Die werd er door wat onnozelaars bijgehaald om te rechtvaardigen waarom de hetze tegen Halsema en haar zoon gerechtvaardigd zou zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 22:49 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom hebben we het over fortuyn?
negeren dusquote:Op zondag 15 september 2019 22:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die werd er door wat onnozelaars bijgehaald om te rechtvaardigen waarom de hetze tegen Halsema en haar zoon gerechtvaardigd zou zijn.
Welke hetze?quote:Op zondag 15 september 2019 22:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die werd er door wat onnozelaars bijgehaald om te rechtvaardigen waarom de hetze tegen Halsema en haar zoon gerechtvaardigd zou zijn.
Mij ook, we weten immers helemaal niet of hij links is, dus misschien is al die haat richting hem helemaal niet terecht.quote:Op zondag 15 september 2019 22:59 schreef -Chakotay- het volgende:
Kan iemand mij trouwens ook eens verduidelijken, waarom de partner van Halsema nu zo in het kwade daglicht wordt gezet?
Dat ontgaat me eigenlijk nog steeds een beetje
Het gaat niet om hetze of kwaad daglicht.quote:Op zondag 15 september 2019 22:59 schreef -Chakotay- het volgende:
Kan iemand mij trouwens ook eens verduidelijken, waarom de partner van Halsema nu zo in het kwade daglicht wordt gezet?
Topic #16 omdat een joch van 15 iets gedaan heeft wat niet nieuwswaardig was en waarvan, vanwege zijn leeftijd, sowieso niets openbaar diende te worden, en dan vraag je "Welke hetze?"quote:
Maar paar topics terug was er een tweet van een vrouw die meent dat de partner van Halsema immens jaloers is omtrent de macht die zij heeft en daarom bewust dit in werking heeft gezet?quote:Op zondag 15 september 2019 23:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het gaat niet om hetze of kwaad daglicht.
Er zijn gewoon wetten overtreden, onder andere door meneer Halsema.
Of je leest het interview even dat hij aan NRC heeft gegeven.quote:Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Maar paar topics terug was er een tweet van een vrouw die meent dat de partner van Halsema immens jaloers is omtrent de macht die zij heeft en daarom bewust dit in werking heeft gezet?
Waar komt deze wijsheid vandaan?
Weer een linkse vrouw die gewoon een tyfushekel aan mannen heeft?
Het zou een buitenlander zijn, volgens Fortuyn.quote:Op zondag 15 september 2019 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat Fortuyn roomsblanke Nederlanders vrijpleitte nee. Dat is toch echt jouw innerlijke Rossenmöller.
En door een tweede dader, maar aangezien die totaal niet interessant lijkt te zijn en alle aandacht vanaf deel 1 is gericht op de burgemeesterszoon en zijn moeder is er kennelijk toch sprake van een hetze.quote:Op zondag 15 september 2019 23:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het gaat niet om hetze of kwaad daglicht.
Er zijn gewoon wetten overtreden, onder andere door meneer Halsema.
Dat deed hij zelf. Hij gaf interviews.quote:Op zondag 15 september 2019 22:59 schreef -Chakotay- het volgende:
ik zit niet 24/7 op dit forumquote:Op zondag 15 september 2019 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest het interview even dat hij aan NRC heeft gegeven.
De link staat al 4 topics in de OP.
zou je mij dat linkje kunnen geven?quote:Op zondag 15 september 2019 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest het interview even dat hij aan NRC heeft gegeven.
De link staat al 4 topics in de OP.
Precies, dus gaat gewoon lekker heen met je betichtingen over huidskleur.quote:Op zondag 15 september 2019 23:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zou een buitenlander zijn, volgens Fortuyn.
Sjoukje is geen vrouwquote:Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Maar paar topics terug was er een tweet van een vrouw die meent dat de partner van Halsema immens jaloers is omtrent de macht die zij heeft en daarom bewust dit in werking heeft gezet?
Waar komt deze wijsheid vandaan?
Weer een linkse vrouw die gewoon een tyfushekel aan mannen heeft?
Een manquote:Op zondag 15 september 2019 23:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat dan wel?
sjoukje was het niet
ging hierom..quote:Saskia Noort (@:saskianoort) heeft getweet:
Je grootste vijand zit vaak gewoon bij je aan tafel. Wat een Judas die man, wat een eenzaamheid moet zij voelen. #femkehalsema
https://mobile.twitter.com/saskianoort
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Korte samenvatting voor nieuwe lezers.
Mevrouw Halsema is burgemeester van Amsterdam.
Er zijn wetten overtreden door meneer Halsema, door zoon Halsema, en vermoedelijk ook door mevrouw Halsema zelf.
Daarover is nu enige discussie.
Welk interview? Het is een tweet.quote:Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ging hierom..
iemand linkje van dat interview?
moet je ff teruglezenquote:Op zondag 15 september 2019 22:49 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom hebben we het over fortuyn?
quote:Op zondag 15 september 2019 23:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Precies, dus gaat gewoon lekker heen met je betichtingen over huidskleur.
Dat is allemaal nog onderwerp van onderzoek. Het gaat onder meer mogelijk om:quote:Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Welke wetten zou Femke Halsema overtreden hebben?
dat Halsema wetten heeft overtreden lijkt het nog steeds niet opquote:Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Korte samenvatting voor nieuwe lezers.
Mevrouw Halsema is burgemeester van Amsterdam.
Er zijn wetten overtreden door meneer Halsema, door zoon Halsema, en vermoedelijk ook door mevrouw Halsema zelf.
Daarover is nu enige discussie.
Onwaarschijnlijk de buren met zeer vergelijkbare culturele eigenschappen.quote:Op zondag 15 september 2019 23:12 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, het was niet duidelijk of hij nu de buren bedoelde, Noren, of andere etnische achtergronden.
nou, daar zit wel wat in eigenlijk haha.. de redelijkheid van het debat is verloren gegaan bij Janmaat van het CD.quote:Op zondag 15 september 2019 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je ff teruglezen
punt was dat de redelijkheid in het publieke debat al langer ver te zoeken is oid
maar Fortuyn vind ik een slecht voorbeeld, ander voorbeeld is defensie, als er een militair sneuvelt gaat alle media op zwart omdat de kranten (Telegraaf voorop) de scoop naar buiten willen brengen voor de familie ervanaf weet en daar dan liefst het verdriet van het liefje van die jongen met naam en toenaam in beeld willen brengen
de redelijkheid is daar al heel lang, heel ver te zoeken en privacy is niet echt iets waar ze zich druk om maken
dit soort dingen zijn toch compleet debiel?
https://www.telegraaf.nl/(...)nkt-overleden-vriend
dan moeten het zoontje van Femke Halsema niet zeuren hoor
fout gemaakt, blaren zitten maar naar de praktijken van de Telegraaf mag best wel eens gekeken worden denk ik
Sorry, maar ik zie het verband niet tussen een actrice die besluit een bericht op internet met de hele wereld te delen en de krant van zwakker Nederland die daarover bericht op haar entertainmentpagina en het bombarderen tot voorpaginanieuws van een bericht dat normaals gesproken niet eens het regiokatern zou halen als het niet om de zoon van een linkse burgemeester was gegaan.quote:Op zondag 15 september 2019 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit soort dingen zijn toch compleet debiel?
https://www.telegraaf.nl/(...)nkt-overleden-vriend
dan moeten het zoontje van Femke Halsema niet zeuren hoor
Blijkbaar is dat toch wel zó boeiend dat de gemeenteraad de burgemeester ervoor op het matje heeft geroepen en dat zij verantwoording moet afleggen.quote:Op zondag 15 september 2019 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat Halsema wetten heeft overtreden lijkt het nog steeds niet op
zoontje en dr man sowieso maar echt boeiend is het niet
links/rechts/iedereenquote:Op zondag 15 september 2019 23:14 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nou, daar zit wel wat in eigenlijk haha.. de redelijkheid van het debat is verloren gegaan bij Janmaat van het CD.
Links heeft altijd vuil opgetreden tegen mensen met een ander denkbeeld.
gewoon een voorbeeld van een krant die niet zoveel opheeft met privacyquote:Op zondag 15 september 2019 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie het verband niet tussen een actrice die besluit een bericht op internet met de hele wereld te delen en de krant van zwakker Nederland die daarover bericht op haar entertainmentpagina en het bombarderen tot voorpaginanieuws van een bericht dat normaals gesproken niet eens het regiokatern zou halen als het niet om de zoon van een linkse burgemeester was gegaan.
Nee. Ze is vooralsnog geen "onderwerp van onderzoek". Leugen nr zoveel alweer Sjoukjequote:Op zondag 15 september 2019 23:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog onderwerp van onderzoek. Het gaat onder meer mogelijk om:
- valsheid in geschrifte ("nepwapen" in plaats van een onklaar gemaakte revolver)
- illegaal wapenbezit en illegale wapenopslag in de ambtswoning van de burgemeester
- (poging tot) beïnvloeding van een lopend strafproces door de burgemeester
Zo een beetje elke wet van de logica.quote:Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke wetten zou Femke Halsema overtreden hebben?
Dan lijkt Melody Klaver me een minder geschikt voorbeeld, Dat de Telegraaf nog net zo fout is als tijdens WO II hadden ze al laten blijken toen ze een minderjarig slachtoffer van de vliegtuigramp in Libië onder valse voorwendselen interviewden.quote:Op zondag 15 september 2019 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon een voorbeeld van een krant die niet zoveel opheeft met privacy
lijkt me geen moeilijk verband hier
quote:Op zondag 15 september 2019 23:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zo een beetje elke wet van de logica.
dan hebben we het over een gemeenteraad die zich druk maakte om die IAMSTERDAM lettersquote:Op zondag 15 september 2019 23:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat toch wel zó boeiend dat de gemeenteraad de burgemeester ervoor op het matje heeft geroepen en dat zij verantwoording moet afleggen.
waarom lijkt jouw dat een minder geschikt voorbeeld?quote:Op zondag 15 september 2019 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan lijkt Melody Klaver me een minder geschikt voorbeeld, Dat de Telegraaf nog net zo fout is als tijdens WO II hadden ze al laten blijken toen ze een minderjarig slachtoffer van de vliegtuigramp in Libië onder valse voorwendselen interviewden.
Owh?quote:Op zondag 15 september 2019 23:23 schreef -Chakotay- het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat de slechtste burgemeester van Amsterdam ooit, een vrouw is
Wat maakte Harman Harmansz, even afgezien van zijn geweldige naam, in jouw ogen precies tot een betere burgemeester dan Femke Halsema?quote:Op zondag 15 september 2019 23:23 schreef -Chakotay- het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat de slechtste burgemeester van Amsterdam ooit, een vrouw is
Precies om de reden die ik al aangaf, actrice deelt zes jaar later een berichtje met de wereld en roddelblad schrijft daarover.quote:Op zondag 15 september 2019 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom lijkt jouw dat een minder geschikt voorbeeld?
hoe is haar privacy minder belangrijk dan die van de zoon van Halsema?
zoveel minder belangrijk dat je zes jaar later nog een berichtje gaat zitten tikken over wat ze op twitter oid gezegd heeft?
pffffff als Bruno niet in de krant had gewild dan had hij niet pistolen timmie op iemand anders zijn boot uit moeten hangenquote:Op zondag 15 september 2019 23:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Precies om de reden die ik al aangaf, actrice deelt zes jaar later een berichtje met de wereld en roddelblad schrijft daarover.
Als dat bericht als privébericht bedoeld was, was het vast niet op een openbaar medium geplaatst.
Maar waarom hoefde Sjef (laten we de tweede dader maar even zo noemen) dan niet in de krant als het enige verschil tussen hem en Bruno het beroep van zijn moeder is?quote:Op zondag 15 september 2019 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
pffffff als Bruno niet in de krant had gewild dan had hij niet pistolen timmie op iemand anders zijn boot uit moeten hangen
hij is geen 8 ofzo, hij moet dit soort dingen weten
Heel raar idd...quote:Op zondag 15 september 2019 23:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die niet begrijpen hoe ernstig deze zaak is.
De burgemeester van Amsterdam is verantwoordelijk voor de wetshandhaving en veiligheid in de stad.
Nu is gebleken dat haar bloedeigen zoon dus met een revolver over straat loopt, nog los van het feit dat hij wordt verdacht van insluiping en vandalisme.
In eerste instantie werd door de burgemeester zelf geprobeerd het verboden wapenbezit te bagatelliseren. Het zou volgens haar om een "nepwapen" gaan.
Onlangs is echter gebleken dat het zeker niet om een nepwapen gaat, maar om een echte revolver.
Nu wordt, in tweede instantie, beweerd dat deze revolver "onklaar" zou zijn gemaakt. Bewijzen hiervoor (d.w.z. officiële certificaten die het onklaar maken bevestigen) zijn echter nog niet geleverd.
Los van het al dan niet "onklaar" zijn van deze revolver, gaat het hier om een ernstige en levensgevaarljike overtreding van de wapenwet.
Een andere poging om deze zaak te bagatelliseren was het wijzen op de jonge leeftijd (15) van de verdachte. Het zou, volgens de burgemeester weer, slechts aan het "klieren" zijn geweest.
Nu echter duidelijk is geworden dat ook de vader (echtgenoot) van Halsema over deze revolver beschikte, kan het argument van de leeftijd niet meer worden gebruikt (de man is ca. 52).
Nu wordt dan als verdediging aangevoerd dat deze revolver gebruikt zou zijn als een requisiet in een film. Ook als dit waar zou zijn, doet dit overigens helemaal niets af aan de strafbaarheid van dit illegale wapenbezit.
De zaak bevat nog meer, maar ik moet er een punt achter zetten. Nog één aspect: meneer Halsema beweerde in dat interview ook dat er mogelijkerwijs nog meer illegaal wapentuig op de zolder van de ambtswoning van de burgemeester ligt opgeslagen. De politie heeft het echter nog niet nodig geacht daar een huiszoeking te verrichten.
wmb hoefden ze beiden niet in de krant he, net als de vriendin van de overleden militairquote:Op zondag 15 september 2019 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar waarom hoefde Sjef (laten we de tweede dader maar even zo noemen) dan niet in de krant als het enige verschil tussen hem en Bruno het beroep van zijn moeder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |