abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188942315
registreer om deze reclame te verbergen
(Voor vorige delen van dit topic, klik hierboven naast het paginanummer 1 op pijl naar links. Zo kom je in het vorige deel.)

eurovision.jpg

AVROTROS zal samen met de overkoepelende NPO en de NOS de organisatie op zich gaat nemen. Dus zullen zij ook na moeten gaan denken over presentatoren van het Songfestival 2020. Worden het er twee, drie, vier? En wie moeten zij daarvoor gaan vragen, vinden jullie?

im_w1200_4_1.jpgc1920_romymonteiro.jpg?79333?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Welk presentatie-duo/trio/team heeft jouw voorkeur en waarom?

Hier verder.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 20-09-2019 22:13:08 ]
pi_188942338
De laatste reactie in het vorige topic:

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 12:45 schreef Nashipeer het volgende:
"Ik heb eigenlijk maar n doel en dat is iets voor het songfestival doen"

Ik denk dat Cornald vooral over deze zin viel, want dat is wel een beetje raar. Alsof je al vanaf jonge leeftijd een droom hebt en je leven ernaar toe werkt om later te kunnen werken voor het songfestival, wat in haar normale dagelijkse werkzaamheden niet het geval is (make-up). Ik denk dat als ze het anders had gezegd, Cornald er nooit over had getweet.

Maar ik zou het wel leuk vinden idd als ze als bijrol kan fungeren. Misschien zoals iemand al opperde de artiesten opmaken terwijl ze een diepgaand interview houdt, of misschien iets tijdens de rode loper, of wekelijkse updatefilmpjes tijdens het opbouwproces van de zaal. Ik weet niet of live presenteren voor een gigantisch publiek haar ding zal zijn, aangezien ze normaal gesproken voor een camera haar werk doet en achteraf kan editen. De ervaring is er nog niet. Maar wie weet is ze een natuurtalent en kan ze het wel makkelijk aan.
Dat ging dan weer over dit:

quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:16 schreef Greys het volgende:
Cornald wordt duidelijk een beetje kriegel van al die mensen die ineens om het hardst roepen dat ze willen presenteren nu het in eigen land is. Anna Nooshin had het natuurlijk ook al over haar grote droom, terwijl je haar daarvoor er echt nooit over hoorde.. :+ Nikkie heeft het dan nog wel wat vaker over het ESF gehad maar ineens wil iedereen. :D

Zet ze maar in als social media ambassadeurs van het esf. Hoeft niet meteen presentatie te zijn. Kunnen ze op hun eigen vlak iets moois betekenen voor esf.

K2ndNZz.png
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 14:46:58 #3
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188942374
Ik denk dat Cornald idd niet weet wat voor achtergrondmuziek ze ooit weleens in haar make-up youtubes had. En dat is ook helemaal niet gek.

Maar van iemand die 'maar n droom heeft' mag je ook wel wat meer verwachten misschien dan een keer Shady Lady als achtergrondmuziek bij een filmpje bv toch? Ze heeft zich er volgens mij niet eerder over uitgesproken in de media of op haar eigen social media kanalen ofzo volgens mij in jaren dat NL niet had gewonnen. ;)

Dus voor Cornald zal het wellicht de zoveelste Nooshin zijn die je er normaal nooit over hoort en nu ineens wel. Weet hij veel van achtergrondmuziek in een make-upfilmpje. Logisch ook wel hoor. :)

Nikkie lijkt me enig als social media ambassadeur voor esf ofzo hoor of in een leuk filmpje met achter de schermen ofzo. Maar ik snap best dat sommige mensen wel even achter hun oren krabben als ze zien wie er ineens allemaal willen presenteren. :P
Koutist in opleiding.
pi_188942466
Nikkie moet gewoon in de green room. Punt. Het is zo'n leuk mens
''Darling, you can't let everything seem so dark blue''
pi_188942482
Oh ik snap ergens best dat hij het zo ziet, maar tegelijkertijd is hij wel hoofd van het creatieve team en schrijft hij iemand zonder verder te kijken dus al af. Ik vind ook niet dat ze hoeft te presenteren, dat lijkt me een beetje teveel van het goede, maar door zo’n reactie te geven lijkt het me ook niet dat hij ervoor openstaat om haar te gebruiken voor andere dingen tijdens de show :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 14-09-2019 15:20:55 ]
pi_188942489

Dit deed ze vorig jaar trouwens in de week van het songfestival.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 15:29:29 #7
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188942765
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:01 schreef Em31 het volgende:
Oh ik snap ergens best dat hij het zo ziet, maar tegelijkertijd is hij wel hoofd van het creatieve team en schrijft hij iemand zonder verder te kijken dus al af. Ik vind ook niet dat ze hoeft te presenteren, dat lijkt me een beetje teveel van het goede, maar door zo’n reactie te geven lijkt het me ook niet dat hij ervoor openstaat om haar te gebruiken voor andere dingen tijdens de show :D
Ik zie het zelf echt puur als reactie op het presenteren. Dat quote ie immers. Niet als uitsluiten van andere dingen. Hij zei namelijk exact hetzelfde over Anna Nooshin volgens mij in een eerdere tweet en die zat vervolgens in de Magic 100. ;)
Koutist in opleiding.
pi_188942946
Cornald heeft zijn punt nu wel gemaakt. Hij mag zich van mij wat professioneler opstellen. Je hoeft niet iedereen die zich kandidaat stelt af te vallen. Bovendien denk ik dat Nikkie een grotere liefhebber is dan bijvoorbeeld Dionne Stax. Misschien vindt hij dat een Youtuber niet de juiste ervaring heeft voor zo'n grote show? Maar dat is precies wat ik denk over nieuwslezers het laten presenteren en daar heeft hij volgens mij niks tegen.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 18:21:31 #9
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188944773
Jullie lezen echt heel andere dingen in zo'n tweet dan dat er staat volgens mij? Welke minpunten of nadelen noemt ie van haar om haar af te vallen? Hij had het er laatst over dat ineens iedereen vooraan wil staan om te presenteren en zij is er daar n van. Verder staat er niks.

Ik zag deze 'ophef' hier trouwens niet toen hij exact hetzelfde over Nooshin zei (die daarna alsnog gewoon mee mocht denken bij de Magic 100). Sterker nog, toen juichte iedereen geloof ik 'go Cornald!' :P

(PS hij is volgens mij toch Creative Advisor? Geen hoofd. Wellicht adviseert ie de dames Anna en Nikkie wel in te zetten als social media ambassadeurs met leuke achter de schermen filmpjes ofzo. ^O^ )

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 14-09-2019 18:55:30 ]
Koutist in opleiding.
pi_188945253
‘D’r weer een’ klinkt nou niet echt lekker als je over iemand praat. Helemaal niet van iemand die de boel in mag vullen _O- Dat mag toch ook gezegd worden, niet alles wat Cornald doet hoeft geweldig te zijn. Anna Nooshin en Nikkie zijn ook niet te vergelijken.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 18:57:49 #11
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188945307
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:
‘D’r weer een’ klinkt nou niet echt lekker als je over iemand praat. Helemaal niet van iemand die de boel in mag vullen _O- Dat mag toch ook gezegd worden, niet alles wat Cornald doet hoeft geweldig te zijn. Anna Nooshin en Nikkie zijn ook niet te vergelijken.
Tuurlijk mag dat gezegd worden. :D Niemand zegt van niet, toch? :* En dan mag een ander daar ook weer iets van vinden. Lang leve een forum met verschillende meningen. *O*

(hij is adviseur.. hij is echt niet de enige die dingen invult)

Dit tweette hij direct na Nooshin haar openlijke verzoek:

cornaldm twitterde op woensdag 19-06-2019 om 11:38:18 Grappig toch hoe allerlei grijpgrage ‘belanghebbenden’ en ‘kandidaat-presentatoren’ die nooit een cent om dat hele #Songfestval gaven zichzelf nu schaamteloos naar voren schuiven voor ‘n plekje in de frontlinie reageer retweet
En dat hebben we hier massaal bejubeld. Dat bedoelde ik. Maar als hij dan Nikkie aan dat lijstje toevoegt is het wel een (klein) dingetje. :D

Ik begrijp jullie ook he. Echt. En Nikkie lijkt me een enige meid en mag ook van mij best een rol bij het esf in een leuk filmpje ofzo. :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door Greys op 14-09-2019 19:27:23 ]
Koutist in opleiding.
pi_188945912
Anna Nooshin heeft nog nooit een woord over het Songfestival gezegd, heeft ‘maar’ 880.000 volgers (waarvan de meerderheid ook nog gewoon Nederlands zal zijn) en stond als een bange bambi de finale van HNTM te presenteren.

Plus Nikkie doet in ieder geval nog iets :+ waarvan je ook gebruik kunt maken dus. Vind dat zelf een behoorlijk verschil. Al zal Cornald vast twee simpele vloggers oid zien, snap ik ergens ook wel als je niets van ze weet.
pi_188946458
Ik vind de reactie van Cornald wat overdreven cynisch. Niet iedereen die nu aangeeft graag wat te willen doen qua presentatie van het ESF volgend jaar is een plotselinge fan. Nikkie maakte er in het verleden ook geen geheim van fan te zijn van het ESF.

Daarnaast houdt ze het heel erg open. Iets met het songfestival doen kan zoveel inhouden. :)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 20:16:15 #14
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188946621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind de reactie van Cornald wat overdreven cynisch. Niet iedereen die nu aangeeft graag wat te willen doen qua presentatie van het ESF volgend jaar is een plotselinge fan. Nikkie maakte er in het verleden ook geen geheim van fan te zijn van het ESF.

Daarnaast houdt ze het heel erg open. Iets met het songfestival doen kan zoveel inhouden. :)
Nikkie zei greenroom, volgens het nu.nl stuk tenminste. ;) Dan ben je een van de presentatoren toch?

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:30 schreef Em31 het volgende:
Anna Nooshin heeft nog nooit een woord over het Songfestival gezegd, heeft ‘maar’ 880.000 volgers (waarvan de meerderheid ook nog gewoon Nederlands zal zijn) en stond als een bange bambi de finale van HNTM te presenteren.

Plus Nikkie doet in ieder geval nog iets :+ waarvan je ook gebruik kunt maken dus. Vind dat zelf een behoorlijk verschil. Al zal Cornald vast twee simpele vloggers oid zien, snap ik ergens ook wel als je niets van ze weet.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor. :Y Ik zou Nikkie zelf tien keer zo leuk en geschikt vinden dan Anna om 'iets' te doen met ESF, bv een leuk filmpje waarin ze op komische wijze de artiesten make-up advies geeft en/of leuke achter de schermen vlogs. En van die twee zou ik het zelf Nikkie ook meer gunnen idd, want Anna heb je er nog heleml nooit over gehoord, wat je zegt. Nikkie dan iig nog wel af en toe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 15-09-2019 03:22:11 ]
Koutist in opleiding.
pi_188947442
Cornald heeft een vervelende karaktertrek dat hij makkelijke targets nogal makkelijk de grond intrapt, maar zulke commentaren op andere, vergelijkbare momenten niet durft te geven. Op het ESF krijgen matige inzendingen uit Oost-Europa ook veel sneller kritiek dan het continue gepruts van landen als UK of Spanje. Nu krijgt Nikkie dus een kat, terwijl hij dat nooit zo zou doen richting de minstens even ongeschikte Frits Sissing.

In het verleden kostte zo’n sneer richting Sieneke hem ook al tijdelijk zijn baan bij het ESF natuurlijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188947542
Nikkie is een leuke meid, maar of ze daarmee meteen geschikt is om een presentatierol te hebben, dat vind ik misschien wel een paar stappen te ver. Laat haar lekker vloggen over het ESF, desnoods onder de vlag van AvroTros. Maar ik zie dan bijvoorbeeld liever Duncan in de greenroom. Die is net zo aanstekelijk enthousiast, is bekend bij ongeveer 200 miljoen ESF kijkers en heeft natuurlijk een gigantische link met het festival en met de artiesten, want weet als geen ander hoe het is om in die greenroom te zitten.
pi_188948441
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:
Mee eens.
Life can be a bitch, so like it..
pi_188948555
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Cornald heeft een vervelende karaktertrek dat hij makkelijke targets nogal makkelijk de grond intrapt, maar zulke commentaren op andere, vergelijkbare momenten niet durft te geven. Op het ESF krijgen matige inzendingen uit Oost-Europa ook veel sneller kritiek dan het continue gepruts van landen als UK of Spanje. Nu krijgt Nikkie dus een kat, terwijl hij dat nooit zo zou doen richting de minstens even ongeschikte Frits Sissing.

In het verleden kostte zo’n sneer richting Sieneke hem ook al tijdelijk zijn baan bij het ESF natuurlijk.
Cornald heeft moeite met de balans tussen hoge en lage cultuur. Hij schurkt altijd graag tegen Halina Reijn-achtige types aan, maar is tegelijkertijd mister Songfestival, wat in die wereld geldt als nacht van de wansmaak.
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:49:23 #19
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_188949000
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent. Zelfs bij het noemen van een grote band als Pearl Jam of Slayer kijkt hij ongemakkelijk. Ongeschikt als presentator van het ESF. Of je staat open voor de diversiteit aan inzendingen (‘great music tonight from so many artists’ een beetje zoals die jonge man van Israel dit jaar) of je onthoudt je van elk waardeoordeel. Hij kan dat beide niet. En hij is ook zo stijfjes... lieve Jan, heb zelfinzicht, blijf alsjeblieft in het commentaarhok als we echt niet om je heen kunnen.

Sorry, maar ik kan echt niets met hem. De gotspe om live de finale van het ESF 2010 aan te kondigen als het TROS Muziekfeest. Wat een intense belediging. o|O
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_188949030
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:49 schreef Andromache het volgende:
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent. Zelfs bij het noemen van een grote band als Pearl Jam of Slayer kijkt hij ongemakkelijk. Ongeschikt als presentator van het ESF. Of je staat open voor de diversiteit aan inzendingen (‘great music tonight from so many artists’ een beetje zoals die jonge man van Israel dit jaar) of je onthoudt je van elk waardeoordeel. Hij kan dat beide niet. En hij is ook zo stijfjes... lieve Jan, heb zelfinzicht, blijf alsjeblieft in het commentaarhok als we echt niet om je heen kunnen.

Sorry, maar ik kan echt niets met hem. De gotspe om live de finale van het ESF 2010 aan te kondigen als het TROS Muziekfeest. Wat een intense belediging. o|O
Amen! Dit dus. Vooraf opgenomen relatief klein programma versus live voor een miljoenenpubliek. Dat is gewoon een aanfluiting.

De interviewtechniek ook. Steeds dezelfde vraag in andere woorden stellen.
pi_188949180
quote:

Beetje overdreven reactie. Je lijkt wel een Maastrichtenaar. Slayer kent hij niet eens joh, wanneer moet hij dat nou gehoord hebben?
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:14:17 #22
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_188949371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:02 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Beetje overdreven reactie. Je lijkt wel een Maastrichtenaar. Slayer kent hij niet eens joh, wanneer moet hij dat nou gehoord hebben?
Ja dat is dus het probleem. Slayer is al tientallen jaren wereldberoemd, ook bij mensen die nog nooit naar metal geluisterd hebben. Trek niet zo’n gek hoofd dan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_188949505
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja dat is dus het probleem. Slayer is al tientallen jaren wereldberoemd, ook bij mensen die nog nooit naar metal geluisterd hebben. Trek niet zo’n gek hoofd dan.
Het was trouwens Floor zelf die zei dat ze Slayer maar herrie vond...

Maar goed, misschien ben ik het gewend als enig lid van mijn familie die wel eens takkeherrie opzet. Ik stoorde me er iig niet aan.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 september 2019 @ 02:40:49 #24
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188951946
quote:
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent.
Je kunt een grote aversie hebben tegen Jan als presentator van het ESF of als persoon, ieder z'n ding, maar hij vond de operazangeres die Eminem zong enzo toch ook gewoon oprecht (en terecht) geweldig? En zo waren er veel in een heel andere muziekstijl wat ie mooi/goed vond. Of is Caruso ook palingpop? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 15-09-2019 03:14:09 ]
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 september 2019 @ 10:35:16 #25
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188953438
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan echt begrijpen dat mensen het wellicht een onnodig cranky (en in Nikkie's geval ook minder terechte) tweet vonden. Maar laten we in godsnaam hopen dat het doen van een constatering "ineens wil iedereen iets/met het songfestival" en het vervolg erop "kijk daar heb je er weer eentje" nooit reden zal zijn om "ook al" je baan te verliezen.

Je kunt het ermee eens zijn of oneens. Het terecht of onterecht vinden. Hem erop aanspreken onder z'n tweet. Maar als iemand zoiets niet openbaar kan constateren of z'n wenkbrauwen erbij op kan trekken zonder bang te hoeven zijn z'n baan te verliezen zou het treurig gesteld zijn imho. :)

Ben wel benieuwd wanneer we ongeveer horen wie de presentatie gaat doen. Wanneer was dat ongeveer in andere landen dat dat bekendgemaakt werd? Weet iemand dat?
Koutist in opleiding.
pi_188953482
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan echt begrijpen dat mensen het wellicht een onnodig cranky (en in Nikkie's geval ook minder terechte) tweet vonden. Maar laten we in godsnaam hopen dat het doen van een constatering "ineens wil iedereen iets/met het songfestival" en het vervolg erop "kijk daar heb je er weer eentje" nooit reden zal zijn om "ook al" je baan te verliezen.

Je kunt het ermee eens zijn of oneens. Het terecht of onterecht vinden. Hem erop aanspreken onder z'n tweet. Maar als iemand zoiets niet openbaar kan constateren of z'n wenkbrauwen erbij op kan trekken zonder bang te hoeven zijn z'n baan te verliezen zou het treurig gesteld zijn imho. :)

Ben wel benieuwd wanneer we ongeveer horen wie de presentatie gaat doen. Wanneer was dat ongeveer in andere landen dat dat bekendgemaakt werd? Weet iemand dat?
Volgens mij rond december, begin januari
pi_188953938
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ‘ook al’ was uiteraard geen reden om voor het ontslag van Cornald te pleiten voor zoiets onbenulligs. Die verricht prima werk.

Het was juist een voorbeeld dat hij het makkelijke doelwit Sieneke hier een trap na gaf, die in dit geval bij de TROS in het verkeerde keelgat schoot. Even los van de vraag of dat terecht is, heeft het iets vervelends dat hij nooit zoiets over Edsilia, die zo nodig met een niemendalletje van haar man naar het ESF moest, of over de oubolligheid van de inzending van Glennis Grace zou tweeten.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 september 2019 @ 11:25:28 #28
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188954058
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 11:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat ‘ook al’ was uiteraard geen reden om voor het ontslag van Cornald te pleiten voor zoiets onbenulligs. Die verricht prima werk.
Ok gelukkig. ;)

quote:
Het was juist een voorbeeld dat hij het makkelijke doelwit Sieneke hier een trap na gaf, die in dit geval bij de TROS in het verkeerde keelgat schoot. Even los van de vraag of dat terecht is, heeft het iets vervelends dat hij nooit zoiets over Edsilia, die zo nodig met een niemendalletje van haar man naar het ESF moest, of over de oubolligheid van de inzending van Glennis Grace zou tweeten.
Ik vond de Sieneketweet destijds ook wel onnodig hoor (al moest ik er stiekem ergens ook wel weer om grinniken om die exportproducten :@ ). Vond het alleen geen reden tot ontslag. Commentatoren zijn ook maar gewoon mensen met af en toe een kutdag/humeur of een verkeerde inschatting en menselijke voorkeuren. Ze hadden hem toen best kunnen zeggen 'Doe ff niet joh Cor, haal die tweet gewoon weg en biedt je excuses aan dat je grap misplaatst was'.

En ik snap wat je zegt verder. :Y

(Ik heb best genoten van de dikke sneer die Jan Smit gaf op Twitter naar Raatgever de esf journalist een paar maanden geleden trouwens. :@ )

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 15-09-2019 14:53:38 ]
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 september 2019 @ 11:28:07 #29
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188954088
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:39 schreef ato het volgende:

[..]

Volgens mij rond december, begin januari
Oef. Hoop dat we het iets eerder horen. :D Ben echt heel benieuwd!
Koutist in opleiding.
pi_188954408
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Oef. Hoop dat we het iets eerder horen. :D Ben echt heel benieuwd!
Nog even opgezocht, 25 januari dit jaar werden de presentatoren van Isral bekend gemaakt.
pi_188954438
quote:

Ik hoop gewoon stiekem (tegen beter weten in :')) dat hij helemaal niet zo hoog op het lijstje staat van de mensen die deze beslissing nemen en dat dat de reden is dat Cornald hem zo pusht.
  zondag 15 september 2019 @ 12:08:36 #32
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_188954496
Als ze puur naar presentatietalent kijken, zou Jan niet zo hoog op het lijstje staan, maar aangezien hij in dienst is van Avrotros en gezien z'n achtergrond met het ESF kunnen ze denk ik niet om hem heen. Hij heeft ook niet mijn voorkeur, maar aangezien het vooral autocue werk is en geen interviews ("Je bent geboren in Goirle?" x86) zal het wel meevallen.
:o)
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 12:12:08 #33
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188954550
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:08 schreef Dave het volgende:
Als ze puur naar presentatietalent kijken, zou Jan niet zo hoog op het lijstje staan, maar aangezien hij in dienst is van Avrotros en gezien z'n achtergrond met het ESF kunnen ze denk ik niet om hem heen. Hij heeft ook niet mijn voorkeur, maar aangezien het vooral autocue werk is en geen interviews ("Je bent geboren in Goirle?" x86) zal het wel meevallen.
Nou is iemand die zegt geboren te zijn in Goirle natuurlijk wel dusdanig ongeloofwaardig je dat meerdere keren moet checken. :{w
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_188957217
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 12:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nou is iemand die zegt geboren te zijn in Goirle natuurlijk wel dusdanig ongeloofwaardig je dat meerdere keren moet checken. :{w
Heheheh. “Gol? Doar komt nog gin goei git vandoan.", zou mijn moeder vroeger zeggen 😊 (als Tilburgse, waar Goirle zo’n beetje tegenaan leunt.)
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 11:46:22 #35
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_188971468
Cornald Maas wil geen NikkieTutorials op Songfestival

Beter kon deze ESF-week niet beginnen
...dary!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 11:50:36 #36
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188971529
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef iBenny het volgende:

Met een berichtje over waar het hier eergisteren ook al over ging? :P
Koutist in opleiding.
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 11:54:28 #37
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_188971569
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Met een berichtje over waar het hier eergisteren ook al over ging? :P
Yup
...dary!
pi_188972138
Laten we wel wezen. Het presenteren van het ESF stelt in feite geen reet voor want elke zin wordt tot de laatste punt en komma dood gerepeteerd.
Soewieso kijkt het gros van de toeschouwes toch maar met een half oog, uitgezonderd het optreden van het eigen land en de puntentelling.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 12:45:13 #39
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188972232
quote:
99s.gif Op maandag 16 september 2019 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laten we wel wezen. Het presenteren van het ESF stelt in feite geen reet voor want elke zin wordt tot de laatste punt en komma dood gerepeteerd.
Soewieso kijkt het gros van de toeschouwes toch maar met een half oog, uitgezonderd het optreden van het eigen land en de puntentelling.
Ja dit is echt zo want ik mag mezelf toch echt een ESF-fan noemen en kwam er van de week door anderen pas achter dat het Frans nog net was afgeschaft. :@ Ik dacht dus dat dat al jaren niet meer gedaan werd door de presentatie, stukjes in het Frans. Kennelijk wel, is me niet meer opgevallen. _O-
Koutist in opleiding.
pi_188972287
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dit is echt zo want ik mag mezelf toch echt een ESF-fan noemen en kwam er van de week door anderen pas achter dat het Frans nog net was afgeschaft. :@ Ik dacht dus dat dat al jaren niet meer gedaan werd door de presentatie, stukjes in het Frans. Kennelijk wel, is me niet meer opgevallen. _O-
Cornald praat altijd over de Franse stukjes heen :D dus niet gek dat je dat dacht. Behalve misschien tijdens de puntentelling dan, maar dat valt ook minder op _O- (helemaal met zenuwen)
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 12:55:42 #41
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188972387
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

Cornald praat altijd over de Franse stukjes heen :D dus niet gek dat je dat dacht. Behalve misschien tijdens de puntentelling dan, maar dat valt ook minder op _O- (helemaal met zenuwen)
Ja klinkt inderdaad logisch, als je als commentator dingen wilt vertellen of uitleggen kan dat mooi door die Franse stukjes heen. :D En ik heb serieus dus nog een stukje puntentelling terug zitten kijken of de Doezepwa er echt nog waren. En jawel! Inderdaad door de zenuwen denk ik. Stom van me. :@
Koutist in opleiding.
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 13:09:33 #42
292596 crew  Faux.
Fan van zichzelf
pi_188972588
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef iBenny het volgende:

_O_

Al die 'tijdelijke' sterren die denken dat ze het wel verdiend hebben om het ESF te presenteren :') Leuk dat het je 'droombaan' is, maar van welke tv-persoonlijkheid is dat het niet?

Netjes achteraan aansluiten en als in 2078 weer het ESF in Nederland is en je dan dat hele droombaangebeuren nagekomen bent nog eens proberen
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 13:43:09 #43
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188973051
Nikkie heeft Cornald inmiddels gequote met oa 'ik dacht dat het Songfestival voor iedereen was toch?'. Ja tuurlijk, het songfestival is voor iedereen, maar het presenteren toch niet dan ook automatisch? :D

Verder heeft ze wel gelijk op het punt dat ze al eerder muziek van oa Shady Lady in haar filmpjes had.

[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 16-09-2019 14:14:49 ]
Koutist in opleiding.
pi_188973107
Ze heeft toevallig een nieuw soort filmpje geupload, dat ze bij mensen 'to the rescue' gaat. Het is een beetje all over the place, maar je kunt zo wel goed zien hoe ze omgaat met mensen en met meer 'presenteren' en interviewen enzo. Ze doet het leuk vind ik!

Nu hoeft ze wat mij betreft niet direct in de show zelf (hoewel greenroom van mij wel zou mogen) maar iets achter de schermen zou ik haar zeker gunnen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 13:50:40 #45
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188973165
Ja een grappig filmpje achter de schermen ofzo met styling oid lijkt me ook leuk en lijkt ze me ook zeker geschikt voor. :Y

Ik verbaasde me alleen enigszins over dat 'het songfestival is van iedereen' en of dat dan in haar ogen betekent dat dus ook iedereen het mag en kan presenteren. Dan kunnen wij ons misschien ook gaan aanmelden. Lijkt me wel iets voor @Aoibhin en @Dave *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door Greys op 16-09-2019 14:14:13 ]
Koutist in opleiding.
  ESF Reporter maandag 16 september 2019 @ 14:13:18 #46
87554 Cee
Welluk?
pi_188973454
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 14:58 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Heheheh. “Gol? Doar komt nog gin goei git vandoan.", zou mijn moeder vroeger zeggen 😊 (als Tilburgse, waar Goirle zo’n beetje tegenaan leunt.)
Daor hedde ze himmel gelk in zeg ik als Bikse. :P ;)
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 14:30:54 #47
292596 crew  Faux.
Fan van zichzelf
pi_188973666
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:50 schreef Greys het volgende:
Ja een grappig filmpje achter de schermen ofzo met styling oid lijkt me ook leuk en lijkt ze me ook zeker geschikt voor. :Y

Ik verbaasde me alleen enigszins over dat 'het songfestival is van iedereen' en of dat dan in haar ogen betekent dat dus ook iedereen het mag en kan presenteren. Dan kunnen wij ons misschien ook gaan aanmelden. Lijkt me wel iets voor @:Aoibhin en @:Dave *O*
Ik meld me voor de aankondiging van de Nederlandse punten dan!

Hello Europe, this is Hilversum speaking *) Thank you for the wonderful show!
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_188973838
Haha Cornald probeert zich er nu uit te lullen, zet dan ook door :') natuurlijk bedoelde hij dat wel zo.
pi_188973862
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Ze heeft toevallig een nieuw soort filmpje geupload, dat ze bij mensen 'to the rescue' gaat. Het is een beetje all over the place, maar je kunt zo wel goed zien hoe ze omgaat met mensen en met meer 'presenteren' en interviewen enzo. Ze doet het leuk vind ik!

Nu hoeft ze wat mij betreft niet direct in de show zelf (hoewel greenroom van mij wel zou mogen) maar iets achter de schermen zou ik haar zeker gunnen.
Ja zoiets zou leuk zijn! Al is het alleen maar voor het officile kanaal eventueel. Kun je zelfs stukjes opnemen als ze hier voor de postcards zijn bijv.
pi_188974453
Kijk, dat is leuk! ^O^
NikkieTutorials twitterde op maandag 16-09-2019 om 15:27:16 @cornaldm @cornaldm Ik ging live met Eleni vr de finale, supporte @dunclaurence vr de finale. Zei bijna als 1e mee te willen helpen, vr de finale. Jij speelt toch ook niet altijd op safe? Laten we is wat drinken! Ik heb nog wel wat ideen, niet voor mezelf, voor de liefde van ESF 🌈 reageer retweet
cornaldm twitterde op maandag 16-09-2019 om 15:31:05 @NikkieTutorials @dunclaurence Let’s do! reageer retweet
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 15:50:17 #51
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188974614
Geen mens is niet soms kortzichtig. Cornald dus ook. :+ Maar goed dat ze erovwr praten en er geen rel van maken
  maandag 16 september 2019 @ 15:55:06 #52
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_188974676
quote:

Ik verbaasde me alleen enigszins over dat 'het songfestival is van iedereen' en of dat dan in haar ogen betekent dat dus ook iedereen het mag en kan presenteren. Dan kunnen wij ons misschien ook gaan aanmelden. Lijkt me wel iets voor @:Aoibhin en @:Dave *O*
Misschien voor @Aoibhin maar ik ben al nerveus als ik 2 mensen iets moet presenteren.
Verder #TeamIetsDoorNikkie
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 15:58:45 #53
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188974709
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:43 schreef Em31 het volgende:
Haha Cornald probeert zich er nu uit te lullen, zet dan ook door :') natuurlijk bedoelde hij dat wel zo.
Feit blijft dat hij echt nergens heeft gezegd dat al die mensen die zich ineens aanmelden niet geschikt zouden zijn. Weet ook zo goed als zeker dat hij Nikkie helemaal niet goed genoeg kent om dat te vinden. Dus dat ie dat aandraagt is iig geen leugen. :P

quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 15:36 schreef Em31 het volgende:
Kijk, dat is leuk! ^O^
NikkieTutorials twitterde op maandag 16-09-2019 om 15:27:16 @:cornaldm @:cornaldm Ik ging live met Eleni vr de finale, supporte @:dunclaurence vr de finale. Zei bijna als 1e mee te willen helpen, vr de finale. Jij speelt toch ook niet altijd op safe? Laten we is wat drinken! Ik heb nog wel wat ideen, niet voor mezelf, voor de liefde van ESF 🌈 reageer retweet
cornaldm twitterde op maandag 16-09-2019 om 15:31:05 @:NikkieTutorials @:dunclaurence Let’s do! reageer retweet
:Y *O*

Nu wil ik ze samen in filmpjes in de aanloop naar ook! Hup!
Koutist in opleiding.
pi_188974905
quote:

Jaaaa waar kan ik tekenen? *O*

Nee, maar ik zie Nikkie de boel ook echt niet presenteren. Het klopt wel dat het presenteren van het ESF niet enorm veel talent of ervaring vergt (alles is inderdaad dood gerepeteerd), maar ik zou Nikkie leuker vinden voor inderdaad iets achter de schermen, of presentatie via het 'tweede scherm', dat ze online iets gaat doen.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 16:27:16 #55
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188975040
Misschien kan ze Eurovision in Concert samen met Cornald presenteren. *O*
Koutist in opleiding.
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 16:40:21 #56
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_188975202
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 16:27 schreef Greys het volgende:
Misschien kan ze Eurovision in Concert samen met Cornald presenteren. *O*
Oh, dat kan ze inderdaad wel mooi doen. Ze wordt namelijk net zo opgedrongen als Wortelboer zichzelf opdrong dat ze er vast iets mee doen.
...dary!
pi_188975453
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Feit blijft dat hij echt nergens heeft gezegd dat al die mensen die zich ineens aanmelden niet geschikt zouden zijn. Weet ook zo goed als zeker dat hij Nikkie helemaal niet goed genoeg kent om dat te vinden. Dus dat ie dat aandraagt is iig geen leugen. :P
[..]

:Y *O*

Nu wil ik ze samen in filmpjes in de aanloop naar ook! Hup!
Maar ik heb geen tweet van Cornald gezien over Richard Groenendijk, Wendy van Dijk, Eva Jinek, Tim Douwsma etc. Hij dacht waarschijnlijk hey een simpele vlogger, kan er weer even een tweetje uitgooien.

En nee ik vind niet dat ze moet presenteren, maar zoals IJsbeer al zei was het nogal kortzichtig.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 17:16:48 #58
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188975625
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:04 schreef Em31 het volgende:

[..]

Maar ik heb geen tweet van Cornald gezien over Richard Groenendijk, Wendy van Dijk, Eva Jinek, Tim Douwsma etc. Hij dacht waarschijnlijk hey een simpele vlogger, kan er weer even een tweetje uitgooien.

En nee ik vind niet dat ze moet presenteren, maar zoals IJsbeer al zei was het nogal kortzichtig.
Hebben Wendy en Richard enzo zich ook allemaal aangeboden/geopperd als presentator dan? (Serieuze vraag, dan heb ik dat echt gemist ben ik bang. :@ ) Want hij had het over 'iedereen die zich ineens aanbood'.
Koutist in opleiding.
pi_188975717
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Hebben Wendy en Richard enzo zich ook allemaal aangeboden/geopperd als presentator dan? (Serieuze vraag, dan heb ik dat echt gemist ben ik bang. :@ ) Want hij had het over 'iedereen die zich ineens aanbood'.
https://www.rijnmond.nl/n(...)m-voor-mijn-rekening

https://www.nu.nl/songfes(...)-martijn-krabbe.html
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 17:29:21 #60
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188975803
quote:
Oh dat heb ik echt helemaal niet op Twitter (of hier) voorbij zien komen. :D Of niet goed opgelet. Of alweer vergeten.

Misschien vielen die bij hem onder die eerste hoop in z'n eerste tweet. Geen idee. Inderdaad jammer dat hij vooral Wendy niet even apart heeft genoemd, dat je dan de elke avond krijgt 'EUROPE HEBBEN WE GENEAUTENNNNN?' :') _O- Daar moet je toch idd niet aan denken. Huuuuu!

Maar Jinek zal ie het idd niet over zeggen. Kan ook niet denk ik want men is haar juist steeds aan het vragen ipv andersom. Al zie ik dat ook nog steeds niet helemaal voor me maar mss moet ik nog aan het idee wennen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 16-09-2019 17:34:22 ]
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 17:33:43 #61
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188975868
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 16:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Oh, dat kan ze inderdaad wel mooi doen. Ze wordt namelijk net zo opgedrongen als Wortelboer zichzelf opdrong dat ze er vast iets mee doen.
Ik zit toch echt meer op Nikkie te wachten dan destijds op Emma. :P
Koutist in opleiding.
  maandag 16 september 2019 @ 17:36:31 #62
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188975909
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zit toch echt meer op Nikkie te wachten dan destijds op Emma. :P
Same :P

En vraag me oprecht af wat het verschil is tussen die twee (behalve dat Cornald waarschijnlijk niets te zeggen heeft over wie de punten doet?), want eigenlijk doen ze allebei schaamteloze zelfpromotie, waarbij het bij Nikkie dus blijkbaar verkeerd valt (terwijl inderdaad ook vr Duncan ze al vaker over ESF heeft geInsta'd), en bij Emma positief?
Je bent slimmer als je denkt
  maandag 16 september 2019 @ 17:43:33 #63
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_188975995
Schaamteloze zelfpromotie geldt vooral voor de Anna Noezepoezen onder de C-presentatoren, Emma en Nikkie toonden ook daarvoor al interesse in het ESF an sich.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 17:44:10 #64
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188976005
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 17:36 schreef Meke het volgende:

[..]

Same :P

En vraag me oprecht af wat het verschil is tussen die twee (behalve dat Cornald waarschijnlijk niets te zeggen heeft over wie de punten doet?), want eigenlijk doen ze allebei schaamteloze zelfpromotie, waarbij het bij Nikkie dus blijkbaar verkeerd valt (terwijl inderdaad ook vr Duncan ze al vaker over ESF heeft geInsta'd), en bij Emma positief?
Ik heb geen flauw idee of Cornald echt stond te springen om Emma hoor. Ze ging in een item in DWDD (toch?) bij AvroTros langs en bij Cornald en bij Waylon dus hij kon waarschijnlijk sowieso moeilijk in dat programma zeggen 'ja dahagggg'. :D Punten geven is imho ook een stuk minder groot iets dan presenteren.

En mss maakt het nog uit dat Emma al van de publieke omroep was. Geen idee. Edit: en wat Dave zegt idd, die had zich al heel vaak uitgelaten over Eurovisie als fan.

Maar ik zie het wel goedkomen met Cornald en Nikkie hoor. Misschien kunnen ze samen een leuk item maken om de opening met de oranje loper meer onder de aandacht te brengen van het grote publiek? Cornald deed daar al een soort razende reporter itempje over vorig jaar, misschien nu samen. En dan ook bij de make-up enzo. Glam! *O*
Koutist in opleiding.
pi_188976188
Of Nikkie de punten laten doen. Duncan gaat het niet doen neem ik aan. De traditie is dan normaal wel "de vorige deelnemer geeft de nieuwe punten", maar Dunc zit gewoon in de show hier. Dan kan best een Nikkie dat doen. Of een Jan. Oh nee dat is wishful thinking.
pi_188977358
Het staat nu ook op de rtlboulevard site. En fok staat in de screenshots
pi_188977677
De gouden/oranje loper heeft ook presentatoren nodig. En je hoeft er niet eens de namen en landen voor uit te kunnen spreken :+ :D
  maandag 16 september 2019 @ 19:36:35 #68
403253 Meke
pi_188977772
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:13 schreef Pluto1975 het volgende:
Het staat nu ook op de rtlboulevard site. En fok staat in de screenshots
Oja cool :D

https://www.rtlboulevard.(...)songfestival-cornald

Exposure *O*
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 16 september 2019 @ 19:36:48 #69
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188977777
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:30 schreef Em31 het volgende:
De gouden/oranje loper heeft ook presentatoren nodig. En je hoeft er niet eens de namen en landen voor uit te kunnen spreken :+ :D
_O-

Idd, vorig jaar werden die drama's ook niet van de loper getrokken daar.
Koutist in opleiding.
pi_188977791
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa waar kan ik tekenen? *O*

Nee, maar ik zie Nikkie de boel ook echt niet presenteren. Het klopt wel dat het presenteren van het ESF niet enorm veel talent of ervaring vergt (alles is inderdaad dood gerepeteerd), maar ik zou Nikkie leuker vinden voor inderdaad iets achter de schermen, of presentatie via het 'tweede scherm', dat ze online iets gaat doen.
Wat dat eerste betreft, is het denk ik nog best een kunst om teksten die tot vervelens toe zijn gerepeteerd nog leuk en spontaan te brengen tijdens de live show. Volgens mij heb je daar juist wel wat talent en ervaring voor nodig.
pi_188983139
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:37 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wat dat eerste betreft, is het denk ik nog best een kunst om teksten die tot vervelens toe zijn gerepeteerd nog leuk en spontaan te brengen tijdens de live show. Volgens mij heb je daar juist wel wat talent en ervaring voor nodig.
Dat is ook zeker waar inderdaad! :Y

Ik bedoel meer dat echt presentatietalent in het geval van een liveshow presenteren niet pers vereist is. Dan nog heb je dan alsnog mensen met flair die de voorbedachte teksten en grapjes natuurlijk over kunnen brengen en mensen die alleen een tekstje opdreunen.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:44:11 #72
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 16:45:24 #73
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189041265
Verrassend inderdaad. :o
Koutist in opleiding.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 16:45:51 #74
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_189041272
quote:
Ik kwam hier om hetzelfde te melden
...dary!
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 16:47:16 #75
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_189041297
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
Verrassend inderdaad. :o
Mwoah. De vraag was eigenlijk waar ze naartoe zou gaan. De geruchten waren er al langer en de verwijzing ook tijdens de najaarspresentatie van de NPO. Matthijs van Nieuwkerk werd vaak in 1 adem genoemd.
...dary!
pi_189041442
Ruim baan voor Nadia Moussaid, zou ik zeggen. Van mij mag ze ook het songfestival presenteren, al heb ik geen idee van haar Engels.
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:57:00 #77
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_189041467
Jammer, van Jinek. Niet zo zeer voor het ESF want daar vind ik 'r eigenlijk sowieso niet zo geschikt voor. Maar RTL.. dan wordt het toch al snel een typische RTL-entertainment-show.
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:57:36 #78
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_189041479
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
Ruim baan voor Nadia Moussaid, zou ik zeggen
Dat is dan wel weer positief. Ik hoop dat ze die timeslot krijgt inderdaad.
pi_189041492
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:57 schreef Strani het volgende:
Jammer, van Jinek. Niet zo zeer voor het ESF want daar vind ik 'r eigenlijk sowieso niet zo geschikt voor. Maar RTL.. dan wordt het toch al snel een typische RTL-entertainment-show.
Vind haar daar inderdaad niet echt passen.
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:00:02 #80
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_189041521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Vind haar daar inderdaad niet echt passen.
Nee.. Maar ja, als ze het leuk vindt om twee keer per week Marco Borsato en Jeroen van Koningsbrugge in de show te hebben moet ze het vooral doen :D
pi_189041544
Gelukkig geen Jinek bij het ESF, daar is ze veel te koud voor met een arrogante uitstraling in mijn ogen.
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
#Haags
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:03:09 #82
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_189041558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:01 schreef Peter het volgende:
Gelukkig geen Jinek bij het ESF, daar is ze veel te koud voor met een arrogante uitstraling in mijn ogen.
Ook gewoon te serieus.. daar moet je mensen hebben die ook een beetje uit de entertainmentwereld komen, vind ik.
pi_189041561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee.. Maar ja, als ze het leuk vindt om twee keer per week Marco Borsato en Jeroen van Koningsbrugge in de show te hebben moet ze het vooral doen :D
Het zal haar vast meer opleveren _O-
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:03:43 #84
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_189041566
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het zal haar vast meer opleveren _O-
Dat wel! Maar voor hoe lang? :o
pi_189041570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Mwah, Barend en Van Dorp hebben ook gewoon jarenlang prima show gemaakt op RTL. Het is aan RTL en Eva om een gepaste inrichting voor het programma te vinden.
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:08:55 #86
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_189041625
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Mwah, Barend en Van Dorp hebben ook gewoon jarenlang prima show gemaakt op RTL. Het is aan RTL en Eva om een gepaste inrichting voor het programma te vinden.
Da's waar, maar dat is ook wel heel lang geleden inmiddels. Een hele andere tijd.
pi_189041689
Ik vind het ergens wel jammer, ik was wel benieuwd hoe ze het gedaan zou hebben.
pi_189041703
Nu is de weg helemaal vrij voor Dionne Stax! ^O^ Geen grote concurrentie meer in de blonde hoek.
pi_189041759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
Ruim baan voor Nadia Moussaid, zou ik zeggen. Van mij mag ze ook het songfestival presenteren, al heb ik geen idee van haar Engels.
Nadia wil geen vaste dagelijkse talkshow, heeft ze al eens duidelijk aangegeven.
pi_189041761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:14 schreef lashatumbai het volgende:
Nu is de weg helemaal vrij voor Dionne Stax! ^O^ Geen grote concurrentie meer in de blonde hoek.
Jan en Dionne en dan iemand als Tim Douwsma in de green room. Ik word er niet echt wild van eigenlijk. :{
pi_189041804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jan en Dionne en dan iemand als Tim Douwsma in de green room. Ik word er niet echt wild van eigenlijk. :{
Nou inderdaad, dat is toch behoorlijk meh -O-
pi_189041877
quote:

[..]

Ik denk dan ook niet dat dit het gouden trio gaat zijn... Dat zien ze bij de organisatoren vast ook wel in.
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:37:00 #93
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189042006
quote:

[..]

Ik denk dat ze wel iemand van een andere cultuur daar ook neerzetten om het divers te maken.
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:39:42 #94
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189042041
Ik hoop nog steeds op Edsilia. Fantastische uitstraling en vrolijkheid.
Just do it
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:42:17 #95
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189042062
Om in Cornalds woorden te blijven: “Daar heb je er weer een”
In de auto met Tooske: 'Laat mij het Songfestival presenteren'
https://www.nu.nl/276241/(...)val-presenteren.html
Just do it
pi_189042094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:42 schreef Niels93 het volgende:
Om in Cornalds woorden te blijven: “Daar heb je er weer een”
In de auto met Tooske: 'Laat mij het Songfestival presenteren'
https://www.nu.nl/276241/(...)val-presenteren.html
Ze is niet eens talentloos. Maar er is iets aan haar dat veel mensen afschrikt.

Erg tuttig iig.
pi_189042139
quote:
Dit.
Koel en donker bewaren
pi_189042205
quote:
Wat zij doet verschilt amper van Humberto Tan in Late Night.
pi_189043523
Jammer... Ik had wl graag Eva gezien
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:17:40 #100
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189044179
Edsilia staat na een tijdje nadenken geloof ik bovenaan mijn lijstje qua presentatie.

- stralend, en dan ook echt strlend
- sympathieke en warme uitstraling
- humor
- spontaniteit
- een echte link met het ESF
- kan zingen

En ze presenteerde het Eurovision in Concert z leuk en grappig! Heb alleen niet goed op het Engels gelet toen.

Edit: dit is van een paar jaar geleden. Hoor toch hoe leuk ze dat doet. :D Echt een persoonlijkheid! En humor en lekker wat zelfspot, net als Petra Mede. Edsiel kon echt weleens een publiekslieveling gaan worden als presentatrice.

En kijk dat lijntje nu. _O_

[ Bericht 30% gewijzigd door Greys op 21-09-2019 10:21:30 ]
Koutist in opleiding.
pi_189044330
Mijn dream team zou Edsilia en Duncan zijn, met Douwe in de greenroom. :)

Geen omhooggevallen types, die opeens interesse in het ESF tonen, maar mensen die er echt iets mee hebben. En drie oud-deelnemers is voor de fans ook leuk.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:31:39 #102
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189044382
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Mijn dream team zou Edsilia en Duncan zijn, met Douwe in de greenroom. :)

Geen omhooggevallen types, die opeens interesse in het ESF tonen, maar mensen die er echt iets mee hebben. En drie oud-deelnemers is voor de fans ook leuk.
Ja! Leuk! Ik zie dat ook wel voor me. Hoe langer ik er over na heb gedacht de laatste weken, hoe logischer Edsilia echt lijkt. Die windt de kijkers echt direct om haar vinger met haar flair en warmte en humor. En Duncan ernaast als kalmte zelve (Edsiel is lekker een beetje hyper). *O*
Koutist in opleiding.
pi_189044734
quote:
Edit: dit is van een paar jaar geleden. Hoor toch hoe leuk ze dat doet. :D Echt een persoonlijkheid! En humor en lekker wat zelfspot, net als Petra Mede. Edsiel kon echt weleens een publiekslieveling gaan worden als presentatrice.

Holy sh*t ik wist niet dat ze ooit zoiets had gepresenteerd, maar ik heb toch wel gelachen om haar grappen. En meeste door haar spontaniteit, zelfs als ze iets niet bedoelde als grap was het toch best grappig. Ik ken haar eigenlijk alleen als zangeres, maar als ze zoiets kan neerzetten als presentatrice op het songfestival zou het mogelijk kunnen zijn dat ik haar nog leuker zou vinden dan Petra (Petra is van nature wel grappig, maar meer comdienne grappig, als in het voelt duidelijk aan als ingestudeerd). Ik denk stiekem dat als zij het wordt we in Nederland toch iemand hebben die het niveau van Petra kan evenaren...terwijl ik eerst dacht dat er niet zo'n iemand was.

En dan het liefst dat ze Hemel en Aarde gaat zingen. Niet leukers dan hosts die zelf ook goed kunnen zingen en zo meer betrokken raken bij de -muziek-show.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nashipeer op 20-09-2019 20:55:10 ]
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:56:31 #104
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189044856
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:49 schreef Nashipeer het volgende:

[..]

Holy sh*t ik wist niet dat ze ooit zoiets had gepresenteerd, maar ik heb toch wel gelachen om haar grappen. En meeste door haar spontaniteit, zelfs als ze iets niet bedoelde als grap was het toch best grappig. Ik ken haar eigenlijk alleen als zangeres, maar als ze zoiets kan neerzetten als presentatrice op het songfestival zou het mogelijk kunnen zijn dat ik haar nog leuker zou vinden dan Petra (Petra is van nature wel grappig, maar meer comdienne grappig, als in het voelt duidelijk aan als ingestudeerd). Ik denk stiekem dat als zij het wordt we in Nederland toch iemand hebben die het niveau van Petra kan evenaren...terwijl ik eerst dacht dat er niet zo'n iemand was.
Ze heeft dit jaar ook Eurovision in Concert in AFAS gepresenteerd en dat deed ze ook enig. Hoe ze na een aantal acts in die strakke glitterjurk het podium op kwam stiefelen met X-knietjes om sneller te kunnen lopen in die jurk en het uitgestreken gezicht dat ze daarbij trok zorgde voor een grote lach in de zaal in elk geval. :D

Ze is heel ontwapenend. En het maakte geen bal uit als ze - al dan niet expres - struikelde over een moeilijke naam en daar dan ook gewoon zelf om moest lachen. Je lacht vanzelf met haar mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 20-09-2019 21:29:30 ]
Koutist in opleiding.
pi_189045268
Ik ben voor Edsilia (helemaal nu Eva afgevallen is) en ik mag hopen dat Cornald zich ook nog wel kan herinneren hoe goed ze dit soort dingen kan en haar dus gaat promoten, nu ook hij weet dat Eva geen optie meer is. En een beetje kleur in het presentatieteam kan sowieso geen kwaad. Ik zie Duncan nog steeds graag in de Greenroom. En om Jan kunnen we niet heen vrees ik. Maar Edsilia maakt een hoop goed....
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:55:34 #106
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189045993
Ik ben ook voor Edsilia..
maar we kunnen echt wel om Jan heen hoor. Sietse wil het beste ESC neerzetten, die gaat niet iemand op die plek zetten ‘omdat hij er niet omheen kan’. Edsilia en Dionne zie ik ook nog wel samen, met een leuke man in de greenroom.
pi_189046907
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:21 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ben voor Edsilia (helemaal nu Eva afgevallen is) en ik mag hopen dat Cornald zich ook nog wel kan herinneren hoe goed ze dit soort dingen kan en haar dus gaat promoten, nu ook hij weet dat Eva geen optie meer is. En een beetje kleur in het presentatieteam kan sowieso geen kwaad. Ik zie Duncan nog steeds graag in de Greenroom. En om Jan kunnen we niet heen vrees ik. Maar Edsilia maakt een hoop goed....
Volgens mij bepaalt Cornald niet wie er gaan presenteren (vandaar nog een beetje hoop dat het Jan niet wordt). Misschien wat betreft Edsilia even een suggestie doen in het Sietse-leest-mee-topic :P

Edsilia zou wel meteen een multitalent zijn zijn, waar die Gerben Bakker het over had en graag gebruik van zou willen maken.
  vrijdag 20 september 2019 @ 22:42:25 #108
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189046918
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Leuk! Ik zie dat ook wel voor me. Hoe langer ik er over na heb gedacht de laatste weken, hoe logischer Edsilia echt lijkt. Die windt de kijkers echt direct om haar vinger met haar flair en warmte en humor. En Duncan ernaast als kalmte zelve (Edsiel is lekker een beetje hyper). *O*
Ja precies! Ze heeft een gunfactor en is van nature een blij ei. Is ook echt wat anders dan andere jaren.
Just do it
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 22:45:18 #109
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189046972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

Volgens mij bepaalt Cornald niet wie er gaan presenteren (vandaar nog een beetje hoop dat het Jan niet wordt). Misschien wat betreft Edsilia even een suggestie doen in het Sietse-leest-mee-topic :P

Edsilia zou wel meteen een multitalent zijn zijn, waar die Gerben Bakker het over had en graag gebruik van zou willen maken.
Of dat iedereen die het wil deze tweet even liket en retweet. :P

Die leest Sietse namelijk ook zeker. Hij heeft ons vanmorgen nog geretweet.

R9MPyqb.png

Je vindt de tweet hier:
https://twitter.com/ESF_FOK/status/1175147567824457729?s=19
Koutist in opleiding.
pi_189047054
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Of dat iedereen die het wil deze tweet even liket en retweet. :P

Die leest Sietse namelijk ook zeker. Hij heeft ons vanmorgen nog geretweet.

[ afbeelding ]

Je vindt de tweet hier:
https://twitter.com/ESF_FOK/status/1175147567824457729?s=19
Natuuuurlijk willen we dat *O*
pi_189047899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Cornald de presentatoren bepaalt, maar hij is creatief adviseur, dus hij kan dit wel creatief adviseren 😊
  ESF Reporter vrijdag 20 september 2019 @ 23:36:42 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_189048097
Edsiel is echt zo iemand die een perfecte sidekick zou kunnen zijn naast bijvoorbeeld Jan Smit. Spontaan, humoristisch, professioneel. Wellicht niet zo veel (of helemaal geen) ervaring met het presenteren van een liveshow voor een miljoenenpubliek maar volgens mij wel iemand die er niet bang voor is.
Geen hertje in koplampen. :)

Ze is niet zo top of mind bij veel mensen (en in de media) maar juist daarom zou ze een verrassend goede keuze zijn! Ik stem voor. w/
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 23:43:23 #113
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189048304
Wat een eensgezindheid! *O*
Koutist in opleiding.
pi_189048946
J, Edsilia! Ook grote voorstander van. Toegankelijk, likeable/warm, humor zonder geforceerd over te komen, goede uitstraling. Hier zou ik zelf erg blij mee zijn. :Y
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 00:54:17 #115
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_189049635
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 00:09 schreef grazz het volgende:
J, Edsilia! Ook grote voorstander van. Toegankelijk, likeable/warm, humor zonder geforceerd over te komen, goede uitstraling. Hier zou ik zelf erg blij mee zijn. :Y
Ditte. *O*
  ESF Reporter zaterdag 21 september 2019 @ 00:56:21 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_189049656
#edsiel4roffa2020 w/
pi_189049986
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:31 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat kennende dat Edsilia destijds in 1998 verlegen was.
pi_189050006
Ik ben ook voor Edsiel *O*
pi_189050051
Ik ook, zou het wel leuk vinden. Tenminste ook iemand met een ESF-link.

Het enige is dat ze altijd vrij giebelig en nerveus overkomt, wat spontaan en gezellig is, maar het ESF presenteren vergt natuurlijk wel een zekere focus om zoiets in banen te leiden.
Koel en donker bewaren
pi_189050058
Kan niet helemaal verwoorden wat ik bedoel :P
Koel en donker bewaren
  zaterdag 21 september 2019 @ 07:43:11 #121
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189050684
Wat leuk dat we zo eensgezind zijn. Betekent ook wel echt wat
Just do it
  zaterdag 21 september 2019 @ 07:48:11 #122
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189050700
Dat hebben we nog niet gehad bij iemand *O*
Maar wie staat er naast Edsilia? Ha ha we zijn er nog niet..
pi_189050787
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 07:48 schreef Mlita het volgende:
Dat komt denk ik ook omdat we ons moeten beperken tot de NPO _O-
  ESF Reporter zaterdag 21 september 2019 @ 08:31:42 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_189051022
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 07:48 schreef Mlita het volgende:
Ik ben met name zo enthousiast over Edsilia omdat ze een mooi tegengewicht kan bieden naast de wat minder aansprekende, sprankelende (maar wel meer ervaren) presentators zoals Smit of Stax. Ik zou de combi van haar met Jan dus echt heel leuk vinden. :@ Juist vanwege het verschil tussen die twee. Ik denk dat dat heel goed kan werken en het beste in elkaar naar boven haalt.
pi_189051306
Ik ben ook voor Edsilia *O* w/
Dat giebelige was vroeger vooral vond ik. Ik vind haar volwassener geworden, maar vooral spontaan en vooral niet truttig.
Ik zeg DOEN @Sietse *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_189053014
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 08:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ben met name zo enthousiast over Edsilia omdat ze een mooi tegengewicht kan bieden naast de wat minder aansprekende, sprankelende (maar wel meer ervaren) presentators zoals Smit of Stax. Ik zou de combi van haar met Jan dus echt heel leuk vinden. :@ Juist vanwege het verschil tussen die twee. Ik denk dat dat heel goed kan werken en het beste in elkaar naar boven haalt.
Wat je in feite zegt is dat Jan Smit en Dionne Stax geen uitstraling en geen charme hebben. Dat maakt ze toch per definitie ongeschikt om het songfestival te presenteren? Het is eigenlijk gekkigheid dat ze al gelden als voldongen feit, terwijl er niemand echt op zit te wachten. Ongetwijfeld Sietse Bakker zelf ook niet, als hij eerlijk is. Jan Smit is niet de gedroomde presentator van zo'n event.
pi_189053218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:58 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Wat je in feite zegt is dat Jan Smit en Dionne Stax geen uitstraling en geen charme hebben. Dat maakt ze toch per definitie ongeschikt om het songfestival te presenteren? Het is eigenlijk gekkigheid dat ze al gelden als voldongen feit, terwijl er niemand echt op zit te wachten. Ongetwijfeld Sietse Bakker zelf ook niet, als hij eerlijk is. Jan Smit is niet de gedroomde presentator van zo'n event.
Ja je zou zeggen van wel, maar ik verbaas me sowieso altijd al dat Dionne door alles en iedereen zo opgehemeld lijkt te worden in die wereld :P In dat ene kunstprogramma vind ik haar ook helemaal niet goed. Zo ongemakkelijk en stijf. Ondertussen zie je iedereen op tv weer roepen dat ze echt het songfestival moet presenteren. Gisteren ook al dat ze Eva Jinek mooi op kan volgen. Dan denk ik soms wel, ben ik nou gek :')
pi_189053245
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja je zou zeggen van wel, maar ik verbaas me sowieso altijd al dat Dionne door alles en iedereen zo opgehemeld lijkt te worden in die wereld :P In dat ene kunstprogramma vind ik haar ook helemaal niet goed. Zo ongemakkelijk en stijf. Ondertussen zie je iedereen op tv weer roepen dat ze echt het songfestival moet presenteren. Gisteren ook al dat ze Eva Jinek mooi op kan volgen. Dan denk ik soms wel, ben ik nou gek :')
Dit.
Ze was ook al eens bij ‘dit was het nieuws’. Ook zo ongemakkelijk. Vooral niks zeggen.
Ik dacht toen: ‘DOE NOU ‘NS WAT LOSSER MENSSSSS’ ;(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_189053300
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:22 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dit.
Ze was ook al eens bij ‘dit was het nieuws’. Ook zo ongemakkelijk. Vooral niks zeggen.
Ja dan denk ik is iedereen blind ofzo? Is ze zo aardig dat iedereen het haar zo gunt en haar daarom steeds noemt?

Voor mij voelt het een beetje zoals bij Maan. Ik zie allemaal BN’ers haar ophemelen, ze zit werkelijk in elk tv-programma, maar ik hoor verder nooit iemand over haar. En lees je wel iets dan is het eerder negatief.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 12:28:23 #130
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189053316
Ik zie als ideaal bij het songfestival echt een warm iemand voor me, een sprankelend iemand, tikkie ondeugend op een leuke manier (zoals ook Petra), iemand die mensen ook af en toe kan laten bulderen van het lachen, iemand waarvan mensen denken 'wat een heerlijk mens!', iemand die niet te stijf en tuttig is, niet bang is, iemand die een band heeft met en liefde voor het Eurovisie, iemand die er stralend uitziet en liefst ook nog iets anders kan voor een leuke intervalact (zoals zingen..). Edsiel tikt echt al die boxjes. Dionne een stuk minder. :@

En helemaal, wat Cee ook zegt, als ze dan om welke reden dan ook net om een Jan of Dionne ofzo heen kunnen, zet er dan ajb een energieke gezelligheid als Edsilia naast om eea te compenseren. Niet dat zij als persoon niet warm of gezellig kunnen zijn, ik ken ze niet, maar Edsilia straalt dat wel veel meer uit en het moet miljoenen huiskamers in..

Heb serieus het gevoel dat ze een (binnen- en buitenlandse) publiekslieveling kan worden als presentatrice van het Songfestival.

En ls haar Engels nu niet goed genoeg zou zijn (ik vond haar bij EIC op zich al prima uit de voeten kunnen) dan is er echt nog tijd zat om dat nog veel beter te krijgen.
Koutist in opleiding.
pi_189053384
quote:

Gisteren ook al dat ze Eva Jinek mooi op kan volgen. Dan denk ik soms wel, ben ik nou gek :')
Daar heeft Dionne te weinig scherpte voor.

Maar er is genoeg wat ze prima kan (waaronder het Songfestival).
pi_189053386
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:22 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dit.
Ik heb ook helemaal niets met Dionne, ja ze is een mooi plaatje maar verder? En ze gaan hopelijk voor meer dan alleen een knap koppie want ook haar interviews bij met name Koningsdag zijn tenenkrommend. Ze probeert dan vrolijk te zijn maar dat past gewoon niet bij haar.
pi_189053714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:34 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Daar heeft Dionne te weinig scherpte voor.

Maar er is genoeg wat ze prima kan (waaronder het Songfestival).
Het nieuws en..?
pi_189053737
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:27 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dan denk ik is iedereen blind ofzo? Is ze zo aardig dat iedereen het haar zo gunt en haar daarom steeds noemt?
Ik denk vooral dat er verder niemand is bij de publieke. Ik zou zo in ieder geval niemand weten.
George Michael
pi_189053741
Wie weet laten ze haar dit jaar het Televizier gala presenteren en zien we hoe ze zo’n show doet.
pi_189053994
quote:

[..]

Ja ach, dat heb ik wel bij meer mensen. Zo vind ik Max Verstappen een vervelend ettertje, maar schijnt het een charismatische sportgod te zijn :)

Dionne Stax is volgens mij heel slim, ik vind haar ook sympathiek. Maar erg charismatisch is ze niet, ook niet grappig. Een soort vrouwelijke Frits Sissing.
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 13:26:32 #137
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_189054028
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:02 schreef Em31 het volgende:
Wie weet laten ze haar dit jaar het Televizier gala presenteren en zien we hoe ze zo’n show doet.
Jan er uit, Dionne er in. Da's opzich wel een goed idee. :+
pi_189054039
Charisma vind ik haar ergens wel hebben (het helpt vast dat ze er leuk uit ziet). Maar ze houdt zich gewoon heel erg op de vlakte. Een kritische mening over het een en ander komt er zelden uit. Terwijl ik vermoed dat ze die wel heeft. En ook dat ze priv meer humor heeft dan dat ze op tv toont. Ze heeft wel vrolijke ogen, zeg maar.

Ik denk dat ze zich erg bewust is van hoe ze op tv zogenaamd over zou moeten komen.
  ESF Reporter zaterdag 21 september 2019 @ 13:35:38 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_189054137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:58 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Wat je in feite zegt is dat Jan Smit en Dionne Stax geen uitstraling en geen charme hebben.
Dat zeg ik helemaal niet, waar haal je dat nou weer uit? Ik vind ze gewoon wat strakker, meer binnen de lijntjes en serieuzer dan de ogenschijnlijk lossere Edsilia. Ze hebben zeker wel uitstraling en charme alleen meer van het zakelijke soort (Dionne) en van het volkse (Jan). Edsilia is internationaler en toegankelijker.
pi_189054279
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet, waar haal je dat nou weer uit? Ik vind ze gewoon wat strakker, meer binnen de lijntjes en serieuzer dan de ogenschijnlijk lossere Edsilia. Ze hebben zeker wel uitstraling en charme alleen meer van het zakelijke soort (Dionne) en van het volkse (Jan). Edsilia is internationaler en toegankelijker.
Nou ja, je noemt ze minder aansprekend en sprankelend. Terwijl dat hun enige 'taak' is als presentatoren. Nu zet je er iemand met amper ervaring naast omdat het anders te saai wordt. Wat is die ervaring dan waard? Wat voegen ze toe?
  ESF Reporter zaterdag 21 september 2019 @ 14:19:04 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_189054569
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:52 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nou ja, je noemt ze minder aansprekend en sprankelend. Terwijl dat hun enige 'taak' is als presentatoren. Nu zet je er iemand met amper ervaring naast omdat het anders te saai wordt. Wat is die ervaring dan waard? Wat voegen ze toe?
Ik denk dus dat de disbalans van ervaren/zakelijk/keurig en onervaren/spontaan/humor juist voor een leuke balans kan zorgen. Er zijn meer onervaren opties vermeld maar ik denk dat je bij Edsilia de foutjes of de zenuwen minder snel opmerkt door de manier waarop ze overkomt op het publiek en de kijker.
pi_189055523
quote:

[..]

Wat je vooral merkt is dat knappe vrouwen met lang blond haar bovengemiddeld geliefd worden. Vermoedelijk is dat geen brekend nieuws :P

Als we 10 jaar terug hadden gewonnen, waren types als Bridget, Do of Nance waarschijnlijk ook genoemd. :')

In dit geval is de kans inderdaad groot dat Dionne mag, en nog veel groter dat Jan wordt aangewezen, vooral omdat er binnen de omroep niet zo veel alternatieven zijn. Sietze vindt dat ongetwijfeld ook niets, maar die moet nog 8 maanden met dit team door, dus de kans is groot dat hij op een gegeven moment ook iets heeft van pick your battles, en het verder maar zo laat.
pi_189056093
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wat je vooral merkt is dat knappe vrouwen met lang blond haar bovengemiddeld geliefd worden. Vermoedelijk is dat geen brekend nieuws :P

Als we 10 jaar terug hadden gewonnen, waren types als Bridget, Do of Nance waarschijnlijk ook genoemd. :')

Tja, kijk maar naar de nominaties voor de Televizierring voor populairste presentatrice. :')

Elk jaar hetzelfde liedje.
pi_189056144
Over blond gesproken, Tooske Ragas wil ook graag.
  zaterdag 21 september 2019 @ 16:39:34 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_189056154
Ik riep het al in onze podcast Ding-a-Dong (subtiele plug, sorry), maar ik zou Philip Freriks dus geweldig vinden.

Een nestor wiens Frans perfect is, om weet te gaan met een grote show maar ook met spontane gebeurtenissen. Aan z'n Engels moet je wat schaven, maar ik denk dat een wat oudere gentleman naast de jongere generatie heel erg tof kan werken. Plus het is prachtig om hem denk ik eens in zo'n grote show te zien na al die jaren nieuws lezen en de Slimste Mens doen.
[b]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.[/b]
pi_189056431
Ik vind hem juist heel erg slecht inspelen op spontane gebeurtenissen. Hij blijft vaak zelfs seconden stil bij de Slimste als hij niet weet wat hij moet zeggen. Met alle respect, maar dat zou wat mij betreft echt een vreselijke keuze zijn. Helemaal als je ook gewoon Rik van de Westelaken of Winfried Baijens kan kiezen.
pi_189056463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Tja, kijk maar naar de nominaties voor de Televizierring voor populairste presentatrice. :')

Elk jaar hetzelfde liedje.
Gewoon 8 van de 10 zijn blond, wtf :D
pi_189056661
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik riep het al in onze podcast Ding-a-Dong (subtiele plug, sorry), maar ik zou Philip Freriks dus geweldig vinden.

Een nestor wiens Frans perfect is, om weet te gaan met een grote show maar ook met spontane gebeurtenissen. Aan z'n Engels moet je wat schaven, maar ik denk dat een wat oudere gentleman naast de jongere generatie heel erg tof kan werken. Plus het is prachtig om hem denk ik eens in zo'n grote show te zien na al die jaren nieuws lezen en de Slimste Mens doen.
Serieus? Ik snap al niet wat hij bij de Slimste Mens doet, laat staan het songfestival.
  zaterdag 21 september 2019 @ 18:18:41 #149
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189057290
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:37 schreef ato het volgende:
Over blond gesproken, Tooske Ragas wil ook graag.
Ze zal vast al genoemd zijn, maar qua blond zou ik dan Jennifer Hoffman een betere keuze vinden.
  ESF Reporter zaterdag 21 september 2019 @ 18:39:21 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_189057634
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:10 schreef Em31 het volgende:
Ik vind hem juist heel erg slecht inspelen op spontane gebeurtenissen. Hij blijft vaak zelfs seconden stil bij de Slimste als hij niet weet wat hij moet zeggen.
Dat zou wel goed werken voor de extra spanning bij de puntentelling. Of hij roept juist steeds “denk aan de tijd!” als het te lang duurt, ook wel lekker. :P
pi_189057737
Rick vd W en Edsilia 👍
PM
#Haags
pi_189057782
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:45 schreef Peter het volgende:
Rick vd W en Edsilia 👍
Dat wilde ik net typen :D
George Michael
pi_189057785
Stiekem hoop ik dat we straks toch ineens verrast worden met een grotere naam. Net zoals Denemarken/Portugal/Isral. Een Celinde Schoenmaker, Marwan Kenzari, Carice van Houten, Michiel Huisman, Sylvia Hoeks of wie ook maar. Totaal onverwacht :P en niet realistisch, ik weet het ;(
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 19:00:52 #154
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_189057977
quote:

Mwah. Ik geloof dat zelfs qua oudgedienden er ook wel betere keuze te maken zijn dan Phillip de Hakkelaar.
pi_189058636
quote:

Mijn god het wordt steeds gekker hier :D
Koel en donker bewaren
pi_189059163
Philip is 75. Doe hem die 8 (?) weken vol stress maar niet aan.
pi_189060631
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:18 schreef Dave het volgende:

[..]

Ze zal vast al genoemd zijn, maar qua blond zou ik dan Jennifer Hoffman een betere keuze vinden.
Ik vind Tooske maar suf, Jennifer is inderdaad een beter keuze.
pi_189061652
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:25 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind Tooske maar suf, Jennifer is inderdaad een beter keuze.
Tooske is zo'n korfbalmeisje waar niets spannends of verrassends aan is.

Jennifer ken ik eigenlijk alleen van WIDM en De Luizenmoeder, waar ze vooral uitblonk in verbaasd kijken. Ik heb geen idee of ze geschikt is voor het ESF.
pi_189061704
Chantal tijdens ‘dancing with the stars’ vanavond: ‘Ja. Ik wil gewoon dat Songfestival presenteren’ :D
George Michael
pi_189062033
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
Stiekem hoop ik dat we straks toch ineens verrast worden met een grotere naam. Net zoals Denemarken/Portugal/Isral. Een Celinde Schoenmaker, Marwan Kenzari, Carice van Houten, Michiel Huisman, Sylvia Hoeks of wie ook maar. Totaal onverwacht :P en niet realistisch, ik weet het ;(
Rob Fruithof!
pi_189062268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:30 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Rob Fruithof!
giphy.gif
pi_189062281
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Chantal tijdens ‘dancing with the stars’ vanavond: ‘Ja. Ik wil gewoon dat Songfestival presenteren’ :D
Ik word er gewoon een beetje chagrijnig van dat dit niet gaat gebeuren.
pi_189062791
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik word er gewoon een beetje chagrijnig van dat dit niet gaat gebeuren.
The miracles haven’t left the world yet :P
George Michael
pi_189063029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waku Waku. Jeugdsentiment.

Maar bij Avrotros moeten ze toch ook inzien dat Chantal Janzen vele malen geschikter is dan Dionne Stax? Kom, stap van die bekrompen hokjesgeest af.
pi_189065716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:12 schreef Fred_B het volgende:

Jennifer ken ik eigenlijk alleen van WIDM en De Luizenmoeder, waar ze vooral uitblonk in verbaasd kijken. Ik heb geen idee of ze geschikt is voor het ESF.
Ze heeft ook tv-programma's gepresenteerd. Dat deed ze prima, en vermoedelijk heeft ze ook humor. Zoek op Npo Start eens oude afleveringen van 'Van De Week' op, als je haar op die manier wil zien.

Maar ik heb geen idee of ze live overeind blijft.
pi_189067355
Chantal, Edsilia en Duncan. Boh!

Dat zou vrolijk, getalenteerd en totaal niet stijf en saai worden.
Koel en donker bewaren
  zondag 22 september 2019 @ 11:42:44 #167
403253 Meke
pi_189068318
Zouden er geen presentatoren de overstap naar de NPO wagen zodt ze het ESF kunnen presenteren? :D Gewoon Chantal weer terug naar de Avro :9
pi_189068443
Dan moet ze terug naar de Balkenende-norm. Plus: de NPO zendt amper nog groot amusement uit. Wat moet je haar daar laten doen? De late avond-talkshow? (Doe maar niet.)

Dat doet ze nooit.
pi_189073997
quote:

Wtf
Forbidden but tasteful.
pi_189079826
quote:
Alleen om die reden al niet. Ik trek het echt niet om een hele avond naar die overgehypte dame te moeten kijken. Laat die alsjeblieft de RTL trash aan elkaar blijven praten. Zit ze wat mij betreft prima, niks aan veranderen.
pi_189080475
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:31 schreef totebel het volgende:

[..]

Alleen om die reden al niet. Ik trek het echt niet om een hele avond naar die overgehypte dame te moeten kijken. Laat die alsjeblieft de RTL trash aan elkaar blijven praten. Zit ze wat mij betreft prima, niks aan veranderen.
Wendy ben jij dat?
pi_189080669
quote:

Nee, alsjeblieft, nee. Misschien kan hij die paar verplichte zinnen in het Frans keurig verwoorden, maar moeten we daarom de rest van de show naar zijn verkrampte presentatiestijl kijken. Nee hoor. Herman van de Zandt spreekt ook prima Frans, die zie ik honderd keer liever op zo’n avond dan Philip Freriks.
pi_189080687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
Want? Die grote namen hebben allemaal veel presentatie ervaring?
pi_189081335
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:55 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Want? Die grote namen hebben allemaal veel presentatie ervaring?
Omdat ze zich allemaal prima kunnen redden in het Engels en ik ze veel liever zou zien dan de opties die we hebben bij de NPO *O*
pi_189081645
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 23:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wendy ben jij dat?
Geloof het of niet, er zijn heel wat meer mensen dan Wendy die Chantal een vreselijk mens vinden.

Nu zijn het alle twee een stel heksen, waarvan Chantal dan wel meer talent heeft. Maar goed, dat laatste is ook niet zo heel moeilijk als Wendy de andere optie zou zijn.
pi_189081700
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:46 schreef totebel het volgende:

[..]

Geloof het of niet, er zijn heel wat meer mensen dan Wendy die Chantal een vreselijk mens vinden.

Nu zijn het alle twee een stel heksen, waarvan Chantal dan wel meer talent heeft. Maar goed, dat laatste is ook niet zo heel moeilijk als Wendy de andere optie zou zijn.
:D ok dan

En heb je zelf ook een voorkeur voor een presentator?
pi_189082414
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:46 schreef totebel het volgende:

[..]

'Heel wat meer mensen' = jijzelf? Uiteraard vindt nooit iedereen iemand geweldig, maar als we gaan voor degene waar niemand een hekel aan heeft kom je al gauw bij de saaiste optie, zoals Dionne Stax. Het poldercompromis, zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 23 september 2019 @ 11:00:47 #178
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189082754
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

'Heel wat meer mensen' = jijzelf?
Kom laten we het een beetje volwassen houden ajb. :D Totebel is is echt zeker niet de enige die Chantal net bovenaan haar lijstje heeft staan. Kwam er via de esf twitter ook echt meer tegen. En daar is niks mis mee, ieder z'n voorkeuren. Ze staat hierin iig zeker niet alleen.

quote:
Uiteraard vindt nooit iedereen iemand geweldig, maar als we gaan voor degene waar niemand een hekel aan heeft kom je al gauw bij de saaiste optie, zoals Dionne Stax. Het poldercompromis, zeg maar.
Hier ben ik het wl helemaal mee eens. Wie ze ook kiezen, er gaan altijd mensen het er niet mee eens zijn. Ik zag bv Ellie Lust geopperd worden op Twitter door fans en ik dacht 'wait whut??'. :@

Edsilia is degene waar (denk ik :D ) de meeste mensen enthousiast over kunnen zijn omdat het zo'n heerlijk mens is dat geen enkele weerstand oproept. (Nou ja n oudere meneer op Twitter dan, die vond het niks :+ ). Chantal is denk ik ook een van degenen waar niet heel veel (maar zeker niet geen) mensen iets tegen hebben.

Al vind ik puur persoonlijk iemand met een band met het songfestival toch net wat leuker. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Chantal niet volg dus geen idee heb of ze vaak enthousiast was over het Songfestival in eerdere jaren of alleen nu pas. :P

(En jaaaa, ik weet dat dat op zich niet uit zou moeten maken. Tis gewoon een persoonlijke voorkeur om mensen te nemen die echt iets met het esf hebben.)
Koutist in opleiding.
pi_189082805
Zou het echt niet uit moeten maken?

Ik kan me zo voorstellen dat iemand die het songfestival kent veel beter weet wat er verwacht wordt, beter in staat is in te schatten waar wel en waar geen eigen draai aan gegeven kan worden, minder voorbereiding nodig heeft, enthousiaster is.

Hoe groot dat effect is, weet ik niet, maar een eerdere band met het songfestival lijkt mij wel degelijk een pre.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 23 september 2019 @ 11:20:29 #180
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189082951
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:06 schreef Sableheart het volgende:
Zou het echt niet uit moeten maken?

Ik kan me zo voorstellen dat iemand die het songfestival kent veel beter weet wat er verwacht wordt, beter in staat is in te schatten waar wel en waar geen eigen draai aan gegeven kan worden, minder voorbereiding nodig heeft, enthousiaster is.

Hoe groot dat effect is, weet ik niet, maar een eerdere band met het songfestival lijkt mij wel degelijk een pre.
Ik bedoel dat ik snap dat diverse mensen vinden dat je 'gewoon voor de beste presentatoren zou moeten gaan, ongeacht band met eurovisie'. Ik denk alleen zlf dat iemand die echt liefde voor het esf heeft en er een band mee heeft meer warmte en enthousiasme erover uitstraalt tijdens het presenteren. (En bepaalde ESF jokes of opmerkingen over een eerdere versie van esf beter snapt als ze vooraf bv worden genterviewd. :D Dan krijg je niet van die ongemakkelijke 'Petra we..? momenten) _O-
Koutist in opleiding.
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 11:39:06 #181
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_189083151
quote:
Ik ben nog steeds helemaal voor, maar zie het niet gebeuren
...dary!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 23 september 2019 @ 11:58:40 #182
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189083375
Heb net even het filmpje van Tooske gekeken. 'Bel mij voor het songfestival, dan heb je iemand die de grootste live shows al eens gepresenteerd heeft in alle talen'. Dan denk ik ja leuk, je bent wat dt betreft inderdaad vast ideaal, maar wat hb je dan met het songfestival?' :@

(ik wist ook helemaal niet dat ze al zulke grote live shows had gepresenteerd maar dat ligt aan mij en niet aan haar)
Koutist in opleiding.
  maandag 23 september 2019 @ 12:25:40 #183
403253 Meke
pi_189083693
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 11:58 schreef Greys het volgende:
Heb net even het filmpje van Tooske gekeken. 'Bel mij voor het songfestival, dan heb je iemand die de grootste live shows al eens gepresenteerd heeft in alle talen'. Dan denk ik ja leuk, je bent wat dt betreft inderdaad vast ideaal, maar wat hb je dan met het songfestival?' :@

(ik wist ook helemaal niet dat ze al zulke grote live shows had gepresenteerd maar dat ligt aan mij en niet aan haar)
Bedoelde ze Idols of iets anders?

En ik vind Tooske heel leuk, maar ook een ontzettende huismus :D
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 23 september 2019 @ 12:27:55 #184
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189083718
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 12:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Bedoelde ze Idols of iets anders?

En ik vind Tooske heel leuk, maar ook een ontzettende huismus :D
Kennelijk heeft ze in Duitsland ook DSDS enzo gepresenteerd. Wist ik ook niet.
Koutist in opleiding.
  maandag 23 september 2019 @ 12:29:01 #185
403253 Meke
pi_189083734
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 12:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Kennelijk heeft ze in Duitsland ook DSDS enzo gepresenteerd. Wist ik ook niet.
Ah, nee, ik ook niet!
pi_189083796
Zou er naast Jan iemand bij de NPO zijn die er cht wat mee heeft? Denk dat het dan moeilijk wordt :P

Rik van de Westelaken misschien nog, want die was fan geloof ik? Maar verder gaan er denk ik geen presentatoren gekozen worden met dat in het achterhoofd.
  maandag 23 september 2019 @ 12:34:21 #187
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189083813
Ik heb Chantal ook niet bovenaan m'n lijstje staan, er zijn programma's die ze heel leuk doet, maar live shows is er daar niet n van wat mij betreft. Maar goed, ik vind het ook geen vreselijk mens, dus zou er mee kunnen leven.
pi_189084311
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 11:58 schreef Greys het volgende:

Tooske... bestaat Fabinne eigenlijk nog, als we toch de TMF-kant op gaan? Of Daphne Bunskoek?
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 23 september 2019 @ 13:48:29 #189
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189084594
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:19 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Tooske... bestaat Fabinne eigenlijk nog, als we toch de TMF-kant op gaan? Of Daphne Bunskoek?
Of Sylvana Simons!
Koutist in opleiding.
pi_189085726
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 13:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Of Sylvana Simons!
Zorgt er wel voor dat een heel nieuwe doelgroep zich met het ESF gaat bemoeien O-)
PM
#Haags
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 16:02:06 #191
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_189085819
quote:

[..]

Of Sylvana Simons!
Ieni.jpg
pi_189086206
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
Of Daphne Bunskoek?
Die presenteert tegenwoordig een soort van Koffietijd.
pi_189086606
Ik vind Chantal wel de perfecte kandidaat voor de klus. Bakken met ervaring, spontaan, humor, dans en zang talent voor evt interval acts, kan improviseren. Ik zie in haar wel een nieuwe Petra.

Dan een naam waar ik nog niet veel over heb gehoord: Anouk Maas. Heeft presentatie en musical ervaring. En ik vind haar wel een leuke, oprechte, vlotte meid.
pi_189086837
quote:

[..]

Of Sylvana Simons!
Gewoon doen. Fok de haters!
pi_189086903
Tooske :')
Bitch please :{w
pi_189087964
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 08:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

:D ok dan

En heb je zelf ook een voorkeur voor een presentator?
Nou, vooral voor iemand die het ook echt kan, een dergelijke grote show dragen. Een Petra Mede kon dat in haar eentje. Er is een reden waarom er, denk ik dan, meer dan 1 presentator is. Het is gewoon best een ding als de halve wereld even naar je kijkt en ik snap dat dat voor veel presentatoren een natte droom is. Maar..dan gaat het ze niet zozeer om het ESF zelf, maar om grote liveshow op cv.

Wie hebben er echt wat met het ESF die ook nog kunnen presenteren? Niet zo heel veel: Edsilia, leuk, spontaan mens, maar...geen presentatrice van dit kaliber. Yvo Nieuw zou het kunnen, maar...beetje het type vieze, ouwe man.

Dionne Stax is teveel een lichtgewicht en geen multy-talent.

Ik zag iemand Marjolein Keuning noemen, dat lijkt mij helemaal geen slechte keuze, ze kan zingen en dansen en ze kan presenteren. Ik denk dat zij de druk wel aan kan.

Je moet in elk geval iemand hebben die zich niet als een bang konijn gentimideerd voelt door de vele kijkers. Dan kom je toch al snel bij een Michiel Huisman uit (even ervan uitgaande dat een acteur zich daar wel doorheen kan acteren).

Maar het allerbelangrijkste is toch wel dat de presentatoren, of het nu 2 of een compleet elftal, wel chemie met elkaar hebben en geen steenkolenengels spreken.
pi_189088088
En nog ter aanvulling: AVRO TROS heeft ook in de slechte jaren achter het ESF gestaan, terwijl iedereen die nu zichzelf naar voren schuift daarvoor (ok, bijna iedereen) er altijd op heeft lopen afgeven..alleen daarom al: iemand van NPO
pi_189088117
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 12:32 schreef Em31 het volgende:
Zou er naast Jan iemand bij de NPO zijn die er cht wat mee heeft? Denk dat het dan moeilijk wordt :P

Rik van de Westelaken misschien nog, want die was fan geloof ik? Maar verder gaan er denk ik geen presentatoren gekozen worden met dat in het achterhoofd.
Sterker nog, ik heb Rick een paar maal gesignaleerd bij Eurovision in concert :P
pi_189088323
Ik borduur een beetje door op Edsilia, waar veel enthousiasme voor is. En laten we dat eens doortrekken... Laten we daar eens een thema van maken. Dwz, de presentatie wordt gedaan door mensen die de beste band met het ESF hebben die je kunt bedenken: namelijk omdat ze zelf ooit als kandidaat op podium hebben gestaan.
Dan is een logische keuze naast haar Duncan Laurence.
En als derde stel ik Ilse de Lange voor.

Alledrie deze mensen spreken vlekkeloos Engels. En zullen best in staat zijn om de verplichtte drie zinnen tekst in het Frans uit het hoofd te leren met hulp van een language coach. Ze hebben alle drie een losse en open stijl van communiceren.

Presentatie ervaring? Nee, maar heeft Carice van Houten dat? Of Michiel Huisman? Of andere ‘bekende namen’ die geopperd worden.

Is ervaring nodig? Ik denk eerlijk gezegd dat dat allemaal wel meevalt. Ok, je moet er niet van schrikken om voor een groot publiek te staan. Maar daar hebben deze ex-deelnemers wel ervaring mee. Maar het ESF is geen personalityshow, in die zin, dat de hele show draait om de presentator, omdat die de show moet aanjagen en het tempo en ritme erin moet houden. De bulk van het entertainment van de show komt van de inzendingen van de liedjes en de pauze acts. De taak van de presentatoren is vooral om de verschillende delen aan elkaar te praten en wat gekeuvel met de kandidaten in de greenroom. Op grond van hun eigen ervaring als ex-kandidaten, kunnen ze dat ook alledrie makkelijk, daar hebben ze personality genoeg en ze kunnen dat wellicht makkelijker dan anderen misschien, want artiesten onder elkaar tenslotte.
En alledrie deze mensen kunnen zingen, dus een muzikale bijdrage in de show is met deze mensen absoluut geen enkel probleem.
pi_189088413
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:37 schreef Aadrianus het volgende:
Ik borduur een beetje door op Edsilia, waar veel enthousiasme voor is. En laten we dat eens doortrekken... Laten we daar eens een thema van maken. Dwz, de presentatie wordt gedaan door mensen die de beste band met het ESF hebben die je kunt bedenken: namelijk omdat ze zelf ooit als kandidaat op podium hebben gestaan.

Alledrie deze mensen spreken vlekkeloos Engels. En zullen best in staat zijn om de verplichtte drie zinnen tekst in het Frans uit het hoofd te leren met hulp van een language coach. Ze hebben alle drie een losse en open stijl van communiceren.

Presentatie ervaring? Nee, maar heeft Carice van Houten dat? Of Michiel Huisman? Of andere ‘bekende namen’ die geopperd worden.

Is ervaring nodig? Ik denk eerlijk gezegd dat dat allemaal wel meevalt. Ok, je moet er niet van schrikken om voor een groot publiek te staan. Maar daar hebben deze ex-deelnemers wel ervaring mee. Maar het ESF is geen personalityshow, in die zin, dat de hele show draait om de presentator, omdat die de show moet aanjagen en het tempo en ritme erin moet houden. De bulk van het entertainment van de show komt van de inzendingen van de liedjes en de pauze acts. De taak van de presentatoren is vooral om de verschillende delen aan elkaar te praten en wat gekeuvel met de kandidaten in de greenroom. Op grond van hun eigen ervaring als ex-kandidaten, kunnen ze dat ook alledrie makkelijk, daar hebben ze personality genoeg en ze kunnen dat wellicht makkelijker dan anderen misschien, want artiesten onder elkaar tenslotte.
En alledrie deze mensen kunnen zingen, dus een muzikale bijdrage in de show is met deze mensen absoluut geen enkel probleem.
Zou voor het eerst zijn in ESF geschiedenis zijn, dat presentatie trio ook werkelijk meegedaan heeft met ESF en succes hebben gehad.
pi_189088466
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:37 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ben het vrijwel geheel eens met je post, maar ik heb wel al meerdere malen hier gelezen dat Ilse niet kan presenteren. Dat was ook de reden dat ik naast Edsilia en Duncan voor Douwe Bob ging. Geen idee of die kan presenteren, maar hij lijkt me brutaal genoeg voor een goede sfeer in de greenroom.

Overigens moeten ze natuurlijk wel kunnen aantonen dat ze de kwaliteiten hebben om zo'n show te dragen. In 2015 in Oostenrijk bleek dat een slecht presentatietrio toch echt wel een negatieve invloed heeft op de show, terwijl Petra en Mans het op geweldige wijze wisten in te vullen en op die manier positief bleven hangen.
pi_189088593
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:21 schreef totebel het volgende:
En nog ter aanvulling: AVRO TROS heeft ook in de slechte jaren achter het ESF gestaan, terwijl iedereen die nu zichzelf naar voren schuift daarvoor (ok, bijna iedereen) er altijd op heeft lopen afgeven..alleen daarom al: iemand van NPO
Wie heeft de slechten jaren veroorzaakt..?
PM
#Haags
pi_189089036
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:21 schreef totebel het volgende:
Wat kan ons als Nederlanders nou schelen wie er wel of niet achter heeft gestaan? We gaan voor kwaliteit. De oerdame van de Nederlandse renaissance, Anouk, zal vast ook niet altijd even positief zijn geweest over het songfestival.
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 21:06:17 #204
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_189089794
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:59 schreef Peter het volgende:

[..]

NOS in den beginne. :+
pi_189089981
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik ben het vrijwel geheel eens met je post, maar ik heb wel al meerdere malen hier gelezen dat Ilse niet kan presenteren. Dat was ook de reden dat ik naast Edsilia en Duncan voor Douwe Bob ging. Geen idee of die kan presenteren, maar hij lijkt me brutaal genoeg voor een goede sfeer in de greenroom.

Overigens moeten ze natuurlijk wel kunnen aantonen dat ze de kwaliteiten hebben om zo'n show te dragen. In 2015 in Oostenrijk bleek dat een slecht presentatietrio toch echt wel een negatieve invloed heeft op de show, terwijl Petra en Mans het op geweldige wijze wisten in te vullen en op die manier positief bleven hangen.
En waarom zou ze dat niet kunnen? Ze presenteert ook zichzelf bij al haar concerten en theatertournees. Ze presenteert ook een tv programma? Ze is niet op haar mondje gevallen, niet bang voor publiek. Dus dat ze het niet zou kunnen, lijkt me meer een aanname dat een feit.
Douwe Bob vind ik overigens ook prima kandidaat voor de presentatie (hij heeft ook al eens een tv-programmaatje gepresenteerd).

En, natuurlijk, het is belangrijk dat een presentatieteam iets positiefs uitstraalt, want het heeft natuurlijk wel invloed op het geheel. Het enige dat ik wil zeggen is, dat de presentatoren niet noodzakelijk ervaring nodig hebben op dit gebied. Uitstraling en lef lijkt me een belangrijkere factor.
pi_189091542
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:59 schreef Peter het volgende:

[..]

:D

en volgens mij al eens eerder gezegd, commercile omroepen mogen het songfestival niet uitzenden. Dus dan is dat wel een lekker makkelijk argument van de NPO ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 23-09-2019 23:23:12 ]
pi_189092254
Wat betreft talen, ik vind het wel leuk als hosts Engels spreken met een klein accentje. Het is dan een extra karakteristiek wat je eraan doet herinneren hoe divers Europa is in culturen en talen, maar dat in elke uithoek, ondanks die grote afstanden en verschillen in culturen, toch wel mensen zijn die diezelfde taal spreken. Dat je kunt horen dat de specifieke editie 2017 in Oost-Europa werd gehouden, terwijl de editie van 2016 in een andere uithoek van Europa werd gehouden, muziekstijlen in de intervals, traditioneel vs hedendaags, etc. vind ik erg mooi.

Ik vind het goed voor de duidelijkheid en begrijpbaarheid dat presentatrices als Daniela Ruah en Bar Rafaeli bijna Amerikaans-Engels spreken, alleen heeft het wat inwisselbaars. Alsof de editie overal had plaats kunnen vinden.

En betreft Frans, Philip Freriks werd aangehaald omdat hij goed Frans spreekt. Maar het aantal Franse zinnetjes is zo klein, dat moet wel lukken toch, zeker omdat bijna iedereen wel Frans heeft gehad in Nederland of er regelmatig mee in aanraking komt. Als het zelfs helemaal in Bakoe is gelukt, dan zou het hier vast geen grote issue zijn ;)
pi_189094467
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:14 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

En waarom zou ze dat niet kunnen? Ze presenteert ook zichzelf bij al haar concerten en theatertournees. Ze presenteert ook een tv programma? Ze is niet op haar mondje gevallen, niet bang voor publiek. Dus dat ze het niet zou kunnen, lijkt me meer een aanname dat een feit.
Douwe Bob vind ik overigens ook prima kandidaat voor de presentatie (hij heeft ook al eens een tv-programmaatje gepresenteerd).

En, natuurlijk, het is belangrijk dat een presentatieteam iets positiefs uitstraalt, want het heeft natuurlijk wel invloed op het geheel. Het enige dat ik wil zeggen is, dat de presentatoren niet noodzakelijk ervaring nodig hebben op dit gebied. Uitstraling en lef lijkt me een belangrijkere factor.
Ilse heeft zelf al aangegeven het niet te willen, dus dit is sowieso een theoretische discussie.

Maar er is ook nog een wereld van verschil tussen helemaal geen ervaring en enige ervaring. En dat laatste lijkt me wel wenselijk. Van een chirurg wil ik ook niet iemand die zonder ervaring in mijn lijf gaat staan hakken. Dan heeft een slager wel enige ervaring met in lijven hakken, maar die sla ik ook liever over.

Ik trek dit nu even ver door, maar presenteren is ook gewoon een vak. Zou jij een timmerman je trouwjurk laten maken of een administrateur je loodgieterswerk laten doen?

Uitstraling en lef zijn zeker niet onbelangrijk, maar ook echt niet het enige.
pi_189094682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:40 schreef totebel het volgende:

[..]

Ilse heeft zelf al aangegeven het niet te willen
Waar heeft ze dat gezegd? Bij Pauw leek het haar wel wat.
pi_189094911
Wanneer wordt het bekend of weten we dat n iet?
  dinsdag 24 september 2019 @ 10:03:41 #211
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189095223
Duncan wil ook niet.. heeft hij ook al gezegd. Geen optie dus (helaas). Volgens mij wordt het pas in januari bekend wie gaat presenteren, althans dat was de afgelopen jaren zo.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 10:21:59 #212
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189095374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:03 schreef Mlita het volgende:
Duncan wil ook niet.. heeft hij ook al gezegd. Geen optie dus (helaas). Volgens mij wordt het pas in januari bekend wie gaat presenteren, althans dat was de afgelopen jaren zo.
Heb je hier een bron bij dat ie heeft gezegd niet te willen presenteren? Want eerder zei hij volgens mij nog van wel. :D Ik geloof je hoor! Maar misschien leuk om te lezen waar en hoe hij dat zei.
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 10:22:50 #213
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189095382
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 09:28 schreef -Magica- het volgende:
Wanneer wordt het bekend of weten we dat n iet?
Weten we nog niet. Kan nog maanden duren. Geloof dat iemand laatst terug had gezocht dat de presentatoren van afgelopen editie in ja januari bekend waren.
Koutist in opleiding.
pi_189095417
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten we nog niet. Kan nog maanden duren. Geloof dat iemand laatst terug had gezocht dat de presentatoren van afgelopen editie in ja januari bekend waren.
Ik gok dat het net zoals bij Duncan weer lastig gaat worden hier. Als ze het eenmaal zelf weten zal het wel snel gaan... :P
pi_189095526
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Omg dat kan nog lang duren dus :P
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 10:56:19 #216
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189095662
Denk dat we de slogan wel een stuk eerder weten.
Koutist in opleiding.
pi_189095682
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:56 schreef Greys het volgende:
Denk dat we de slogan wel een stuk eerder weten.
De slogan wordt 'I Sing This Song For You Alone'.
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:46:20 #218
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189096170
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je hier een bron bij dat ie heeft gezegd niet te willen presenteren? Want eerder zei hij volgens mij nog van wel. :D Ik geloof je hoor! Maar misschien leuk om te lezen waar en hoe hij dat zei.
Ik kan het niet meer terugvinden, maar hij heeft in een interview gezegd (na de Twitter q&a waarin hij nog aangaf in de greenroom te willen) dat hij niet teveel betrokken wil worden en ook niet in elk filmpje te zien zal zijn. Hij gaat alleen zijn muziek laten horen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:48:04 #219
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189096189
Jan Smit wil niet mee doen als inzending, wel graag presenteren
https://twitter.com/songf(...)430756589133825?s=21
Just do it
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:56:17 #220
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189096298
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 09:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Waar heeft ze dat gezegd? Bij Pauw leek het haar wel wat.
Huh? Wanneer dan? In die speciale zondaguitzending na de overwinning zij ze nog van niet, dat ze er veel te zenuwachtig voor zou zijn. Maar misschien is ze bijgedraaid.
pi_189096330
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:56 schreef Dave het volgende:

[..]

Huh? Wanneer dan? In die speciale zondaguitzending na de overwinning zij ze nog van niet, dat ze er veel te zenuwachtig voor zou zijn. Maar misschien is ze bijgedraaid.
Oh heb ik dat verkeerd onthouden? Ik dacht dat ze in ieder geval niet nee zei toen :P

(Ik heb een dj vu, volgens mij hebben wij dit eerder besproken _O-)
pi_189096364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:48 schreef Niels93 het volgende:
Jan Smit wil niet mee doen als inzending, wel graag presenteren
https://twitter.com/songf(...)430756589133825?s=21
Ik krijg soms het gevoel dat hij nog niet gevraagd is :P Hij is zichzelf aan het bewijzen in het antwoord.

En wat is dit voor achterlijk antwoord op of hij mee wil doen?
quote:
'Daar heb ik geen zin in, en met het ouder worden kan ik het me veroorloven om alleen die dingen te doen die ik graag doe.'
Hij weet dat hij af zou gaan als een gieter, dus doet hij maar alsof het vreselijk is om mee te doen?
pi_189096405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:00 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik krijg soms het gevoel dat hij nog niet gevraagd is :P Hij is zichzelf aan het bewijzen in het antwoord.

En wat is dit voor achterlijk antwoord op of hij mee wil doen?
[..]

Hij weet dat hij af zou gaan als een gieter, dus doet hij maar alsof het vreselijk is om mee te doen?
Haha :D
Of dat hij het gewoon niet zo leuk vindt of er stress van krijgt ofzo?
  dinsdag 24 september 2019 @ 12:07:29 #224
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189096443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oh heb ik dat verkeerd onthouden? Ik dacht dat ze in ieder geval niet nee zei toen :P

(Ik heb een dj vu, volgens mij hebben wij dit eerder besproken _O-)
Je hebt helemaal gelijk.

https://www.bnnvara.nl/pauw/videos/512569

- Duncan wil graag nieuwe talenten (iemand als Emma)
- Ilse zegt: "Geen idee. Nog helemaal niet mee bezig geweest."
pi_189096987
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:04 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Haha :D
Of dat hij het gewoon niet zo leuk vindt of er stress van krijgt ofzo?
Ja dat is prima, maar de manier waarop hij dit zegt is nogal belachelijk :D
pi_189100702
Ohh stel je toch voor, dit duo _O_
jp4hrh0b.png
Ik weet het, gaat niet gebeuren, maar dromen mag :P
pi_189105337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:40 schreef totebel het volgende:

[..]

Ilse heeft zelf al aangegeven het niet te willen, dus dit is sowieso een theoretische discussie.

Maar er is ook nog een wereld van verschil tussen helemaal geen ervaring en enige ervaring. En dat laatste lijkt me wel wenselijk. Van een chirurg wil ik ook niet iemand die zonder ervaring in mijn lijf gaat staan hakken. Dan heeft een slager wel enige ervaring met in lijven hakken, maar die sla ik ook liever over.

Ik trek dit nu even ver door, maar presenteren is ook gewoon een vak. Zou jij een timmerman je trouwjurk laten maken of een administrateur je loodgieterswerk laten doen?

Uitstraling en lef zijn zeker niet onbelangrijk, maar ook echt niet het enige.
Ik suggereer ook niet zomaar mensen van de straat te plukken om te laten presenteren. Ik heb het wel over mensen met ruime podiumervaring die uiteraard niet hetzelfde is als het presenteren van iets als het ESF maar daar wel heel veel raakvlakken mee heeft. En ik zeg ook niet dat ze er zo maar op losgelaten moeten worden. Maar ook ervaren mensen als Chantal (ze gaat het niet worden trouwens) krijgen niet zomaar een vrijbrief. Hier gaat sowieso een heel traject van audities aan vooraf, ga daar maar vanuit. En dan kan het zomaar gebeuren dat mensen met flair en uitstraling en lef het er beter vanaf brengen dan mensen die behalve presenteren eigenlijk niet veel andere ervaring hebben.
pi_189105488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:31 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ik suggereer ook niet zomaar mensen van de straat te plukken om te laten presenteren. Ik heb het wel over mensen met ruime podiumervaring die uiteraard niet hetzelfde is als het presenteren van iets als het ESF maar daar wel heel veel raakvlakken mee heeft. En ik zeg ook niet dat ze er zo maar op losgelaten moeten worden. Maar ook ervaren mensen als Chantal (ze gaat het niet worden trouwens) krijgen niet zomaar een vrijbrief. Hier gaat sowieso een heel traject van audities aan vooraf, ga daar maar vanuit. En dan kan het zomaar gebeuren dat mensen met flair en uitstraling en lef het er beter vanaf brengen dan mensen die behalve presenteren eigenlijk niet veel andere ervaring hebben.
Ik vind Ilse daar niet echt een type voor. Ze heeft de modus 'serieuze singer/songwriter' en de modus 'naeve boerin uit Twente'. Geen van beiden past bij een presentatrice van het songfestival.
pi_189122473
quote:

Jan Smit nog niet benaderd voor presentatie Songfestival
https://www.televizier.nl(...)entatie-songfestival

Hmm zou dat echt zo zijn?
pi_189122555
quote:
Waarschijnlijk is er nog helemaal niemand rechtstreeks gevraagd.
pi_189122591
quote:
Aangezien Cornald Jan nog steeds zit te pushen en Jan zichzelf in dat interview ook aan het verkopen is, zou dat best kunnen ja :P
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 23:08:05 #232
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_189122625
In SC las ik net dat Herman van der Zandt gepeild zou zijn.

*Juichen* *O*
pi_189123993
Ik had gedroomd dat Jeroen Post het presenteerde :') hoe kom ik erop
pi_189124639
Herman de Schermman zou ik wel leuk vinden. Hij heeft een fijne ironische distantie, beetje Scandinavisch. De connectie met muziek is dan weer grotendeels afwezig (denk ik?).
pi_189124993
Herman is een gerucht van Evert Santegoeds, dus laten we het niet meteen als onvermijdelijke waarheid beschouwen. Ik zou hem overigens best leuk vinden, maar als het Herman en Dionne worden, blijft de noodzaak voor een smaakmaker ernaast.
pi_189125016
Chantal is trouwens druk-druk-druk komend voorjaar

https://www.mediacourant.(...)tl-4-comedy-kees-co/
pi_189128748
Dionne Stax gaat het televiziergala presenteren. Als ze die avond niet door het ijs zakt kunnen we de eerste presentatrice wel invullen.
pi_189128846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:48 schreef blackswangreen het volgende:
Herman de Schermman zou ik wel leuk vinden. Hij heeft een fijne ironische distantie, beetje Scandinavisch. De connectie met muziek is dan weer grotendeels afwezig (denk ik?).

Dit is toch een fantastische connectie met muziek?
pi_189128944
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef KoningPils het volgende:
Dionne Stax gaat het televiziergala presenteren. Als ze die avond niet door het ijs zakt kunnen we de eerste presentatrice wel invullen.
Ik zei het nog _O-
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 26 september 2019 @ 14:38:45 #240
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189129197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zei het nog _O-
Volgens AvroTros Twitter is het omdat Jan zelf genomineerd is. _O-

Tenminste ze doen een soort groepsapp-grapje. :P Dat Jan iemand gevonden heeft die net zo knap en grappig is als hij.
Koutist in opleiding.
pi_189130154
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens AvroTros Twitter is het omdat Jan zelf genomineerd is. _O-

Stiekem is dat gewoon de reden dat de Beste Zangers genomineerd is.
  donderdag 26 september 2019 @ 15:54:50 #242
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189130280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef KoningPils het volgende:
Samen met Rik van de Westelaken lees ik.

Lijkt me gewoon een live screentest.
pi_189130428
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Dave het volgende:

[..]

Misschien dat ze aan het eind van de show Jan Smit het podium oproepen en zich dan voorstellen als het presentatietrio voor het ESF. :'( :'( :'(
pi_189130495
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Misschien dat ze aan het eind van de show Jan Smit het podium oproepen en zich dan voorstellen als het presentatietrio voor het ESF. :'( :'( :'(
anigif_sub-buzz-10330-1472632755-2.gif
pi_189130702
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hopelijk wel via de wie is de mol methode, met Cornald achter de laptop

Anna Nooshin
giphy3.gif

Nikkie
giphy3.gif

Jantje Smit
380f78d515_1486135057_Groen-scherm-Roep-heel-hard-GROEEEN-naar-de-televisie-en-neem-een-shotje.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door KoningPils op 26-09-2019 16:26:05 ]
pi_189131042
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Dave het volgende:

[..]

Ach ja, we zijn Nederland. Waarschijnlijk gaan we gewoon weer voor behoudend en saai. Logische keuze dus.
pi_189131129
Wedden dat ze er sowieso een grapje over gaan maken? Vervolgens gaat half Nederland op Twitter roepen dat ze inderdaad moeten presenteren en klaar zijn we.
pi_189135943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Herman is een gerucht van Evert Santegoeds, dus laten we het niet meteen als onvermijdelijke waarheid beschouwen. Ik zou hem overigens best leuk vinden, maar als het Herman en Dionne worden, blijft de noodzaak voor een smaakmaker ernaast.
Ben je mal. Herman is een en al smaakmaker!
pi_189169424
De naam die bij mij toch in het hoofd blijft zitten is Jeroen van Koningsbrugge. Hij is een geweldige presentator en een nog betere improviseur; dat past volgens mij wel bij het "minder gescripte" wat ze willen bereiken komend jaar. Daarnaast heeft hij ook een ongeloofelijke stem, zie zijn versie van Wit Licht tijdens The Passion 2015 en zijn vele optredens tijdens Vrienden van Amstel Live. En hij spreekt ook verdomd goed engels, zoals in de laatste Spider-Man film was te zien en zijn tijd in Amerika.

Er zijn wel een paar dingen waar ik bij begin te twijfelen of hij het kan worden. Hij heeft geen ESF connectie, in ieder geval niet dat ik weet. Hij is ook vooral te zien op de commerciele zenders. Hij heeft wel een connectie met de NPO en AVROTROS though. Vroeger op BNN met de Lama's, The Passion natuurlijk, maar de beste connectie is denk ik wel Draadstaal die door AVROTROS wordt uitgezonden tegenwoordig.

Ik betwijfel zeer dat hij het wordt omdat er goede opties zijn zoals Herman en Dionne binnenshuis, maar ik denk qua ervaring en compleetheid is Jeroen 1 van de beste kandidaten volgens mij.
  zondag 29 september 2019 @ 13:33:26 #250
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_189174243
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 01:44 schreef NeilZar het volgende:
De naam die bij mij toch in het hoofd blijft zitten is Jeroen van Koningsbrugge. Hij is een geweldige presentator en een nog betere improviseur; dat past volgens mij wel bij het "minder gescripte" wat ze willen bereiken komend jaar. Daarnaast heeft hij ook een ongeloofelijke stem, zie zijn versie van Wit Licht tijdens The Passion 2015 en zijn vele optredens tijdens Vrienden van Amstel Live. En hij spreekt ook verdomd goed engels, zoals in de laatste Spider-Man film was te zien en zijn tijd in Amerika.

Er zijn wel een paar dingen waar ik bij begin te twijfelen of hij het kan worden. Hij heeft geen ESF connectie, in ieder geval niet dat ik weet. Hij is ook vooral te zien op de commerciele zenders. Hij heeft wel een connectie met de NPO en AVROTROS though. Vroeger op BNN met de Lama's, The Passion natuurlijk, maar de beste connectie is denk ik wel Draadstaal die door AVROTROS wordt uitgezonden tegenwoordig.

Ik betwijfel zeer dat hij het wordt omdat er goede opties zijn zoals Herman en Dionne binnenshuis, maar ik denk qua ervaring en compleetheid is Jeroen 1 van de beste kandidaten volgens mij.
Eens! Wie zou er leuk zijn naast Jeroen?
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_189175787
Toch sluit ik Romy Monteiro of Buddy vedder ook niet uit, voor bv de green room.
Zij doen de presentatie bij junior songfestival best goed. OK het is van een ander kaliber.
Rick, Dionne en bv Romy of Buddy
Herman , Dionne en bv Romy of Buddy.
  zondag 29 september 2019 @ 14:50:40 #252
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189175899
Edsilia, Dionne en Buddy
Just do it
  zondag 29 september 2019 @ 18:39:06 #253
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189180503
Edsilia was als jurylid ook weer haar shiny en bubbling zelf. Ik zie het haar echt goed doen. Buddy was leuk. Romy ok.. ik zie haar ESC niet presenteren. Ze praat het netjes aan elkaar maar dat is het ook.
pi_189195459
Ik snap dat weglopen met Romy Monteiro absoluut niet. Ze ziet er mooi uit en ze kan wel zingen, maar als presentator vind ik haar erg plastic en nietszeggend.
pi_189195517
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:55 schreef Aadrianus het volgende:
Ik snap dat weglopen met Romy Monteiro absoluut niet. Ze ziet er mooi uit en ze kan wel zingen, maar als presentator vind ik haar erg plastic en nietszeggend.
Dit. :{
pi_189197561
quote:
Eens.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 30 september 2019 @ 20:50:12 #257
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189197637
quote:
Volgens mij loopt er ook amper iemand weg hier met Romy als ESF presentatrice? :P
Koutist in opleiding.
pi_189251335
Volgens ‘bronnen in Hilversum’, die spraken met de immer betrouwbare Evert Santegoeds van de Priv, is het rond met Dionne Stax, en gaat de strijd voor de tweede presentatieplek op het scherpst van de snede tussen Jan en Herman.

https://www.telegraaf.nl/(...)jan-of-herman-de-eer
  donderdag 3 oktober 2019 @ 20:18:32 #259
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189251902
Maar er is heftige discussie over Jan lees ik in dat stuk... terecht, please Herman i.p.v. Jan als een van deze twee het moet worden naast Dionne :s)
  ESF Reporter donderdag 3 oktober 2019 @ 20:19:35 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_189251930
Ik zou het oprecht sneu voor Jan vinden als hij niet wordt gekozen. :@
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:53:02 #261
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189254770
Ik vind het ook sneu.. maar ik blijf het zeggen; dat zou niet de reden moeten zijn om hem de job te geven. De presentator moet goed Engels kunnen spreken, ervaring hebben met live shows, goed matchen met de andere presentator/trice en passen bij de uitstraling die ze het ESC willen meegeven dit jaar en vast nog andere eisen die team Sietse heeft bedacht. Als hij aan alle eisen voldoet is hij de beste keus.
pi_189254780
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:54 schreef Fred_B het volgende:
Volgens ‘bronnen in Hilversum’, die spraken met de immer betrouwbare Evert Santegoeds van de Priv, is het rond met Dionne Stax, en gaat de strijd voor de tweede presentatieplek op het scherpst van de snede tussen Jan en Herman.

https://www.telegraaf.nl/(...)jan-of-herman-de-eer
Wtf, verschrikkelijk :@

Herman is best leuk, maar voor het songfestival :? Ik moet hier geloof ik echt hele lage verwachtingen van hebben :')
  donderdag 3 oktober 2019 @ 22:32:50 #263
467241 lashatumbai
russia goodbye
pi_189255665
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:53 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wtf, verschrikkelijk :@

Herman is best leuk, maar voor het songfestival :? Ik moet hier geloof ik echt hele lage verwachtingen van hebben :')
Ik heb (helaas) de lat ook niet erg hoog liggen als ik dit zo lees. Ik denk niet deze editie de geschiedenisboeken in zal gaan als de editie met de beste presentatoren. Maar ik laat mij graag overtuigen door het productieteam van mijn ongelijk.
pi_189255883
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik heb (helaas) de lat ook niet erg hoog liggen als ik dit zo lees. Ik denk niet deze editie de geschiedenisboeken in zal gaan als de editie met de beste presentatoren. Maar ik laat mij graag overtuigen door het productieteam van mijn ongelijk.
Nee ik zou het eigenlijk niet echt snappen als het Dionne en Herman worden. Gewoon een beetje lachwekkend? :@ Vraag me dan meteen af wat voor richting ze op willen gaan met de show.
pi_189256279
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:42 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee ik zou het eigenlijk niet echt snappen als het Dionne en Herman worden. Gewoon een beetje lachwekkend? :@ Vraag me dan meteen af wat voor richting ze op willen gaan met de show.
Herman vd Zandt doet die liveshows rondom goede doelen etc. altijd wel goed, vind ik. De enige in dat soort shows met een beetje humor, die de boel niet al te serieus neemt. Maar bij het Songfestival vind ik hem niet echt passen.

Van Dionne Stax ben ik geen fan, wie is dat eigenlijk wel? Ik heb niks tegen haar hoor, maar wat is er zo bijzonder aan haar?
pi_189256593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 23:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Herman vd Zandt doet die liveshows rondom goede doelen etc. altijd wel goed, vind ik. De enige in dat soort shows met een beetje humor, die de boel niet al te serieus neemt. Maar bij het Songfestival vind ik hem niet echt passen.

Van Dionne Stax ben ik geen fan, wie is dat eigenlijk wel? Ik heb niks tegen haar hoor, maar wat is er zo bijzonder aan haar?
Ik vind hem altijd een beetje traag reageren en zijn sarcasme is ook iets wat je soms maar door moet hebben. Heel leuk voor sport, maar nee dit zou ik niet snappen. Ja dat van Dionne vraag ik me ook vaak af, maar die hele mediawereld loopt met haar weg. Ze zal wel heel aardig zijn :P
pi_189256978
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 23:16 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik vind hem altijd een beetje traag reageren en zijn sarcasme is ook iets wat je soms maar door moet hebben. Heel leuk voor sport, maar nee dit zou ik niet snappen. Ja dat van Dionne vraag ik me ook vaak af, maar die hele mediawereld loopt met haar weg. Ze zal wel heel aardig zijn :P
Vergeet niet dat Herman de Schermman als nieuwslezer al superdroog was. Maar of hij het in zich heeft om een van de 2 dragende figuren bij zo'n grote show te zijn... lijkt me nogal een gewaagd experiment. Misschien vind ik Jan Smit dan nog wel geschikter.
pi_189257085
Tis allemaal maar zozo, Jan, Herman, Dionne...
pi_189258404
Sneu voor Jan? Alsjeblieft zeg. Hij is gewoon niet goed genoeg. Dit is geen schoolvoorstelling.
Forbidden but tasteful.
pi_189258893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 23:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Herman de Schermman als nieuwslezer al superdroog was. Maar of hij het in zich heeft om een van de 2 dragende figuren bij zo'n grote show te zijn... lijkt me nogal een gewaagd experiment. Misschien vind ik Jan Smit dan nog wel geschikter.
Ja dat denk ik dan ook, als het serieus tussen die twee gaat :+ ;(
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:12:50 #271
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189259269
Komt zo ook bij Goedemorgen Nederland een item over Jan en de presentatie van het ESF
Just do it
pi_189259305
Er komt toch ook een derde presentator bij?
pi_189259433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:12 schreef Niels93 het volgende:
Komt zo ook bij Goedemorgen Nederland een item over Jan en de presentatie van het ESF
Ik denk dan meteen dat Jan dit zelf allemaal laat uitlekken om de druk wat op te voeren _O-
pi_189259468
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:18 schreef ato het volgende:
Er komt toch ook een derde presentator bij?
Dat zal wel voor de greenroom zijn, en ik vermoed dat Jan een belangrijkere positie voor zichzelf in gedachten heeft.
pi_189259659
Dit doet me een beetje denken aan dat gehype om Davina verleden jaar.

En toen werd het Duncan.

Sowieso, de Telegraaf. :')
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:10:08 #276
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189259737
Bij het wielrennen vind ik Herman de Schermman soms wel droog ja, maar hij spreekt wel meerdere talen en heeft toch wel gevoel voor bepaalde situaties en improvisatie. Een stuk beter dan Dionne de Graaf, Han Kock of andere flapdrollen die bij NOS wielrennen werken :')
Misschien dat ze hem meer de oudere gentleman willen laten spelen? Hoeveel presentatoren zullen er komen 2,3,4? Dionne Stax en Herman voor serieuze deel en dan nog 1 of 2 personen voor een joliger gedeelte?
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:28:02 #277
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189259879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:10 schreef Momo... het volgende:
Bij het wielrennen vind ik Herman de Schermman soms wel droog ja, maar hij spreekt wel meerdere talen en heeft toch wel gevoel voor bepaalde situaties en improvisatie. Een stuk beter dan Dionne de Graaf, Han Kock of andere flapdrollen die bij NOS wielrennen werken :')
Misschien dat ze hem meer de oudere gentleman willen laten spelen? Hoeveel presentatoren zullen er komen 2,3,4? Dionne Stax en Herman voor serieuze deel en dan nog 1 of 2 personen voor een joliger gedeelte?
Volgens mij werd eerder aangegeven niet meer dan 3 hosts te willen
Just do it
pi_189259912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:10 schreef Momo... het volgende:
Beter zijn dan Joris van de Berg of Henry Schut vind ik niet echt de grootste prestatie :X

quote:
Maximaal 3 presentatoren heeft Sietze ergens gezegd.
pi_189260201
En een 4e voor de openingsceremonie... iets voor Jan?
PM
#Haags
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:05:04 #280
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189260305
Ik heb geen moeite met een 'serieuze' presentatie. Bij 'jolig' heb je al snel de kans dat het awkward wordt als de humor niet overkomt.
Kunnen improviseren is wel belangrijk als er ergens iets mis mocht gaan (techniek, streaker, etc.) of bijv. om bij de puntentelling te kunnen aanhaken.
Chemie tussen de presentatoren is belangrijk op het moment dat er samen gepresenteerd wordt.

De 'jolige' stukken kunnen prima in de intermezzo filmpjes/interval acts en dat hoeft wat mij betreft niet per se door de presentatoren gedaan te worden, zoals destijds door Mans/Petra.
pi_189260832
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:05 schreef Dave het volgende:
Ik heb geen moeite met een 'serieuze' presentatie. Bij 'jolig' heb je al snel de kans dat het awkward wordt als de humor niet overkomt.
Kunnen improviseren is wel belangrijk als er ergens iets mis mocht gaan (techniek, streaker, etc.) of bijv. om bij de puntentelling te kunnen aanhaken.
Chemie tussen de presentatoren is belangrijk op het moment dat er samen gepresenteerd wordt.

De 'jolige' stukken kunnen prima in de intermezzo filmpjes/interval acts en dat hoeft wat mij betreft niet per se door de presentatoren gedaan te worden, zoals destijds door Mans/Petra.
Precies dit, beter een wat serieuze aanpak dan van die awkward gemaakte humor.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_189261499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 23:01 schreef blackswangreen het volgende:

Uiterlijk doet veel.
pi_189261559
Het hoeft van mij ook niet allemaal heel jolig te zijn, maar het kan ook te serieus en saai worden. Vind de combinatie Dionne en Herman nou niet echt wat uitstralen. Zo’n Amber en Rik bijvoorbeeld zou ik dan nog liever zien.

Maar goed, multitalent presentatoren zullen het sowieso niet gaan worden, dus een grote opvallende rol zoals Mans en Petra zullen ze niet gaan hebben.
pi_189261653
Amber Brantsen. Fraaie buitenkant, mooie stem, intelligent. En tch zit er kraak noch smaak aan. :{
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:00:37 #285
115121 Arizona
#neverforget
pi_189262040
Herman *O*
Ik vind hem leuk en denk dat hij het echt wel kan hoor. Heeft in mijn ogen een betere uitstraling dan Jan.

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:05 schreef Dave het volgende:

Dat laatste kunnen Jan en Nikkie wel doen :)
Twente O+
The sun always shines on TV
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:02:51 #286
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_189262076
Herman heeft af en toe en heel subtiel een lichte ondeugendheid over zich. Ik hou daar wel van. Vooral als het subtiel is.
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_189262879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:34 schreef Eightyone het volgende:
Amber Brantsen. Fraaie buitenkant, mooie stem, intelligent. En tch zit er kraak noch smaak aan. :{
Ja, maar wie heeft dat wel echt van de NPO presentatoren? :@ :D
pi_189262966
Ik hoopte zo op Chantal Janzen. Maar goed, dat ging hem al lang niet meer worden :P Herman en Dionne, tja, ik word er niet bijster enthousiast van. Maar wie weet kunnen ze gaan verrassen. Of worden ze het helemaal niet. Het is ook maar een gerucht.
pi_189263941
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:26 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Uiterlijk doet veel.
Ik vind haar ook niet knap. Gewoon nikserig.

Je hebt wel gelijk overigens, Amber Brantsen zou ik een betere optie vinden terwijl zij de lach ook niet aan haar kont heeft hangen. Maar die vind ik wl knap :) Lekker oppervlakkig.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:04:04 #290
436222 Japepk
Padvinder
pi_189264809
Herman vind ik ook een aparte keus. In Nederland vinden we hem leuk omdat hij inderdaad een beetje ondeugend is en een soort half cultfiguur is geworden als 'Herman de Schermman'. Als je die voorkennis allemaal niet hebt dan is het maar een rare droogkloot volgens mij. Hoewel ik inderdaad geen ingestudeerde grapjes hoef, is het wel en glitter- en glamourshow die met de nodige schwung aangekondigd moet worden. Of hij daar nu de aangewezen persoon voor is...
't Echte en 't ware!
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:46:47 #291
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189266229
quote:
Humberto Tan keert na vijftien jaar terug bij de publieke omroep
Bij de radio, wel bij Avrotros.
pi_189266295
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:46 schreef Dave het volgende:

[..]

Bij de radio, wel bij Avrotros.
Dionne en Humberto, stel je voor _O-
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:58:06 #293
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189266395
Heb wel het gevoel dat ze waarschijnlijk niet alleen maar oer Hollandse presentatoren willen. Deze combinatie zou wel een beetje ongelukkig zijn :+
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:15:27 #294
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189268682
Net in Boulevard: Hosts in december bij sleuteloverdracht Tel Aviv-Rotterdam bekend
Just do it
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:23:11 #295
467241 lashatumbai
russia goodbye
pi_189268836
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:15 schreef Niels93 het volgende:
Net in Boulevard: Hosts in december bij sleuteloverdracht Tel Aviv-Rotterdam bekend
Huh.. de sleuteloverdracht is eind januari. :{
pi_189272381
Ik vind Herman echt een hele goed keuze. Hij spreekt zijn talen, heeft een geinig hoofd, heeft zeker gevoel voor humor en is vooral heel erg zichzelf, wat in zijn geval erg plezierig is. Hij heeft flair, ik heb bij hem nooit het gevoel dat wat hij aan het doen is geforceerd is.

Dat laatste heb ik bij Dionne nou eigenlijk altijd. Dus voor haar zie toch echt liever iemand als Edsilia.
pi_189276727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 21:42 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind Herman echt een hele goed keuze. Hij spreekt zijn talen, heeft een geinig hoofd, heeft zeker gevoel voor humor en is vooral heel erg zichzelf, wat in zijn geval erg plezierig is. Hij heeft flair, ik heb bij hem nooit het gevoel dat wat hij aan het doen is geforceerd is.

Dat laatste heb ik bij Dionne nou eigenlijk altijd. Dus voor haar zie toch echt liever iemand als Edsilia.
Ja?

Ik wil ook nog steeds Edsilia :) .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2019 01:56:20 ]
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 08:06:42 #298
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189277829

Winfried en Dionne hebben vaker samengewerkt in (serieuze) live uitzendingen.
Ik vind het plaatje niet verkeerd :@
Maar er moet een sprankelend iemand bij: Edsilia

Ik kan me wel voorstellen dat Sietse en team Herman ook in overweging neemt. Hij is inderdaad altijd zijn nuchtere zelf en is ad rem. Dat past bij wat ze willen uitstralen als ik alles zo volg.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 08:07:30 #299
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_189277837
Denk de kleding effe weg h.. die is zo stijf als wat _O-
pi_189279342
Winfried Edsilia en Jan, en dan 1 in de greenroom. klaar :+
PM
#Haags
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties