Wat voor wapen? Zo'n onklaar gemaakt wapen? Dat je wil gebruiken voor je werk als documentairemaker?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Hij wil een meer stoute type ?
Als je zo'n wapen thuis heb liggen ben je denk ik daar ook wel een type voor.
Die kan toch in no-time klaar gemaakt worden ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor wapen? Zo'n onklaar gemaakt wapen?
Owh ja?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die kan toch in no-time klaar gemaakt worden ?
Als hij on-klaar gemaakt is kan hij toch ook klaar worden gemaakt ?quote:
Dat kun jij niet weten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook, ook veel meer dan SjoukjeHooynaayer
Dat kan eigenlijk dan toch niet?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef Mylene het volgende:
Maakt niet of het wapen onklaar was gemaakt of niet, de dreiging blijft hetzelfde.
Was het joch zelf wel op de hoogte dat het onklaar wapen was?
Goeie vraag, benieuwd naar het antwoord.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef Mylene het volgende:
Maakt niet of het wapen onklaar was gemaakt of niet, de dreiging blijft hetzelfde.
Gewoon blijven weigeren om volledige openheid van zaken te gevenquote:Halsema over wapen in ambtswoning: 'Mijn huis is geen publieke plek'
Volgens burgemeester Femke Halsema blijft de kwestie rond de onklaar gemaakte revolver die in de ambtswoning lag een privezaak. 'Mijn huis is geen publieke plek', zegt zij in een reactie op vragen van de oppositie.
Oppositiepartijen Forum voor Democratie, VVD, Partij van de Ouderen, Partij voor de Dieren en Denk kondigden vandaag aan de burgemeester vragen te willen stellen over de zaak. Zo zei VVD-fractievoorzitter Marianne Poot dat het nu geen privekwestie meer is, omdat het wapen in de ambtswoning had gelegen.
https://www.at5.nl/artike(...)s-geen-publieke-plek
of is er iemand anders. In persoon is een aanduiding dat zij het zelf veroorzaakte. Het is niet dat een medewerker haar in die positie bracht.quote:
Halsema stelde dat haar zoon het had om selfies te maken. Zie brief.quote:Ik begrijp niet wat je wil zeggen met die selfies.
Jouw huis niet, behalve de huizen van anderen waar een wietplantage oid wordt gevonden he?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Halsema over wapen in ambtswoning: 'Mijn huis is geen publieke plek'
Volgens burgemeester Femke Halsema blijft de kwestie rond de onklaar gemaakte revolver die in de ambtswoning lag een privezaak. 'Mijn huis is geen publieke plek', zegt zij in een reactie op vragen van de oppositie.
Dat wil ze duidelijk niet begrijpen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jouw huis niet, behalve de huizen van anderen waar een wietplantage oid wordt gevonden he?
Maar hij heeft er -voor zover bekend- helemaal niet mee gedreigd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef Mylene het volgende:
Ja en?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar hij heeft er -voor zover bekend- helemaal niet mee gedreigd.
Het is ook gewoon een privékwestie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat wil ze duidelijk niet begrijpen.
Grappigquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:36 schreef bianconeri het volgende:
14 topics over dit onderwerp?
Is er niets serieus te bespreken?
Wat boeit dit nou?
Slaat nergens op dat dit ooit het nieuws haalde, alleen omdat ie zoon van is?
Boeiend.
Slot er op en weg met 14 topics....
Dus waarom zou je "er kan mee gedreigd worden" erbij halen? Oey had het ding daarvoor niet geleend, zoon heeft het daarvoor niet gebruikt. Doet niet ter zake in deze casus.quote:
M.i. heeft hij deze x gelijk.quote:
Dan ontvolg je deze topic toch ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:36 schreef bianconeri het volgende:
Wat boeit dit nou?
Boeiend.
Ik blijf het "deugdenken" niet snappen. Alle mogelijkheid om de wat labiele moederrol als excuuskaart te gebruiken en nog volhouden dat het privé is. Behalve wanneer het gaat om ijdele verklaringen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon blijven weigeren om volledige openheid van zaken te geven
En toch reageren he.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:36 schreef bianconeri het volgende:
Wat boeit dit nou?
Boeiend.
Dat is niet anders dan sommige andere Amsterdammers toch? Het wordt pas anders wanneer ze ook nog hun poppetjes bij de politie hebben die boetes kunnen verscheuren. Maar tot nu toe is er gewoon nog geen boete uitgedeeld en fietst hij, net als andere Amsterdammer, standaard door rood en blijkbaar ook een stukje tegen het verkeer in.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat hij tegen het verkeer in fietst of parkeert op een plek waar dat niet is toegestaan. Het gaat mij erom dat dit soort mensen kennelijk schijt heeft aan de wet- en regelgeving al naar gelang het hen uitkomt. Ze wanen zich boven de wet.
Ik snap eigenlijk niet waarom al dit soort dingen er allemaal bij worden gehaald? Deug dit, links dat, femke moet blijkbaar boeten en zwart gemaakt worden, koste wat het kost. Het is niet mijn burgemeester maar al sinds de dag dat ze ook maar in het oog was als kandidaat voor burgemeester, wordt echt alles in haar schoenen geschoven. Het gros is nog waar ze helemaal niks van doen mee heeft. En deze 14 topic zijn de kers op de taart. Waarom?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik blijf het "deugdenken" niet snappen. Alle mogelijkheid om de wat labiele moederrol als excuuskaart te gebruiken en nog volhouden dat het privé is. Behalve wanneer het gaat om ijdele verklaringen.
En dan op AT5 nog fijntjes zeggen ik betaal een marktconforme huur dus het is van mij waar jullie in het publiek niks mee te maken hebben.
FF weten dat haar huur ruim ¤2000 betreft voor een statig optrekje van 1527m² waarvan je twee etages bewoond met gebruik van grote tuin op de grachten.
Normaliter ben je rap ¤4000 kwijt voor zeg 150m² (zonder tuin voor de hond). Het mens leeft echt in een artificiële droomwereld.
Dit gaat op deze wijze redeneren nog wel een tijd aanhouden en voortkabbelen.
Het eenvoudige antwoord is 'omdat ze van GroenLinks is'.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom al dit soort dingen er allemaal bij worden gehaald? Deug dit, links dat, femke moet blijkbaar boeten en zwart gemaakt worden, koste wat het kost. Het is niet mijn burgemeester maar al sinds de dag dat ze ook maar in het oog was als kandidaat voor burgemeester, wordt echt alles in haar schoenen geschoven. Het gros is nog waar ze helemaal niks van doen mee heeft. En deze 14 topic zijn de kers op de taart. Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |