o, okee dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:36 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als je pas wist van het wapen nadat je zoon is opgepakt.
Dat snap ik, je bent er tot nu toe ook nog niet in geslaagd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:31 schreef Vallon het volgende:
Geen zin dit hele verhaal nog's te onderbouwen.
En in jouw hoofd speelt Mrs Daisy does shopping in Dallas af.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat machtsmisbruik speelt zich louter af in jouw hoofd. Zelfs de Telegraaf is daar niet op doorgegaan, ondanks dat de krant aanvankelijk wel de suggestie wekte dat daar sprake van was. Dat zegt toch wel genoeg.
Was het dan de lade van het dressoir?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat van die keukenlade staat niet in het NRC artikel. Toch?
Het klinkt wel een stuk mooier en ernstiger als dat pistool gewoon open en bloot in een keukenlade lag.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Was het dan de lade van het dressoir?
Doet het er wat toe in wélke lade de Halsemaatjes hun verboden wapentuig leggen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het klinkt wel een stuk mooier en ernstiger als dat pistool gewoon open en bloot in een keukenlade lag.
Mooi gespeeld.
Omdat het een lul is, zoiets doe je niet kun je nog zo vrijzinnig zijn. Maar als je een wapen mee naar huis neemt voor een opname zeg je het even tegen je partner.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:38 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
o, okee dat wist ik niet.
Maar waarom zou haar echtgenoot dat doen ?
Haar voor paal neer zetten ?
Blijkbaar wel als jij het nodig hebt om er een keukenlade van te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Doet het er wat toe in wélke lade de Halsemaatjes hun verboden wapentuig leggen?
Telegraaf neemt niets terug omdat in het oorspronkelijke stuk slechts de suggestie van machtsmisbruik werd gewekt. Vanwege het gebrek aan stelligheid, is het onzin om te rectificeren (iets wat de Telegraaf sowieso zelden doet).quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
En in jouw hoofd speelt Mrs Daisy does shopping in Dallas af.
Wanneer je zo scherp leest, weet je ook dat de Telegraaf geen woord heeft teruggenomen en vasthoudt aan de strekking. De absentie van verdere reactie zegt niets over de geldigheid van de inhoud die voor zichzelf spreekt. Het is geen Fok! waar je continu wordt opgeroepen om duidelijkheid te scheppen.
Men is op 14 augustus begonnen met volgens kenners een aangedikt verhaal in schandelijke chocolade-letters dat gaandeweg een maand later op 14 september inhoudelijk in beton gegoten blijkt te zijn. Het enige dat nog ontbreekt is bevestiging.
Dat een puber een beetje mans met zijn maten doet met een gevonden nepwapen van zijn pa ergens op een verlaten woonboot lijkt mij inderdaad volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar het échte verhaal.
Grote vier ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat een puber een beetje mans met zijn maten doet met een gevonden nepwapen van zijn pa ergens op een verlaten woonboot lijkt mij inderdaad volstrekt ongeloofwaardig.
Hier moet iets veel diepers achter zitten; misschien wel terroristisch. Bovendien is het helemaal de zoon van die vent niet, want Halsema is bevrucht door één van de Grote Vier, terwijl haar man boven zat te werken en die laatste zint nu dus op wraak. Dat lijkt me logischer.
Nee "we" is vooral dat het "je" niet motiveert om verder te kijken dan je eigen gedachten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oja dat verhaal, zelfs het dossier overhandigen aan OM Haarlem was een teken van machtsmisbruik of doofpot.
Daar kunnen we helemaal niks mee en dat motiveert niet om te zoeken
Deze achteloze naïeve "ach het komt wel goed" houding, jegens een potentiële problematische kwestie, en het vervolgens wegstoppen en dan de focus verleggen op wat totaal wat anders...quote:Ik dacht nog even: moet ik die revolver beter verstoppen? Heb ik niet gedaan.” Hij is even stil. „Dat moment is nog heel vaak door m’n hoofd gegaan.”
Femke zei: ‘Ik wil dat je terugkomt.’ Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog twaalf dagen in Bangkok gebleven. Ik heb het weggestopt en heb me volledig op m’n werk gestort daar. Ik heb gedacht: ik zie wel wat ik straks aantref thuis.
Hermans, Mulisch, Reve en Wolkersquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:50 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Grote vier ?
Over wie heb je het dan ?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat een puber een beetje mans met zijn maten doet met een gevonden nepwapen van zijn pa ergens op een verlaten woonboot lijkt mij inderdaad volstrekt ongeloofwaardig.
Hier moet iets veel diepers achter zitten; misschien wel terroristisch. Bovendien is het helemaal de zoon van die vent niet, want Halsema is bevrucht door één van de Grote Vier, terwijl haar man boven zat te werken en die laatste zint nu dus op wraak. Dat lijkt me logischer.
Snap je trouwens wel. Het is voor immers te laat om terug te krabbelen. Double downen en doodzwijgen als deze soap straks is overgewaaid is voor jou inderdaad de beste strategie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee "we" is vooral dat het "je" niet motiveert om verder te kijken dan je eigen gedachten.
Ik wil best vasthouden aan dat eerder gestoken-wesp verhaal dat zg voorbeeldig bestuurlijk gedrag was doordat Halsema expliciet zei dat er geen andere behandeling moest zijn. Dat hele PR verhaal kan idd linea-recta de vuilnisbak in.
Met de kennis van nu is pijnlijk dat het riool wordt open is getrokken. Haarzuiver en (mij) duidelijk waarom de strafzaak moest worden overgedragen naar Haarlem.
Niks vrijwillig dus en puur protocol.
De burgemeester was nl. in persoon direct betrokken bij het verbergen en in bezit houden van een verboden vuurwapen in de ambtelijke woning en vanuit daar met haar medeweten in gebruik genomen door haar zoon (die selfies, weet je nog).
Dat stil willen houden is direct ambtsmisbruik omdat die wetenschap daarvan directe gevolgen heeft voor het optreden en functioneren in de gemeenteraad.
Vervolgens de "Beste Amsterdammers" een aandoenlijke brief schijven dat het klieren is en een topadvocaat namens jou als burgemeester laten kakelen dat het "puberaal strafbaar gedrag is"; is je volstrekt ongeloofwaardig maken.
Reve zou ik vrij willen pleiten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:53 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hermans, Mulisch, Reve en Wolkers
Wat kan of wil jij niet lezen... "volgens bronnen bij het OM en Politie"...... of is het voor jouw pas waarheid wanneer die klokkenluiders met de vingers voor het gerecht staan vanwege hun ambtsmisbruik ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Telegraaf neemt niets terug omdat in het oorspronkelijke stuk slechts de suggestie van machtsmisbruik werd gewekt. Vanwege het gebrek aan stelligheid, is het onzin om te rectificeren (iets wat de Telegraaf sowieso zelden doet).
Geloof mij: er is op de redactie eindeloos vergaderd over deze kwestie. Als de Telegraaf machtsmisbruik door Halsema ook maar enigszins hard kon maken, had dat allang meerdere keren met koeienletters op de voorpagina gestaan.
Daarom kan ik het ook waarderen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij was het ironie hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |