Je hebt door dat je zelf 'roomblanke' had toegevoegd, hč? Daar heb je het weer, hé, post-mortem demonisering noemen we dat. Om even terug te komen op je vorige post.quote:Op zondag 15 september 2019 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat? Dat riep Fortuyn bij de moord op Marianne Vaatstra.
Je klinkt als een extremist die alle verantwoording buiten zichzelf legt. "Dat is jullie schuld, hadden jullie X maar moeten respecteren.quote:Op zondag 15 september 2019 22:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Media kunnen schrijven wat ze willen en mensen kunnen strategieën kiezen die ze willen maar wat men zaait zal men oogsten
Oh er zijn meer smaken links ?quote:Op zondag 15 september 2019 22:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je wilt regressief links toch niet vergelijken met links van weleer?
Ik constateer alleen maar.quote:Op zondag 15 september 2019 22:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je klinkt als een extremist die alle verantwoording buiten zichzelf legt. "Dat is jullie schuld, hadden jullie X maar moeten respecteren.
Joh. Hij doelde met die uitspraak dan ook daar op.quote:Op zondag 15 september 2019 22:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt door dat je zelf 'roomblanke' had toegevoegd, hč?
Ja, daar ga je weer met je Rossenmöller-insinuatie. Ga je straks ook nog de Rode Khmer eren?quote:Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Joh. Hij doelde met die uitspraak dan ook daar op.
Wat zit je nou allemaal te bazelen gast? Je hebt de woorden van Fortuyn van destijds niet meegekregen? Of wil je allerlei creatieve manieren verzinnen om maar niet te hoeven erkennen dat het inderdaad tamelijk idioot was?quote:Op zondag 15 september 2019 22:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, daar ga je weer met je Rossenmöller-insinuatie.
De cijfer?quote:Op zondag 15 september 2019 22:32 schreef Special-Tee het volgende:
Halalsema-bestuurlijke-IQ: Criminaliteit kookt de pan uit in de stad en dat is slecht voor de statistieken dus trekken we politie en toezicht terug uit de crimineelste wijken van de stad dan daalt de criminaliteitscijfer ook weer. LINKS LULLEN RECHTS DE ZAKKEN VULLEN (en lekker veel met vakantie naar Afrika per vliegtuig)
Lui.
nou Rosenmoller an sich boeit me niet zo heel veel, voor mij zijn dat 2 boksers die bij elkaar in de ring staan, dan moet je niet klagen als iemand een keer een klap uitdeelt, Fortuyn was wat dat betreft ook niet heiligquote:Op zondag 15 september 2019 21:52 schreef Leandra het volgende:
Rosenmöller zegt in 2001/2002 iets wat niet alleen de reden is dat zijn vrouw en kinderen im 2003 dusdanig bedreigd worden dat hij uit de politiek vertrekt, maar zelfs zijn opvolger wordt 17 jaar later, terwijl ze dan al 8 jaar uit de politiek is, verweten dat hij dat gezegd heeft?
Man, man, man.
Als je dit "normaal" vindt dan is idd alle redelijkheid weg.
Dus jij vindt het wel ok als er kinderen bedreigd worden vanwege de politieke kleur van hun vader.quote:Op zondag 15 september 2019 22:35 schreef sp3c het volgende:
dan moet je niet klagen als iemand een keer een klap uitdeelt,
ja nee dat staat er inderdaadquote:Op zondag 15 september 2019 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel ok als er kinderen bedreigd worden vanwege de politieke kleur van hun vader.
Nee, dat is goed om te weten.
Ik weet niet waar deze discussie over Rosenmöller is begonnen, maar ik weet wel dat hij mede-verantwoordelijk was destijds voor het uit de weg ruimen van Fortuyn. Hij heeft niet zelf de trekker overgehaald, maar wel mede het klimaat geschapen waarin het op een gegeven moment in de linkse wereld normaal werd om dr. Fortuyn te liquideren.quote:Op zondag 15 september 2019 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou Rosenmoller an sich boeit me niet zo heel veel, voor mij zijn dat 2 boksers die bij elkaar in de ring staan, dan moet je niet klagen als iemand een keer een klap uitdeelt, Fortuyn was wat dat betreft ook niet heilig
gaat mij meer om de telegraaf an sich, daar is alle redelijkheid al heel lang weg en naargelang de politieke kleur haken mensen daar dan op in maar het begint op de redactie van deze krant
dus wat dat betreft snap ik idd de verbazing niet
Als ze Z.K.H. Thierry Baudet omleggen, is dat dan ook de schuld van Halsema?quote:Op zondag 15 september 2019 22:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze discussie over Rosenmöller is begonnen, maar ik weet wel dat hij mede-verantwoordelijk was destijds voor het uit de weg ruimen van Fortuyn. Hij heeft niet zelf de trekker overgehaald, maar wel mede het klimaat geschapen waarin het op een gegeven moment in de linkse wereld normaal werd om dr. Fortuyn te liquideren.
Neuh, stem geen GL.quote:Op zondag 15 september 2019 22:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
jij poetst dan ook graag haar schoentjes
Wat verstaat jouw dikke duim onder de linkse wereld?quote:Op zondag 15 september 2019 22:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze discussie over Rosenmöller is begonnen, maar ik weet wel dat hij mede-verantwoordelijk was destijds voor het uit de weg ruimen van Fortuyn. Hij heeft niet zelf de trekker overgehaald, maar wel mede het klimaat geschapen waarin het op een gegeven moment in de linkse wereld normaal werd om dr. Fortuyn te liquideren.
Ik heb niet meegekregen dat Fortuyn roomsblanke Nederlanders vrijpleitte nee. Dat is toch echt jouw innerlijke Rossenmöller.quote:Op zondag 15 september 2019 22:30 schreef Xa1pt het volgende:
Wat zit je nou allemaal te bazelen gast? Je hebt de woorden van Fortuyn van destijds niet meegekregen? Of wil je allerlei creatieve manieren verzinnen om maar niet te hoeven erkennen dat het inderdaad tamelijk idioot was?
Dat weet ik niet. Ik weet niet precies uit mijn hoofd wat Halsema allemaal heeft beweerd over dr. Baudet.quote:Op zondag 15 september 2019 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze Z.K.H. Thierry Baudet omleggen, is dat dan ook de schuld van Halsema?
En is de moord op Els Borst dan ook de schuld van Fortuyn?quote:Op zondag 15 september 2019 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De zonen van Trump hebben ook veel moeten verdragen. En de stemmers van Baudet ook. Worden we nu kieskeurig?quote:Op zondag 15 september 2019 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel ok als er kinderen bedreigd worden vanwege de politieke kleur van hun vader.
Nee, dat is goed om te weten.
Nee.quote:Op zondag 15 september 2019 22:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En is de moord op Els Borst dan ook de schuld van Fortuyn?
Nah, Halsema had ten minste nog een semi-sportief -haar minachtende neplachje niet meegewogen- debatje met Thierry gevoerd. Rossenmöller trouwens ook, al wat minder sportief.quote:Op zondag 15 september 2019 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
waarom hebben we het over fortuyn?quote:Op zondag 15 september 2019 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou Rosenmoller an sich boeit me niet zo heel veel, voor mij zijn dat 2 boksers die bij elkaar in de ring staan, dan moet je niet klagen als iemand een keer een klap uitdeelt, Fortuyn was wat dat betreft ook niet heilig
gaat mij meer om de telegraaf an sich, daar is alle redelijkheid al heel lang weg en naargelang de politieke kleur haken mensen daar dan op in maar het begint op de redactie van deze krant
dus wat dat betreft snap ik idd de verbazing niet
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 15 september 2019 22:49 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom hebben we het over fortuyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |