dan hoef je het nog niet te verkloten als burgemeester zijnde en als echtgenoot van de burgemeester zijndequote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De Telegraaf is vooral hellbent op drama.
Wat die jongen gedaan heeft haalt normaal nog niet eens zes regels op de derde pagina binnenblad.
Het hoort voor de consequenties van het gedrag van een puber niet uit te maken wie zijn moeder is. Ook al doen onderbuiktypes als jij heel erg hard je best om het te laten lijken dat dat wel zo is.quote:Op zondag 15 september 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Normaal worden zulke dingen echter niet gedaan door zoontjes van burgemeesters van de hoofdstad van het land. Als je oom Klaas kanker heeft komt dat ook niet op het 8 uur journaal, met van der Laan lag dat net even anders.
Gek hè Janneke? Zou haast gaan denken dat je die van Jip bent.
Nee, maar voor de levensvatbaarheid van haar burgemeesterschap toch echt even wel. Lekkere reclame voor ons land dit.quote:Op zondag 15 september 2019 23:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hoort voor de consequenties van het gedrag van een puber niet uit te maken wie zijn moeder is. Ook al doen onderbuiktypes als jij heel erg hard je best om het te laten lijken dat dat wel zo is.
Je komt me net iets te veel over als Trump die nadat neonazi's iemand hadden doodgereden toch vooral meende te moeten benadrukken dat beide kampen rotte appels hadden.quote:Op zondag 15 september 2019 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik noem de telegraaf toch ook als grootste probleem hier of niet dan?
of niet dan![]()
OF NIET DAN!?
leest er uberhaupt nog iemand mee of wat?
Dat weet je dus niet, en dat is omdat je dat ook niet hoort te weten.quote:Op zondag 15 september 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Normaal worden zulke dingen echter niet gedaan door zoontjes van burgemeesters van de hoofdstad van het land.
Nu nogquote:Op zondag 15 september 2019 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan hoef je het nog niet te verkloten als burgemeester zijnde en als echtgenoot van de burgemeester zijnde
dit was in deel 1 gewoon nonnieuws
Dat had je anders toch echt wel geweten, net zoals nu. Of weten we het nu eigenlijk ook niet Leandra? Is dit alles gewoon één grote hallucinatie?quote:Op zondag 15 september 2019 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, en dat is omdat je dat ook niet hoort te weten.
Scherp.quote:Op zondag 15 september 2019 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je komt me net iets te veel over als Trump die nadat neonazi's iemand hadden doodgereden toch vooral meende te moeten benadrukken dat beide kampen rotte appels hadden.
Dus jij garandeert dat er nog nooit een minderjarig kind van een burgemeester van een van de 4 grote steden iets strafbaars heeft gedaan, en dat concludeer je uit het feit dat het niet bekendgemaakt is.quote:Op zondag 15 september 2019 23:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat had je anders toch echt wel geweten, net zoals nu. Of weten we het nu eigenlijk ook niet Leandra? Is dit alles gewoon één grote hallucinatie?
Ik had het expliciet over de hoofdstad. Heel zeker van je punt ben je niet hè, dat je de doelposten zo moet verschuiven. Maar prima, neem de hofstad er lekker bij.quote:Op zondag 15 september 2019 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus jij garandeert dat er nog nooit een minderjarig kind van een burgemeester van een van de 4 grote steden iets strafbaars heeft gedaan, en dat concludeer je uit het feit dat het niet bekendgemaakt is.
die is wel bijzonder want ik richt mijn pijlen heel specifiek op 1 kampquote:Op zondag 15 september 2019 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je komt me net iets te veel over als Trump die nadat neonazi's iemand hadden doodgereden toch vooral meende te moeten benadrukken dat beide kampen rotte appels hadden.
Kan zijn, maar dat maakt de brief nog niet goed van een burgemeester.quote:Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er was al haat/hetze bij de Telegraaf richting Halsema, dáárom werd het 8 pagina's hetze, de brief was de reactie daarop.
Meer burgemeesters is alleen maar meer kans te bewijzen dat dit geen uitzondering is.quote:Op zondag 15 september 2019 23:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik had het expliciet over de hoofdstad. Heel zeker van je punt ben je niet hè, dat je de doelposten zo moet verschuiven. Maar prima, neem de hofstad er lekker bij.
Aan garanties doe ik niet maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat zoiets onder de pet te houden valt zeker vandaag de dag. Misschien in de jaren 70 nog ofzo.![]()
Uhuh.. Jij verwoordt het uitstekend maar de hoogopgeleiden snappen je niet...quote:Op zondag 15 september 2019 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is wel bijzonder want ik richt mijn pijlen heel specifiek op 1 kamp
TE-LE-GRAAF
maar we lezen allemaal wat we graag willen lezen ... zie Whiskers
Nee, want de hoofdstad/amsterdam is toch net even een heel stuk belangrijker/staat veel meer in the picture ook internationaal.Dat er in schubbekutteveen geen haan naar kraait geloof ik graag.quote:Op zondag 15 september 2019 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer burgemeesters is alleen maar meer kans te bewijzen dat dit geen uitzondering is.
En daarom wasje het met the-eye eens toch? Puur Telegraaf.. Uhuh..quote:Op zondag 15 september 2019 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is wel bijzonder want ik richt mijn pijlen heel specifiek op 1 kamp
TE-LE-GRAAF
maar we lezen allemaal wat we graag willen lezen ... zie Whiskers
Waarom zou ze moeten aftreden?quote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe dan ook, ik zal blij zijn als Halsema zal aftreden (naar verwachting in de loop van de week). Dan kunnen we deze topicreeks ook weer sluiten.
Aangeschoten wild. Ze kan als burgemeester niet goed meer functioneren en is daarom schadelijk voor de stad.quote:
Dat is jouw doel van deze topicreeks en daar misbruik je graag haar zoon voor?quote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe dan ook, ik zal blij zijn als Halsema zal aftreden (naar verwachting in de loop van de week). Dan kunnen we deze topicreeks ook weer sluiten.
Uiteraard. Want je hebt 'm niet xowat alleen op gang gehouden..quote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
hmmmmmkayquote:Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh.. Jij verwoordt het uitstekend maar de hoogopgeleiden snappen je niet...
De privacy van kinderen van andere burgemeesters is belangrijker?quote:Op zondag 15 september 2019 23:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, want de hoofdstad/amsterdam is toch net even een heel stuk belangrijker/staat veel meer in the picture ook internationaal.Dat er in schubbekutteveen geen haan naar kraait geloof ik graag.
Hè? Heb ik iemand misbruikt? Wat is dat voor kolder?quote:Op zondag 15 september 2019 23:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is jouw doel van deze topicreeks en daar misbruik je graag haar zoon voor?
hmmmmkayquote:Op zondag 15 september 2019 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daarom wasje het met the-eye eens toch? Puur Telegraaf.. Uhuh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |