Die werd er door wat onnozelaars bijgehaald om te rechtvaardigen waarom de hetze tegen Halsema en haar zoon gerechtvaardigd zou zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 22:49 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom hebben we het over fortuyn?
negeren dusquote:Op zondag 15 september 2019 22:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die werd er door wat onnozelaars bijgehaald om te rechtvaardigen waarom de hetze tegen Halsema en haar zoon gerechtvaardigd zou zijn.
Welke hetze?quote:Op zondag 15 september 2019 22:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die werd er door wat onnozelaars bijgehaald om te rechtvaardigen waarom de hetze tegen Halsema en haar zoon gerechtvaardigd zou zijn.
Mij ook, we weten immers helemaal niet of hij links is, dus misschien is al die haat richting hem helemaal niet terecht.quote:Op zondag 15 september 2019 22:59 schreef -Chakotay- het volgende:
Kan iemand mij trouwens ook eens verduidelijken, waarom de partner van Halsema nu zo in het kwade daglicht wordt gezet?
Dat ontgaat me eigenlijk nog steeds een beetje
Het gaat niet om hetze of kwaad daglicht.quote:Op zondag 15 september 2019 22:59 schreef -Chakotay- het volgende:
Kan iemand mij trouwens ook eens verduidelijken, waarom de partner van Halsema nu zo in het kwade daglicht wordt gezet?
Topic #16 omdat een joch van 15 iets gedaan heeft wat niet nieuwswaardig was en waarvan, vanwege zijn leeftijd, sowieso niets openbaar diende te worden, en dan vraag je "Welke hetze?"quote:
Maar paar topics terug was er een tweet van een vrouw die meent dat de partner van Halsema immens jaloers is omtrent de macht die zij heeft en daarom bewust dit in werking heeft gezet?quote:Op zondag 15 september 2019 23:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het gaat niet om hetze of kwaad daglicht.
Er zijn gewoon wetten overtreden, onder andere door meneer Halsema.
Of je leest het interview even dat hij aan NRC heeft gegeven.quote:Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Maar paar topics terug was er een tweet van een vrouw die meent dat de partner van Halsema immens jaloers is omtrent de macht die zij heeft en daarom bewust dit in werking heeft gezet?
Waar komt deze wijsheid vandaan?
Weer een linkse vrouw die gewoon een tyfushekel aan mannen heeft?
Het zou een buitenlander zijn, volgens Fortuyn.quote:Op zondag 15 september 2019 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat Fortuyn roomsblanke Nederlanders vrijpleitte nee. Dat is toch echt jouw innerlijke Rossenmöller.
En door een tweede dader, maar aangezien die totaal niet interessant lijkt te zijn en alle aandacht vanaf deel 1 is gericht op de burgemeesterszoon en zijn moeder is er kennelijk toch sprake van een hetze.quote:Op zondag 15 september 2019 23:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het gaat niet om hetze of kwaad daglicht.
Er zijn gewoon wetten overtreden, onder andere door meneer Halsema.
Dat deed hij zelf. Hij gaf interviews.quote:Op zondag 15 september 2019 22:59 schreef -Chakotay- het volgende:
ik zit niet 24/7 op dit forumquote:Op zondag 15 september 2019 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest het interview even dat hij aan NRC heeft gegeven.
De link staat al 4 topics in de OP.
zou je mij dat linkje kunnen geven?quote:Op zondag 15 september 2019 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest het interview even dat hij aan NRC heeft gegeven.
De link staat al 4 topics in de OP.
Precies, dus gaat gewoon lekker heen met je betichtingen over huidskleur.quote:Op zondag 15 september 2019 23:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zou een buitenlander zijn, volgens Fortuyn.
Sjoukje is geen vrouwquote:Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Maar paar topics terug was er een tweet van een vrouw die meent dat de partner van Halsema immens jaloers is omtrent de macht die zij heeft en daarom bewust dit in werking heeft gezet?
Waar komt deze wijsheid vandaan?
Weer een linkse vrouw die gewoon een tyfushekel aan mannen heeft?
Een manquote:Op zondag 15 september 2019 23:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat dan wel?
sjoukje was het niet
ging hierom..quote:Saskia Noort (@:saskianoort) heeft getweet:
Je grootste vijand zit vaak gewoon bij je aan tafel. Wat een Judas die man, wat een eenzaamheid moet zij voelen. #femkehalsema
https://mobile.twitter.com/saskianoort
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Korte samenvatting voor nieuwe lezers.
Mevrouw Halsema is burgemeester van Amsterdam.
Er zijn wetten overtreden door meneer Halsema, door zoon Halsema, en vermoedelijk ook door mevrouw Halsema zelf.
Daarover is nu enige discussie.
Welk interview? Het is een tweet.quote:Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ging hierom..
iemand linkje van dat interview?
moet je ff teruglezenquote:Op zondag 15 september 2019 22:49 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom hebben we het over fortuyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |