Mooi ❤️quote:Op maandag 23 september 2019 23:59 schreef magnaal het volgende:
Doe ik ook even mee...
Dit nummer is wat ik redelijk vaak draai, voor mezelf en voor mijn overleden moeder...Ik vind het zo mooi...
Alleen muziek is MUZ.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Allemaal mooie liedjes en gevoelige verhalen en dan komt hij ineens aan
Niemand vliegt.quote:
In Utopia krijgen ze van te voren een Mexicaanse bonenschotel.quote:
Lekker daar je moet spontaan van schijten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
In Utopia krijgen ze van te voren een Mexicaanse bonenschotel.
Met genoeg druk vliegen ze dan omhoog.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker daar je moet spontaan van schijten.
Volgens mij spoort dat kind niet. Ik vind haar engquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen muziek is MUZ.
[ afbeelding ]
Dhuamp kwam en ze werd weer boos spontaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij spoort dat kind niet. Ik vind haar eng
Denk dat die ouders dat kind opstoken. Kan toch niet anders?. Ze wordt gebruikt als buikspreekpop.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dhuamp kwam en ze werd weer boos spontaan.
Goeie spreekster. Goed getrained.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat die ouders dat kind opstoken. Kan toch niet anders?. Ze wordt gebruikt als buikspreekpop.
Eng vind ik haar. Ze is idd getraind. En vliegt de hele wereld over. Dat is niet slecht voor het milieuquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie spreekster. Goed getrained.
Fijn dat het helpt, saraquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:24 schreef sararaats het volgende:
http://www.migraineoploss(...)tor-op-dag-migraine/
Ik ben er goed mee
Ik dacht dat ze 12 was maar ze is al 16 en zeer idealistisch. Een gekwelde ziel 🍀quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie spreekster. Goed getrained.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eng vind ik haar. Ze is idd getraind. En vliegt de hele wereld over. Dat is niet slecht voor het milieu
Ik vind het echt waanzin wat die ouders dat kind hebben aangedaan waardoor ze nu eigenlijk de spreekbuis is van haar ouders.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |