SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Leuke gesprekken ook. In de Slow Chatquote:
Zozo jij durftquote:Op maandag 16 september 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Leuke gesprekken ook. In de Slow Chat![]()
![]()
Na al die ellende van de afgelopen twee dagen is het ook wel even lekker om tot zinnen te komen. Muziek is helendquote:Op maandag 16 september 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Leuke gesprekken ook. In de Slow Chat![]()
![]()
Met angst en beven hoorquote:
Daar heb ik geen Fok voor nodig om lekkere muziek te luisterenquote:Op maandag 16 september 2019 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Na al die ellende van de afgelopen twee dagen is het ook wel even lekker om tot zinnen te komen. Muziek is helend
quote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar heb ik geen Fok voor nodig om lekkere muziek te luisteren
quote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Verrék nou je het zeg.. het nut van Fok ter discussie stellen is een teer punt inmiddelsquote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
bier en gezelschap is genoegquote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
dat eerste schilderij heb ik boven mijn bed hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig.......
voor de rest ging ik hier een kijken waar jullie het er allemaal over hebben...
maar dit is meer een muziektopic begrijp ik.....
quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
dat eerste schilderij heb ik boven mijn bed hangen![]()
[ afbeelding ]
de meeste heb ik wel trouwens.. niet allemaal boven mijn bed natuurlijk.....
overal eigenlijk.....Oh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig.......
voor de rest ging ik hier een kijken waar jullie het er allemaal over hebben...
maar dit is meer een muziektopic begrijp ik.....![]()
Geen idee wat ik erover kan zeggen lol.
De laatste tijd wel ja
SOONY
nog eentje dan , hij heeft nog een nummer Soulbitch, maa r die vond ik ff te tricky nu (dit is echt een grapje, moet kunnen)quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zo, die is mooi! Kende hem niet.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nog eentje dan, hij heeft nog een nummer Soulbitch, maar die vond ik ff te tricky nu (dit is echt een grapje, moet kunnen)
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gelukkig er is ook nog humor
Ik hou wel van de herfst Bloesbloes, haske enig, zo even kletsen, vind je niet ?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:50 schreef BloesBloes het volgende:
Het was vandaag wat donker weer, je kan merken dat het herfst is.... bah, geef mij maar de zon, hallekidee!
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, je bent er weer, gezelliii
Koekje erbij? ik heb van die heerlijke biscuitjes, mmmmmmquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik hou wel van de herfst Bloesbloes, haske enig, zo even kletsen, vind je niet ?
Goed, goed z'n gangetje en met jullie?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe is't met de koetjes en de kalfjes?
Hmja, zozo, ik heb wat last van retroapathie , zit in de familiequote:Op dinsdag 17 september 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goed, goed z'n gangetje en met jullie?
van wattes?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmja, zozo, ik heb wat last van retroapathie , zit in de familie
Oh wat erg, een oudoom van mij had dat ook en ..... nou ja, laat maarquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmja, zozo, ik heb wat last van retroapathie , zit in de familie
Erg vervelend, er is ook onderzoek of het leeftijdgebonden is of dat het ook bij verse mensen voorkomtquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh wat erg, een oudoom van mij had dat ook en ..... nou ja, laat maar
Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude saterquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erg vervelend, er is ook onderzoek of het leeftijdgebonden is of dat het ook bij verse mensen voorkomt
Wat een mazzelpikkie danquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mijn oudoom was nog krek hoor, 112, maar daar merkte je niks van. Zat nog dagelijks achter de keukenmeid aan, moehahahaha, de oude sater
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Om 8uur is er weer tekenen bij Tonja, erg gezellig
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och hemel, kerel, wat jammer ik kan niet, het schijnt dat ze een voetbalwedstrijdje spelen in de stad en ik heb een kaartje gekregen en ik dacht ik ga maar eens kijken bij die rakkers.
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoietsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat voetballen, ik heb daar wel eens van gehoord, is dat populair?
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Zozo, en zoveel mensen nog, erg polulair inderdaad, nou veel plezier bij dat spelletjequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Naar het schijnt, komen zo maar een paar honderd man op af hoorde ik laatst en ook nog een uitzending op radio veronico of zoiets
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaatquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ietwat in opmars. Zelf denk ik dat het nog wel iets groots kan worden. Ooit, op termijn.
Oh, mijn excuses. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Vanaf nu zal ik mijn stem wat temperen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen jongeman en ook niet te uitbundig alsjeblieft, er schijnt hier iemand ziek te zijn en die kan kan daar niet zo goed tegen, dank je bij voorbaat
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veronico.. hebben die nog steeds die boot?
Ze strijden? het is toch niet iets gevaarlijks hoop ik? ik zal de gegevens van dat fenomeen eens opzoeken in de bibliotheekquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze zullen die wedstrijd toch niet gaan spelen op een boot??? Sacrebleu, zeg!?
overherequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:17 schreef BloesBloes het volgende:
Nou de biscuitjes zijn op en Sjampie is hem ook al gesmeerd tijd voor een stemmig afsluitertje. Is vast wel goed als we hem niet te hard zetten
die hebben 3 kidsquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te hard stampen hé? anders worden de buren boos
Rebelle, da's geen rebellequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
dacht ff dat het paul rosenmoller was die meezongquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
Gezellig lieve users, nou nog 1 pareltje dan, ik zet hem wel een streepje lager, tis een beetje een rebellen song ook nog, dus mondjes dicht hé![]()
Dááág gezelligertquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:42 schreef BloesBloes het volgende:
God, god, partyanimals dat jullie zijn. Jullie hebben me weer een wilde avond bezorgd zeg, ik neem een afzakkertje, kijk nog even rond in de kijkie/kijkie-niet postie topics en dan naar de voetbal
Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daag zuipschuit van me, maak je een mooie tekening voor me?
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graagquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..
Sorry, lijkt het een beetje?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graag
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry, lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schatquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schat
Heel fijn, Tonja heeft haar allerbest er op gedaan toen ze wist dat het voor jou was...quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangen
ik lees net dat hij wel werd bedreigd, maar niet beveiligd.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Vreselijk nieuws inderdaad 😡quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ squote:
Ik weet niet of alle Ytubes legaal zijn hoor, dus wees een beetje voorzichtig ....quote:Op woensdag 18 september 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ s
quote:
Uiteraard is het om aandacht te doen en logisch dat dit besproken wordt.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:22 schreef JijWel het volgende:
Dus....
Wyatt plaatst een foto net alsof ie uto in gaat.
Hier besteden we dan uiteraard weer aandacht aan en dat is ook wat Wyatt wil.
Alleen mogen we niets verkeerds zeggen over Wyatt.
Oh en wat verkeerd is weten we niet eens want schijnbaar is de waarheid benoemen al verkeerd.
Dikke
Zeker weten. Zolang mensen het een beetje normaal houden is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uiteraard is het om aandacht te doen en logisch dat dit besproken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |