarschuwd, terwijl andere users er maar alles eruit kunnen klappen zonder gevolgen.
Again, meten met 2 maten .
Laat maar weer.
Ja het lijkt wel een hetze.....quote:Op maandag 16 september 2019 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Het feit dat er zoveel verontwaardiging is om wat 1 mod iedere keer doet zou al een duidelijk signaal moeten zijn
Helaas gaat de hetze tegen Struisz dus gewoon door
Dit is een beetje makkelijk natuurlijk. Dit speelt al maanden, en het dan nu afdoen met ‘nog maar 15 weken’.quote:Op maandag 16 september 2019 13:59 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad, kunnen we niet gewoon die enorme drol doorslikken en gewoon nog even 15 weken genieten van wat er speelt?
Of gaan we gewoon zo 15 weken door? Maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is allemaal wel zo vermoeiend hoor.
Users die het moeilijk magen voor andere users. Mods springen in en verzinnen regels zodat het niet meer gebeurd en beidde users zijn boos omdat er regels zijn.
15weken is zo om en dan heb je spijt dat het niet zo gezellig heb gemaakt.
klopt. Soms zijn de oplossingen vreselijk makkelijkquote:Op maandag 16 september 2019 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is een beetje makkelijk natuurlijk. Dit speelt al maanden, en het dan nu afdoen met ‘nog maar 15 weken’.
Dit gaat niet alleen om een dmquote:Op maandag 16 september 2019 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bullshit dat ik je net via DM vertel dat het niet uit het niets was? Als het niet uit het niets was dan moet het wel een hetze zijn want anderen doen alles 10 keer fouter?
Die anderen kunnen we het best over hebben zoals ik al zei, maar ik gaf alleen antwoord op dit specefieke geval.
[..]
Ja het lijkt wel een hetze.....
Hele FB topics volgetikt omdat iemand een DM krijgt van een mod en er niet van geblieft is. Het gaat echt nergens over jongens.
quote:Op maandag 16 september 2019 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bullshit dat ik je net via DM vertel dat het niet uit het niets was? Als het niet uit het niets was dan moet het wel een hetze zijn want anderen doen alles 10 keer fouter?
Die anderen kunnen we het best over hebben zoals ik al zei, maar ik gaf alleen antwoord op dit specefieke geval.
[..]
Ja het lijkt wel een hetze.....
Hele FB topics volgetikt omdat iemand een DM krijgt van een mod en er niet van geblieft is. Het gaat echt nergens over jongens.
Het heeft dus geen enkele zinquote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
Begrijpend lezen schijnt best moeilijk te zijn. Het gaat niet alleen om 'een dm' .
ik ook!quote:Op maandag 16 september 2019 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met verbazing te lezen
Nee ik heb absoluut geen moeite met begrijpend lezen of de 100 steken onder water in elke zin te ontdekken.quote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
Begrijpend lezen schijnt best moeilijk te zijn. Het gaat niet alleen om 'een dm' .
Je punt is helder hoorquote:
‘Wij gaan jou de COS uit werken, Mootie.’quote:Op maandag 16 september 2019 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom zijn er mods aangesteld die, op Lavenderr na, zelfs niks anders deden voordat ze mod werden dan off topic lullen? En o, wee als je er wat van zei.
Waar worden ze op gescreend? Niet op hun positieve bijdrage aan de COS in Utopia subforum.
Ik heb het gevoel dat het wraak-mods zijn en zich nu uitleven op users die ze niet mogen.
Het blijft een vreemd iets dat een FA niet weet wat er speelt in het grootste subforum van FOK...Kan ook een mythe zijn, om maar even in die termen te blijven, maar dat terzijde geschoven vind ik de vraagstelling waarom iemand zich monddood gemaakt voelt al een verkeerde. Wanneer je tussen postings door hebt gelezen, die de laatste dagen de revue zijn gepasseerd, zou je al moeten weten wat zich er afspeelt en daar naar te handelen....In voetbaltermen gesproken, wanneer een trainer(mod) niet meer wordt getolereerd door het mokkende publiek(users), kan het bestuur/voorzitter/raad van commissarissen(FA) zich beraden over de positie van de trainer(mod). Nu wil het en kan het ook terecht voorkomen, dat het bestuur/voorzitter/raad van commissarissen(FA) zich achter de trainer(mod) scharen en hem het vertrouwen te geven. Maar wanneer het publiek(users) blijven morren dat het anders kan en dat gebeurt dan niet, dan wordt zo'n trainer(mod) nog eens onder een vergrootglas gelegd. Ik heb het overigens niet over één mod specifiek, laat ik dat even vooropstellen, want er zijn er nog enkelen die we bijna nooit zien aan het front en dat vind ik persoonlijk toch een pré als mod, anders kun je het nooit aanvoelen wat er zich afspeelt aan het front. Je moet ertussen staan en waar nodig even boven gaan staan, dan wordt je vanzelf gerespecteerd uiteindelijk. Sta je er niet tot bijna nooit tussen, kun je ook geen respect afdwingen.quote:Op maandag 16 september 2019 13:36 schreef NanKing het volgende:
Dat is over mij ook gezegdquote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Wij gaan jou de COS uit werken, Mootie.’
Letterlijk
Het hoeft niet moeilijk te zijn. Echt niet.quote:Op maandag 16 september 2019 14:03 schreef murp het volgende:
[..]
klopt. Soms zijn de oplossingen vreselijk makkelijk
Dat klinkt toch vrij persoonlijkquote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Letterlijk
Op jou wordt sowieso nooit normaal gereageerd en dat mag maar allemaal.Want jij bent mootie.quote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Letterlijk
Huh? Gezegd door een mod?quote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Letterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ook hele nare dingen gezegd als user zijnde, misschien ook als mod misschien!
Zijn we dan toch allemaal mensen?
quote:Op maandag 16 september 2019 14:29 schreef murp het volgende:
Als user, of user zijnde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ook hele nare dingen gezegd als user zijnde, misschien ook als mod misschien!
Zijn we dan toch allemaal mensen?
Nare dingen zeggen kan hier helemaal niet![]()
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er een mod uit wil werkenquote:Op maandag 16 september 2019 14:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee ik heb absoluut geen moeite met begrijpend lezen of de 100 steken onder water in elke zin te ontdekken.
Waar ik moeite mee heb is dat alles maar dan ook alles aangegrepen wordt om de mod in kwestie weg te willen hebben. Als ik uitleg dat het niet de mod in kwestie is die dingen verwijderd heeft wordt het of niet geloofd of er wordt wat anders bijgezocht of weer gezegd dat ik t niet begrijp of een ander het niet begrijpt, of wij het niet zien.
Waar ik moeite mee heb is dat een bepaalde user als martelaar gezien wordt zonder dat de user het hele verhaal erbij verteld of ik niet eens kan vertellen waarom er zo gefocussed wordt op de user want dan lek ik.
Wat ik moeilijk vind is de ongelofelijke koppigheid bij een aantal users de ongelofelijke balk in de ogen die niet gezien wordt.
Wat ik moeilijk vind is dat als ik hier verhaal kom halen hoe de dingen zitten volgens jullie (dus niet alleen volgens de mods) ik wanttrouwt word en direct gezegd er word niks mee gedaan.
Ik weet niet of je het door hebt maar ik zit hier voornamelijk voor de users, om de users een fijne plek te geven.
quote:Op maandag 16 september 2019 14:29 schreef murp het volgende:
Als je de dingen die je hebt gezegd dan ook nog in de praktijk probeert te brengen (users 'pakken' die je niet mag) door de 'oh zo belangrijke functie' die je hebt weten te bemachtigen, God mag weten waarom want de vaardigheden bezit je niet, ben je niet geschikt voor je taak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ook hele nare dingen gezegd als user zijnde, misschien ook als mod misschien!
Zijn we dan toch allemaal mensen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Dan heb je nog mazzel dat je feedback is blijven staan en niet is geveegd..Ik heb de helft van de tijd geen idee wat er eventueel aan feedback wordt geschreven of hoe daar op wordt gereageerd.quote:Op maandag 16 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er een mod uit wil werkenen ook niet dat er maar 1 mod veegt.
En de balk in onze ogen ? Als er zoveel klachten zijn, moet er toch ergens iets verkeerd gaanMaar niet jammeren het zijn nog maar 15 weken
![]()
En nu gaan we lollig doen en niet zo zeuren.
Waarom dan gelijk janken in een dm bij een user, als er waarschijnlijk 1 berichtje in de cos is getikt
Echt, ik kan er met mijn pet niet bij.![]()
Dit is een feedback topic, maar als je feedback, op- of aanmerkingen hebt, dan hebben we een balk vd ogenen moeten we niet janken.
Kan het nog schever ?
Je ui veranderenquote:Op maandag 16 september 2019 14:42 schreef murp het volgende:
Maar stel nou eens he, als ik alles doe wat jullie vragen, wat zijn dan de dingen die gedaan moeten worden?
en het moet wel te volgen zijn voor me he.
•
Grote bezem door het modteam, geen theekrans of E.H.B.O-post, COSsen over de streams en klaar.quote:Op maandag 16 september 2019 14:42 schreef murp het volgende:
Maar stel nou eens he, als ik alles doe wat jullie vragen, wat zijn dan de dingen die gedaan moeten worden?
en het moet wel te volgen zijn voor me he.
•
Sorry het was absoluut niet alleen tegen jou bedoelt ik quotte jou alleen, had ik handiger kunnen doen excuses daarvoor. Het was een algemene frustpost van mij.quote:Op maandag 16 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er een mod uit wil werkenen ook niet dat er maar 1 mod veegt.
En de balk in onze ogen ? Als er zoveel klachten zijn, moet er toch ergens iets verkeerd gaanMaar niet jammeren het zijn nog maar 15 weken
![]()
En nu gaan we lollig doen en niet zo zeuren.
Waarom dan gelijk janken in een dm bij een user, als er waarschijnlijk 1 berichtje in de cos is getikt
Echt, ik kan er met mijn pet niet bij.![]()
Dit is een feedback topic, maar als je feedback, op- of aanmerkingen hebt, dan hebben we een balk vd ogenen moeten we niet janken.
Kan het nog schever ?
Hoho, ik heb nooit en te nimmer gezegd dat ik iemand uit dequote:Op maandag 16 september 2019 14:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry het was absoluut niet alleen tegen jou bedoelt ik quotte jou alleen, had ik handiger kunnen doen excuses daarvoor. Het was een algemene frustpost van mij.
De frustratie die een aantal hier voelen, voel ik ook maar dan van de andere kant.
Ik heb express in mijn post eerder gezegd dat constructieve feedback meer dan welkom is.
Halve verhalen horen daar niet bij.
Eerst krijgt user een DM uit het niets, ik ontkracht het en nu is het na 1 berichtje. Het was ook een berichtje
Zoals de post van Mootie, geen woord van gelogen heb net inderdaad gehoord dat er een mod is die dit in het verleden toen de mod in kwestie nog user was gezegd heeft.
Dat dit een verhaal is wat over en weer ging wordt er dan niet bij verteld en zo gaan dingen een eigen leven leiden. 'er heeft ooit een mod gezegd dat die en die uit de COS moet'.
Nee een user die problemen had met een andere user hebben over en weer gezegd dat ze uit de COS gewerkt moeten worden.
Dit maakt het hele verhaal heel anders dan hoe het hier verteld wordt.
Magoe ik ben er zo weer mijn hond staat heel zielig voor me.
• Grote bezem door het modteam,quote:Op maandag 16 september 2019 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
• Grote bezem door het modteam,
• geen theekrans of E.H.B.O-post,
• COSsen over de streams en klaar.
murp moet nog steeds UI veranderenquote:Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef murp het volgende:
[..]
• Grote bezem door het modteam,
• geen theekrans of E.H.B.O-post,
• COSsen over de streams en klaar.
Een edit met de reden van het vegen, zou al een hoop frustratie kunnen schelen,quote:Op maandag 16 september 2019 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
murp moet nog steeds UI veranderen
Kappen met vegen! Doe maar een edit als het echt ver over de scheef gaat met de reden waarom de tekst is verwijderd. En ver over de scheef bedoel ik bv. 40/45 verwijzingen, doodverwensingen, Tokkiescheldpartijen
Maar dan niet zo'n brede edit als 'niet relevant'quote:Op maandag 16 september 2019 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Een edit met de reden van het vegen, zou al een hoop frustratie kunnen schelen,
Users die een TR zetten NSB-er noemen moet kunnen?quote:Op maandag 16 september 2019 15:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een MOD gestapo noemen moet kunnen?
Ik vind beide niet kunnen.quote:Op maandag 16 september 2019 15:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Users die een TR zetten NSB-er noemen moet kunnen?
Dat is geen mod geweest die dat gezegd heeft he, en nee, dat kan uiteraard ook niet.quote:Op maandag 16 september 2019 15:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Users die Tr’s lezen en daar dagen over gaan zieken ook niet. En toch gebeurt het, zonder gevolgen.quote:Op maandag 16 september 2019 15:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken de tactiek, 'users laten uitrazen' en er verandert geen hol.quote:Op maandag 16 september 2019 15:38 schreef BloesBloes het volgende:
Zo zo Murp er ook nog bij, phoe, phoe zeg....... Mensen maak je nou niet te druk alsjeblieft, je wist toch wel een beetje dat deze show zou worden opgevoerd. Trek je conclusies en doe er mee wat je goed acht.
Wordt nu ook totaal niet op gereageerd.quote:Op maandag 16 september 2019 15:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Users die Tr’s lezen en daar dagen over gaan zieken ook niet. En toch gebeurt het, zonder gevolgen.
Daarom, het getuigd slechts van slechte smaak en weinig intelligentie, so be itquote:Op maandag 16 september 2019 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken de tactiek, 'users laten uitrazen' en er verandert geen hol.
Nee, natuurlijk niet. Wat niet uitkomt wordt genegeerd of geveegd.quote:Op maandag 16 september 2019 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wordt nu ook totaal niet op gereageerd.
Het getuigt, zegt mijn intellect.quote:Op maandag 16 september 2019 15:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daarom, het getuigd slechts van slechte smaak en weinig intelligentie, so be it
Ik zou gewoon een TR zetten als ik jou was, na overleg met zeker 4 andere users uiteraardquote:Op maandag 16 september 2019 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het getuigt, zegt mijn intellect.
Ik zie de DM wel tegemoed.quote:Op maandag 16 september 2019 15:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een TR zetten als ik jou was, na overleg met zeker 4 andere users uiteraard
Het beste voorbeeld vind ik nog altijd de notes.quote:Op maandag 16 september 2019 16:02 schreef Laysa het volgende:
Hopelijk als Utopia echt is afgelopen en er wellicht weer een rls wordt opgestart, dat er dan oprecht wordt gekeken naar '' het personeel''.
Vroeger, ja daar gaan we dan, hadden we ook mods waar je flink mot mee kon hebben. Maar ergens was er wel een soort van respect voor elkaar en konden we echt met zn alle lachen.
Iedereen kon toen zelf reflecteren, maar waarom zouden de users dit alleen moeten doen en de mods niet?
Ik verheug me op het einde...Van Utopia dan natuurlijk.
Letterlijk onder het tapijt vegen.quote:Op maandag 16 september 2019 16:02 schreef Laysa het volgende:
En vegen in Cossen en Feedbacks.....ik begrijp daar geen flikker van.
Ja maar jij had toch het kortste strootje getrokkenquote:Op maandag 16 september 2019 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste voorbeeld vind ik nog altijd de notes.
In 7 jaar, incl. DGK, iets van 5 notes.
Sinds Utopia is begonnen rond de 300. Om de meest futiele, onzinnige dingen.
300 is best veel.quote:Op maandag 16 september 2019 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
herkenbaar, alleen niet in die getallen, maar wel 5 in alle jaren en nu een veelvoud, en een ban uit het niets.quote:Op maandag 16 september 2019 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jij gewoon eens keurig je kop houdt en je beperkt tot "ja, nee en amen" is er niets aan de hand, dus bespaar ons je geklaag!quote:Op maandag 16 september 2019 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Vroeger is vroeger, en zoals alles verandert, verandert ook het beleid van mod. Als de fa's nog info nodig hebben geven ze dat wel even aan maar ze zijn er nu niet dus bij deze is de discussie nu even voorbij en gaan we door met de normale gang van zaken.quote:Op maandag 16 september 2019 16:02 schreef Laysa het volgende:
Hopelijk als Utopia echt is afgelopen en er wellicht weer een rls wordt opgestart, dat er dan oprecht wordt gekeken naar '' het personeel''.
Vroeger, ja daar gaan we dan, hadden we ook mods waar je flink mot mee kon hebben. Maar ergens was er wel een soort van respect voor elkaar en konden we echt met zn alle lachen.
Iedereen kon toen zelf reflecteren, maar waarom zouden de users dit alleen moeten doen en de mods niet?
Ik verheug me op het einde...Van Utopia dan natuurlijk.
en wie bepaalt dan of bepaalde feedback al dan niet constructief is?quote:Op maandag 16 september 2019 16:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vroeger is vroeger, en zoals alles verandert, verandert ook het beleid van mod. Als de fa's nog info nodig hebben geven ze dat wel even aan maar ze zijn er nu niet dus bij deze is de discussie nu even voorbij en gaan we door met de normale gang van zaken.
Niet constructieve feedback en zaken die geen feedback zijn horen hier niet thuis.
Nou constructief is bijvoorbeeld, als het "mod beleid" zo verandert hoe komt het dan dat dat schijnbaar alleen in Uto gebeurt en bijvoorbeeld niet in NWS of POL ???quote:Op maandag 16 september 2019 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
en wie bepaalt dan of bepaalde feedback al dan niet constructief is?
Hoe kom je hierbij?quote:Op maandag 16 september 2019 16:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou constructief is bijvoorbeeld, als het "mod beleid" zo verandert hoe komt het dan dat dat schijnbaar alleen in Uto gebeurt en bijvoorbeeld niet in NWS of POL ???
Poste lang in NWS en kijk daar nog steeds rond en Sp3c is nog steeds gewoon Sp3c en Paddy nog steeds Paddy. Daar houd ik het maar bijquote:
idem ditquote:Op maandag 16 september 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
- doorposten terwijl gevraagd dit niet te doen-
Dat mag je vragen, die is dicht zolang mensen niet normaal kunnen posten, en nee daarover gaan we niet de discussie aanquote:
Kan een foutje zijn geweest net met het verwijderen van andere posts. Op mobiel is dat best irritant af en toe. Dat is my bad.quote:Op maandag 16 september 2019 20:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Hallo, waarom is de post waarin ik goeienavond zeg in de SC weggeveegd?
Het was zomaar een vraagje hoor. Wil helemaal geen discussie met je voeren.quote:Op maandag 16 september 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, die is dicht zolang mensen niet normaal kunnen posten, en nee daarover gaan we niet de discussie aan
[..]
Kan een foutje zijn geweest net met het verwijderen van andere posts. Op mobiel is dat best irritant af en toe. Dat is my bad.
Zodra mensen weer gewoon normaal kunnen posten en niet dezelfde discussie gaan voeren die ik net hier heb afgekapt kan hij weer open. Je kwam misschien net even op het foute moment binnen.quote:Op maandag 16 september 2019 20:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Het was zomaar een vraagje hoor. Wil helemaal geen discussie met je voeren.
Een mod kan uiteraard TR’s zien.quote:Op maandag 16 september 2019 20:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Er wordt beweerd dat een mod geen TR’s kan zien. Hoe kan het dan dat ik een reactie krijg van een mod op een TR?
Graag een antwoord van een FA
Dat is niet wat ik postte ik postte dat geen enkele NIET mod tr's kan lezen. Of was ik daar een woord vergeten? Indien dat het geval is, my bad. Mod's kunnen tr's lezen, en geen enkele gewone user kan datquote:Op maandag 16 september 2019 20:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Er wordt beweerd dat een mod geen TR’s kan zien. Hoe kan het dan dat ik een reactie krijg van een mod op een TR?
Graag een antwoord van een FA
Ik vind een note net zo kwalijk. Het gaat FF geen flikker aan en jij hoort daar discreet in te zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 19:58 schreef Soulraven het volgende:
Het antwoord is duidelijk, we gaan nu hier ook NIET door met hetzelfde gedoe. Niemand hoeft zich druk te maken over tr's, geen enkele niet mod kan deze lezen, ook FF niet.
Dat die het verschil tussen een tr en een note vergeet veroorzaakt wat verwarring maar daar hoeven we geen eeuwen op door te gaan.
En gaat dan om zijn eigen notes. Net als jij je eigen notes kan lezen.quote:Op maandag 16 september 2019 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind een note net zo kwalijk. Het gaar FF geen flikker aan en jij hoort daar discreet in te zijn.
Ik trap hier echt niet inquote:Op maandag 16 september 2019 20:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En gaat dan om zijn eigen notes. Net als jij je eigen notes kan lezen.
Of je het gelooft moet je zelf weten. Dit is het antwoord wat je krijgt en daarmee houd de discussie ook op.quote:
Indien deze discussies niet gaan over hoe kut je de mods vind mag je straks gewoon weer in de sc terecht.quote:Op maandag 16 september 2019 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
En waar moeten we straks heen voor veegloze discussies?
En deze vraag niet vegen graag
Een serieuze vraag. Is het sluiten van de sc en het geveeg hier nu overlegd met alle mods of is dat een eenmansactie.quote:Op maandag 16 september 2019 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is echt triest. De teloorgang is ingezet. Hopelijk komt het nog goed, maar ik ben er bang voor.
Dit is nog erger dan in Utopia. Kan wel janken
Ik ben volkomen verbijsterd....quote:Op maandag 16 september 2019 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is echt triest. De teloorgang is ingezet. Hopelijk komt het nog goed, maar ik ben er bang voor.
Je weet dat ik daar geen antwoord op kan en mag geven mootie, maar weet wel dat ik het heel erg vind wat er nu gebeurt.quote:Op maandag 16 september 2019 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Een serieuze vraag. Is het sluiten van de sc en het geveeg hier nu overlegd met alle mods of is dat een eenmansactie.
Ik begrijp je volkomen, dit kan echt niet zo.quote:Op maandag 16 september 2019 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het vooral heel treurig dat er overduidelijk gelogen wordt.quote:Op maandag 16 september 2019 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar geen antwoord op kan en mag geven mootie, maar weet wel dat ik het heel erg vind wat er nu gebeurt.
Ik jank met je mee. Users voor leugenaars zetten en de posts die niet uitkomen wegvegen. Te triest voor woorden inderdaad!quote:Op maandag 16 september 2019 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat we dat sentiment allemaal hebben.quote:Op maandag 16 september 2019 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar geen antwoord op kan en mag geven mootie, maar weet wel dat ik het heel erg vind wat er nu gebeurt.
Ow wauw had dit niet via Dm gemoeten...Jullie overleggen toch en lavenderr is je collegaquote:Op maandag 16 september 2019 20:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat sentiment allemaal hebben.
Maargoed, de sc gaat even opgeschoond worden en dan mag die weer open. Ditmaal ZONDER dezelfde discussies die we al keer op keer hebben gehad.
Lavenderr en ik hebben het over hetzelfde. Dat jullie dat verkeerd opvatten is niet ons probleem.quote:Op maandag 16 september 2019 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow wauw had dit niet via Dm gemoeten...Jullie overleggen toch en lavenderr is je collega
Nee joh, bij een TR volgt niet meteen een ban.quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef magnaal het volgende:
Ik heb nog nooit een TR geplaatst, maar wordt iemand dan meteen geband? Dat is wel heftig..Ow en wat zijn notes?
Geen deal, maar mijn interpretatie van de FOK regels, klachten graag naar forum@fok.nl.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
mag een vraag over moderatie wel?
Wat is de deal tussen de mods en Wyatt? Als er een opmerking wordt geplaatst over zijn transgender zijn, dan wordt deze verwijdert, met als reden dat wyatt hier geen prijs op stelt.
Waarom sluiten de mods een dergelijke afspraak met een mede user, die wel zijn hele transgender zijn op de streams heeft gegooid?
hij is nu niet op de streams, was als trollactie door iemand op de Cos geplaatst, Maar offtopic werd niet als reden opgegeven voor het vegen
dus mijn vraag is nu, wat is de deal hierover?
Wat mij betreft ging het puur over het niet on-topic zijn, en het gebruik van naam en achternaam.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
Wat is de deal tussen de mods en Wyatt? Als er een opmerking wordt geplaatst over zijn transgender zijn, dan wordt deze verwijdert, met als reden dat wyatt hier geen prijs op stelt.
Waarom sluiten de mods een dergelijke afspraak met een mede user, die wel zijn hele transgender zijn op de streams heeft gegooid?
hij is nu niet op de streams, was als trollactie door iemand op de Cos geplaatst, Maar offtopic werd niet als reden opgegeven voor het vegen
Is dit een grapje?quote:Op donderdag 19 september 2019 14:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geen deal, maar mijn interpretatie van de FOK regels, klachten graag naar forum@fok.nl.
Er mag gerust over Wyatt geschreven worden. Mits op nette manier zoals bij iedereen de bedoeling is. Wyatt heeft zichzelf in de aandacht geplaatst door hier zelf over te vertellen en regelmatig op de streams te zien zijn dus hij kan reacties verwachten. En op een nette manier is dat ook helemaal geen probleem vind ik.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2019 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er mag gerust over Wyatt geschreven worden. Mits op nette manier zoals bij iedereen de bedoeling is. Wyatt heeft zichzelf in de aandacht geplaatst door hier zelf over te vertellen en regelmatig op de streams te zien zijn dus hij kan reacties verwachten. En op een nette manier is dat ook helemaal geen probleem vind ik.
Goh, daar had je net totaal geen boodschap aan, elke post die het niet eens was met de stelling "het is een man" heb je rückzichloss onder censuur geplaatst en gewist!quote:
Dan heb ik een andere definitie van 'op een nette manier ergens over hebben' dan jou.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goh, daar had je net totaal geen boodschap aan, elke post die het niet eens was met de stelling "het is een man" heb je rückzichloss onder censuur geplaatst en gewist!
het lijkt me dat de definitie "op een nette manier", als moderatie, breed gedragen moet worden door de andere mods.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere definitie van 'op een nette manier ergens over hebben' dan jou.
Het antwoord op je vraag is dat er gerust over Wyatt een mening geuit mag worden hij komt tenslotte op de streams, als het maar netjes blijft.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt me dat de definitie "op een nette manier", als moderatie, breed gedragen moet worden door de andere mods.
En dat idee had ik niet echt.
Ik had het idee dat de veegactie niet echt door alle mods werd gedragen. Aangezien het dus echt niet zo heel erg vreselijk was wat er werd geschreven.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is dat er gerust over Wyatt een mening geuit mag worden hij komt tenslotte op de streams, als het maar netjes blijft.
We zijn als mods een team, maar dat houd niet in dat we allemaal automatisch dezelfde mening en grenzen hebben en dat heeft hier ook niks mee te maken.
Zoals je ziet zijn we wel allemaal van mening dat er gerust over Wyatt getikt mag worden als het maar netjes blijft.
Daar gaat het om toch?
Als er iets gebeurd dan zijn de mod(s) die aanwezig zijn degene die de keuzes moeten maken.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de veegactie niet echt door alle mods werd gedragen. Aangezien het dus echt niet zo heel erg vreselijk was wat er werd geschreven.
daar mogen we gelukkig van mening in verschillen. Ik zie er wel een probleem in en vond het veegreactie die nergens op sloeg. Er werd echt nog niet zo vreselijk beledigend geschreven, gaat in mijn ogen richting censuur.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als er iets gebeurd dan zijn de mod(s) die aanwezig zijn degene die de keuzes moeten maken.
Er waren nou in dit geval meerdere mods aanwezig, er zijn een aantal posten uitgehaald die richting beledigen gingen en de rest van de meningen staat er gewoon nog.
Ik zie het probleem niet zo, we vragen gewoon wat rekening met elkaar te houden en de meningen netjes te houden aangezien Wyatt ook een COSser is.
Dat is idd een verschil van mening die gelukkig mag.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
daar mogen we gelukkig van mening in verschillen. Ik zie er wel een probleem in en vond het veegreactie die nergens op sloeg. Er werd echt nog niet zo vreselijk beledigend geschreven, gaat in mijn ogen richting censuur.
het zou overigens wel sieren als er gewoon gezegd zou kunnen worden dat een (beginnende) mod iets te enthousiast heeft geveegd, in plaats van elkaar enorm de hand boven het hoofd te houden wat betreft de netheid van de reacties en van wat al dan niet door Wyatt als beledigend gezien kan worden.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is idd een verschil van mening die gelukkig mag.
Preventief ruimenquote:Op donderdag 19 september 2019 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
daar mogen we gelukkig van mening in verschillen. Ik zie er wel een probleem in en vond het veegreactie die nergens op sloeg. Er werd echt nog niet zo vreselijk beledigend geschreven, gaat in mijn ogen richting censuur.
het leek mij "ruimen op naam van de user" ipv ruimen om de tekst die in de reactie stond. Maar ook dat is slechts mijn bescheiden meningquote:
We hoeven idd niet vóór Wyatt te denken. Dat kan hij zelf heel goed blijkens zijn optredens daar en zijn posts op UTO.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou overigens wel sieren als er gewoon gezegd zou kunnen worden dat een (beginnende) mod iets te enthousiast heeft geveegd, in plaats van elkaar enorm de hand boven het hoofd te houden wat betreft de netheid van de reacties en van wat al dan niet door Wyatt als beledigend gezien kan worden.
pssst, je zit in de Feedbackquote:Op donderdag 19 september 2019 16:31 schreef puzziepie het volgende:
Merol hou je rot bek dicht
Vies stook wijf
Moeten ze maar op Fok posten, dan worden ze beschermd.quote:Op donderdag 19 september 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Familie van Tranny was ook zeer te spreken dat ze hier door iemand 'Freaky Familie' werd genoemd.
quote:Op donderdag 19 september 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Familie van Tranny was ook zeer te spreken dat ze hier door iemand 'Freaky Familie' werd genoemd.
Ah ja dat is wel hypocriet jaquote:Op donderdag 19 september 2019 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeten ze maar op Fok posten, dan worden ze beschermd.
in de mate van Wyatt wel jaquote:Op donderdag 19 september 2019 19:44 schreef mootie het volgende:
‘Ze vragen er zelf om als ze met hun kop op tv komen‘
Dat geldt dan toch niet alleen voor Wyatt? Dan zou iedere opmerking die enigszins beledigend zou kunnen zijn over familie, marktbezoekers, bezorgers etc. verwijderd moeten worden. Maar omdat Wyatt ook op fok post wordt het ineens anders en mogen meningen die niet vlijend zijn niet meer geschreven worden.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:44 schreef mootie het volgende:
‘Ze vragen er zelf om als ze met hun kop op tv komen‘
Snap ik dat het lastig is. Maar daarom mijn vraag wanneer hij voor het laatst heeft gepost. Daar zou je ook iets mee kunnen doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb em ook in de SC gezet, maar vergeten hier ook even neer te zetten.
Om heel eerlijk te zijn.
Het is voor de moderatie ook moeilijk om hier een weg in te vinden.
Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.
Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.
We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie.
Lijkt mij niet zo lastig. Zolang het commentaar gaat over wat er op de streams is geweest dan zou het gewoon moeten blijven staan. Tenzij het de algemene regels van Fok overtreedt zoals doodverwensingen, maar dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.
Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.
We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie.
quote:Op donderdag 19 september 2019 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo lastig. Zolang het commentaar gaat over wat er op de streams is geweest dan zou het gewoon moeten blijven staan. Tenzij het de algemene regels van Fok overtreedt zoals doodverwensingen, maar dat lijkt me logisch.
Hij heeft zelf lopen vertellen op de streams over zijn operaties en het hele transgendergebeuren. Dan mogen mensen daar ook een mening over posten.
Bevalt het hem niet dan zou hij beter niet meer op Fok moeten meelezen. De familie van de Utopianen kiezen er ook voor om niet mee te lezen op Fok omdat ze niet willen lezen wat er geschreven wordt over ze. Dat is een keuze.
quote:Op donderdag 19 september 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.
Geen idee, volgens mij komt ie nog wel eens langs.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Snap ik dat het lastig is. Maar daarom mijn vraag wanneer hij voor het laatst heeft gepost. Daar zou je ook iets mee kunnen doen.
Dat had ik dus gelezen en mijn post was daar een antwoord op.quote:
Ow ik las het als een vraag.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ik dus gelezen en mijn post was daar een antwoord op.
Eens.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo lastig. Zolang het commentaar gaat over wat er op de streams is geweest dan zou het gewoon moeten blijven staan. Tenzij het de algemene regels van Fok overtreedt zoals doodverwensingen, maar dat lijkt me logisch.
Hij heeft zelf lopen vertellen op de streams over zijn operaties en het hele transgendergebeuren. Dan mogen mensen daar ook een mening over posten.
Bevalt het hem niet dan zou hij beter niet meer op Fok moeten meelezen. De familie van de Utopianen kiezen er ook voor om niet mee te lezen op Fok omdat ze niet willen lezen wat er geschreven wordt over ze. Dat is een keuze.
Eens.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, hij zou tegelijk met die oudere meneer op de fiets maar dat mocht niet vanwege een feestje.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens.
En wat Gizmo schrijft.
Volgens mij was Wyatt twee weken geleden nog van plan om naar Utopia te gaan, maar toen kreeg hij op het laatste moment de boodschap dat hij een andere dag moest komen want ze hadden die dag ineens iets anders.
In de afgelopen paar weken. Hij had een stuk over dat hij wettelijk ook al een hij is geworden. Hij wenste met hij aangesproken te worden en niet met het of zij. Was een een keurig bericht.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:39 schreef Charmian het volgende:
Wanneer heeft die Wyatt eigenlijk voor het laatst iets gepost hier?
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij gaat er wat mis in de SC...Zitten er twee op de laatste pagina te posten alsof ze in de cos zitten...Mag dit wel trouwens, wie weet wordt dit ook geveegd..
Dank, denk dat ze de weg een beetje kwijt warenquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij gaat er wat mis in de SC...Zitten er twee op de laatste pagina te posten alsof ze in de cos zitten...Mag dit wel trouwens, wie weet wordt dit ook geveegd..
Yw en ik durfde het bijna niet te posten, het zal maar geveegd worden of een ban opleveren.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank, denk dat ze de weg een beetje kwijt waren.
Ben je mal, nee hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Yw en ik durfde het bijna niet te posten, het zal maar geveegd worden of een ban opleveren.
Hier geef ik je gelijk in. Stront vervelend maar ze zijn er mee bezigquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
En wanneer is dat irritante gevraag om die cookies eens afgelopen....Wordt je ook moedeloos van.
En ik denk dat je daarmee goed fout zit weer, na jarenlang pushen dat zijwegen rest discussies naar de SC verplaatst dienen te worden om de COS niet te "vervuilen" , doen een paar precies dat krijgen ze comment dat ze niet in de COS zitten…quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank, denk dat ze de weg een beetje kwijt waren.
Kan best hoor, dat ik het niet goed zag. Dacht echt dat men dacht dat ze op de COS zaten, dat gebeurt wel vaker en is ook helemaal niet erg. Dan geef ik ze meestal een seintje en that's it.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik denk dat je daarmee goed fout zit weer, na jarenlang pushen dat zijwegen rest discussies naar de SC verplaatst dienen te worden om de COS niet te "vervuilen" , doen een paar precies dat krijgen ze comment dat ze niet in de COS zitten…
En dat in de SC álles besproken kan worden is inmiddels ook BS gebleken gezien de recente ontwikkelingen.. duidelijkheid was het devies begreep ik
MED / Problemen met popup en privacyknop onderinquote:Op maandag 23 september 2019 11:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik heb op mijn telefoon last van de privacy pop-up, bij elke wisseling die ik maak krijg ik die pagina in beeld. Op mijn laptop heb ik nergens last van. Iemand een slimme tip?
Nee, helemaal niets. Ik heb er dus geen last van op de laptop, alleen de telefoon en dat pas sinds 2 dagen. Het is niet leuk meer zo.quote:Op maandag 23 september 2019 11:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
MED / Problemen met popup en privacyknop onderin
Helpt dit?
Ik heb precies hetzelfde. Het is inderdaad ontzettend irritant.quote:Op maandag 23 september 2019 11:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets. Ik heb er dus geen last van op de laptop, alleen de telefoon en dat pas sinds 2 dagen. Het is niet leuk meer zo.
En het komt ook bijna elke dag een paar keer langs.quote:Op maandag 23 september 2019 11:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Het is inderdaad ontzettend irritant.
Ik krijg vandaag een paar keer op de gewone pc als ik op FOK kom die irritante cookie vraagquote:Op woensdag 25 september 2019 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het komt ook bijna elke dag een paar keer langs.
Sinds een half uur heb ik er geen last meer van op mijn telefoon.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag een paar keer op de gewone pc als ik op FOK kom die irritante cookie vraag
Het lukt ze nog niet echt om de boel goed te krijgen schijnbaar.\Veel werk allemaal
O zet net de iPad aan. En hier nog niet opgelost. Maar ze zijn er mee bezig dus nog ff geduld dan maarquote:Op woensdag 25 september 2019 20:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sinds een half uur heb ik er geen last meer van op mijn telefoon.Ooit komt het allemaal goed.
Ik vermoed dat het enorm lastig is om dit weg te krijgen. Hoop wel dat het ze gaat lukken.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zet net de iPad aan. En hier nog niet opgelost. Maar ze zijn er mee bezig dus nog ff geduld dan maar
Op mijn telefoon is het weer terug, nu in het engels....quote:Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het enorm lastig is om dit weg te krijgen. Hoop wel dat het ze gaat lukken.
Dat is heel vervelend voor degene die het op moet lossen.quote:Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het enorm lastig is om dit weg te krijgen. Hoop wel dat het ze gaat lukken.
Ja, heb hem vandaag ook weer paar keer gehad, maar ik klik het maar gewoon weg.quote:Op maandag 30 september 2019 00:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Op mijn telefoon is het weer terug, nu in het engels....
Fixedquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Mag er een t bij uigedroogd in de TT?
Dan moet je er maar mee dealen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb een klacht over jou, dus dat gaat niet
Done.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Is er een mod die de OP kan wijzigen. Iop moet op zijn....Thx alvast
Hou op, enig souplesse zou op zijn plaats zijn.. zoveel "vakantiegangers" om nix hoor ik al.. met nog twee maanden te gaan tot Einde COS zouden Blauw&Rood een keer de boel de boel moeten laten.. da klad zit er al lang inquote:
Er zijn momenteel vrij weinig "vakantiegangers" vind ik zelf, en of het om niks is, tja dat bespreken we natuurlijk met de persoon in kwestie, en niet andere users. We willen het allemaal leuk houden tot op het eind maar dat moet ook van 2 kanten komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hou op, enig souplesse zou op zijn plaats zijn.. zoveel "vakantiegangers" om nix hoor ik al.. met nog twee maanden te gaan tot Einde COS zouden Blauw&Rood een keer de boel de boel moeten laten.. da klad zit er al lang in
Je kunt ook aangeven dat sommige users eens ter rade kunnen gaan bij hunzelf en niet over alles te gaan zeiken. Het is nog maar 2 maanden, moet je elkaar dan nog even het leven zuur maken? Het ligt telkens aan de moderatie, maar sommige users zouden ook enige zelfreflectie mogen tonen...Ik zal nu geen vriendjes maken bij enkele users met deze posting, maar dat boeit mij geen ruk. Ik wil het gewoon nog even leuk hebben hier en dat gezeur negeer ik gewoon. Dit wou ik toch even kwijt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hou op, enig souplesse zou op zijn plaats zijn.. zoveel "vakantiegangers" om nix hoor ik al.. met nog twee maanden te gaan tot Einde COS zouden Blauw&Rood een keer de boel de boel moeten laten.. da klad zit er al lang in
Neejj.. ik blijf het op vakantie sturen een foute methode vinden, het afkappen van een discussie tussen users belonen met 24u oprotten heb ik altijd bestredenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt ook aangeven dat sommige users eens ter rade kunnen gaan bij hunzelf en niet over alles te gaan zeiken. Het is nog maar 2 maanden, moet je elkaar dan nog even het leven zuur maken? Het ligt telkens aan de moderatie, maar sommige users zouden ook enige zelfreflectie mogen tonen...Ik zal nu geen vriendjes maken bij enkele users met deze posting, maar dat boeit mij geen ruk. Ik wil het gewoon nog even leuk hebben hier en dat gezeur negeer ik gewoon. Dit wou ik toch even kwijt.
Dus een politieagent hoeft ook geen bekeuringen meer uit te delen? Je moet je gedragen naar de richtlijnen van een forum, houd je je daar niet aan, dan is er een passende straf nodig. Het zou anders toch compleet uit de hand lopen? Ik ben voor de monoloog, maar wanneer dat niet meer mogelijk is en users worden onredelijk, zit er niets anders meer op dat je moet gaan waarschuwen, wanneer dat niet meer werkt, dan volgt er een passende straf. Het is niet anders, zo werkt het gewoon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neejj.. ik blijf het op vakantie sturen een foute methode vinden, het afkappen van een discussie tussen users belonen met 24u oprotten heb ik altijd bestreden
Actief aanwezig zijn en melden is meer dan genoeg wegsturen blijft ik een te hard middel vindenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus een politieagent hoeft ook geen bekeuringen meer uit te delen? Je moet je gedragen naar de richtlijnen van een forum, houd je je daar niet aan, dan is er een passende straf nodig. Het zou anders toch compleet uit de hand lopen? Ik ben voor de monoloog, maar wanneer dat niet meer mogelijk is en users worden onredelijk, zit er niets anders meer op dat je moet gaan waarschuwen, wanneer dat niet meer werkt, dan volgt er een passende straf. Het is niet anders, zo werkt het gewoon.
En dit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Actief aanwezig zijn en melden is meer dan genoeg wegsturen blijft ik een te hard middel vinden
Dus in jou ogen zijn de users de liefertjes en de moderatie zijn de boosdoeners? Elkaar uitmaken voor van alles en nog wat moet gewoon kunnen? Elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen moet volgens jou kunnen? Elkaar uitdagen zoals kinderen doen in groep 1 van de basisschool moet gewoon kunnen? Kom op zeg, het is hier vaak gewoon een kleuterklas en kleuters die vervelend zijn straf je ook. De users hebben het er gewoon naar gemaakt. Neem maar van mij aan dat de moderatoren het ook niet leuk vinden om telkens zo te moeten handelen of te reageren. Wanneer je een waarschuwing krijgt en je blijft gewoon doorgaan, dan vraag je er gewoon om.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
Het loopt andersom uit de hand. Ik las net in JUB een stukje terug in de tijd, waar woorden aan te pas kwamen, waar wij 2 weken voor moeten 'bloeden'.
Kritiek geven,meningen uiten, zeggen dat je elkaar niet mag/moet mag niet meeheeer hoohooor.
Hoe help ik een forum om zeep.
Iedereen de tyfus bannen en de mond snoeren. Dat wekt alleen maar meer weerstand op en mensen die wegblijven. En t lijkt alleen in Uto te gebeuren, want als je een topic leest in POL of Nieuws, gaat het nog veel harder aan toe.
![]()
Ik uit nu mijn mening, maar zal het blijven staan ?
[..]
En dit.
En nog steeds ga je voorbij de impact die een ban heeft ongeacht het "vergrijp" die een zg hufter poster gedaan heeft..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus in jou ogen zijn de users de liefertjes en de moderatie zijn de boosdoeners? Elkaar uitmaken voor van alles en nog wat moet gewoon kunnen? Elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen moet volgens jou kunnen? Elkaar uitdagen zoals kinderen doen in groep 1 van de basisschool moet gewoon kunnen? Kom op zeg, het is hier vaak gewoon een kleuterklas en kleuters die vervelend zijn straf je ook. De users hebben het er gewoon naar gemaakt. Neem maar van mij aan dat de moderatoren het ook niet leuk vinden om telkens zo te moeten handelen of te reageren. Wanneer je een waarschuwing krijgt en je blijft gewoon doorgaan, dan vraag je er gewoon om.
Dat zeg ik niet. Er speelt meer,maar dat weet je blijkbaar niet. En mods kunnen ook fouten maken of denk je van niet, net als oom Agent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus in jou ogen zijn de users de liefertjes en de moderatie zijn de boosdoeners? Elkaar uitmaken voor van alles en nog wat moet gewoon kunnen? Elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen moet volgens jou kunnen? Elkaar uitdagen zoals kinderen doen in groep 1 van de basisschool moet gewoon kunnen? Kom op zeg, het is hier vaak gewoon een kleuterklas en kleuters die vervelend zijn straf je ook. De users hebben het er gewoon naar gemaakt. Neem maar van mij aan dat de moderatoren het ook niet leuk vinden om telkens zo te moeten handelen of te reageren. Wanneer je een waarschuwing krijgt en je blijft gewoon doorgaan, dan vraag je er gewoon om.
Men heeft dan gevraagd om die impact.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En nog steeds ga je voorbij de impact die een ban heeft ongeacht het "vergrijp" die een zg hufter poster gedaan heeft..
Tig veel boetes uitgedeeld voor appen op de fiets
Nul boetes voor 90% die zonder licht rijden
Wat me wel stoort is dat een ban gewoon gezet wordt. Er is geen waarschuwing, geen dm, niks.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:44 schreef Soulraven het volgende:
Volgens mij is er wel weer genoeg gezegd aan beide kanten.
Bannen gebeurt niet zomaar, de impact word echt niet onderschat, daarom komen er ook meerdere mensen bij kijken. Users zien over het algemeen lang niet alles wat daar bij komt kijken en ook dat is met een reden. Dan kan die ban voor de gebande een impact hebben, dat kan het gedrag van een user ook hebben op de andere users en ook dat moet niet onderschat worden.
Als we het met een vriendelijke melding afkunnen doen we dat graag maar dat is helaas niet altijd het geval, en eindeloze discussies daarover aangaan lost vrij weinig op.
Volgens mij is het allemaal wel weer vrij duidelijk zo en daarom gaan we het hier ook bij laten.
Over het algemeen is er wel eerst een waarschuwing maar we blijven ons uiteraard niet herhalen. Als je meerdere keren voor iets word aangesproken en je blijft ermee doorgaan, tja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat me wel stoort is dat een ban gewoon gezet wordt. Er is geen waarschuwing, geen dm, niks.
Hopla, ban en doei.
Dat is toch gewoon policy? Waarschuwing en dan een ban.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Over het algemeen is er wel eerst een waarschuwing maar we blijven ons uiteraard niet herhalen. Als je meerdere keren voor iets word aangesproken en je blijft ermee doorgaan, tja.
Doe je er wel wat mee, dan is een ban uiteraard overbodig.
Dat is het zeker. Maar dat houd natuurlijk niet in dat we ons hoeven blijven herhalen. En ja, een algemene waarschuwing in de cos telt wat mij betreft iig net zo hard mee.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon policy? Waarschuwing en dan een ban.
En dan geen algemene waarschuwing in de Cos.
Ik vind het maar een bijzonder systeem. Meer een uitvlucht om mensen niet persoonlijk te hoeven aanspreken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Maar dat houd natuurlijk niet in dat we ons hoeven blijven herhalen. En ja, een algemene waarschuwing in de cos telt wat mij betreft iig net zo hard mee.
Je moet een waarschuwingssysteem natuurlijk niet gaan zien als "oh dus de volgende keer kom ik er een keer mee weg zonder ban want ze MOETEN me eerst waarschuwen". Als iemand genoeg is gewaarschuwd voor hetzelfde is dat genoeg.
Ik ben vaak genoeg gewaarschuwd/ergens op gewezen in DM, dat kun je indirect zien als een persoonlijke waarschuwing. Mocht je daar dan geen gehoor aangeven, dan volgt de sanctie die leidt of kan leiden tot een ban.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een bijzonder systeem. Meer een uitvlucht om mensen niet persoonlijk te hoeven aanspreken.
Maar ik krijg die waarschuwing niet, en meteen weer een ban.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg gewaarschuwd/ergens op gewezen in DM, dat kun je indirect zien als een persoonlijke waarschuwing. Mocht je daar dan geen gehoor aangeven, dan volgt de sanctie die leidt of kan leiden tot een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |