Nou, als verdediging van de zoon wil ik wel aanvoeren dat hij slechts het gedrag van zijn vader immiteerde.quote:Op zondag 15 september 2019 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
pffffff als Bruno niet in de krant had gewild dan had hij niet pistolen timmie op iemand anders zijn boot uit moeten hangen
hij is geen 8 ofzo, hij moet dit soort dingen weten
quote:Op zondag 15 september 2019 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat maakte Harman Harmansz, even afgezien van zijn geweldige naam, in jouw ogen precies tot een betere burgemeester dan Femke Halsema?
ja manquote:Op zondag 15 september 2019 23:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nou, als verdediging van de zoon wil ik wel aanvoeren dat hij slechts het gedrag van zijn vader immiteerde.
Ik kan me voorstellen dat een 15-jarige denkt: ha, daar ligt een revolver in de keukenla! Die is vast van papa en mama heeft niet gezegd dat ik daar niet even mee zou mogen spelen.
Maar de vriendin van de militair zocht de (sociale) media op, Bruno, Sjef en hun ouders deden dat nu juist niet.quote:Op zondag 15 september 2019 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
wmb hoefden ze beiden niet in de krant he, net als de vriendin van de overleden militair
dat is mijn punt juist
Jij kwam met de stelling over beste burgemeester OOIT, dan neem ik ook aan dat je je in de geschiedenis hebt verdiept.quote:Op zondag 15 september 2019 23:31 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]_____________!!!!!!!!!!!!
1419, 1421-1422, 1425, 1431-1432 Harman Harmansz
Die gast komt uit een tijd voor de gouden tijd..
een tijd waarin Nederland het verderfelijkst was
In deze blender van leugens zou het me niet verbazen als Falsema er wel van op de hoogte was.quote:Op zondag 15 september 2019 23:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die niet begrijpen hoe ernstig deze zaak is.
De burgemeester van Amsterdam is verantwoordelijk voor de wetshandhaving en veiligheid in de stad.
Nu is gebleken dat haar bloedeigen zoon dus met een revolver over straat loopt, nog los van het feit dat hij wordt verdacht van insluiping en vandalisme.
In eerste instantie werd door de burgemeester zelf geprobeerd het verboden wapenbezit te bagatelliseren. Het zou volgens haar om een "nepwapen" gaan.
Onlangs is echter gebleken dat het zeker niet om een nepwapen gaat, maar om een echte revolver.
Nu wordt, in tweede instantie, beweerd dat deze revolver "onklaar" zou zijn gemaakt. Bewijzen hiervoor (d.w.z. officiële certificaten die het onklaar maken bevestigen) zijn echter nog niet geleverd.
Los van het al dan niet "onklaar" zijn van deze revolver, gaat het hier om een ernstige en levensgevaarljike overtreding van de wapenwet.
Een andere poging om deze zaak te bagatelliseren was het wijzen op de jonge leeftijd (15) van de verdachte. Het zou, volgens de burgemeester weer, slechts aan het "klieren" zijn geweest.
Nu echter duidelijk is geworden dat ook de vader (echtgenoot) van Halsema over deze revolver beschikte, kan het argument van de leeftijd niet meer worden gebruikt (de man is ca. 52).
Nu wordt dan als verdediging aangevoerd dat deze revolver gebruikt zou zijn als een requisiet in een film. Ook als dit waar zou zijn, doet dit overigens helemaal niets af aan de strafbaarheid van dit illegale wapenbezit.
De zaak bevat nog meer, maar ik moet er een punt achter zetten. Nog één aspect: meneer Halsema beweerde in dat interview ook dat er mogelijkerwijs nog meer illegaal wapentuig op de zolder van de ambtswoning van de burgemeester ligt opgeslagen. De politie heeft het echter nog niet nodig geacht daar een huiszoeking te verrichten.
das te makkelijkquote:Op zondag 15 september 2019 23:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar de vriendin van de militair zocht de (sociale) media op, Bruno, Sjef en hun ouders deden dat nu juist niet.
Die hetze, in de vorm van voorpagina Telegraaf, was er al voor de brief van de moeder.quote:Op zondag 15 september 2019 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
das te makkelijk
Bruno had moeten weten dat dit de krant zou halen en zijn moeder schreef een mooie brief after the fact die niet helemaal lijkt te kloppen
dan krijg je hetze
I know maar deescaleren lijkt niet helemaal te lukkenquote:Op zondag 15 september 2019 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die hetze, in de vorm van voorpagina Telegraaf, was er al voor de brief van de moeder.
Goh. Zou hij dan toch... buitenlanders als in... Arabische... culturen bedoelen?quote:Op zondag 15 september 2019 23:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk de buren met zeer vergelijkbare culturele eigenschappen.
Bruno is een puber..quote:Op zondag 15 september 2019 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
das te makkelijk
Bruno had moeten weten dat dit de krant zou halen en zijn moeder schreef een mooie brief after the fact die niet helemaal lijkt te kloppen (1 boot blijkt 2 boot, neppistool blijkt onklaar gemaakt pistool etc.)
dan krijg je hetze
Heel raar idd..quote:Op zondag 15 september 2019 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know maar deescaleren lijkt niet helemaal te lukken
ja weet ik, leuk stel met zijn moedertje, moet er nog ergens een foto van hebben zelfsquote:
Heel goed, Piet! Hij had het over nationale (en daarmee culturele) verschillen.quote:Op zondag 15 september 2019 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
Goh. Zou hij dan toch... buitenlanders als in... Arabische... culturen bedoelen?
Er was al haat/hetze bij de Telegraaf richting Halsema, dáárom werd het 8 pagina's hetze, de brief was de reactie daarop.quote:Op zondag 15 september 2019 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
das te makkelijk
Bruno had moeten weten dat dit de krant zou halen en zijn moeder schreef een mooie brief after the fact die niet helemaal lijkt te kloppen (1 boot blijkt 2 boot, neppistool blijkt onklaar gemaakt pistool etc.)
dan krijg je hetze
Dat zijn ze nietquote:Op zondag 15 september 2019 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja weet ik, leuk stel met zijn moedertje, moet er nog ergens een foto van hebben zelfs
het ding is, ik vond en vind het incident zelf ook allemaal niet zo boeiend ... kattekwaad, lekker belangrijk
maar als zijn ouders dan zo hellbent zijn op drama dan moet er maar drama komen ook
De Telegraaf is vooral hellbent op drama.quote:Op zondag 15 september 2019 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja weet ik, leuk stel met zijn moedertje, moet er nog ergens een foto van hebben zelfs
het ding is, ik vond en vind het incident zelf ook allemaal niet zo boeiend ... kattekwaad, lekker belangrijk
maar als zijn ouders dan zo hellbent zijn op drama dan moet er maar drama komen ook
Yupsquote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er was al haat/hetze bij de Telegraaf richting Halsema, dáárom werd het 8 pagina's hetze, de brief was de reactie daarop.
ik noem de telegraaf toch ook als grootste probleem hier of niet dan?quote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er was al haat/hetze bij de Telegraaf richting Halsema, dáárom werd het 8 pagina's hetze, de brief was de reactie daarop.
Kloptquote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De Telegraaf is vooral hellbent op drama.
Wat die jongen gedaan heeft haalt normaal nog niet eens zes regels op de derde pagina binnenblad.
mwahquote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat die jongen gedaan heeft haalt normaal nog niet eens zes regels op de derde pagina binnenblad.
Normaal worden zulke dingen echter niet gedaan door zoontjes van burgemeesters van de hoofdstad van het land. Als je oom Klaas kanker heeft komt dat ook niet op het 8 uur journaal, met van der Laan lag dat net even anders.quote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kennelijk druk je je niet zo handig uit.quote:Op zondag 15 september 2019 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik noem de telegraaf toch ook als grootste probleem hier of niet dan?
of niet dan![]()
OF NIET DAN!?
leest er uberhaupt nog iemand mee of wat?
Zoals?quote:Op zondag 15 september 2019 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah
die brief klopt niet
staan gewoon fouten in waarvan ze had moeten weten dat ze fout zijn
dan hoef je het nog niet te verkloten als burgemeester zijnde en als echtgenoot van de burgemeester zijndequote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hoort voor de consequenties van het gedrag van een puber niet uit te maken wie zijn moeder is. Ook al doen onderbuiktypes als jij heel erg hard je best om het te laten lijken dat dat wel zo is.quote:Op zondag 15 september 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Normaal worden zulke dingen echter niet gedaan door zoontjes van burgemeesters van de hoofdstad van het land. Als je oom Klaas kanker heeft komt dat ook niet op het 8 uur journaal, met van der Laan lag dat net even anders.
Gek hè Janneke? Zou haast gaan denken dat je die van Jip bent.
Nee, maar voor de levensvatbaarheid van haar burgemeesterschap toch echt even wel. Lekkere reclame voor ons land dit.quote:Op zondag 15 september 2019 23:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hoort voor de consequenties van het gedrag van een puber niet uit te maken wie zijn moeder is. Ook al doen onderbuiktypes als jij heel erg hard je best om het te laten lijken dat dat wel zo is.
Je komt me net iets te veel over als Trump die nadat neonazi's iemand hadden doodgereden toch vooral meende te moeten benadrukken dat beide kampen rotte appels hadden.quote:Op zondag 15 september 2019 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik noem de telegraaf toch ook als grootste probleem hier of niet dan?
of niet dan![]()
OF NIET DAN!?
leest er uberhaupt nog iemand mee of wat?
Dat weet je dus niet, en dat is omdat je dat ook niet hoort te weten.quote:Op zondag 15 september 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Normaal worden zulke dingen echter niet gedaan door zoontjes van burgemeesters van de hoofdstad van het land.
Nu nogquote:Op zondag 15 september 2019 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan hoef je het nog niet te verkloten als burgemeester zijnde en als echtgenoot van de burgemeester zijnde
dit was in deel 1 gewoon nonnieuws
Dat had je anders toch echt wel geweten, net zoals nu. Of weten we het nu eigenlijk ook niet Leandra? Is dit alles gewoon één grote hallucinatie?quote:Op zondag 15 september 2019 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, en dat is omdat je dat ook niet hoort te weten.
Scherp.quote:Op zondag 15 september 2019 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je komt me net iets te veel over als Trump die nadat neonazi's iemand hadden doodgereden toch vooral meende te moeten benadrukken dat beide kampen rotte appels hadden.
Dus jij garandeert dat er nog nooit een minderjarig kind van een burgemeester van een van de 4 grote steden iets strafbaars heeft gedaan, en dat concludeer je uit het feit dat het niet bekendgemaakt is.quote:Op zondag 15 september 2019 23:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat had je anders toch echt wel geweten, net zoals nu. Of weten we het nu eigenlijk ook niet Leandra? Is dit alles gewoon één grote hallucinatie?
Ik had het expliciet over de hoofdstad. Heel zeker van je punt ben je niet hè, dat je de doelposten zo moet verschuiven. Maar prima, neem de hofstad er lekker bij.quote:Op zondag 15 september 2019 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus jij garandeert dat er nog nooit een minderjarig kind van een burgemeester van een van de 4 grote steden iets strafbaars heeft gedaan, en dat concludeer je uit het feit dat het niet bekendgemaakt is.
die is wel bijzonder want ik richt mijn pijlen heel specifiek op 1 kampquote:Op zondag 15 september 2019 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je komt me net iets te veel over als Trump die nadat neonazi's iemand hadden doodgereden toch vooral meende te moeten benadrukken dat beide kampen rotte appels hadden.
Kan zijn, maar dat maakt de brief nog niet goed van een burgemeester.quote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer burgemeesters is alleen maar meer kans te bewijzen dat dit geen uitzondering is.quote:Op zondag 15 september 2019 23:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik had het expliciet over de hoofdstad. Heel zeker van je punt ben je niet hè, dat je de doelposten zo moet verschuiven. Maar prima, neem de hofstad er lekker bij.
Aan garanties doe ik niet maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat zoiets onder de pet te houden valt zeker vandaag de dag. Misschien in de jaren 70 nog ofzo.![]()
Uhuh.. Jij verwoordt het uitstekend maar de hoogopgeleiden snappen je niet...quote:Op zondag 15 september 2019 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is wel bijzonder want ik richt mijn pijlen heel specifiek op 1 kamp
TE-LE-GRAAF
maar we lezen allemaal wat we graag willen lezen ... zie Whiskers
Nee, want de hoofdstad/amsterdam is toch net even een heel stuk belangrijker/staat veel meer in the picture ook internationaal.Dat er in schubbekutteveen geen haan naar kraait geloof ik graag.quote:Op zondag 15 september 2019 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer burgemeesters is alleen maar meer kans te bewijzen dat dit geen uitzondering is.
En daarom wasje het met the-eye eens toch? Puur Telegraaf.. Uhuh..quote:Op zondag 15 september 2019 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is wel bijzonder want ik richt mijn pijlen heel specifiek op 1 kamp
TE-LE-GRAAF
maar we lezen allemaal wat we graag willen lezen ... zie Whiskers
Waarom zou ze moeten aftreden?quote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe dan ook, ik zal blij zijn als Halsema zal aftreden (naar verwachting in de loop van de week). Dan kunnen we deze topicreeks ook weer sluiten.
Aangeschoten wild. Ze kan als burgemeester niet goed meer functioneren en is daarom schadelijk voor de stad.quote:
Dat is jouw doel van deze topicreeks en daar misbruik je graag haar zoon voor?quote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe dan ook, ik zal blij zijn als Halsema zal aftreden (naar verwachting in de loop van de week). Dan kunnen we deze topicreeks ook weer sluiten.
Uiteraard. Want je hebt 'm niet xowat alleen op gang gehouden..quote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
hmmmmmkayquote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh.. Jij verwoordt het uitstekend maar de hoogopgeleiden snappen je niet...
De privacy van kinderen van andere burgemeesters is belangrijker?quote:Op zondag 15 september 2019 23:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, want de hoofdstad/amsterdam is toch net even een heel stuk belangrijker/staat veel meer in the picture ook internationaal.Dat er in schubbekutteveen geen haan naar kraait geloof ik graag.
Hè? Heb ik iemand misbruikt? Wat is dat voor kolder?quote:Op zondag 15 september 2019 23:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is jouw doel van deze topicreeks en daar misbruik je graag haar zoon voor?
hmmmmkayquote:Op zondag 15 september 2019 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daarom wasje het met the-eye eens toch? Puur Telegraaf.. Uhuh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |