abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188943548
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:36 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat kan ook niet als je pas wist van het wapen nadat je zoon is opgepakt.
o, okee dat wist ik niet.
Maar waarom zou haar echtgenoot dat doen ?
Haar voor paal neer zetten ?
  zaterdag 14 september 2019 @ 16:38:30 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188943553
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:31 schreef Vallon het volgende:
Geen zin dit hele verhaal nog's te onderbouwen.
Dat snap ik, je bent er tot nu toe ook nog niet in geslaagd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 14 september 2019 @ 16:39:32 #103
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188943567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat machtsmisbruik speelt zich louter af in jouw hoofd. Zelfs de Telegraaf is daar niet op doorgegaan, ondanks dat de krant aanvankelijk wel de suggestie wekte dat daar sprake van was. Dat zegt toch wel genoeg.
En in jouw hoofd speelt Mrs Daisy does shopping in Dallas af.

Wanneer je zo scherp leest, weet je ook dat de Telegraaf geen woord heeft teruggenomen en vasthoudt aan de strekking. De absentie van verdere reactie zegt niets over de geldigheid van de inhoud die voor zichzelf spreekt. Het is geen Fok! waar je continu wordt opgeroepen om duidelijkheid te scheppen.

Men is op 14 augustus begonnen met volgens kenners een aangedikt verhaal in schandelijke chocolade-letters dat gaandeweg een maand later op 14 september inhoudelijk in beton gegoten blijkt te zijn. Het enige dat nog ontbreekt is bevestiging.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188943574
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat van die keukenlade staat niet in het NRC artikel. Toch?
Was het dan de lade van het dressoir?
pi_188943587
Wist de zoon eigenlijk dat het pistool onklaar was gemaakt?
  zaterdag 14 september 2019 @ 16:41:02 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188943591
Waarom eigenlijk de verbazing? Wapens en geweld zijn vrij normaal in die kringen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188943592
Deze hele zaak stinkt en is zo rot als een mispel.
pi_188943597
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Was het dan de lade van het dressoir?
Het klinkt wel een stuk mooier en ernstiger als dat pistool gewoon open en bloot in een keukenlade lag.

Dus mooi gespeeld van jou.
pi_188943611
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het klinkt wel een stuk mooier en ernstiger als dat pistool gewoon open en bloot in een keukenlade lag.

Mooi gespeeld.
Doet het er wat toe in wélke lade de Halsemaatjes hun verboden wapentuig leggen?
pi_188943616
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:38 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

o, okee dat wist ik niet.
Maar waarom zou haar echtgenoot dat doen ?
Haar voor paal neer zetten ?
Omdat het een lul is, zoiets doe je niet kun je nog zo vrijzinnig zijn. Maar als je een wapen mee naar huis neemt voor een opname zeg je het even tegen je partner.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188943621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Doet het er wat toe in wélke lade de Halsemaatjes hun verboden wapentuig leggen?
Blijkbaar wel als jij het nodig hebt om er een keukenlade van te maken.

En iedereen begrijpt dat je een keukenlade vaker opentrekt dat een bureaublad van papa.
pi_188943633
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:39 schreef Vallon het volgende:

[..]

En in jouw hoofd speelt Mrs Daisy does shopping in Dallas af.

Wanneer je zo scherp leest, weet je ook dat de Telegraaf geen woord heeft teruggenomen en vasthoudt aan de strekking. De absentie van verdere reactie zegt niets over de geldigheid van de inhoud die voor zichzelf spreekt. Het is geen Fok! waar je continu wordt opgeroepen om duidelijkheid te scheppen.

Men is op 14 augustus begonnen met volgens kenners een aangedikt verhaal in schandelijke chocolade-letters dat gaandeweg een maand later op 14 september inhoudelijk in beton gegoten blijkt te zijn. Het enige dat nog ontbreekt is bevestiging.
Telegraaf neemt niets terug omdat in het oorspronkelijke stuk slechts de suggestie van machtsmisbruik werd gewekt. Vanwege het gebrek aan stelligheid, is het onzin om te rectificeren (iets wat de Telegraaf sowieso zelden doet).

Geloof mij: er is op de redactie eindeloos vergaderd over deze kwestie. Als de Telegraaf machtsmisbruik door Halsema ook maar enigszins hard kon maken, had dat allang meerdere keren met koeienletters op de voorpagina gestaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188943674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar het échte verhaal.
Dat een puber een beetje mans met zijn maten doet met een gevonden nepwapen van zijn pa ergens op een verlaten woonboot lijkt mij inderdaad volstrekt ongeloofwaardig.

Hier moet iets veel diepers achter zitten; misschien wel terroristisch. Bovendien is het helemaal de zoon van die vent niet, want Halsema is bevrucht door één van de Grote Vier, terwijl haar man boven zat te werken en die laatste zint nu dus op wraak. Dat lijkt me logischer.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_188943683
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:48 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat een puber een beetje mans met zijn maten doet met een gevonden nepwapen van zijn pa ergens op een verlaten woonboot lijkt mij inderdaad volstrekt ongeloofwaardig.

Hier moet iets veel diepers achter zitten; misschien wel terroristisch. Bovendien is het helemaal de zoon van die vent niet, want Halsema is bevrucht door één van de Grote Vier, terwijl haar man boven zat te werken en die laatste zint nu dus op wraak. Dat lijkt me logischer.
Grote vier ?
Over wie heb je het dan ?
  zaterdag 14 september 2019 @ 16:50:47 #115
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188943686
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Oja dat verhaal, zelfs het dossier overhandigen aan OM Haarlem was een teken van machtsmisbruik of doofpot.

Daar kunnen we helemaal niks mee en dat motiveert niet om te zoeken
Nee "we" is vooral dat het "je" niet motiveert om verder te kijken dan je eigen gedachten.

Ik wil best vasthouden aan dat eerder gestoken-wesp verhaal dat zg voorbeeldig bestuurlijk gedrag was doordat Halsema expliciet zei dat er geen andere behandeling moest zijn. Dat hele PR verhaal kan idd linea-recta de vuilnisbak in.

Met de kennis van nu is pijnlijk dat het riool wordt open is getrokken. Haarzuiver en (mij) duidelijk waarom de strafzaak moest worden overgedragen naar Haarlem.
Niks vrijwillig dus en puur protocol.
De burgemeester was nl. in persoon direct betrokken bij het verbergen en in bezit houden van een verboden vuurwapen in de ambtelijke woning en vanuit daar met haar medeweten in gebruik genomen door haar zoon (die selfies, weet je nog).

Dat stil willen houden is direct ambtsmisbruik omdat die wetenschap daarvan directe gevolgen heeft voor het optreden en functioneren in de gemeenteraad.

Vervolgens de "Beste Amsterdammers" een aandoenlijke brief schijven dat het klieren is en een topadvocaat namens jou als burgemeester laten kakelen dat het "puberaal strafbaar gedrag is"; is je volstrekt ongeloofwaardig maken.
pi_188943712
quote:
Ik dacht nog even: moet ik die revolver beter verstoppen? Heb ik niet gedaan.” Hij is even stil. „Dat moment is nog heel vaak door m’n hoofd gegaan.”

Femke zei: ‘Ik wil dat je terugkomt.’ Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog twaalf dagen in Bangkok gebleven. Ik heb het weggestopt en heb me volledig op m’n werk gestort daar. Ik heb gedacht: ik zie wel wat ik straks aantref thuis.
Deze achteloze naïeve "ach het komt wel goed" houding, jegens een potentiële problematische kwestie, en het vervolgens wegstoppen en dan de focus verleggen op wat totaal wat anders...

Doet me ergens aan denken... Alsof je dat soort denken en wijze van handelen wel vaker ziet.

Lijkt mij toch dat je dan redelijk onbekwaam bent voor belangrijke zaken, waar jij de verantwoording voor dient de dragen.
pi_188943721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:50 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Grote vier ?
Over wie heb je het dan ?
Hermans, Mulisch, Reve en Wolkers
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188943736
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:48 schreef nostra het volgende:

[..]

:)
pi_188943737
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Nee "we" is vooral dat het "je" niet motiveert om verder te kijken dan je eigen gedachten.

Ik wil best vasthouden aan dat eerder gestoken-wesp verhaal dat zg voorbeeldig bestuurlijk gedrag was doordat Halsema expliciet zei dat er geen andere behandeling moest zijn. Dat hele PR verhaal kan idd linea-recta de vuilnisbak in.

Met de kennis van nu is pijnlijk dat het riool wordt open is getrokken. Haarzuiver en (mij) duidelijk waarom de strafzaak moest worden overgedragen naar Haarlem.
Niks vrijwillig dus en puur protocol.
De burgemeester was nl. in persoon direct betrokken bij het verbergen en in bezit houden van een verboden vuurwapen in de ambtelijke woning en vanuit daar met haar medeweten in gebruik genomen door haar zoon (die selfies, weet je nog).

Dat stil willen houden is direct ambtsmisbruik omdat die wetenschap daarvan directe gevolgen heeft voor het optreden en functioneren in de gemeenteraad.

Vervolgens de "Beste Amsterdammers" een aandoenlijke brief schijven dat het klieren is en een topadvocaat namens jou als burgemeester laten kakelen dat het "puberaal strafbaar gedrag is"; is je volstrekt ongeloofwaardig maken.
Snap je trouwens wel. Het is voor immers te laat om terug te krabbelen. Double downen en doodzwijgen als deze soap straks is overgewaaid is voor jou inderdaad de beste strategie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188943738
Een slachtoffer of een ander willekeurig iemand kan niet ruiken of het wapen onklaar is gemaakt of dat het nep is.
pi_188943740
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:53 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hermans, Mulisch, Reve en Wolkers
Reve zou ik vrij willen pleiten.
  zaterdag 14 september 2019 @ 16:56:39 #122
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188943746
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Telegraaf neemt niets terug omdat in het oorspronkelijke stuk slechts de suggestie van machtsmisbruik werd gewekt. Vanwege het gebrek aan stelligheid, is het onzin om te rectificeren (iets wat de Telegraaf sowieso zelden doet).

Geloof mij: er is op de redactie eindeloos vergaderd over deze kwestie. Als de Telegraaf machtsmisbruik door Halsema ook maar enigszins hard kon maken, had dat allang meerdere keren met koeienletters op de voorpagina gestaan.
Wat kan of wil jij niet lezen... "volgens bronnen bij het OM en Politie"...... of is het voor jouw pas waarheid wanneer die klokkenluiders met de vingers voor het gerecht staan vanwege hun ambtsmisbruik ?
Of al je dat niet uitkomt, gewoon zeggen dat journalisten liegen of zomaar een verhaal verzinnen, die doet het ook altijd goed als iets niet uitkomt.

Is dat te verkiezen buiten het ter verantwoording roepen van een burgemeester ?

Rare denkbeelden om aanzeggend voetvolk het paadje van een liegende bestuurder te laten verleggen.
pi_188943747
quote:
Volgens mij was het ironie hoor.
pi_188943760
De bedpartner van Halsema geeft onomwonden toe dat hij iedere dag de wet overtreedt.

Waarom zouden andere Amsterdammers zich dan wél aan de wet moeten houden?
pi_188943764
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

Volgens mij was het ironie hoor.
Daarom kan ik het ook waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')