Graag gedaan. Was ineens wat heftig dus dacht doe dat maar ff.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor de spoiler.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:58 schreef JijWel het volgende:
[..]Deze valt nog mee. Leuker hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff onder een spoiler is te[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik had dan liever gehad dat Jens deze had gedaan. Ik persoonlijk kan het hoofd van Adriaan niet uitstaan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze valt nog mee. Leuker hoofd.
Ach....hij is niet schadelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:05 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik had dan liever gehad dat Jens deze had gedaan. Ik persoonlijk kan het hoofd van Adriaan niet uitstaan.
Nou... voor mijn verveel gehalte wel hoor, werd altijd zo slaperig van Adriaan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach....hij is niet schadelijk.
Gelul, het koord was te zwak en twee gingen als imbecielen tekeer. Het zal niet de eerste keer zijn dat ergens zoiets gebeurt, vooral bij onvoorzichtig gebruik.Het is gemakkelijk van Jessie om een ander te belasteren. Gerrit papegaait Jessie meestal na. Zo rollen ze. vieze mannen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:05 schreef JijWel het volgende:
Hier is ook een gif van. Toen dit gebeurde moest ik wel hard lachen hoor. Gebouwd door onze kundige bouwers. Schommel schommel BAM.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het nu alleen over het aangezicht.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:08 schreef JijWel het volgende:
[..]
Nou... voor mijn verveel gehalte wel hoor, werd altijd zo slaperig van Adriaan.
Oh echt,quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelul, het koord was te zwak en twee gingen als imbecielen tekeer. Het zal niet de eerste keer zijn dat ergens zoiets gebeurt, vooral bij onvoorzichtig gebruik.Het is gemakkelijk van Jessie om een ander te belasteren. Gerrit papegaait Jessie meestal na. Zo rollen ze. vieze mannen.
Ohw.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had het nu alleen over het aangezicht.
Nee, het is niet gebouwd. Het koord knapte. Daarvoor was Jessie ook aardig aan het duwen. Geeft niet, maar dat ze het als een drogreden gebruiken om Brandon aan te pakken vind ik fout, wat ik ook van Brandon vind, het is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:11 schreef JijWel het volgende:
[..]
Oh echt,Dacht dat de bouwers hadden gefaald en ja ze gingen wel tekeer. Was in ieder geval grappig vond ik.
Ik weet dat de schommel niet gebouwd is, bedoelde door de bouwers opgehangen. En dat laatste klopt wel ja. Ze maken elkaar vaak zwart. Lijkt erbij te horen in uto of zo.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is niet gebouwd. Het koord knapte. Daarvoor was Jessie ook aardig aan het duwen. Geeft niet, maar dat ze het als een drogreden gebruiken om Brandon aan te pakken vind ik fout, wat ik ook van Brandon vind, het is niet eerlijk.
Ik weet het maar ik plaatste een gifje wat mensen liever niet meer in de COS willen en daar kwam een gesprek uit voort. Is toch de SC, hier mag toch alles.quote:
Tuurlijk, hier mag alles besproken worden, maar er werd gedacht dat jullie verdwaald waren. Niet dusquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:52 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik plaatste een gifje wat mensen liever niet meer in de COS willen en daar kwam een gesprek uit voort. Is toch de SC, hier mag toch alles.
Gelukkig maar. En nee dus, ik was bewust hier heen gegaan om de COS niet te vervuilen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk, hier mag alles besproken worden, maar er werd gedacht dat jullie verdwaald waren. Niet dus
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:56 schreef JijWel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En nee dus, ik was bewust hier heen gegaan om de COS niet te vervuilen.
Sterker nog ..... In Uto 1 gebeurde het ook.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelul, het koord was te zwak en twee gingen als imbecielen tekeer. Het zal niet de eerste keer zijn dat ergens zoiets gebeurt, vooral bij onvoorzichtig gebruik.Het is gemakkelijk van Jessie om een ander te belasteren. Gerrit papegaait Jessie meestal na. Zo rollen ze. vieze mannen.
Blijft zo leukquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sterker nog ..... In Uto 1 gebeurde het ook.
2 x zelfs.
Met schommel en al.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:30 schreef Verida het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen....maar ik zie geen pop-ups meer bij elke nieuwe pagina....
Voor mij is dit liedje nu eeuwig verbonden met Alexandraquote:
Moet ik ook wel eens aan denken als ik haar zie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij is dit liedje nu eeuwig verbonden met Alexandra
Sterkte.quote:Op zondag 22 september 2019 17:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
22 september,mn vaders sterfdag.
Godverdomme, wat mis ik hem.
Heel veel sterkte ❤️quote:Op zondag 22 september 2019 17:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ja, zo'n lied raakt je dan enorm he? Sterkte hoorquote:Op zondag 22 september 2019 17:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo'n lied raakt je dan enorm he? Sterkte hoor
Ok @Mumbojumbo , ik kwam op dit nummer door jouw nagedachtenis aan je vader.quote:
Dat begrijp ik volkomen!quote:Op zondag 22 september 2019 23:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ok. Mn broer belde midden in de nacht mn moeder om deze te laten horen.Een moment dat ik nog net even meer van hem hield dan ik al deed.
[[/youtube]
Ja dat is hem!quote:Op maandag 23 september 2019 00:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
Prachtig crabapple, moet je even een kus geven..smaaaak.
Bedankt dat je mee doet. Dit bedoel ik en nee je hoeft niet zo diep te gaan.
Luchtig mag ook.
Crab is dit um?
[YouTube[/youtube]
Ik misschien ookquote:Op maandag 23 september 2019 00:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja dat is hem!
Pffff even slikken hoor, volgende keer hou ik het luchtig
Mooi ❤️quote:Op maandag 23 september 2019 23:59 schreef magnaal het volgende:
Doe ik ook even mee...
Dit nummer is wat ik redelijk vaak draai, voor mezelf en voor mijn overleden moeder...Ik vind het zo mooi...
Alleen muziek is MUZ.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Allemaal mooie liedjes en gevoelige verhalen en dan komt hij ineens aan
Niemand vliegt.quote:
In Utopia krijgen ze van te voren een Mexicaanse bonenschotel.quote:
Lekker daar je moet spontaan van schijten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
In Utopia krijgen ze van te voren een Mexicaanse bonenschotel.
Met genoeg druk vliegen ze dan omhoog.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker daar je moet spontaan van schijten.
Volgens mij spoort dat kind niet. Ik vind haar engquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen muziek is MUZ.
[ afbeelding ]
Dhuamp kwam en ze werd weer boos spontaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij spoort dat kind niet. Ik vind haar eng
Denk dat die ouders dat kind opstoken. Kan toch niet anders?. Ze wordt gebruikt als buikspreekpop.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dhuamp kwam en ze werd weer boos spontaan.
Goeie spreekster. Goed getrained.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat die ouders dat kind opstoken. Kan toch niet anders?. Ze wordt gebruikt als buikspreekpop.
Eng vind ik haar. Ze is idd getraind. En vliegt de hele wereld over. Dat is niet slecht voor het milieuquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie spreekster. Goed getrained.
Fijn dat het helpt, saraquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:24 schreef sararaats het volgende:
http://www.migraineoploss(...)tor-op-dag-migraine/
Ik ben er goed mee
Ik dacht dat ze 12 was maar ze is al 16 en zeer idealistisch. Een gekwelde ziel 🍀quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie spreekster. Goed getrained.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eng vind ik haar. Ze is idd getraind. En vliegt de hele wereld over. Dat is niet slecht voor het milieu
Ik vind het echt waanzin wat die ouders dat kind hebben aangedaan waardoor ze nu eigenlijk de spreekbuis is van haar ouders.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.
Ik deze:quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:29 schreef Paco55 het volgende:
Als ik me wat minder voel zie ik graag dans
Onder de spoiler in post 271 heb ik info uit het AD geplaatst. Autistisch, Obsessief Compulsieve stoornis en al een depressie achter haar kiezen. Meisje heeft echt veel verdriet van de klimaatproblematiek, ze mag echt wel goede hulp krijgen want dit gaat ze niet trekken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt waanzin wat die ouders dat kind hebben aangedaan waardoor ze nu eigenlijk de spreekbuis is van haar ouders.
Haar ouders hadden haar hier tegen moeten beschermen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Onder de spoiler in post 271 heb ik info uit het AD geplaatst. Autistisch, Obsessief Compulsieve stoornis en al een depressie achter haar kiezen. Meisje heeft echt veel verdriet van de klimaatproblematiek, ze mag echt wel goede hulp krijgen want dit gaat ze niet trekken.
NIet slecht. Maar dit is beter.quote:
Ik ken haar situatie verder niet, maar dat ze enige bescherming nodig heeft is wel duidelijk. Ze moet geld hebben om te kunnen reizen, ws wordt ze gesponsord door 'belanghebbenden' en dan kan je als ouder het nakijken hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haar ouders hadden haar hier tegen moeten beschermen.
Ik vind ze allebei leukquote:
Dat is wel een heel eng idee.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik ken haar situatie verder niet, maar dat ze enige bescherming nodig heeft is wel duidelijk. Ze moet geld hebben om te kunnen reizen, ws wordt ze gesponsord door 'belanghebbenden' en dan kan je als ouder het nakijken hebben.
Ze is 16 dus haar ouders beslissen uiteindelijk en blijkbaar vinden die het helemaal prima.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik ken haar situatie verder niet, maar dat ze enige bescherming nodig heeft is wel duidelijk. Ze moet geld hebben om te kunnen reizen, ws wordt ze gesponsord door 'belanghebbenden' en dan kan je als ouder het nakijken hebben.
Dit vind ik ook helemaal top:quote:
West Side Story. Kan me nog herinneren dat hij uitkwam. Daar is de basis gelegd van mijn liefde voor dans. Zelf kan ik niet dansen en heb ook nooit gedanst.quote:
Echt nooit gedanst?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
West Side Story. Kan me nog herinneren dat hij uitkwam. Daar is de basis gelegd van mijn liefde voor dans. Zelf kan ik niet dansen en heb ook nooit gedanst.
Een beetje slijpen 55 jaar geleden aan het Gardameer. In mijn hoofd ben ik een swingende jazz danser. In de praktijk ben ik blij dat ik normaal kan lopen. Ik ben een stijve hark.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Echt nooit gedanst?
('dans' zelfs in mijn auto met de juiste muziek op)
Maar wel een romantische stijve hark aan het Gardameer dus!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Een beetje slijpen 55 jaar geleden aan het Gardameer. In mijn hoofd ben ik een swingende jazz danser. In de praktijk ben ik blij dat ik normaal kan lopen. Ik ben een stijve hark.
Jong, geil en een paar tieten tegen je aan was al genoeg. Weet niet of dat als romantisch valt te benoemen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar wel een romantische stijve hark aan het Gardameer dus!
En ik las net dit op GS:quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las net dat ze per boot naar de USA is gereisd.
Je kan gelijk hebben Lav, ik heb het ook maar uit het AD overgenomen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik las net dit op GS:
24-09-19 | 11:45: Met een zeilboot. Echt waar. Maar de bemanning en zij vliegen terug en een nieuwe bemanning wordt ingevlogen om de boot terug te varen. Leven de CO2 uitstoot!
24-09-19 | 15:12
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Jong, geil en een paar tieten tegen je aan was al genoeg. Weet niet of dat als romantisch valt te benoemen.
Meen je dat nou. Het ging mij maar om een ding en dat was geen romantiek.quote:
Als je haar de romantiek kon laten ervaren heb jij een leuke avond/nacht gehad..quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:13 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Meen je dat nou. Het ging mij maar om een ding en dat was geen romantiek.
Als mijn vader had geweten wat daar gebeurde had ik nooit weg gemogen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als je haar de romantiek kon laten ervaren heb jij een leuke avond/nacht gehad..
Dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Als mijn vader had geweten wat daar gebeurde had ik nooit weg gemogen.
Ik leerde al jong om me altijd op de vlakte te houden en flink te liegen. Want een pak slaag met een rotan mattenklopper lag altijd in het verschiet.quote:
Erg naar om te horen Pacoquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik leerde al jong om me altijd op de vlakte te houden en flink te liegen. Want een pak slaag met een rotan mattenklopper lag altijd in het verschiet.
Ach het is lang geleden en de littekens zijn geheeld. De man wist ook niet beter. Opgegroeid in een weeshuis wist hij niet hoe hij anders moest handelen. Maar eigenlijk is het nooit meer goed gekomen onze relatie. Jammer voor hem en jammer voor mij.quote:
Alleen maar verliezers in deze. Zondequote:Op dinsdag 24 september 2019 23:30 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ach het is lang geleden en de littekens zijn geheeld. De man wist ook niet beter. Opgegroeid in een weeshuis wist hij niet hoe hij anders moest handelen. Maar eigenlijk is het nooit meer goed gekomen onze relatie. Jammer voor hem en jammer voor mij.
Je leert er mee te leven.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers in deze. Zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |