abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188943773
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De bedpartner van Halsema geeft onomwonden toe dat hij iedere dag de wet overtreedt.

Waarom zouden andere Amsterdammers zich dan wél aan de wet moeten houden?
Omdat het de wet is.. Tering hee :')
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188943779
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:56 schreef Vallon het volgende:

[..]

Wat kan of wil jij niet lezen... "volgens bronnen bij het OM en Politie"...... of is het voor jouw pas waarheid wanneer die klokkenluiders met de vingers voor het gerecht staan vanwege hun ambtsmisbruik ?
Of al je dat niet uitkomt, gewoon zeggen dat journalisten liegen of zomaar een verhaal verzinnen, die doet het ook altijd goed als iets niet uitkomt.

Is dat te verkiezen buiten het ter verantwoording roepen van een burgemeester ?

Rare denkbeelden om aanzeggend voetvolk het paadje van een liegende bestuurder te laten verleggen.
Nogmaals, als hard kon worden gemaakt dat er sprake was van machtsmisbruik, was de Telegraaf er wel op doorgegaan. Maar opvallend genoeg roeren die 'bronnen binnen de politie en het OM' zich ook niet meer.

Maar nogmaals, blijf vooral een slag in de rondte speculerem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:00:00 #128
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188943786
In Amsterdam is dit jaar een man doodgeschoten omdat de politie niet kon zien dat hij een onbruikbaar vuurwapen droeg.

https://www.ad.nl/binnenl(...)warde-brit~ab5f2459/

De politie heeft voor en na die tragische gebeurtenis geklaagd over het feit dat er in Amsterdam veel mensen rondlopen met wapens die niet van echt te onderscheiden zijn, waardoor dat soort beoordelingsfouten gemaakt kunnen worden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-nepwapens~ab320b53/
Na deze droevige geschiedenis heeft Robert Oey een niet van echt te onderscheiden vuurwapen in de ambtswoning van de burgemeester gelegd.

Dat is absolute karaktermoord.
Non possumus non loqui
pi_188943822
We zien hier gewoon de totaal andere denkwereld van de linkse deugmens voor het voetlicht gebracht. Dat is gewoon smullen.

Deze mensen overtreden iedere dag de wet en zijn daar ook trots op. Ze noemen zichzelf impulsief en emotioneel, zonder enige schaamte. Wetten gelden alleen voor anderen, nooit voor henzelf.

Overspel is geen enkel probleem, de huwelijkse trouw is hen vreemd. Ze zijn trots en ingenomen met zichzelf. En hebben hart voor het milieu uiteraard, maar vliegen zonder enige gêne wel naar een Afrikaans eiland om zich daar te laten verwennen.
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:04:08 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188943825
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De bedpartner van Halsema geeft onomwonden toe dat hij iedere dag de wet overtreedt.

Waarom zouden andere Amsterdammers zich dan wél aan de wet moeten houden?
Hij geeft ook keurig aan waar hij dat doet, dus dat lijkt me een mooie reden daar wat bromsnorren neer te zetten en hem een keer of tig te beboeten, desnoods samen met ieder ander die op dat moment dezelfde overtreding begaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188943837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij geeft ook keurig aan waar hij dat doet, dus dat lijkt me een mooie reden daar wat bromsnorren neer te zetten en hem een keer of tig te beboeten, desnoods samen met ieder ander die op dat moment dezelfde overtreding begaat.
Het gaat mij er niet om dat hij tegen het verkeer in fietst of parkeert op een plek waar dat niet is toegestaan. Het gaat mij erom dat dit soort mensen kennelijk schijt heeft aan de wet- en regelgeving al naar gelang het hen uitkomt. Ze wanen zich boven de wet.
pi_188943850
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:50 schreef Vallon het volgende:
.

Met de kennis van nu is pijnlijk dat het riool wordt open is getrokken. Haarzuiver en (mij) duidelijk waarom de strafzaak moest worden overgedragen naar Haarlem.
Niks vrijwillig dus en puur protocol.
De burgemeester was nl. in persoon direct betrokken bij het verbergen en in bezit houden van een verboden vuurwapen in de ambtelijke woning en vanuit daar met haar medeweten in gebruik genomen door haar zoon (die selfies, weet je nog).
In persoon nog wel?
Uit dat interview met de vader zou blijken dat Halsema van niks wist. Nu begrijp ik prima dat hij nu kan liegen, maar dat interview is een enorme klap in het gezicht van Halsema. Dus ik wil hem wel geloven dat zij echt van niks wist.

Ik begrijp niet wat je wil zeggen met die selfies.

quote:
Dat stil willen houden is direct ambtsmisbruik omdat die wetenschap daarvan directe gevolgen heeft voor het optreden en functioneren in de gemeenteraad.
Mwah. Kan.
Haar enig emogleijkheid was om openbaar te haan en dus haar zoon op te offeren. Dat is niet zo chique.
quote:
Vervolgens de "Beste Amsterdammers" een aandoenlijke brief schijven dat het klieren is en een topadvocaat namens jou als burgemeester laten kakelen dat het "puberaal strafbaar gedrag is"; is je volstrekt ongeloofwaardig maken.
Dat zien wij anders, maar begrijp je aversie wel. Vind die brief ook steeds minder slim
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:08:17 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188943859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
We zien hier gewoon de totaal andere denkwereld van de linkse deugmens voor het voetlicht gebracht. Dat is gewoon smullen.

Deze mensen overtreden iedere dag de wet en zijn daar ook trots op. Ze noemen zichzelf impulsief en emotioneel, zonder enige schaamte. Wetten gelden alleen voor anderen, nooit voor henzelf.

Overspel is geen enkel probleem, de huwelijkse trouw is hen vreemd. Ze zijn trots en ingenomen met zichzelf. En hebben hart voor het milieu uiteraard, maar vliegen zonder enige gêne wel naar een Afrikaans eiland om zich daar te laten verwennen.
Deze mensEN? Terwijl Oey het er merrmaals uitdrukkelijk over heeft hoe keurig Femke Halsema is?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188943864
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Deze mensEN? Terwijl Oey het er merrmaals uitdrukkelijk over heeft hoe keurig Femke Halsema is?
Keurig voor de buitenwacht. Maar nu toch door de mand gevallen.
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:09:45 #135
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188943872
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap je trouwens wel. Het is voor immers te laat om terug te krabbelen. Double downen en doodzwijgen als deze soap straks is overgewaaid is voor jou inderdaad de beste strategie.
Wel nee zij kan nog prima terugkrabbelen en door haar partner op de dijk gezette moeder spelen die het allemaal eventjes niet wist.

Voor mij echt, serieus, heel begrijpelijk. Voldoende vaak meegemaakt dat moeders door het vuur gaan voor hun kroost. Dat kan ik ook huldigen.... echter niet wanneer je daar anderen in je functie letterlijk naar jouw pijpen wil laten dansen.
Op dat moment dien je jezelf buiten de zware functie te stellen en alleen nog lintjes gaan doorknippen bij Sail of zo. Als mens wordt en ben je daar niet minder mee en nee, als mens vind ik Halsema in haar politieke passiedenken, prima. Leuk praten en niet te veel laten doen.
Ze moet alleen niet de functie van burgemeester willen ambiëren. Wanneer je zeg ouder bent dan 30/40, moet je gaan weten waar je kunnen en kunde ligt.

Halsema kan prima aanblijven als boegbeeld van een verleiend koopvaardijschip. Zij doet er zeer verstandig aan om alles qua veiligheidsportefeuille en andere triviale zaken integraal uit handen te geven.
Lijkt mij ook geen probleem. Loco Wassink met zijn Amsterdamse bestuurservaring is daar vast wel toe bereid dat over te nemen. Dat hij ook van GL vind ik wat minder maar kan daar ook mee leven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188943875
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat moet Halsema nu precies doen dan?
pi_188943889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat moet Halsema nu precies doen dan?
Aftreden en thuis orde op zaken stellen. En dan ergens een baan op haar niveau. Misschien als secretaresse ofzo.
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:11:59 #138
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188943901
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:25 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Volgens linkse gebruiken een enkel vingertje :P
Je bedoelt het Islam teken?
Non possumus non loqui
pi_188943903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Aftreden en thuis orde op zaken stellen. En dan ergens een baan op haar niveau. Misschien als secretaresse ofzo.
Ze zal toch vast wel meer in haar mars hebben ?
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:12:43 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188943916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat en min mannetje ben je toch... secretaresse :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188943917
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Het blijft een Havo-klant.
pi_188943921
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:11 schreef Knip het volgende:

[..]

Je bedoelt het Islam teken?
[ afbeelding ]
Die vrouw lijkt tevreden te zijn
Nee wel met een quasi-verontwaardigd gezicht.
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:13:40 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188943930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dat heeft ze ook, ook veel meer dan SjoukjeHooynaayer
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:13:51 #144
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188943933
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:53 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hermans, Mulisch, Reve en Wolkers
Reve? o|O ~O>
Non possumus non loqui
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:14:36 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188943944
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

In persoon nog wel?
Uit dat interview met de vader zou blijken dat Halsema van niks wist. Nu begrijp ik prima dat hij nu kan liegen, maar dat interview is een enorme klap in het gezicht van Halsema. Dus ik wil hem wel geloven dat zij echt van niks wist.

Ik begrijp niet wat je wil zeggen met die selfies.
[..]

Mwah. Kan.
Haar enig emogleijkheid was om openbaar te haan en dus haar zoon op te offeren. Dat is niet zo chique.
[..]

Dat zien wij anders, maar begrijp je aversie wel. Vind die brief ook steeds minder slim
Ik snap die brief wel. Ten eerste wilde ze haar zoon niet voor de bus gooien en ten tweede kon ze het sowieso niet meer goeddoen. Niet zelf reageren had haar net zo goed een hoop kritiek opgeleverd. En zelfs het woord "nepwapen" vind ik niet eens echt fout. Er kon ook niet mee geschoten worden, het was onklaar gemaakt. In de volksmond is het dan geen echt wapen meer. Sterker nog, die hele nadruk nu op dat het een écht wapen was doet ook tig users hier denken dat het ook schietklaar was terwijl het tegendeel waar is.
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:16:20 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188943974
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij absoluut niet. Hij zegt dat zij zo keurig is dat hij er kriegel van wordt.

Dus niks "door de mand gevallen" of "voor de buitenwacht".
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:16:57 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188943981
quote:

[..]

8)7
pi_188943985
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij absoluut niet. Hij zegt dat zij zo keurig is dat hij er kriegel van wordt.

Dus niks "door de mand gevallen" of "voor de buitenwacht".
Hij wil een meer stoute type ?
Als je zo'n wapen thuis heb liggen ben je denk ik daar ook wel een type voor.
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:17:44 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188943992
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Die vrouw lijkt tevreden te zijn
Nee wel met een quasi-verontwaardigd gezicht.
Dat is een man.
  zaterdag 14 september 2019 @ 17:18:04 #150
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_188943995
quote:

[..]

8)7
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')